Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max

Hozzászólások

(#997) #72042496 válasza #72042496 (#996) üzenetére


#72042496
törölt tag

Tehát, az lenne a kérdés, hogy:
A felni küllője és a perem része külön object. A küllők azonban így túl meredeken találkoznak a perem résszel. Hogyan lehet ezt a részt lekerekíteni? :B
Valami olyasmi kellene, ami a két object alálkozási pontjára betesz egy új élt, de úgy, hogy közben a módosítók megmaradnak. (A Boolean ezért nem jó.) Utána már meg tudnám oldani a lekerekítést.

(Ezzel a Tubby modellem is rengeteget nyerne, az összes nem látható face-t le tudnám irtani...)

Még azt nem vágom, hogy mi a különbség a MeshSmooth, a TurboSmooth és a Smooth között?
A könyvem szerint a TS olyan, mint a MS, csak gyorsabb. De akkor miért az utóbbit használják mindenhol? :F A sima Smooth-t pedig nem értem... még a MS után is ráteszi a srác a küllőkre, pedig a hatása zéró... Az abroncs oldalát viszont szép kerekké tette. (AutoSmooth pipa után.) Akkor, mi is ez, és mire jó...

op9: Ezt kimondottan Tőled kérdezném. :) A féknyreg és az abroncsok mintázata az úgy le van modellezve, ahogy a képen látom, vagy a textúra teszi dögössé?

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.