PH:
Nem a 415 megával vagyok gondban (ez úgyis csökken, ha leteszem 1280
x1024-ből a videót 1024x819-be, illetve valszeg 16 bitbe), hanem a majd
2,5 órával. Azaz azzal se persze, mert inkább legyen érthetőbb egy kicsit
(bár néhol nem tudom mennyire lett az ), mint hogy siessek. Szóval majd
meglátjuk, csak kicsit gázban van a maya3d.hu, fizetni kellene az éves
díjat a kapcsolatért meg a szerverért...stb, csak haldoklik az oldal
és gondolkodnak, megtegyék-e. Kérdeztem összeget, hátha be tudok kicsit
segíteni, hát majd meglátom. Addigis aki innen akar segíteni egy kicsit,
most megteheti. Nem csak maya-sok pénze alkalmas rá
Ref: Valóban meg lehet sokmindennel csinálni sokmindent, csak mint említette
tanult Balika barátunk is, nem mindegy, mennyi idő alatt. Most olvasgatva a
CGTalkot is, ők is eléggé azon a véleményen vannak, hogy NURBS házakra, kocsikra,
eleve unnatural cuccokra jó, bár pl a Gnomon videókban gyakran Organikust modelleznek
vele. Szóval persze nincs kivétel. Ami inkább szerintem igaz, az az, hogy ha poly,
akkor sokan átkonvertálják a modellt SubD-be mert azzal még rá lehet fejelni a
gömbölyű formákra... Hát mondom, nem tudom, persze minden jó szinte mindenre, de
ha ezt mondják a profik (fáj a szívem, mióta láttam a CGTalk WIP részlegét), akkor
lehet benne valami
Balika: Sok sikert, és csak 5. alkalomra add fel, hamarabb ne
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)