Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max

Hozzászólások

(#979) Menthirist


Menthirist
veterán

PH:
Nem a 415 megával vagyok gondban (ez úgyis csökken, ha leteszem 1280
x1024-ből a videót 1024x819-be, illetve valszeg 16 bitbe), hanem a majd
2,5 órával. Azaz azzal se persze, mert inkább legyen érthetőbb egy kicsit
(bár néhol nem tudom mennyire lett az :D), mint hogy siessek. Szóval majd
meglátjuk, csak kicsit gázban van a maya3d.hu, fizetni kellene az éves
díjat a kapcsolatért meg a szerverért...stb, csak haldoklik az oldal
és gondolkodnak, megtegyék-e. Kérdeztem összeget, hátha be tudok kicsit
segíteni, hát majd meglátom. Addigis aki innen akar segíteni egy kicsit,
most megteheti. Nem csak maya-sok pénze alkalmas rá :D :D :D

Ref: Valóban meg lehet sokmindennel csinálni sokmindent, csak mint említette
tanult Balika barátunk is, nem mindegy, mennyi idő alatt. Most olvasgatva a
CGTalkot is, ők is eléggé azon a véleményen vannak, hogy NURBS házakra, kocsikra,
eleve unnatural cuccokra jó, bár pl a Gnomon videókban gyakran Organikust modelleznek
vele. Szóval persze nincs kivétel. Ami inkább szerintem igaz, az az, hogy ha poly,
akkor sokan átkonvertálják a modellt SubD-be mert azzal még rá lehet fejelni a
gömbölyű formákra... Hát mondom, nem tudom, persze minden jó szinte mindenre, de
ha ezt mondják a profik (fáj a szívem, mióta láttam a CGTalk WIP részlegét), akkor
lehet benne valami :D

Balika: Sok sikert, és csak 5. alkalomra add fel, hamarabb ne :D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.