Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max

Hozzászólások

(#972) Nyúltáp válasza op9 (#969) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

ja, azt tom, hogy alap matte/shadow nem kezeli visszatükröződéseket, de plö vray-es hasonszőrű anyagnál lehet külön pipálgatni, hogy visszatükröződjön-e más tárgyakon, meg hasonlók...gondoltam csak van brazilban is.

Ha van brazilba vmi olyasmi, hogy dark/light multiplier (vray-ben így híjják), azzal is eljáccogathacc, nem muszály secondary bounce-al. Ennek az a lényege, hogy a világos/sötét részeket egy adott függvény szerint világosíccsa, én alapból nyomok a dark multiplierre egy 2-őt köbö, álltalában jót tesz a képeknek.

Menthirist: hajrá-hajrá, jártasd csak a szád:DDD 1024es felbontás amúgy nem túlzás egy picit?

Balika911:
Ha javított részeken szarul néz ki smooth, az általában azér van, mer nem resetelted a smoothing groupokat, és a már törölt élek alapján számolja a smooth-ot. Nyomj rá modellre egy smooth módosítót, elvileg akkor ok lesz.

A Group logikai kapcsolatot jelent az objectek közt, olyasmi, mintha összelinkelnéd őket (csak épp nincs szülő-gyermek viszony). Lényegében hatása ugyanaz, mint attachnak, csak nem vállnak egy objektummá a modellek, megmarad mindegyiken külön a saját módosító verme sötöbö...egyszerre tod őket kijelölni és mozgatni..erre jó....azt nemtom mennyire működne animációban...soha nem próbáltam...(anim-ot se nagyon)

Meshsmoothnál meg van olyasmi, hogy csak a kijelölt poly-kat smootholja, csak ki kell szedni a pipát az apply to whole mesh elől...bár nem épp ez a legjobb megoldás...biztos lehet máshogy is.

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.