Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max

Hozzászólások

(#965) #72042496 válasza op9 (#933) üzenetére


#72042496
törölt tag

Köszi, köszi, akkor mégsem haluztam... :D

A második bekezdésben, amit írtál, az sajnos nem működik, mert a pasas szimmetrikus, s a tengely mentén balról is, jobbról is csak egy olyan poligon áll, ami nem látszik. Ha ezek valamelyikére rányomok egy Grow-t, akkor az az adott poligon szomszédaira is hatással lesz, elrontja a modellt.
Ezért hát elszánt vertex és edge irtásba kezdtem, igaz, hogy smooth után ezek a részek csúnyák, de úgyis takarásban vannak. :D

Elkezdtem attach-olni az object-eket, ill. a low poly modell hibáit javítani, hát, volt belőlük dögivel... :( Cserébe úgy veszem észre, nagyon meghálálja a gép: Gyorsan kezeli a Viewport-ot, s elég egyszer rátenni a MeshSmooth-ot, az egész karakteren látszódik az eredmény, nem kell végigszenvedni a bakancstalptól a hajáig. Mennyei. :D
Jövő héten biztosan elkészül a végső változat, újra lelkes vagyok. (Picit ugyanis elszontyolodtam legutóbb, hogy egy csomót szenvedtem vele, s szar lett az egész. Szóval a héten inkább filmet néztem, illetve GTA-ztam. :) )

Akad néhány object, amire nem szeretnék MeshSmooth-t tenni, mert csak lassítaná a gépet. (fogak, bakancs fűzője...) Még az nem tiszta, hogy ezt hogyan lehet megoldani, hogy attach-olom a részeket, ám ezeket nem simítja, csak a többit, amit kell. Láttam az Element alatt Smoothing Groups opciót, de az - ha jól tudom - NURMS-re vonatkozik, nekem viszont az nem felel meg. :D
Magyarul lehet-e egy Object-hez úgy MeshSmooth-t rendelni, hogy az nem minden Element-re lesz hatással?

op9: Az autó fantasztikus lett, melóhelyen is koppant néhány áll a padlón, mikor megláttuk... :R :))

Ez kicsit más, de még csak beírom. :D Haversrácnál belenéztem a Sky Captain című filmbe, s kis híján megállt bennem az ütö, mikor fél perc után megemlítette, hogy amit látok, az ez egy az egyben számítógép által generált kép... :Y

Hú, basszus ezt a hsz.-t sem fogtam rövidre... :D

[Szerkesztve]

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.