Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tomi_78

    aktív tag

    válasz Alexios #9343 üzenetére

    Szia Alexios!

    Köszönöm a választ; ezzel egyúttal azt a kérdésemet is megválaszoltad, hogy kezdőérték nélküli, dinamikus tömböt hogyan lehet létrehozni. :K
    Még javítottam a kódomon annyit, hogy a képe egy változóba kerüljön, tehát:
    class Deneverek
            {
                public int dirx,diry;
                public Bitmap kepe;
           };                      

    (...)
    if (svsz==0) {
                        egydenever[i].kepe = deneverkepe1;
                    } else {
                        egydenever[i].kepe = deneverkepe2;
                    };

    De ezek után pl. a kirajzolásban nem ismeri fel a képhez tartozó Left és Top változókat:
    void MainFormPaint(object sender, PaintEventArgs e)
            {
                for (int i=0; i<3; i++) {
                        e.Graphics.DrawImage(egydenever[i].kepe,egydenever[i].kepe.Left,egydenever[i].kepe.Top,egydenever[i].kepe.Width,egydenever[i].kepe.Height);
                }
            }

    Ez miért van?
    És hogy miért pont SharpDevelop? Martonxnek is válaszolva: már régebben a gépemen pihen letöltve és csak most vettem elő. Az tetszett benne annakidején, hogy ingyenes és kicsi: csak letöltöd, kitömöríted és használatra kész. Nem tudom, van-e még ilyen fejlesztőkörnyezet, de nekem egyelőre bejön. :K Azt viszont én is sajnálom, hogy már nem fejlesztik tovább a készítői.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés