- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- erkxt: A Roidmi becsődölt – és senki nem szól egy szót sem?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Random25: Windows 11 telepítés Pendriveról
- VoidXs: Tényleg minden játék optimalizálatlan?
- gerner1
- Hieronymus: Három júniusi képem
Új hozzászólás Aktív témák
-
savior
őstag
Helló.
Unity-t használok, amiben c# van.
Sokmindent letudok benne kódolni, de van egy része, ami nekem annyira nem megy.
Régen lpc nyelven programoztam mud-ot, és ott valahogy így lehetett eltárolni az adatbázist: mapping mp = ([ "fegyverek" : ([ "fakard" : ([ "sebzes" : 1, "tipus" : "vago" ]), "buzogany" : ([ "sebzes" : 2, "tipus" : "zuzo"]) ]) ])
És utána az mp["fegyverek"]["fakard"]["sebzes"] visszaadta, hogy 1.
Namost ez én jelenleg úgy tárolom unityben, hogy string[] fegyverek és megadom a fegyverek neveit, aztán egy másik string[] -ben elhelyezem a tipusukat, egy harmadikban a sebzest. Lekérdezéskor pedig fegyverek[0], tipus[0], sebzes[0] -val mondjuk az elso fegyver értékeit lekérem.
Szerintem a mostani módszerem nem túl stílusos, habár működik. Hogy tudnám ezeket az adatokat a legjobban eltárolni/lekérdezni?
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest