Hirdetés
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- GoodSpeed: Márkaváltás sok-sok év után
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- koxx: Bloons TD5 - Tower Defense játék
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- potyautas: Levél gyermekemnek
Új hozzászólás Aktív témák
-
savior
őstag
Helló.
Unity-t használok, amiben c# van.
Sokmindent letudok benne kódolni, de van egy része, ami nekem annyira nem megy.
Régen lpc nyelven programoztam mud-ot, és ott valahogy így lehetett eltárolni az adatbázist: mapping mp = ([ "fegyverek" : ([ "fakard" : ([ "sebzes" : 1, "tipus" : "vago" ]), "buzogany" : ([ "sebzes" : 2, "tipus" : "zuzo"]) ]) ])
És utána az mp["fegyverek"]["fakard"]["sebzes"] visszaadta, hogy 1.
Namost ez én jelenleg úgy tárolom unityben, hogy string[] fegyverek és megadom a fegyverek neveit, aztán egy másik string[] -ben elhelyezem a tipusukat, egy harmadikban a sebzest. Lekérdezéskor pedig fegyverek[0], tipus[0], sebzes[0] -val mondjuk az elso fegyver értékeit lekérem.
Szerintem a mostani módszerem nem túl stílusos, habár működik. Hogy tudnám ezeket az adatokat a legjobban eltárolni/lekérdezni?
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- HP ZBook Firefly 14 i7-1165G7 16GB 1000GB Nvidia Quadro T500 4GB 14" FHD 1 év garancia
- Bontatlan DJI OSMO Mobile 6 - ez elbírja a 16 pro max-ot!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 64GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3858, 100% Akkumulátor
- Fachixy FC-100 fejhallgató mikrofonnal / 12 hó jótállás
- ÚJ HP Pavilion 16 - 16"IPS WUXGA - Ryzen 5 8540U 16GB - 512GB SSD - Win11 - 3 év garancia - MAGYAR
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest

