Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1351) Akane


Akane
csendes tag

Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem... Kaptam 3 beadandó programozást és elég kezdő vagyok még + a tantárgyból csak vagy 6 óránk volt összesen.:O C# - ban kellene programozni visual studio -val ... Nem tudná valaki leírni vagy elküldeni a megoldást :F
1.Készítsünk egy olyan programot, amely függvénnyel számítja ki a négyzet átlóját!
2.Írjunk programot, amely kiszámítja a kocka felszínét!
3.Rajzoljunk színes téglalapot menüvezérelt programmal! A téglalap adatait billentyűzetről olvassuk be! A téglalap keretszíne és belsejének festőszíne legyen megváltoztatható!

Valaki segítsen, lécci :O
Címem:akanehanda@freemail.hu

(#1352) Spyx válasza Akane (#1351) üzenetére


Spyx
tag

Imádom az ilyen "programozo" tanoncokat. Ilyen házifeladatok pénzért való készítéséből "éltem" az egyetem alatt. :D Nekem plusz gyakorlás, pénz és még a konkurencia se fejlődik legalább :)) win-win

Amúgy ha jól átnézed annak a hat órának az anyagát amit leadtak nektek abból meg kell tudnod csinálni a házit.

Egy kis segítség azért:

Az utolsóhoz ajánlom figyelmedbe:

[link]
[link]

A másik kettőhöz meg ezt.

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Text;

namespace ConsoleApplication1
{
class Program
{
public static double diagonalOfSquare(double a)
{
return Math.Sqrt(2) * a;
}

public static double surfaceOfCube(double a)
{
return a * a * 6;
}

static void Main(string[] args)
{
Console.Write("Adjon meg egy szamot: ");
string oldal = Console.ReadLine();
double a = Convert.ToDouble(oldal);

Console.WriteLine("A megadott szammal mint oldalhosszal \nNegyzet atloja: "
+ diagonalOfSquare(a) + "\nKocka felszine: "
+ surfaceOfCube(a) + "\nNyomjon ENTER-t a kilepeshez!");

Console.ReadLine();
}
}
}

[ Szerkesztve ]

Gyötrődő halálos játék: élet! Tőled én még mit kívánnék?!...

(#1353) kovsol válasza Spyx (#1352) üzenetére


kovsol
titán