Új hozzászólás Aktív témák

  • Tomi_78

    aktív tag

    válasz Tomi_78 #10024 üzenetére

    Tanácsaitok alapján végül egy List használatával oldottam meg a problémát, mégpedig így:
    class JatekElemei
    {
        public int xhely,yhely;   
    }
            
    List<JatekElemei> jatelemeilista = new List<JatekElemei>();
            
    class Jatekos: JatekElemei
    {
        public Bitmap kepe;
        public byte animidozito=5,lovesvsz;
    };

    Jatekos a_jatekos;
           
    class JatLovedekei: JatekElemei
    {
        public Bitmap kepe;   
    };
            
    List<JatLovedekei> jatlovlista = new List<JatLovedekei>();
            
    class Deneverek: JatekElemei
    {
        public int dirx,diry;
        public Bitmap kepe;
        public byte animidozito=5;
    }

    List<Deneverek> deneverlista = new List<Deneverek>();

    Aztán minden példányt a létrehozásakor beleteszek ebbe a jatelemeilista listába, pl.:
    a_jatekos = new Jatekos();
    (...)
    jatelemeilista.Add(a_jatekos);

    S most már mehet rajta a foreach ciklus:
    foreach (var jatelem in jatelemeilista) {
            jatelem.xhely=...
                }


    Nekem jónak tűnik így, de ha láttok benne valami hibát, írjátok meg okvetlenül.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés