Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

(#1) _Gudella

_Gudella
senior tag

Gondolom akadnak a fórumon akik már kaptak, küldtek csomagot UPS-el.

Nekem pillanatnyilag van egy dilemám. Valaki azt állítja hogy küld nekem egy ezközt nagyon jó áron, de értelemszerűen nem akarok csak úgy idegennek pénzt utalni. Nyílván ő sem akarja elküldeni az árut anélkül hogy fizetnék.

Erre ezt írta:
The transaction will working like that:
I`ll go and put the camera in custody of UPS.They will check the information`s will verify everything (the camera and the documents).UPS will give me the shipping information`s(tracking number, receipt etc.) and I will give you the tracking number and a copy of the receipt from UPS to verify the camera and the details to see that is in UPS's custody for real before sending any money..For my security reasons You will make the payment to me (By Western Union) and I will go and confirm the payment at UPS.After I will confirm the payment deposit ,UPS will start the camera delivery to your home address.You will receive the camera to your address ,the delivery will take 2 days maximum.
Since you've got the camera you have 3 days at your disposition to inspect it. If my camera is not like I said or something is not ok with my camera ,and you will not want it, you can refuse it and UPS will fully refund you the payment and the item will be shipped back to me, on my expense.
But this will not happen because I'm sure about my camera and by these reasons accept any test, you can do any test at my item.
In all these 3 days of inspection your payment will stay all time in UPS custody.
After these 3 days of inspection you will choice to remain with my camera , you will have to confirm this at the delivery agent so UPS will release the money to me.
If you agree these safes terms email me back with your full name, address, zip code and phone number and I will go and ship the camera to you.
I will start the procedure as soon as i will have these info.

Ez valóban működik így, és biztosít engem afelől hogy ne csak elküldjem a pénzt, aztán hiába várjam az árut?

(#2) _Gudella válasza _Gudella (#1) üzenetére

_Gudella
senior tag

Közben egyre inkább átverés szaga van, rákeresve találtam mindeféle gyanús hirdetésket, ahol szóról szóra ugyanez a szöveg van.

Viszont továbbra is érdekel, hogy van-e valami működő megoldás az ilyen helyzetekre, Mikor valami értékkel bíró dolgot el kell küldeni, de se a vevő nem akar előre fizetni, se az eladó előre feldni a cuccot valamiféle biztosíték nélkül.

(#3) horvathd válasza _Gudella (#2) üzenetére

horvathd
aktív tag

Ez tényleg átverés lesz, én is találtam ugyanilyen szövegű levelet más fórumban, de a WU-s átutalás is gyanússá teszi.

A legegyszerűbb megoldás pedig az utánvét, ezt lehet kérni nemzetközi viszonylatban is a postán és jópár csomagküldő szolgálatnál.

"The Kid just rages for a while."

(#4) Jarod1 válasza _Gudella (#1) üzenetére

Jarod1
addikt

mi a mail cím amit megadott ? véletlenül nem canadából érkezik a csomag,
hova kéne utalnod a pénzt?

(#5) _Gudella

_Gudella
senior tag

Nekem is a WU utalás tette főleg gyanússá, valahogy nem illeszkedik abba a menetbe amit leírt.

jason.x00@live.com-ról írogat, és azt állítja hogy Angliában van

[ Szerkesztve ]

(#6) Jarod1 válasza _Gudella (#5) üzenetére

Jarod1
addikt

xerintem kamu..

(#7) _Gudella válasza Jarod1 (#6) üzenetére

_Gudella
senior tag

Igen már biztos hogy az...

És úgy tűnik elég sok van belőle külöböző dolgokat hirdetve

(#8) bbbcars válasza _Gudella (#7) üzenetére

bbbcars
csendes tag

Rengeteg manapság az ilyen.Világ szerte mindenhol van.Engem is igy basztak át.

Apple iPhone X

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.