Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Oliverda

    félisten

    válasz CsME #6224 üzenetére

    "Még a felügyeleti szervük elérhetőségét sem közlik."

    Benne van az ügyfélszerződésben: [link]

    28.1 If you have any complaints about us or our Services, you may contact us following our customer complaint procedure.

    If you’re located in the European Economic Area, you can reach out to the Ombudsfin in one of the 4 languages: French, Dutch, German and English. Requests can be submitted by e-mail or via the online complaint form available on the Ombudsfin website. Please make sure you reached out to Wise first and that no more than one year has passed since your complaint to Wise.

    Website: www.ombudsfin.be
    Email: ombudsman@ombudsfin.be
    Mail: Ombudsfin, North Gate II, Boulevard du Roi Albert II, n°8, bte. 2, 1000 Brussels, Belgium (handling of complaints by post is currently suspended due to the temporary force majeure situation)
    Phone: +32 2 545 77 70 (available on weekdays in the morning only for general information)


    "gondolom majd Bretz Győző ügyvezető úr majd megmagyarázza annak a "pár" kollégámnak, hogy miért nem kapnak fizetést egy rendesen (14éve) működő vállalattól."

    A vezető mérnök biztos nem tud segíteni ilyenekben.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés