Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Chal

    addikt

    válasz h1mpi #1075 üzenetére

    Nagy sebességnél főúton, autópályán nekem sem, de 70 alatt simán megcsinálja, elég ha áll valami az út szélén egy kanyarban, vagy jönnek szembe, ilyenkor ugye a 2D perspektíva alapján olyan, mintha az úton, pontosan szemben lenne egy jármű. Megfelelő 3D-s mélységérzékeléssel lehetne eldönteni (meg persze a kiegészítő infókkal), hogy valójában nem lesz akadály. Ebben elképesztően rossz, BMW i3-tól láttam ilyet havi egyszer, meg az említett 10+ éves Volvotól. Itt meg naponta lenne, ha lennék akkora marha hogy használom ilyen szituációkban. De amúgy nem csak én mondom ezt, dugig van vele minden csoport, reddit, nagyon sok rá a panasz, én csak megerősíteni tudom.

    Pályán jó lenne, de ott is csak akkor látom értelmét, ha nem kell sokszor sávot váltani. Szerintem sokkal megterhelőbb folyton kikapcsolni, mint nem használni egyáltalán. Ha nincs nagy forgalom, akkor persze erre nincs szükség, tényleg nyugisan elvisz bárhová, bármilyen távolságon nade ez 2025-ben nem akkora truváj :) Egy mai más autónál elég indexelned, és rágyorsít, támogat az előzésben/sávváltásban, ez meg 142-nél letilt. Vagy nem kapcsolod ki ilyenkor, és elkezdhetsz az EAP sávváltó funkciójával szórakozni, de az amit előad, azt még a kalapos Suzukis bácsik is kiröhögik.

    Ez amúgy egy HL, és tényleg az van amit Karotta mondott mikor tesztelte, hogy végre megtanultak autót gyártani, az sw fejlesztést meg valahogy elfelejtették.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák