Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
TaliGa
aktív tag
válasz jozsi252 #2951 üzenetére
Ez nem fordítva kellett volna, hogy történjen? Mármint rendelsz, visszaigazolják, másnap kapsz számlát, utalsz (és a számlán lévő számot a megjegyzés rovatba vésed)... Én is előreutalással szoktam rendelgetni, és ezzel az ügymenettel, ugye a számla azért kell előre, mert egyrészt az jelzi, hogy minden termék volt és összeállt a pakk, másrészt a beérkező átutalásnál gondolom a papír száma alapján könnyebb beazonosítani a rendelésed.
"So say we all"
-
Kleroo
veterán
válasz jozsi252 #3459 üzenetére
Én ezt tartanám korrektnek.
Az ipon személyes hibájából szívok. Az lenne a korrekt,ha ők is javítanák ki.
Ergo megtérítik valahogy az én időkiesésem,és utazási költségem,vagy a meglévő garanciafutárjukkal kicserélik.Jelenleg így nézne ki a dolog:
kb 1500 Ft-ért beutazom(NEM,nincs bérletem,De úgy néz ki most már vennem kell..)
Leadom a memóriát,hazamegyek.
Megrendelem a másikat,újból beutazom érte,hazaviszem.(persze előre megrendelhetem,de pl ez sem lett felajánlva mint ötlet)Lehet,hogy én vagyok túl nagy igényű,de nálam nem automatikus az,hogyha szar terméket kapok,akkor én szaladgáljak utána,saját költségen,saját időt elpazarolva.Aki ezt egyértelműnek veszi,az naív,és buta.
(És nem ismeri pl a Logitechet )De ahogy látom be kell mennem.Mert azt is megértem,hogy itt Magyarországon még az ipon is csődbe menne,ha minden ilyen esetet nyugati módra megtérítenének.
Szóval ennyit mégiscsak le kell nyelnem. (De aki nem veszi észre,hogy ez nyelés,és nem korrekt,az tényleg naív/buta mint mondtam)Egyébként énis kedvelem az ipont, már nem kis összeget hagytam náluk.
[ Szerkesztve ]
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
Kleroo
veterán
válasz jozsi252 #3461 üzenetére
Hát igen. Ebből énis tanultam,hogy SEMMINEK sem lehet hinni.
Engem sem zavarna a dolog,csak direkt ezt a tipust rendeltem, a dual chanel miatt.
Az meg pláne,hogy nem bevágtam a táskáb,ohgy jóvan megvan,hanem összeegyeztetgettem a pontos típusszámot. Stimmelt->öröm->gó haza,
Az eszembe sem jutott,hogy vki,valamilyen célból más ramokat tett a dobozba.
Na de akkor le is zárom a sok flame-et.
Az ipon jó kis cég.Csak náluk is vannak hibák.
Olyan hiba is,amire nem lehet felkészülni.
Engem csak az dühít igazán,hogy mindig én fogom ki az ilyen dolgokat,amiről nem tehet az ember.Hun]Repa!
Mennyi időm van visszavinni? Mert jelenleg vírusos fertőzéssel fekszem :SHodor. Hodor? Hodooor!
-
BaLee
addikt
válasz jozsi252 #3954 üzenetére
Nekem 1 héten belül kezemben volt az új lapom mikor az Asrock alaplapomat gariztattam. Gyanítom ők letesztelik és ha a hiba fennáll továbbküldik a szerviznek neked meg küldenek egy újat vagy levásárolhatod ha már nincs olyan. Persze ez csak tipp de nálam villámgyorsan ment.
-
Sátán44
addikt
válasz jozsi252 #3976 üzenetére
Szintén pozitívan tudok róluk nyilatkozni. Egy vga-t gariztattam náluk és mikor megérkezett a csomag rögtön bontottam is kifele, de elkerekedett a szemem az üres doboz láttán. Rögtön jeleztem az Iponnak, kivizsgálták az ügyet, rá 2 hétre kaptam egy másik kártyát.
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
TheJoeker
tag
válasz jozsi252 #4061 üzenetére
Drága "kolléga".....
Úgy lehet rajta fizikai sérülést okozni, hogy használtam, és egyszer csak elfüstölt.... Minek hála meg is égett... És eme égés a fizikai sérülés. Röviden így...
Úgyhogy örülök neki, hogy tisztában vagy a jogszabályokkal, stb stb. De ha nem vagy képben a pontos helyzettel akkor először kérdezz légy oly szíves.
[ Szerkesztve ]
-
Nyugdíjas
nagyúr
válasz jozsi252 #4421 üzenetére
Rengeteg dolgot el lehet érni -és most figyeljen a sok önérzetes vásárlóerő- azzal, ha nem törlöd a lábad a bolt "személyzetébe", csak mert megteheted (hint: semmi jogod hozzá, tehát nem teheted), vagy mert beléd si egész nap mások törölték a lábukat. Nekem az egyik helyen ahol rendszeresen vásárlok, már-már kellemetlen mértékben ki van nyalva a kis szőrös valagam. Állandóan kedvezményeket kapok, miegymás.
Aki viszont csapkodja az asztalt, meg pofátlan módon emlegeti, hogy de máshol ezt ő olcsóbban is látta, engedjenek már a feléből... nos neki nem jár pacikuki sem.
És ezt mint vásárló, tökéletesen megértem. Belem kifordul az olyan emberektől akik másokba törlik a lábukat, mert az asszony már megint kiröhögte őket, mert nem állt fel
(Mielőtt félreértc, csak azért nyomtam a válaszra, mert ehhez kapcsolódik az én véleményem is, nem neked szántam, mint látod pont egy véleményen vagyunk.)
"Két dolog fontos az életbe' nagyon. Hogy az ágyad legyen jó, meg a cipőd. Mer' vagy az egyikbe vagy, vagy a másikba."
-
D@ve89
tag
válasz jozsi252 #6327 üzenetére
Én is így gondolom, mivel senki nem mondta a megrendelés során, hogy járni fog hozzá, nem volt feltüntetve a webshopban sehol, sőt még a gyártó honlapjára mutató link is arra a termékre mutat, amihez nem jár BF4. Így aztán az Ipont nem nagyon lehet vádolni megtévesztéssel. Egyébként a Sapphire oldalán, ha kiválasztok egy olyan kártyát, ami BF4 Edition és rámegyek a Battlefield 4 Promotion Details-re, akkor szépen kiírja a bejövő oldalra, hogy This contest has closed...
-
bandras0226
aktív tag
válasz jozsi252 #6455 üzenetére
Könnyen lehet hogy kezdenek ,,elkurvulni"! Régen semmi gond nem volt velük!
Ráadásul már nem az első eset velük. A VGA-m elhalálozott 2 hónappal a gari vége előtt. A garifutár visszavitte, majd kotlottak rajta amíg lejárt a garancia és visszaküldték ugyanazzal a hibával. Persze a VGA kuka, mivel közben lejárt a gari ugye. Persze lehet véletlen is, dehát......
No comment....
"Neked édes fiam, még az akasztófa alatt is Kegyelmes Úr vagyok".
-
bluyoo
nagyúr
válasz jozsi252 #6492 üzenetére
Hát nekem nem ezt írták e-mailben ....
"Mivel pick-pack pontos átvétellel vásárolta, ezért jogosult a garancia futár szolgáltatásra, amit weblapunkon keresztül tud megrendelni."
Sajnos előtte már feladtam mindkét bedöglött LED izzót (mert én is azt hittem hogy nem jár ...). Persze külön haltak be 2-3 nap eltéréssel ... Csak azért hogy többet bukjak a postán.[ Szerkesztve ]
Bazinga!
-
siege5
aktív tag
válasz jozsi252 #6516 üzenetére
Igen, ez ott nagy ötlet több okból is.
Nekik javarészt csak plusz bevétel, azért még mindig nincs olyan sok meghibásodás, hogy ne keresnének egy kis plusz pénzt rajta.
Alig kerül némi befektetésbe az elején, hiszen gondolom ilyenkor nem vadiúj dobozos termékeket adnak cserébe, hanem konkrét erre fenntartott cserealkatrészeket.
De egyben a vásárlónak némi megnyugvást is ad, hiszen nem kell hetekig várni egy cserére (főleg, ha mondjuk addig nem is tudja helyettesíteni másikkal az adott delikvens).[ Szerkesztve ]
-
Zoli54213
aktív tag
válasz jozsi252 #6516 üzenetére
Én már nem panaszkodtam, amikor érkezett a válasz. Én csak segíteni akartam, hogy az nfh nekem ezt írta.
GigaByte X570 Aorus Elite ::|:: 48GB DDR4 3200Mhz ::|:: AMD Ryzen 7 5800X3D + NZXT Kraken Z63 ::|:: RTX 4080 Phantom 16GB ::|:: Samsung 980 Pro 1TB + 860EVO 1+1TB + 250GB ::|:: Acer XV322QK KV 32" 4K 144hz 10bpc ::|:: Logitech Z906 ::|:: Corsair HX850i
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Mac Mini M1 8GB 512GB SSD + INGYEN KISZÁLLÍTÁS
- HP EliteBook 845 G8 Tartós Fémházas Laptop 14" -60% Ryzen 5 Pro 5650U 6mag 16/512 FHD IPS Matt LTE
- HP EliteBook 845 G7 Fémházas Laptop 14" -45%Ryzen 5 PRO 4650U 16/512 FHD IPS SURE VIEW
- HP Elitebook 840 G8 i5 1145G7 / 32GB / 512GB / hibátlan!
- Nethome Plus, klíma wifi modul
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest