Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 2ozzmexy

    senior tag

    válasz Grenczii #51161 üzenetére

    Majd ez is tizensok év múlva kiderül, hogy kinek van - akkor már volt - igaza.
    Kicsit nehéz a feltételes jövőidő a magyarban. :DDD
    Nekem előtte 4ZZ-s corollám volt (18 évig, 186ezerrel adtam el), sőt a faterék Aurisában most is az a motor teszi a dolgát lassan 14 éve, és valahogyan nem eszi az olajat és nem görbíti el az okoskerék a vezérműtengelyt sem... Lehet hogy a többieknek nem a tízvénegyvenuniverzált kellett volna locsolgatni bele 25 ezrenként!? ;] Volt 4E-FE, 2E-E is vagy említsem a 7A-FE-t (gyújtáshibák, olajevés) vagy éppen a 3ZZ-FE-t (szintén zenész, olajevés, vezérműtengely, lánc csörgés)...
    De van az ellenpárja is, ami állítólag bulletproof 1,6crdi (D4FB), na nálam olyan vödör kaka, hogy szavak sincsenek rá...
    Vagy hozzam fel az apósom 1,4TwinPort G Astráját!? Nem eszi az olajat, nem akadt fel a termosztát sem, sőt az ABS kocka is rozsdamentes mindegyikben... Lehet a megfelelő karbantartás az oka és az hogy ismertük a gyengeségeket... Igaz, mindegyiknél mi voltunk/vagyunk az első tulajok, úgyhogy pontosan tudtuk mit mikor kell cserélni, sőt be is volt tervezve minden, még a katalizátor csere is...

    Hogy a topik típusánál maradjak, az egyik barátomnak volt 2005-ös M13A motoros Swift-je (én javasoltam neki), amivel szintén semmi baj sem volt 10 éven át, még a hírhedt nyelestengelycsapágy sem jött elő 176ezer km alatt sem... így nem csoda hogy ő is egy M16A Vitarába üllt át, mondjuk hűségesen behordja a márkaszervizbe (akárcsak az előzőt) Bartáékhoz.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés