Arra tippeltem...vagyis úgy emlékeztem. De mivel nem voltam benne biztos és a játék nincs most fent, ezért nem írtam.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
Dtomka
veterán
(#1252) yodamester10 válasza Cynicelectro (#1248) üzenetére
yodamester10
őstag
És még ebbe belekóstolsz és abba se tudod hagyni
[ Szerkesztve ]
sszemtelen
őstag
Srácok, az megoldható hogy egy addon kamionhoz utólag hozzá legyen adva a 4x4-es opció?
Köszi!
nadezsolt
csendes tag
Sziasztok
Elkészítettem a Maz darujának az erősített változatát.
Elég magasra emel és erő is van benne bőven, viszont rövid a gém :/ tettem rá extra emelési pontokat azzal viszont nem emel rendesen
Ebben szeretnék segítséget kérni tőletek hogy valaki neme megtudná hosszabbítani a gémet és így akkor sokkal jobban használható lenne
http://indabox.hu/ceIik4
(#1257) sszemtelen válasza yodamester10 (#1255) üzenetére
sszemtelen
őstag
El nem hiszem hogy pont ezt nem lehet zargatni valami xml-ben
Szemetek
Köszi!
(#1258) yodamester10 válasza sszemtelen (#1257) üzenetére
yodamester10
őstag
Miért nem raksz be másik járgányt?Olvasgass vissza kicsit van link+segítség is
nadezsolt
csendes tag
Simán megoldható az összkerék
Tedd fel xml filet
Utána úgy fogsz repeszteni mint még soha
[ Szerkesztve ]
(#1260) sszemtelen válasza yodamester10 (#1258) üzenetére
sszemtelen
őstag
Köszönöm, ezzel tisztában vagyok, első béta óta játszom a játékkal.
És valószínű azért erőltetem ezt, mert ez az egyetlen ami minőségben (számomra) megüti a szintet
(#1259) nadezsolt: Ha bemásolnád ide amit hozzáadsz, akkor már rendben lennénk
nadezsolt
csendes tag
Neked kéne feltenni az xml-t mivel én nem tudom hogy melyik járgányról van szó, utána ha kész van felteszem az én verziómat
[ Szerkesztve ]
sszemtelen
őstag
Melyik xml-t szeretnéd, amelyikben a tengelyek/sérülés/tank is van?
nadezsolt
csendes tag
media/classes/trucks
maz kraz uaz...stb xml file
amelyik név alatt a járgányod fut
sszemtelen
őstag
UAZ lesz ez. Köszi előre is
nadezsolt
csendes tag
Mivel kipróbálni nem tudtam ezért ha nem lenne jó akkor linkeld már be ahonnan letöltötted
http://indabox.hu/axV4IK
Képeket viszont kérek ha jó
sszemtelen
őstag
#93754368
törölt tag
Egy Orosz oldalon találtam, de leltem hozzá letöltést: KaZ 4540
Ezt a típust főleg a mezőgazdaságban használják, viszont az életben jó terepképességei vannak. Kíváncsi vagyok mit tud a játékban.
bza1980 Én is már szinte csak ezzel nyomom pedig nálad jóval idősebb vagyok.
[ Szerkesztve ]
nadezsolt
csendes tag
itt a nem "babrált változat"
remélem nem ugyanazt küldtem el mégegyszer xd
http://indabox.hu/3Xfwya
sszemtelen
őstag
Több mint tökéletes, köszönöm!
(#1270) sszemtelen válasza sszemtelen (#1269) üzenetére
sszemtelen
őstag
Komolyan a " Torque="full" " résszel került be a 4x4?
[ Szerkesztve ]
#93754368
törölt tag
Szóval itt a Maz daru 3Ds Max-ban. Az a sok kis "tölcsérszerű" dolog amit látsz a dinamikáért felelősek. Ez igaz szinte mindenre a játékban autókra, kiegészítőkre, tereptárgyakra stb. Logikusan gondolkodva (bár lehet én rosszul gondolkodom) a Havok fizika ami a játékot hajtja egyenlő 3Ds Max fizika. Ugyan is ezek az alap dolgok amik meghatározzák mindennek a fizikáját és amit állítgattok az xml fájlokban az csak egy nagyon apró része a dolgoknak. Én nem töltöttem le semmilyen Havok fizikai kiegészítést a 3Ds Max-hoz tehát ez az ő alap beépített fizikai tudása és a játék is ezt használja. Ha egy is hiányzik ami egy adott dologért felelős, akkor hiába írod át xml fájlban például a rugózás keménységét vagy a fülke mozgását és egyebekét, nem fog működni. Ezeknek a dinamikai csontoknak a legapróbb megváltoztatása is hasonló eredménnyel jár illetve az adott jármű vagy kiegészítő stb. működésképtelenségéhez vagy "összeomlásához" vezet. A daruval már én is próbálkoztam, kisebbre akartam venni hogy, a többi jármű is használhassa, de ez egy egyetlen "testé" gyúrt dolog aminek a megváltoztatása még meghaladja az én tudásomat. A kicsinyítés sikerült, de működésképtelen lett. Szóval nem egyszerű és jó lenne ebben a kérdésben azon a szinten mozogni amikor perfekt módon tudja kezelni az ember. Rajta vagyok, minden nap foglalkozok a 3Ds Max tudásom fejlesztésével, de ez így autodidakta módon eléggé lassú folyamat, hiába olvasol utána mégis magadnak kell rájönnöd szinte mindenre.
[ Szerkesztve ]
nadezsolt
csendes tag
Igen az elsőnél az volt a hibám hogy nemjó sorba tettem be.
Am ha ij módon szeretnéd tuningolni a járműveidet az a legegyszerűbb ha másik kocsiknak a tulajdonságait veszed alapul (énis így jöttem rá)
nadezsolt
csendes tag
Igen énis tapasztalom elég sűrűn, hogy nem mindig az történik mint amit szeretnék, bár én kizárólag az xml-t módosítom
Mostmár egykis jóindulattal elmondhatom magamról, hogy viszonylag jól kiismerem magam benne, viszont a csörlő erősítésre még nem tudtam rájönni
Sajnos sokszor csak pár centin múlik hogy a kötél elér egy-egy fár, és ha elis éri nem mindíg elég erős :/
[ Szerkesztve ]
nadezsolt
csendes tag
Köszi a segítséget
A darut rá tudtam tenni a sima Maz-ra, így ezekkel a puhított rugókkal kicsit labilisan mozog de szerintem az eredetivel nem lehet rossz, bár elég nehéz cucc, ha lentebb vettem a daru súlyát akkor viszont összeömlik
Amúgy kipróbáltad a 8x8-as Krazodnak az általam tuningolt vezióját?
#93754368
törölt tag
Például a KrAZ a daruval de akár másik járgányon is jó ötlet lenne, ha megtudnám oldani.
Úgy a 8x8-as KrAZ elkészítése óta 4 egyéb tervezetet kellett feladnom valamilyen egyenlőre megoldhatatlan probléma miatt, pedig vannak ötleteim. Például a betonkeverőt vagyis mixer puttonyt is tervbe vettem ott is van a 8x8-as KrAZ-on csak az xml fájlban letiltottam.
<!--<AddonSockets>
<subframe />
<mixer Offset="(-1.1; 0.0; 0)" />
</AddonSockets>-->
Csak a sor elejéről törölni kell a <!-- részt és a sor végéről a --> részt és működik.
Szóval szerettem volna ha egy igazi működőképes mixer lett volna, de nem tudtam megoldani. Most jelent meg egy Orosz oldalon egy Kamaz 6520-as működő mixer puttonnyal és plusz meg is töltheted betonnal. Erről lecsúsztam.
Innen letöltheted ha érdekel: Kamaz 6520 mixer
A tuning? Nézd, én nem akarlak megsérteni, de az efféle tuningok engem nem hoznak lázba. Én jobb szeretem ha van köze a dolognak a valósághoz. Ettől persze aki ezt szereti hát ezt szereti, szíve joga. Nincs ezzel gond.
bajuszatti
tag
Lenne egy kérdésem hozzátok. Ez a térkép nem akar menni nálam: http://spintires.nl/map-object-1200/
A gépen lévő verzió 2015-02-04 keltezésű.
Előre is köszönöm a segítséget.
Musicking
aktív tag
Ha rendelkeznél az eredeti játékkal akkor nem futnál ilyen problémába.
SpinTires térképek: https://userscloud.com/go/1q2nebwr69wm/ , S.T.A.L.K.E.R. mods:https://mega.co.nz/#F!3MtwVBpZ!yS78_98dwg4MnYAHR_NYIw
pokers
senior tag
Az mitől lehet, hogy állandóan azt írja ki a garázs előtt, hogy állítsam megfelelő pozícióba az autót, hogy rá tudjam akasztani a pótot.
Már minden irányból, szögből próbáltam, de sehogy nem akarja az oshkoshra akasztani a mélybölcsős pótját.
Map hiba lehet, hogy nincs akkora "trigger" hagyva a garázs előtt? Pedig a szellemrajz alapján simán elfér mögötte
#93754368
törölt tag
Néha eléggé nehéz a megfelelő pozícióba állítani nekem is a gépet, de azért sikerül.
Melyik map a probléma forrása?
Egyébként már azt hittem ez a fórum is behalt olyan pangás volt itt az utóbbi időben.
pokers
senior tag
Hát én vagy 15 percet molyoltam ide-oda, de sehogy sem sikerült jól beállnom.
Erről a Klas Pro v2.0 mapról van szó.
[ Szerkesztve ]
#93754368
törölt tag
Ezzel még nem nyomúltam,de általában ha ilyen probléma van, akkor úgy állok be hogy, a gép eleje kicsit kilógjon a jelölésen.Tehát annyira túlmegyek amikor már éppen átváltana pirosból fehérre a marker vagy keret ha úgytetszik a garázsnál.
pokers
senior tag
Próbáltam már úgy is, hogy épp átváltott pirosra, volt a gép keresztbe-hosszába is, de nem sikerült
#93754368
törölt tag
Éjjel csak a tablet volt nálam így nem tudtam kipróbálni a dolgot. Szóval a helyes pozíció valahol itt van. Sajnos nálam ahogy megpróbálom feltenni a pótkocsit azonnal kiakad a játék és csak a gépem teljes újraindításával tudok életet lehelni a notiba. Megpróbáltam kétszer is mindig ugyanaz az eredmény. Biztosan a noti nem bírja, nem hinném hogy, programhiba. Hallani a jellegzetes kattanást amikor jól csatlakozik a pótkocsi, de aztán kiakad, így erről nem tudok képet készíteni.
[ Szerkesztve ]
yodamester10
őstag
Nem minden módosított pályán lehet akár alap akár más járművet csatlakoztatni vagy belerakni hiba nélkül.Én már vagy 100x raktam újra a játékot mert van amit nem szeret legyen az pálya vagy autó.
Dtomka
veterán
Én úgy emlékszem nek kell újra rakni a játékot hanem készíts másolatot.
Ide telepiti a játékot: C:\Users\UserName\AppData\Roaming\SpinTires
#93754368
törölt tag
Nem akarok belekötni, de a játék az alábbi helyre települ :
Programfájlok (86)/Steam/steamapps/common/Spintires
Ide a Media mappába rakjuk a modokat is.
Amit leírtál ott tárolja a program a konfig beállításokat, textures, mesh, shader cache-t stb.
Abban igazad van, ha valami beragad a játékban vagy hiba észlelhető érdemes itt körülnézni és törölni a megfelelő helyről a megfelelő dolgokat, nem kell az egész játékot újrarakni.
pokers
senior tag
Én ezt használom ilyen esetekre.
Tökéletesen teszi a dolgát, nem kell újratenni a játékot.
yodamester10
őstag
20mp újrarakni
#93754368
törölt tag
Sikerült csatlakoztatnod a pótkocsit? Már csak a fellépő hiba miatt is kíváncsi lennék rá. Eddig nem futottam ilyesmibe.
pokers
senior tag
Nem. Folyamatosan azt írja, hogy állítsam megfelelő pozícióba a járművet
Szerintem ez a map hibája lesz, hisz nálad le is fagyott a csatolás pillanatában.
Érdekes, hogy a saját hosszú rönkszállítóját se engedi felcsatolni, csak az alapjátékban lévőt, pedig ugyan úgy áll a jármű mindkettőnél
#93754368
törölt tag
Esetleg valaki próbálkozott már itt map készítéssel?? Jól jönne némi segítség ezzel kapcsolatosan. Az elmentett próba map-ok valamiért nem akarnak működni. Addig nem állok neki egy teljes térképnek amíg egy egyszerű vackot sem tudok beizzítani.
Musicking
aktív tag
Kicsit el van basszintva a garázspozíció mert ha félméterrel megemelem a csatlakozási pontokat akkor az adott területen bárhol rá lehet akasztani. Mindkét garázsnál ez a hiba , de ezen kívül is vannak hibák a térképpel. kép1 kép2 kép3
Wernher: ha nincs feljavítva a térképszerkesztő akkor a 'legyártott' térképet (20140607) max a 2014 decemberi builddal tudod használni.
SpinTires térképek: https://userscloud.com/go/1q2nebwr69wm/ , S.T.A.L.K.E.R. mods:https://mega.co.nz/#F!3MtwVBpZ!yS78_98dwg4MnYAHR_NYIw
#93754368
törölt tag
2014.12.03-as a szerkesztő de van egy újabb is a 2015.07.22 bétához de az meg el sem indul egyenlőre. Továbbá level convert stb. Azt hiszem mindent beszereztem. Még a legacy-ra visszalőve is próbáltam, de valami nem stimmel. Valamin átsiklok az tuti, csak nem tudom min.
pokers
senior tag
Akkor jól tippeltem, hogy a map nem 100as
#93754368
törölt tag
Ezért volt furcsa és írtam is hogy, eddig még nem futottam ilyen hibába, hibákba. Remélem az enyém nem lesz ilyen. Már ha valaha tudok készíteni egyet.
Waresz79
csendes újonc
Sziasztok, új vagyok itt. Egy kis segítségre lenne szükségem. Fent volt a játék a gépemen, de egy tört verzió, amit végig is vittem. Mivel tetszik, ezért megrendeltem, ma meg is jött. A tört verziót leszedtem, az új eredetit szeretném feltelepíteni. Telepítés el sem indul, "Steam installer is missing" hibával leáll. Hogyan tovább? Bízok benne, hogy nem "dobtam ki" a pénzt a legális játékra...
Köszi a segítséget.
Dtomka
veterán
nadezsolt
csendes tag
Waresz79
csendes újonc
Köszönöm, megoldódott!
Új térképet esetleg autót mennyire nehéz betenni?
Dtomka
veterán
Innen is le tudsz tölteni gépszörnyeket
Cars for Spin Tires
Anno mikor még nem volt eredeti a gém, akkor próbálkoztam. Nem nehéz, a media.zip be kell bemásolni a lecserélni kívánt fájlokat, mappákat.
Az alábbi video segít:
Spintires mod -How to put cars in spintires, damage, fuel and trailers