- Digitális Állampolgárság Program
- Szólánc.
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Még több 12400F tuning eredmény (vs. stock)
- Kis színes abszurdisztánból
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bringasisti
Topikgazda
válasz S.Lívia #14843 üzenetére
Légszűrő, gyertya csere. Kell egy marok csavarhúzó és egy 4*150 normál csavarhúzó. A jobb kerék felől az alapjárati hernyócsavart ki be tekerve megkeresni a legnagyobb fordulatot, és az utastér felőli hernyócsavar segítségével a fordulatot 850 - 900 ra állítani. Ezután az előbbi hernyó segítségével megint megkeresni a Max fordulatot úgy hogy a csavarnak van egy kis holtjátéka ahol a nem változik a fordulat ott a kifelé tekerés határát kell választani ahol még nem csökken a fordulat.
BENEFON DELTA--------N8
-
FeniX-
senior tag
válasz S.Lívia #14843 üzenetére
Szia, beugrott, hogy anno nálam is hasonló dolog volt.
Kérdezem a többi - jobban hozzáértőket - hogy ez nem a leállító mágnesszelep hibája?http://www.zsombishop.hu/images/2008_11070265.JPG
Elvileg, le lehet ellenőrizni úgy, hogyha felnyitott motorháztetőnél ráadjuk a gyújtást, és hallani, hogy kattan egyet a szelep, ami a karburátor oldalán van, a "nagy bumszli".
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Lexus, Toyota topik
- Cyberpunk 2077
- Mini-ITX
- nVidia tulajok OFF topikja
- Ma van a szülinapom
- Büszke apukák és anyukák topikja
- TCL LCD és LED TV-k
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Gaming notebook topik
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- További aktív témák...