- joghurt: Skype adatvesztés
- RIOS Gépház: Rebootoljuk a PROHARDVER YouTube csatornáját!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Kalandor: Elhunyt I. Ferenc pápa
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bringasisti
Topikgazda
válasz
S.Lívia #14843 üzenetére
Légszűrő, gyertya csere. Kell egy marok csavarhúzó és egy 4*150 normál csavarhúzó. A jobb kerék felől az alapjárati hernyócsavart ki be tekerve megkeresni a legnagyobb fordulatot, és az utastér felőli hernyócsavar segítségével a fordulatot 850 - 900 ra állítani. Ezután az előbbi hernyó segítségével megint megkeresni a Max fordulatot úgy hogy a csavarnak van egy kis holtjátéka ahol a nem változik a fordulat ott a kifelé tekerés határát kell választani ahol még nem csökken a fordulat.
-
FeniX-
senior tag
válasz
S.Lívia #14843 üzenetére
Szia, beugrott, hogy anno nálam is hasonló dolog volt.
Kérdezem a többi - jobban hozzáértőket - hogy ez nem a leállító mágnesszelep hibája?http://www.zsombishop.hu/images/2008_11070265.JPG
Elvileg, le lehet ellenőrizni úgy, hogyha felnyitott motorháztetőnél ráadjuk a gyújtást, és hallani, hogy kattan egyet a szelep, ami a karburátor oldalán van, a "nagy bumszli".
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! Asus ROG B450-F R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB CM MasterBox NR600 650W
- LG 65C3 - 65" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G7 - i5-10GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FULLHD I Cam I W11 I Gari!
- 150db DELL Universal Dock D6000 dokkoló (452-BCYH) (DisplayLink)
- DELL PowerEdge R640 rack szerver - 2xGold 6138 (20c/40t, 2.0/3.7GHz), 64GB RAM,4x1G, H730 1GB, áfás
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest