Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#351) rob210 válasza printer (#349) üzenetére


rob210
nagyúr

Ott nem gumi van, hanem a toronycsapágyak.
Az anyát lecsavarod a korongot (tányért leveszed gumi le alatta csapágy csere és vissza minden ugyan így.
A felütés megszűnik a hézag pedig csökken.
De jelzem teljesen nem fog eltűnni.
Tehát hézag marad ugy 2-3 mm.

Renault power

(#352) lostsoul


lostsoul
csendes tag

Felrakom nagysokára :)) a képeket.
Szval a kulcseszekrény legalsó füléről kapja a központi zár az áramot.A képet csak tükör segítségével csintam :K de megment:)
Akkor második képen pedig az ajtó látható,ki kellett vágnom egy drbot,h gond nélkül mozoghasson a pálca.

[ Szerkesztve ]

(#353) rob210 válasza lostsoul (#352) üzenetére


rob210
nagyúr

Igen ahogy nézem fúrtál faragtál.
Én egyszerűbben megoldottam ferdén raktam be a motort.:D

Renault power

(#354) lostsoul válasza rob210 (#353) üzenetére


lostsoul
csendes tag

Ferdén?na azt hogy? :F

(#355) rob210 válasza lostsoul (#354) üzenetére


rob210
nagyúr

Neked ahogy nézem teljesen függőleges a nyitó rudazat nekem az ajtó zsanérja felé volt kissé elhozva a motor.
Így nem volt a rudazat függőleges, de teljesen tökéletesen működött és nem kellett nyiszatolnom az ajtót.
:R

Renault power

(#356) lostsoul válasza rob210 (#355) üzenetére


lostsoul
csendes tag

érdekes! nekem a hátsó ajtónál van vízszintesen a pálca.
még vlmi.gondolkodom h 80/100W-os égőt teszek előre.namost,véleményt várok.nemfogja ez nekem elégetni a kábeleket vagyis nem lesz vlmiféle túlterhelés?

(#357) rob210 válasza lostsoul (#356) üzenetére


rob210
nagyúr

Ha a refire gondolsz akkor felejsd el.
55W os izzó kell bele.
De minek mi a baj vele? :F

Renault power

(#358) Tibry


Tibry
csendes tag

Sziasztok.Látom a torony csapágyrol is szó volt.Ehez lenne egy kérdésem,mégpedig az hogy cserélhetem ki ?Felemeljem a kocsit vagy ne az anyag már meegvan hozzá, már csak cserélni kellene.de még nem tom hogy csináljam.A választ előre is köszi Üdv.:Tibry

(#359) rob210 válasza Tibry (#358) üzenetére


rob210
nagyúr

Úgy látom mindnkinek haldoklik a szekér.
A következő.
Csavarok kilazít, utánna megemel.
Csapágy kicserél utánna beillaszt a toronyba a nyulvány.
Fokozatosan az autót visszaengeded, utánna csavarok meghúz és használd egészséggel:)

Renault power

(#360) Tibry


Tibry
csendes tag

csavarokat? én csak 1 et látok egy nagyot.vagy a két kicsire gondolsz?Nem értelek leehet azért mert fáradt vok.

(#361) rob210 válasza Tibry (#360) üzenetére


rob210
nagyúr

Lengéscsillapító tetején csavar.
Plusz ami a kagylót csészét mindegy hogy hívjuk tartja az 2-ő tehát összesen 3 csavar.

Renault power

(#362) Tibry


Tibry
csendes tag

aha.Na igy már értem tehát mind a hármat ki kell csavarni.Köszönöm a segitséget.Ja felvettelek msn-re ha nem baj.Ha esetleg valamit nem tudok ott is kérdezhetek tőled?Mégeszer köszi a segitséget.

(#363) lostsoul válasza rob210 (#357) üzenetére


lostsoul
csendes tag

hát most per pillanat semmi :S tegnap még aztihttem cserélhetem,mert a tompított világított sak a reflekt.a jobboladali nem,de aztán este haza fele uton egyx csak belippant és azóta megy gond nélkül a refl. is. nemszeretek ilyen véletleneket? ... vlmiu kábelhiba lehet? kiszedtem az égőt és nincs megzsakadva szál.
azért kéne 100as mivel gondolom jobban világítanék...mi a véleményetek?

(#364) Tibry


Tibry
csendes tag

annyibol neem ajánlom a 100-ast mert a foncslot széjel égeti.Miért nem raksz bele xenon gázzal töltött izzót?azzal jobban lehet látni nem sárgát hanem fehéret világit.olyan 2000 körül van a pár.

(#365) rob210 válasza lostsoul (#363) üzenetére


rob210
nagyúr

Nem lehet b-ele 100-asat tenni mert nem bírja a lámpatest.
A refivel meg az volt a baj, hogy a biztosíték táblában lévő rel ami a refit kapcsolja kilazult, vagy eloxidálódott.
Nekem is csinálta, megmozgattam a relét és jó volt.
A második ilyen esetnél kivettem beónoztam a lábait, hogy vastagabb legyen.
Betettem soha többé nem csinálta.

Renault power

(#366) rob210 válasza Tibry (#364) üzenetére


rob210
nagyúr

szia, nem tudok veleg msn-en beszélgetni.
Mert itthon nincs rá lehetőségem a gyerek mellett, bent a melóban meg nincs msn.
De itt minden nap írok.
:R

Renault power

(#367) Joci77 válasza rob210 (#365) üzenetére


Joci77
csendes tag

érdekes nekem bírta kb. 4 évig is 110/90w narva kék izzók aztán az egyik kiégett majd ki kellett cserélnem annó 1998 ban 11000 vettem a kettőt majd ugyan ilyet sikerült vennem de csak fehéreket (a nap ba bele lehet nézni de ebbe nem )

a relé megmozdulás az nálam is van odacsapok neki alulról jé már világít is

[ Szerkesztve ]

(#368) Tibry


Tibry
csendes tag

Az ok. hogy kibirja sokáid de a foncsolnak nemtesz jót a nagy teljesítmény.Én is voltam igy, más autóval.jó volt meg minden de kb 2 év után leheteett csrélni az egész lámpa testet.Szét égett a foncsol.Viszont mindeenkineek ajánlom a xenon-t.Tudom drága de nem mindegy látni vagy csak látszani.Neekem most az van a faviba nagyon zsir.Majd teeszek fel róla képet.Mindeen képpeen megéri.ez csak az én véleeményem.

(#369) rob210 válasza Joci77 (#367) üzenetére


rob210
nagyúr

Az oké de az az izzó nem az amiről mi beszélünk.
A te izzód kis hőtermelésű nagy teljesítményű izzó, nem a szabvány gyári.
Az ugyanis olcsóbb de nagyobb a hőtermelése is.
:R

Renault power

(#370) lostsoul


lostsoul
csendes tag

Elég sokan ellene vagytok az biztos :S Neharagudjatok,de én nemtudom mi is az a "foncsol",én még ezt a kifejezést nemhallottam ...
Amúgy mikor hozzámkerült a favorit 80W-os égők voltak benne,sejtésem sem volt erről. Csak annyi derült ki h iszonyat rosszul világítottam, mindenki aki jött zsembe elvakított. Aztán vettem Phillips Blue Vision-t, AJANLANI tudom,saját tapasztalat,iszonyat jók ... fehéren világítanak .. 55/60Wosak és jobban világítanak mint a 80Wos ami benne volt. Itt nálunk SK-ban olyan 20€ körül mozognak.
Szval megvagyok elégedve, de húz a kíváncsiság 100Wosak iránt, ha phillipsben lenne hát vennék az biztos.
Amugy aki vacilál az OSRAM Cool Blue és a Phillips Blue Vision mellett, annak tapasztalatbol mondom h a phillips jobb,fehérebben világítok és esőben sem nyelodik el annyiram int az Osram. Volt szerencsém hasonláítani őket.
Amikor pár embernél érdeklődtem h mit szolnak ahhoz h 90/100W osat akarok...egyik azt mondta tegyek "30as relét" ... h ezzel mit akart ... a másik h nem kell semmi,tegyem simán nem lesz gond..De itt nagyon elriasztottatok a témától

(#371) rob210 válasza lostsoul (#370) üzenetére


rob210
nagyúr

Nézd az autó gyári könyve szerint az első lámpatestbe 55/60W-os izzók kellenek.
Inentől meg azt csinálsz az autóddal amit akarsz.
Csak majd egy kis poroltót tegyél bele, mert ha lesz egy elektromos tüzed a kocsiba, akkor csunyán kiég tűzoltó készülék hiányában.

Lehet, hogy ez erős tulzás, de van egy pár tűzoltó ismerősöm, és az egyik állítása szerint volt már ilyen tüze, ami szabálytalan izzóhasználat miatt volt.

Túlmelegszenek a kábelek a kocsitestben a nagyobb áramfelvételtől, szépen összeégnek és egy jó fajta zárlattól, már csak a gyulékony anyagig kell eljutni, ami nem kevés van egy autóban.
Részemről izzó téma lezárva.. :R

Még annyi, hogy nekem 55/60W os izzók voltak a kocsiban mindíg és soha nem volt gond se a látással se a láthatósággal.

Renault power

(#372) lostsoul


lostsoul
csendes tag

Na ezt jól megkaptam :(
Amúgy ígyvan, rizikós. Nem arra tervezték azt biztos, és jó érvelés volt. Attól függetlenül h az autóban tartok poroltót letettem az izzóváltásról:)
A xenont még meggondolom, eléggé költséges de majd idővel meglátjuk.

Más kérdés ... hangos ablaktörlővel már vlki küszködött? ... most vettem egy újat mivel a régi hangos volt,gondoltam az új megoldja a problémám ... hát nem jártam sikerrel ..nagyon idegesítő tud lenni az a hang hosszabb utakon...már gondoltam arra is h nemjó a szög ahogy az üveghez ér, valamint h túlságosan rászorítja. Figyeltem már mindenfél időjárásban. Ha nagyon vizes az üveg akkor nem annyix csinálja,ha nem annyira akkor pedig a visszafelé törlésnél...még pontosan meglesem a szöget ,mert néha dob is rajta...Jah,mielőtt még elfelejtem érdekelne a szakasosz ablaktörlő,nagy munka olyat csinálni? :U

(#373) rob210 válasza lostsoul (#372) üzenetére


rob210
nagyúr

Na szia.

Akkor kezdjük ott, hogy az ablaktörlő szakaszos működéséhez nem kell nagy munka.
Veszel egy intervalum kapcsolót és beteszed a biztosítéktábla üres helyére ahol egy kis fémdarab van.
Azt persze értelem szerűen kiveszed a relé helyéről.
Kész is az intervalum kapcsolós ablaktörlés.

A másik az, hogy az ablaktörlő kar visszahúzó rugója, vagy üvegre feszítő rugója erős.
Azon kell állítani és nem lesz olyan hangos.
No meg az sem árt, ha jó méretű ablaktörlő lapátot raksz fel.

Renault power

(#374) lostsoul válasza rob210 (#373) üzenetére


lostsoul
csendes tag

aham,nade ez nekem úgy fog működni h az intervallumot én adom meg neki h mikor töröljön?

másik: igen,én is gondoltam arra h a rugó lesz erős.

(#375) semetka


semetka
őstag

Mennyibe kerülhet egy pár új hátsó búra 120l-re tudja valaki?

Kísérletezőknek ajánlom ezt az oldalt: LED világítás

[ Szerkesztve ]

==Gigabyte Z170X Gaming 3 Core i5-6600 2x4GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury with Intel HD Graphics 530==

(#376) rob210 válasza lostsoul (#374) üzenetére


rob210
nagyúr

Nem ez egy relé ami 5mp-enként töröl.

Renault power

(#377) lostsoul válasza rob210 (#376) üzenetére


lostsoul
csendes tag

aha! akkor tárgytalan a dolog,olyanom van,én másra gondoltam.

(#378) rob210 válasza lostsoul (#377) üzenetére


rob210
nagyúr

Ha a szabályzott lábát megszakítod egy pótméterrel akkor elő tudod állítani azt amire te gondoltál.
:R

Renault power

(#379) lostsoul válasza rob210 (#378) üzenetére


lostsoul
csendes tag

meggondolandó! egyébként még a hangos tőrlőkkel küszködöm ... :((( :(( de remélem hétvégére sikerül beállítanom,de elég kevés időm van vele foglalkozni

(#380) lostsoul


lostsoul
csendes tag

jaj de csend van errefele :) visszaolvastam pár hozzászolást régebbről. amikor a fűtést tárgyaltátok mit értetek az h langyos...mondjuk nekem is fura,régebben mintha jobban fütött volna.gyanakodtam arra h kevés a hűtővíz,de megoldottam tettem hozzá,de mintha mindig kevesebb volna...

(#381) rob210 válasza lostsoul (#380) üzenetére


rob210
nagyúr

Igen ezt szokd meg, hogy hidegben eszi a hűtővizet.
Ugyanis ezek öreg gépek és mikrorepedések vannak már mindenhol a rendszeren amik a hidegben kitágulnak és folyik szivárog a hűtő közeg.
Nyáron nem lesz vele gond a hőtágulás miatt.

Renault power

(#382) lostsoul válasza rob210 (#381) üzenetére


lostsoul
csendes tag

amin elcsodálkozom az az h mikor hideg a motor akkor felénél van a hűtővíz,miután megtettem vele x-kmt akkor pedig több-jóval több.mondjuk lehet attol h a vízmolekulák nagyobb hőfokon kitágulnak,tehát teoretikusan a kötések is megnőnek ezáltal nagyobb a térfogat,ide írom fel az ingadozást h biz megtett táv után több van benne 2-3cmrel mint előtte.

(#383) rob210 válasza lostsoul (#382) üzenetére


rob210
nagyúr

Ezért hívják tágulási tartálynak.
:C

Renault power

(#384) lostsoul válasza rob210 (#383) üzenetére


lostsoul
csendes tag

mostmár ezt is tudom :D :DD

amúgy azt mondta egyik imserősöm h ha nagyon menne el a víz akkor biza hengerfejpakolás :((( de majd fogom figyelni h veszik e el,v a fűtésnél párolog e el..

[ Szerkesztve ]

(#385) rob210 válasza lostsoul (#384) üzenetére


rob210
nagyúr

Jó,ha tudsz valamit,nem minden vízveszteség hengerfej ''pakolás''. Én a golfnál most szenvedek a hűtőfolyadék elfolyással.Nállam pl. A fűtés radiátor lukadt ki.Ha fűtök szivárog a víz,ha nem fűtök nem szivárog.
Egyébként a favoritnál leginkább a fűtéscsapnál megy el a víz/tipushiba/.Ha hengerfejes a kocsid,akkor reggelente csúnyán füstöl,az olajad tejeskávészínű trutyis.A szelepfedélen a betöltő nyilás sapkája habos trutyis.

Renault power

(#386) semetka


semetka
őstag

Kellene egykis segítség a műszerek ledesítésében.
Olyan kérdésem van, hogy ha nem lesz elég háttérvilágításnak 1 LED ( úgy néz ki kék lesz)akkor fúrnék mindegyik órába még két furatot és oda tennék be még 2 LED-et, úgy hogy 120fokban lenne a 3 LED.
Így szeretném: [link]
Az volna a kérdésem, hogy ahova fúrnám a helyet neki, ott nincs e valami rőgzítve belülről, mert nem szeretnék belefúrni semmilyen fontos dolgba. A másik kérdésem hogy a gyári helyére 10mm-es LED-et rakjak be vagy mehet az 5mm-es is.Amit fúrok oda sztem 5mm-eset rakok.

Előre is köszi a választ.

==Gigabyte Z170X Gaming 3 Core i5-6600 2x4GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury with Intel HD Graphics 530==

(#387) rob210 válasza semetka (#386) üzenetére


rob210
nagyúr

A gyári helyre tegyél magasfényű ledet és nem kell alkítgatni furkálni.
:R

Renault power

(#388) semetka válasza rob210 (#387) üzenetére


semetka
őstag

Mindenképp magasfényű lesz. Remélem jól megvilágítja majd.

==Gigabyte Z170X Gaming 3 Core i5-6600 2x4GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury with Intel HD Graphics 530==

(#389) semetka


semetka
őstag

5mm-eset be bírom rakni a gyári helyére vagy vegyek 10mm-eset?

==Gigabyte Z170X Gaming 3 Core i5-6600 2x4GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury with Intel HD Graphics 530==

(#390) rob210 válasza semetka (#389) üzenetére


rob210
nagyúr

Be bírod rakni csak egy gumigyűrű kell a ledre.

Renault power

(#391) semetka


semetka
őstag

Na ma szétszedtem a kilóméterórát és megnéztem hogy kell csinálni.
De van egy kis baj. Azt hittem h fix 12V-ot kapnak a háttérvilágító ledek.
De nem 11,5 és 13 közt ingadozik, attól függően hogy adtam a gázt.
Melyik értékre méretezzem a ledeket vajon?

==Gigabyte Z170X Gaming 3 Core i5-6600 2x4GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury with Intel HD Graphics 530==

(#392) rob210 válasza semetka (#391) üzenetére


rob210
nagyúr

Nem egyszerűbb a feszültséget stabilizálni?

Renault power

(#393) semetka válasza rob210 (#392) üzenetére


semetka
őstag

De igen csak egy 7809-es fesz. stab-hoz lehet nem lesz elég a bemeneti fesz, ezért nem tudtam még eldönteni.

==Gigabyte Z170X Gaming 3 Core i5-6600 2x4GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury with Intel HD Graphics 530==

(#394) lostsoul válasza rob210 (#385) üzenetére


lostsoul
csendes tag

az első kettőt nemtudom eldönteni,de a habos trutyi az igaz!
hol van az a csap?

(#395) rob210 válasza lostsoul (#394) üzenetére


rob210
nagyúr

Ha szembe állsz a motortérrel, akkor az akumlátor mellett található.
Ahol a fűtés berendezésed van.
Annak (ha szembe állsz a géppel) a bal oldalán található.
Egyébbként egyszerű két fekete vízcső megy bele.
Egy bovdenes vas kart látsz a csatlakozóhoz eszkábálva ez maga a fűtéscsap.
:R

Renault power

(#396) rob210 válasza semetka (#393) üzenetére


rob210
nagyúr

Hát ezt ki kéne mérni.Én sem tudom.
Bár nekem állandó 12v- om volt a kocsiban.
A biztosíték tábláról szereltem mindent.
Ahhoz meg szabájozott 12V- ment. :R

Renault power

(#397) semetka


semetka
őstag

Na kipeóbáltam a kék ledekkel és csalódva tapasztaltam h szarabb mint a gyári.
Nem tom miért nem normálisan világítja meg. Pedig nagy fényerejű.
Vmi ötlet?

==Gigabyte Z170X Gaming 3 Core i5-6600 2x4GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury with Intel HD Graphics 530==

(#398) rob210 válasza semetka (#397) üzenetére


rob210
nagyúr

Hát nem tudom, de valószínűleg nem szórt fényt ad a led hanem irányfényt.
Ehhez meg speckó kell ami magas fényű, de szórt fényt ad.
Ez ugyan az mint a spotlámpa.
Ahova irányítod ott világos van, de mellette már tök sötét.

Renault power

(#399) semetka


semetka
őstag

HA nem jön össze a ledes világítás akkor egy erősebb wattos égőre lehet cserélni?
pl 5wattos?

==Gigabyte Z170X Gaming 3 Core i5-6600 2x4GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury with Intel HD Graphics 530==

(#400) rob210 válasza semetka (#399) üzenetére


rob210
nagyúr

Szerintem simán, a kérdés van-e bele való ízzó.
:F

Renault power

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.