Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Joci77
csendes tag
megtudná valaki mondani hány literes a favorit benzintankja?
-
Joci77
csendes tag
köszi szépen.... mert durván számításaim és óra állás szerint 12 Liter volt benne mikor többszöri rányomással 40 liter belement( totál tele) aztán csak néztem hogy hova ment ennyi még a kocsi alá is benéztem meglepődtem egy kicsit
-
Joci77
csendes tag
na egy cipőben járunk mert már régóta tervezem járom a bontókat de idáig mindig csak töröttet tudtak volna adni (már egyszer teljesen kiszedtem belőle mindent )még az üveget is
festés volt,
a rögzítések első ránézésre ugyanaz - nem kell semmit átalakítani de majdnem mindent kellene cserélni (-sok píz) -
Joci77
csendes tag
Mindenkinek boldog karáscsonyt és boldog uj évet kívánok
Nekem bejött: a jézuska hozott egy 1,2 fábia combit.
-
Joci77
csendes tag
Üdv...
kiszedtem felnyitottam hmm.. SMD (akkor hagyjuk-csere) de a relékontaktus megpiszkálása után ment szépen egy ideig visszament a helyére aztán bedobta az unalmast,
van egy másik is valami old-Tesla de az 3sec után indítja a ciklust
rá aplikáltam az időzítő rendszerére egy pici potit de nem lett jobb hol megy hol nem,olyan érdekes az egész(már ott vagyok ,hogy bele állítom a csákányt)
át kéne alakítani valami (hazai) típus ra, midegy ott az új verda azzal nincs gond... -
Joci77
csendes tag
relé táblán az átkötést nem tujátok hova volt beszúrva ?
-
Joci77
csendes tag
Csillag garázsom van jó hideg van éjjel inkább kiveszem az aksit (biztos ami biztos)
hűtővíz az jó sürű (nem jön fel az üvegben a bója) -
Joci77
csendes tag
Ha van csavar akkor valami újat mondasz mert nekem nincs(fotózd már le légyszi ha alkalmad lesz rá) kiváncsi vagyok rá...
storry: Após : gyerek nézd meg már mi van a kocsival mert nem indul, elfordítom a kulcsot nem csinál semmit...
kitolta az utcára és már azt intézte telefonon hogy valaki be húzza,hála istennek pont akkorra értem haza,[ Szerkesztve ]
-
Joci77
csendes tag
-
Joci77
csendes tag
kábelszettet tavaly tavasz elején vettem valami amcsi gyártó a gyertyák meg valami japán(suzukis)
előbb néztem a gyujtás madzagokat meg vannak repedezve mind(megint csere lesz)
fater is mondta : (vegyél vissza a benzinből a szivatót meg állítsd télire akkor megszűnik)
de még mindig hideg startnál vacakol.
érdekes viszont a starter alig fordít valamit s mindjárt röffen a motor -
Joci77
csendes tag
lev. szűrő tetejét leveszed és ott ahol van a karb.vízfűtése+bimetall 3 pluszos csavar fogja.lehet mozdítani jobbra-balra
felülnézetből ahol az egész csatlakozik a karb.ra ott látni 2 a csíkot
(holnap melózom de hétfőn lefotózom ha kell)a régi kocsin kiiktattam az automatikák. egy bowdenes meoldással a kulcs szekrény alá szereltem fel(bicó seb.váltó kar)
érezhetően csökkent a fogyasztás mivel én kapcsoltam be és ki a szivatót -
Joci77
csendes tag
szerintem fel fog menni egy kicsit úgy ahogy mondod . Én amennyit már lekísérleteztem vele fele is sok(a régi kocsin 1988évjárat) aztán jött a manuális szívatás
most ezen a kocsin már nem akarok annyit fúrni faragni de hátha van valakinek valami jó tippje tapasztalata. most inkább parkoló pályára állítottam
nyúzom az újjat -
Joci77
csendes tag
lehet hogy már későn írok..bocs
lehet látni hogy volt e vezérlánc csere(pakolásnál új sziló, inbusz csavarok fején is látszik ,hogy volt-e (serviz) ha elindítot mennyire hangos az az oldal + a szelepek milyen hangot adnak (szép egyenletes vagy valami digitális detroit diesel)
ja meg a motor felfüggesztés nél a kasznyi-n nem -e látható törés(horpadások) és az első lámpák és a sárvédő között -nem volt-e megtörve az kocsi eleje
kerék tetejét rángasd meg oldalról be-ki ha nem kopog jók a csapok
meg aztán van egy pár ha kell leírom... -
Joci77
csendes tag
érdekes nekem bírta kb. 4 évig is 110/90w narva kék izzók aztán az egyik kiégett majd ki kellett cserélnem annó 1998 ban 11000 vettem a kettőt majd ugyan ilyet sikerült vennem de csak fehéreket (a nap ba bele lehet nézni de ebbe nem )
a relé megmozdulás az nálam is van odacsapok neki alulról jé már világít is
[ Szerkesztve ]
-
Joci77
csendes tag
-
Joci77
csendes tag
már a nyáron észrevettem hogy köhög a kicsike hideg indulásnál mintha kihagyna 1 henger
tegnap reggel meg nem volt hajlandó csak 2 henger elinduni,gyors gyertya garnitúra csere
aztán nézegetem a karbi-ra csatlakozó tömlőket.. láss csodát megvan a baj.
fűtés oldalon a karbi alól elmenő tömlő el van repedve ott szívta a levegőtcsere után nem hittem a fülemnek wazze -8 fok ez meg az elsőre elkapja és szép egyenletes 1500 körüli fordulat kicsit büszke voltam magamra
-
Joci77
csendes tag
hiba mentes ünnepeket kívánok mindenkinek
-
Joci77
csendes tag
-
Joci77
csendes tag
juj de beindultatok...
-
Joci77
csendes tag
a kuplung...hoz
szerintem lehet a kinyomó csapágy is(az is szép hangot tud adni )
nekem egyszer szétrepült és kilyukasztotta a csapágy golyó a blokk oldalát. csapágy,fogaskoszorú és tárcsa csere után meg pár Km. mindig olajfolt volt a kocsi alatt(szét kellett szednem még 1 szer beragasztani a lyukat..
-
Joci77
csendes tag
esetleg ha a tipusát leirod akkor nagyobb az esély hogy tudnak segiteni.
kell a vonalkód,meg a sorozatszám vagy ki kell olvasni az Eprom tartalmat aztán megfejteni vagy generálni másikat)
régen benne voltam a buliban nyakig 5 de aztán jottek a zöld békák valaki felnyomott... passzoltam mindent. -
Joci77
csendes tag
nem biztos hogy szabvány csak tapasztalatból írtam
eleinte tesztelgettem 98 oktános lé nagyobb hézag melegebb gyertya (ment is)de most már nem szórakozok vele örülök ha megy...még valami : Ysthvaan-nak a lev.szűrőd nem koszos ? mert túl sok levet szív a motor
mára végeztem jó munkát mindenkinek..
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen