Hirdetés
- Amit a Samsung okostelefonok, táblagépek, kütyük "régiózásáról" tudni kell!
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Windows, de csak ha szereted a meglepetéseket.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Hőszivattyu medencefűtés
- A KOReader ebook olvasó program
- Porsche's New Six Stroke Engine Patent
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Maci-
addikt
válasz Kicsipampam #488 üzenetére
Huh, jó. Megpróbálom újra kimérni.
Az az egy 100% biztos, hogy ami a blokkból a gyújtó trafóra megy az 12-14V. Ez az egy fix.
Illetve elől-hátul 12V-os izzók vannak.
Igen, hosszú távon ez a cél:
Teljesen áttérni S51B-re.
Meg akarom venni a kormáy kapcsolókat is. Akksit is, duda is legyen...
Csak egyszerre ez így nagyon sok nekem anyagilag.
Az alapoktól kezdve szeretnék haladni felfele.
Most első lépésként tényleg tudnom kellene, hogy hány V lehet a rendszer... Aztán ha megvan, akkor előbb legyen meg a 12V minden szálon: Tehát a gyújtás alaplap legyen jó, tolja a 12V-ot szépen. Ehhez venném most meg ami kell. Ez lenne az első lépés.
Melyik a kombi tekercs? Nekem az tűnik idegennek, amit a 2db kereszthornyos csavar fog oda.Egyébként a motor, váz nyaktábla szerint: S51N. Tehát nem S50N.
Szerk.:
Az izzok elölhtul 12V-osak. Azok kb. semmit nem világítanának 6V-tal, nem?[ Szerkesztve ]
If you don't know where you are going, any road will take you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen