A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Victoryus:] Már a Josef Seibel se a régi
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
kutga
nagyúr
Pedig a rejtett ajtó mögött vannak az igazi érdekességek.
Let the Zone take me if I am.
fpeter07
veterán
Töltsem vissza a mentést?
Akos96
senior tag
Szerintem megéri megkeresni.
"A tévében nézed a szaxofonost, És azt gondolod, hogy de jó neki."
kutga
nagyúr
Ha megvan mindenképp.
SPOILER
Ahhoz hogy kinyisd viszont szükséged lesz egy dekóderre amit még Pripyatban vettél fel (vagy nem, én pl. elfelejtettem). Egyéb trükkel azonban ki lehet nyitni az ajtót. Sok érdekesség derül ki szerintem a játék történetéről ha tovább mész.
Let the Zone take me if I am.
dodopek
addikt
Elindultam kikapcsolni az agyperzselőt.Vittem magammal vagy 1500 lőszert,annyi kötszert&eü csomagot, hogy a világháborút is meg lehetett volna menteni vele,és egy darab kaját sem.Bannyeg, majdnem éhen pusztultam odabenn...
kutga
nagyúr
Én az antiraddal jártam így elsőre, nagyon kemény rész az biztos. Másodszorra már okosabb voltam és vittem annyi -rad-os artifactot hogy gond nélkül végigfuthassak rajta.
[ Szerkesztve ]
Let the Zone take me if I am.
dodopek
addikt
Nekem azzal nem volt nagy gondom.A szolgálattól (magyarításban kötelességiek ! ) kapott ruhában talán egy antirad gyógyszert sem kellett felhasználnom...
És tényleg elég kemény.A monolitá nem kispályás ellenfél...
[ Szerkesztve ]
kutga
nagyúr
Nekem a millitary armored suit tetszett nagyon, kár hogy nem lehetett vele annyit cipelni mint exoban, úgyhogy a vége felé inkább exoban rohangáltam.
Monolith tényleg nagyon kemény, bár amire velük szembekerülsz azért neked is olyan fegyvereid lesznek amivel odacsaphatsz.
Let the Zone take me if I am.
dodopek
addikt
Kapták is az ólom áldást.
Exoban többet cipelni?én vettem egyet a múltkor (szerencsére csináltam előtte mentést), de akkor is csak 50kg max súlyt írt. Pedig direkt azért vettem, mert a Pripyat-ból emlékeztem a 80kg-ra...
kutga
nagyúr
Exoban többet lehet cipelni, én 70 maxra emlékszem, Pripyatban biztos annyi volt, ott viszont futni is lehetett benne a vége felé.
Let the Zone take me if I am.
fpeter07
veterán
Pripyatban sikerült 270 lőszert összeszednem a távcsöves gépfegyveremhez. Az bőven elég volt a szarkofágban. Egyébként előtte elég súlyos lőszerhiánnyal küszködtem. Bent a sugárzás majdnem megölt, de mivel sok megpack volt nálam (~15), mindig újra tudtam tölteni az életem. Persze sugárzás elleni pálcám nem volt, de még a bentieknél sem.
Csernobilban megöltétek az összes katonát, vagy hogy jutottatok el az erőműig?
Miről szól tővonalakban a Call of Pripyat folytatás? Lehet azt is végig kellene majd vinnem.
dodopek
addikt
Megkövetlek,igazad van.Valszeg megvettem, de nem vettem fel, és az zavart meg.Most már rajtam is exo van, de nagyon zavar, hogy nem tudok szaladni.Pl a bárnál rendszeresen összetűzésem van a kutyákkal, akik elől eddig csak elszaladtam...
Tényleg 70, meg az a +10kg, ami már fáraszt.
dodopek
addikt
Én csak átszaladtam az erőmű "előterén", amikor először játszottam.Persze oszloptól oszlopig rohantam, szóval nem mint a vadszamár...
A Pripyat nagy vonalakban...
A ruszki titkosrendőrség tisztjeként vagy a zónában, feladatod(eleinte) az öt lezuhant helikopter baleseti körülményeinek kiderítése.Aztán persze halad a cselekmény,a végén el kell jutni P.-be. Szerintem a legjobb Stalker. Sokkal jobban kidogozott, és nem tölt annyit.3 terület van, ami közt tölt, egyenként akkora, hogy van vagy 25p mire elérsz az egyik végéből a másikba.Heteket el lehet lenni egy-egy területen. Nem akarok zöldséget beszélni, de ha jól dereng,200 felett van a másodlagos küldetések száma.Ha nem vittem volna már végig az összes küldetést, biztos azt játszanám ezután. Így várom a New Vegas magyarítását...
[ Szerkesztve ]
rétisün
veterán
ha az alap játék tetszett, a CoP-nak állj neki nyugodtan. sőt, ha a clear sky kimaradt, azt is pótold be, bár talán az a leggyengébb a 3-ból, de annak is ugyanúgy megvan a hangulata.....
amikor játszottam a pripjaty-al, annyira elkapott a hangulat, hogy újból elővettem az elsőt, illetve a clear sky-t is végigjátszottam, pedig régebben, amikor egyszer nekiálltam, úgy hagytam félbe, hogy ezt aztán soha többet
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
dodopek
addikt
Detto!!!! Szóról szóra ugyanígy voltam!!!! Első rész végigrohan,CS félbehagy,Pripyat totál végig,CS totál végig, és most SOC...
Bár, most hogy belegondolok, lehet, hogy ujra elkezdem nehezebb fokozaton a 3. részt. Hacsak nem tudtok ilyen jellegű játékot mondani a a Stalkereken, és a Fallout 3 mellett. 5leteket várok!
[ Szerkesztve ]
kutga
nagyúr
Ugyanígy voltam én is, a CoP után megint nekifutottam a SoC-nak, már jobban ismertem a játék mechanikáját. Mondjuk nekem a SoC sokkal nehezebbnek tűnt mint a CoP.
Clear Sky még kimaradt, de mindenképp bepótolom.
Let the Zone take me if I am.
kutga
nagyúr
Igen gáz hogy nem lehet benne futni. Mondjuk a végén a Monolith is abban van szóval ők sem tudnak elpucolni.
Let the Zone take me if I am.
emre
veterán
Skacok, ezt ma találtam, szerintetek mi lehet?
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
Kassadin
addikt
A kommentek alapján arma2 vagy arma2+mod...
fpeter07
veterán
Hányszor megfogadtam már, hogy nem indítom el a játékot többet... Valahonnan be kellene szereznem a következő részt. Lehet szétnézek itt a használt piacon is.
R1200GS
aktív tag
Ki akartam próbálni a Complete 2009 1.4.4 modot, de nem indul el a game.
Ezt a hibaüzenetet küldi.
A játék eredeti.
Nem raktam fel semmilyen javítást.Telepítés után a magyarítást bemásoltam, utána raktam fel a modot.
Rosszul írtam. Telepítés, mod, magyarítás volt a sorrend.
Valamit még telepíteni kellene?
[ Szerkesztve ]
R1200GS
aktív tag
Felraktam az 1.0005-ös javítást, így már működik
dodopek
addikt
SPOILER!!!!
Az agyperzselő kikapcsolása után megkapom a lopakodj be Csernobilba feladatot. Onnan már nincs visszaút? Mert nagyon nem akarom még befejezni a játékot... (Bár ugyanazokat a küldetéseket kapom újra és újra, és azok sem kötnek le igazán.) Lesz még valami értelmes mellék küldetés? Vagy innen már irány a vége?
kutga
nagyúr
SPOILER
Pripyatból még vissza tudsz menni, miután bemész az erőműbe, onnan nem tudsz már visszamenni. Pripyatban van egy fontos küldetés, ha korábban találkoztál Dockal Strelok búvóhelyén, csak így tudod elérni a valódi befejezést.
Let the Zone take me if I am.
dodopek
addikt
SPOILER!
Nem akarom a tökéletes véget, mert az már egyszer megvolt.A fűszálrágcsálós hátradűlős napsütéses befejezés már kipipálva. Most másikat szeretnék, úgyhogy szerintem inkább a kívánság teljesítő felé veszem az irányt.
Kassadin
addikt
A kívánságteljesítőnél van 4-5 darab fajta befejezés, úgyhogy tényleg nem ártana meglátogatni.
dodopek
addikt
Igen, ezért megyek arra.A legyek gazdag már megvolt...
fpeter07
veterán
Na akkor kérnék szépen részleteket. Mik ezek az extra befejezések?
Kassadin
addikt
SPOILER!
Hamis/Rossz
"1. Ha a játék folyamán mind a Duty, mind a Freedom frakció vezéreit megöltük, akkor a Kívánságteljesítőnél az „Én akarom uralni a világot!” animációt kapjuk. Ekkor a Kívánságteljesítő beszippantja a főhős lelkét, így téve eleget a kívánságnak.
2. Ha a játék végére több, mint 50000 rubel pénzünk van, akkor a „Gazdag akarok lenni!” befejezést kapjuk. Ekkor egy csavaranya hullik alá a mennyezetről, de ezt mi egy arany pénzdarabnak látjuk. Hamarosan sokezer ilyen kis darabka kezd potyogni a tetőszerkezetről, majd az egész tető ránk szakad. A végén csak a kezünk látszódik ki a törmelékből, ahogyan az aranypénznek vélt csavaranyát tartjuk elernyedt kezünkben.
3. Ha a játék végére alacsony hírnévvel rendelkezünk (a reputáció -1000 pont alatt van), akkor „Az emberiség korrupt, le kell igázni!” befejezést kapjuk. Látomások, emlékek villannak fel azokról a szörnyűségekről, amiket az emberiség elkövetett, úgy mint nukleáris robbantások, titkos kísérletek és háborúk. A látomások után a végtelen semmiben eszmélünk föl, csak a sötét űr vesz körül bennünket.
4. Ha a játék végére a hírnevünk kiemelkedően jó (a reputáció eléri az 1000 pontot), akkor a Kívánságteljesítőnél az „Azt akarom, hogy a Zóna tűnjön el!” befejezést fogjuk kapni. A következő képsorokon a Zónát megtisztulva látjuk, nincsenek mutánsok, nincsen sugárzás. A levegő üde, friss. De amint meglátjuk a főszereplőt, a szemein láthatjuk, hogy megvakult, így a Kívánságteljesítő képletesen valóban eltűntette a Zónát - a mi szemeink számára.
5. Ha a fenti kritériumok egyikének sem tettünk eleget, akkor a „Halhatatlan akarok lenni!” befejezést kapjuk, ahol a Kívánságteljesítő egy fémszoborrá változtat bennünket, így adva át minket az örökkévalóságnak."
Igaz/Jó
"Ha úgy döntünk, hogy az „Öld meg Strelok-ot!” küldetés mentén folytatjuk a fősztori szálat, azáltal hogy találkozunk a Guide-dal, aki elmondja, hogy a Doktorral Strelok búvóhelyén találkozhatunk, mert információi vannak számunkra. A búvóhely bejáratánál elájulunk, és a Doktor próbál meg minket magunkhoz téríteni, miközben Streloknak szólít bennünket. Elmondja, hogy van egy elrejtett dekóder Pripyat városában, amivel be tudunk jutni abba a titkos helyiségbe, ami a Monolith titkát őrzi valószínűleg. A dekóder egy titkos szobát nyit ki a csernobili Szarkofágon belül, ami a Monolith irányítótermébe vezet. Elpusztítva a szobában lévő kék gömböket, amik áramforrásként szolgálnak, megjelenik egy tudós holoképe, aki nem más, mint az úgynevezett C-Consciousness projekt vezetője.
A tudós felé intézett számos kérdés feltevése után miénk a döntési lehetőség, hogy csatlakozunk-e a projekthez, vagy sem.
6. Ha elfogadjuk a C-Consciousness projekthez való csatlakozást, akkor egy olyan befejező animációt láthatunk, ahol minket is beletesznek egy hatalmas zöld tartályba, és ránk kapcsolnak egy gépet, ami segít egyesíteni az önkéntesek tudatát. Majd vált a kép, és a Doktort látjuk, amint a messzi távolba révedő tekintettel figyeli a Zónát. Ott van mellette a kutyája is, akinek halkan odamotyogja: „Régóta nem láttam Strelok-ot, remélem jól van! Habár kitartó, akár egy macska! Úgy hiszem rendben van." Majd a Doktor odaszól a kutyának, hogy inkább menjenek enni valamit, hisz a kutyát mindig is jobban érdekelte egy finom vacsora, mint egy régi barát sorsa…”
7. Ha nem vagyunk hajlandóak elfogadni a C-Consciousness projekthez való csatlakozást, akkor egy nagy kiterjedésű extra pályarészre teleportálódunk, ami a Szarkofág közvetlen környezetében lévő külső területeket jelenti. Itt még számos ellenféllel találjuk szembe magunkat, akikkel meg kell küzdenünk, és az előrehaladásunkat különböző helyeken lévő portálok biztosítják. A végső portálkapun átlépve megkapjuk azt a befejező animációt, amely a legjobb befejezésként vált közismertté: Strelok besétál abba a terembe, ahol hatalmas tartályokban fekszik a hét önkéntes, akiknek össze van kapcsolva a tudata egy gép segítségével. Strelok némi tétovázás után gépfegyverrel mindent szétlő, megsemmisítve a C-Consciousness projekt által okozott borzalmak forrását… A következő képsorokon az égbolt kivilágosodik, Strelok pedig egyszeriben rácsodálkozik az őt körülvevő természet szépségére. Leheveredik a fűbe, és szinte elsírja magát, ahogy megkönnyebbül a terhektől való megszabadultól. A gondolataiból kiderül, hogy fogalma sincs, vajon helyesen cselekedett-e vagy sem, és valószínűleg soha nem is fogja megtudni, de megcsinálta amit meg kellett tennie, és úgy érzi, ezért hálás lehet… Kifáradva a sok megpróbáltatástól, mégis megkönnyebülten alszik el a magas, üde zöld fűben, miközben egy szitakötőre fókuszál a kamera és lassan távolodik a kép…"
Forrás: wiki.
Nekem csak többszöri végigjátszásra lett meg mindegyik.
[ Szerkesztve ]
dodopek
addikt
Ha jól emlékszem, összesen 7 befejezés van.Ennek a (kb)a fele pozitív, a másik fele negatív vég. És még ezek i kettéosztódnak attól függően hogy a kívánságteljesítő felé mégy e, vagy az ajtón át.Bővebb infó itt:
youtube
A kolléga pontosabban leírta...
[ Szerkesztve ]
rétisün
veterán
nekem 3 befejezést sikerült "összehoznom", ha nekiállnék megint a jétáknak, már próbálnám úgy játszani, hogy az összes meglegyen.
a "gazdag akarok lenni" volt meg, meg a titkos ajtó mögötti kettő.....
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
Kassadin
addikt
Persze, másodjára meg harmadjára már én is nagyon ügyeltem arra, hogy a végére meglegyenek a követelmények.
kutga
nagyúr
Hát igen, van vagy hétféle befejezése, azóta sem volt ilyen játék.
Let the Zone take me if I am.
fpeter07
veterán
Ich will... ich will reich sein. A titkos ajtók mögöttiket még meg fogom nézni a gazdagos mellé. Az orosz hang az erőműben megadta az alaphangulatot. Lehet tudni egyébként, hogy mit jelent?
rétisün
veterán
passz....én még tanultam oroszt annak idején de azért azzal nem sokra megyek egy stalker játékban nem mintha sok mindenre emlékeznék.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
kutga
nagyúr
Ugyan nincs lefordítva, de ezt találtam róla:
When wandering inside the interior of the Chernobyl Nuclear Power Plant, you will hear an alluring voice speak to you in Russian. It is believed that this voice is the Wish Granter luring the player closer to it, leading many to believe that the Wish Granter was developed to distract stalkers on their way to the site of C-Consciousness. This is confirmed by the english versions of the Wish Granter's voice, not used in the final game.
Let the Zone take me if I am.
nike_
addikt
Grisam
tag
Az OL2.2-t nem játszottam még külön, de abban állítólag benne van Death City-is.
Namármost az OL2010 tartalmazza az OL2.2-t, mégsincs benne az a pályarész. Van valakinek ötlete, hogy hogyan lehetne bekapcsolni, vagy aktiválni azt a területet is OL2010-nél? Köszi előre is.
Utálom, ha valaki még annyi fáradtságot sem vesz, hogy válaszoljon a PÜ-re...
marked one94
őstag
OL 2.2 tuti nincs benne mert én azt rongyossá játszottam
De régebben olvastam hogy egy magyar srác csinál valami piszok nagy modot. Ha lesz időm megkeresem a linket mert voltak vele interjúk is. De szerintem mire megtalálom valaki belinkeli
You'll Never Walk Alone
emre
veterán
Dezodor-ról lehet szó.
És amiről szó van az a Lost Aplha projekt
De állítólag SMRTER 0.45-ben is lesznek kimaradt pályarészek.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
strike-force
őstag
Na! Tegnap feltettem a "sima" OL 2.2-t, miután befjeztem a CoP Complete-ot. Kettes szinten játszom, asszem STALKER nehézség, de lehet felcsavarom még egy fokkal. A banditák / katonák 2-3 AK74SU lövéstől fekszenek, viszont azok a macskák vagy mik csak sokkal többtől. Pedig egy betonlapon álltam Cordonban és fejre adtam nekik. Ez egy kicsit kellemetlen volt.
Ma este szerintem lehet rápasszentolom az Arsenal-t is.
Folyt. köv.
R7-5800X / 32GB / RTX3070 / POCO_F3 (8/256) / i12 64GB - Just realize it!
fpeter07
veterán
Ni, ezt még olvastam is, mikor elkezdtem játszani. Azt viszont már nem, hogy honnan származott ez a szöveg. Köszi!
emre
veterán
még sehogy sincs, de magyarul épp úgy nem lesz, mint a priboy story (sajnos)
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
dodopek
addikt
Tényleg sajnos.
30 medkit, 70 kötszer ezerpárszáz lőszer,45 anti rad, és itt állok a vörös erdő végén. Kívánságteljesítő,jövök!!!!
remington2
senior tag
A játékban a sztori érthető, de néhány videónál nem tudom, mire gondoltak.
Pl. áll a főszereplő szemben az erdővel, mellette egy kutya, meg utána bemegy az erdőbe, na, az ilyeneket nem tudtam elhelyezni az egészben.
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
strike-force
őstag
anno én is 2db G36-al és 1500 sima + 500 páncéltörő lőszerrel indultam neki. nem is volt probléma, nálad sem lesz!
R7-5800X / 32GB / RTX3070 / POCO_F3 (8/256) / i12 64GB - Just realize it!
rétisün
veterán
SPOILER!
"A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl hasonló megoldással operál, mint a KOTOR. A hős elméletileg Strelok ellen indul harcba, hiszen a PDA-ja folyamatosan azt szajkózza, hogy meg kell ölnie. Azonban a kalandjaink végén rájövünk, hogy a Mesterséges Intelligencia, ami a parancsot adta elromlott, hiszen mi vagyunk Strelok és magunkat ugye nem ölhetjük meg."
forrás.[link]
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
dodopek
addikt
No uraim, köszönöm a rengeteg segítséget!
Ezt a véget sikerült elérnem:
positiv false ending
A video nem az enyém, csak ugyanezt kaptam.
Tudnám most mi a fenét fogok játszani.Talán nekifutok a metro 2033-nak...