Hirdetés
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- GoodSpeed: Bye PET Palack, hello SodaStream
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Rap, Hip-hop 90'
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- tordaitibi: Chatcontrol
Új hozzászólás Aktív témák
-
shield
őstag
Tud valaki megoldást arra, hogy elinduljon a CS és ne írja ki , hogy nem találja a 'fsgame.ltx'-et?
Ezt csinálja a magyar és az orosz verziónál is amikor rárakom a Változások ideje 3.0-át. A magyar verzió már akkor is kidobja ha csak a mentés helyét írom át. Ez kicsit szívás amikor az ember több modot is használ.
Az fsgame.ltx-ben átírtam a mod engedélyezését is. -
borovi
aktív tag
válasz
hubai1979 #5488 üzenetére
Az egy iszonyat dög!
Én akkor futottam össze vele először, amikor még nem volt magyarítás, és úgy játszottam a moddal (egyébként a te linkedről figyeltem föl a játékra). Akkoriban írtam is ide a topicra, hogy alig bírtam leamortizálni a drágát, meg a vérszippancs kollégáit, akik szintén ott lihegtek a nyakamba. -
SaGa59
őstag
válasz
hubai1979 #5485 üzenetére
Úgy két hete már beküldtem a képét, szép darab. Van körülötte három vérszívó is.
Amikor összefutottunk, maradt 29 db .45-ös lőszerem, semmi más, így egy szál bicskával kellett átverekedni magam Kordonig. 4-5 Izlom, két falka vadröfi, két falka sima malac, pár csapat kutya volt, amit nem tudtam kikerülni, így azokat a békanyúzóval kellett lerendezni. Nem volt egyszerű...
Ebbe belement 3 tárnyi 5.56-os, meg nem tudom hány gránát. Aztán jöttek a vérszívó haverjai, azokra ment el a többi .45-ös töltény...
-
hubai1979
őstag
Játszottam vele,kóboroltam elég sokat egyedül csak ahogy átjöttem az erőműből pripjatyba akkor dobot ki, már voltam sötét völgybe nem volt gond megy minden szépen.Nagyon gyönyörű munkát végeztél a magyarosítással SaGa59 köszönöm szépen.
-
shield
őstag
Akkor nálad is a string id.
A magyar CS-ra pakolt alap mod a "launcher.exe"-vel sem indult. Érdekes módon a SeregA-Lus verziónál átírtam a mentés helyét és simán megy, a magyar el sem indult. Hogy miért variáltak vele.
A SeregA-Lus verziónál nem is néztem, van-e launcher.
Naa..majd holnap vizsgázik az orosz. -
SaGa59
őstag
Egyedül az "Alfatesztelt objektumok élsimítása" nem szöveg, hanem egy string id, de kiolvasható belőle. hogy az egyik lehetőség a dx10, a másik a dx10.1.
Én angolra tettem fel a "csak mod" verziót, az elég stabil. Néha pályaváltásnál meghülyült, de amúgy ment.
Még annyit: csak akkor használtam a "launcher.exe-t", ha a pszh-val akartam pofozkodni (egyedül Pripjatyban rögtön az elején kellhet, máshol is van, de nem különösebben érdekes), egyébként a "normál" módon indítgattam. Lehet, hogy az is javít a stabilitáson. -
shield
őstag
Majd valahogy megoldom a gomb kiosztást hogy mindenkinek jó legyen.
Igen már valamikor olvastam amit az elsősegély cuccokról írtál. Kicsit így nehézkesebb lesz, legalább is így első ránézésre. Amikor kijöttem az erőműből, azoktól a monolitosoktól akik szóba álltak velem, mindegyiktől tudtam volna venni a hagyományos elsősegély cuccokat. Azért is tudtam írni az eltérő árakról (nem kereskedőnél), de így már nagyon húzósak lettek volna.
Elvileg lesz orosz verziós CS-om, holnap kiderül. Szeretném a legjobb megvilágítást használni, amennyit csak elbír a gépem.
Amikor bekapcsoltad a DX10.1-et akkor a legördülő menüben minden rendesen volt kiírva?hubai1979 én is ezt a verziót raktam fel, én ráraktam, de most néztem az orosz linket amit beraktál, ott azt írja a verziónál, hogy a két fix rajta van.
A dll.-eket kellene eltalálni, SaGa59 is ír. Amikor a megvilágításokat állítgattam, akkor volt hogy kidobta a 'zöld bogarat' .
Jónak néz ki a grafikája. -
SaGa59
őstag
Az NJK valószínű a "gyári" fordítás része lehet, én ilyet biztos nem írtam bele...
De egyébként azt jelenti: Nem Játékos Karakter.F4-F6 a többi modban megszokott "nézet váltók", csak azokban F1-3-ra vannak belőve.
Itt a kötszer és az elsősegélycsomag másképp működik. Bár néha találni "hagyományos" elsősegélydobozokat is, de nagyon ritka.
Nekem ment a DX10.1, de az angol CS-ra dobott "csak mod" verzióval.
Én a gyorsmentést mindig az End-re teszem, mióta valamiben sz egymás mellett lévő gyorsmentés, gyorstöltés gombokkal sikerült néhányszor több órányi játékot kiütnöm.
-
shield
őstag
Jó hangok vannak az "ébredés"-kor.
Kifele menet, vagy 6 hulla ellátott cuccal.
Nálam a SeregA-Lus verzióban visszatölthetőek a mentések, deee....a beállításoknál vannak furcsaságok. Kicsit kutyafuttában kezdtem el és már nem is akartam tovább játszani. Szerintem egyáltalán nem mindegy milyen megvilágítást állítunk be. Itt lehetnek gondok azokkal a dll.-ekkel amit már előrébb írtál. Pl. az este már nem tudtam úgy kilépni a játékból, hogy az auto mentést kivegyem belőle (a Snipernek is ez volt a halála). Pripyatba átmenéskor természetesen kidobott, de érdekes módon vissza lehetett tölteni. Ha megtalálnánk hozzá a megfelelő dll.-eket talán nem lenne gond vele.
Visszatérve a beállításhoz, nekem meg vannak a megszokott gomb kombinációk a Stalkerhez. Az F6 gyors mentés nem működött, elkezdtem nyomkodni a mellette levő Fx gombokat, erre külső nézetek jelentek meg.
Nem találtam a detektor beállítást. A megszokott F1 - F2-re beállítottam a kötszert és az elsősegélyt akkor azok a nagy készletek jelentek meg. Több furcsaság is volt, de már nem emlékszem rá, mert tényleg kutyafuttában csináltam, ennek komolyabban neki kell ülni kisakkozni.
Sok az inaktív gomb még a DX10-es beállításnál is maradtak inaktív gombok, nálad is? DX10.1 nem is ment, ott valami gond van, olyan mintha string id lenne, holnap tudom csak küldeni a képernyő mentést. Ja..és az NPC felismerésnél valami más van (NJK?) lehet hogy az is azt jelenti, de az NPC-t szoktuk meg. -
SaGa59
őstag
A leírások szerint nem. Sőt az 1.5 az 1 és 2 rész között játszódó "mellékág". Mindegyikben eltérnek a fő karakterek.
De majd kiderül.Amúgy a gladiátornál se volt felesleges, pártíz sor ugyan át kellett írni a Szövetség Idejéhez, meg a tényleges bővítéseket lefordítani, de az alapokat fel lehetett használni.
-
SaGa59
őstag
Még pár tipp (SPOILER):
Pripjatyban a kórházban az első emeleten hátizsák (vagy páncélszekrény?) benne két Vintar, lőszerek, SEVA ruha. Az elején jól jön. Kereskedő és javító van a Mosodában.
A bárban, meg még néhány helyen lehet találni BMG .500-as lőszereket. 10 db 5500Ru, az ember hajlamos eladni, mert gyorsan sok pénzhez lehet jutni, meg nem is könnyű (10 db fél kiló). Viszont a hozzá tartózó fegyver (Chei-tech?) az egyik legjobb, felér a gaussal (100% pontosságúra húzható). És igazából az a kb 2-300 lőszer van hozzá, amit így lehet találgatni, meg néha 5-8 db a kilőtt monolitosoknál (akiktől zsákmányolni lehet ilyen puskát). Szerintem inkább tegyétek el a skulókat. A fegyver se könnyű, 12,5 kg, de nagyon effektív.Üres hátizsák vehető a Bárban, azt egy eldugott helyen lerakva biztonságos tárolót lehet csinálni, amit jelöl is a térképen. De úgy tűnik a ládák tartalmát se bántják, viszont az ott hagyott, eldobott cuccokat rögtön felszedik.
5.56-os (NATO) lőszer csak a belső terülteken van, gyakorlatilag csak a monolitosoktól lehet zsákmányolni. A Bárban nagyon drágán mérik, 900 egy doboz. Viszont a katonáktól lehet egy elég könnyű, nagy tárkapacitású (felfejlesztve 75 skuló) "kommandó" AKM-et szerezni, ami elég halk (néha nincs is hangja), alá lehet tolni a gránátvetőt. Hangtompító és céltávcső nem rakható rá, de közelharci fegyvernek jó és mindenfelé van hozzá lőszer.
Tapasztalataim szerint a vérszívók a .45-ös hidrosokk lőszert bírják a legkevésbé. Abból 4-5 találat elég, de be kell várni míg támad, mert amíg nem lesz teljesen látható, semmi sem árt neki. A 5.54-es lőszer meg se kottyan nekik...
A Burerek zárt ajtón át is gyilkos erejűek, ha meglátod magad körül a kékes derengést, ugorj valami fedezék mögé. Az X-8-ban úgy a tizedik nekifutásra (és 30 gránáttal) sikerült azt a legalább három, de lehet, hogy 4 dögöt elrendezni. Lelőni csak akkor lehet őket, ha oldalról vagy hátulról sikerül elkapni. Ja: a Prométeusz moziban a falon is tudnak járni, legalábbis ott jönnek le...
+20 és +30 kg-s terhelhetőségnövelő artik vannak (a +30-as Pripjatyban a kikötőben, elég nehéz hozzájutni, kell egy detektor, meg egy pisztoly, amivel ki lehet lőni az anomálián kívülre. Benne felszedni esélytelen. Egyszer ugyan sikerült, de akkor kifagyott a program). +20-asokat fegyveres zombiktól lehet szerezni. Igaz, mind +3-as sugárzó is, így kell mellé valami, ami azt lehúzza. A "Könnycsepp" -7-es.
A kiméra nagyon ritka jószág, talán 4-et ha láttam (kettő van Pripjatyban). A pszi-kutya viszont kemény jószág. "Leparkol" valami fedezékben és onnan küldözgeti a "szellemkutyokat", de azok tőle távolabb "keletkeznek", meg pár másodpercre kifehéredik a kép és megszédülsz.
A gránát igen hasznos ebben a modban, érdemes 10-20 darabot tartogatni... A Zombik ellen is hatásos. Általában abból elég egy, és már nem kelnek el, minden más esetben néha négyszer is le kell abálni őket.
A "hozz kisóriás kezet" feladatot a Bárban ne vegyétek fel, ebben a modban a kisóriásnak agya van, kéz egy darab sincs. Viszont az agya elég jó képességű az elején, azt hiszem kitartást ad. Minden szörnyalkatrésznek vannak olyan tulajdonságai, mint az artiknak és a ruhazsebben lehet őket használni.
A tank géppuskája 33 kg, mielőtt érte mész, pakolj ki a tatyóból.
Az Anomália csoport alapruhája egy exo, ha belépsz hozzájuk, olyat adnak. A Vörös Erdőben van a tanyájuk a bányában.
A Katonai raktáraknál a Vörös Erdő felé mutató kijárat engem a Sötétvölgybe dobott át, Yantar felől kell menni...
Ha nem akarsz a sereggel harcolni, be kell állni Szaharovhoz. Jó VEGA védőruhát ad (miután megszereztem, azzal mentem végig, jól fel lehet tuningolni). Onnan a sereg maximálisan haver és csak a banditák ellenségesek.
-
SaGa59
őstag
Ez ilyen. A cuccnál az alapárat írja, a fizetnivalónál meg azt, amennyire a boltos levesz.
Szerintem minden stalker ilyen, legföljebb nem ekkora az árrés.A modokat javítgatni nem akarom, oka lehet, hogy ha így találta ki a modder. Ebben már így is bejavítottam pár hiányzó szöveget, meg elrontott string_id-t, meg két fegyver biztosan rossz statjait.
Egyébként a pénz csak az elején kevés. Mikor eleresztettem Sztrelokot Pripjaty efelé, 300+ k rubelem volt, 140 kg-nyi cepelt cucc mellett úgy, hogy gyakorlatilag csak a lőszert és a gránátokat szedegetem fel meg néha a katát. Fegyvereket csak az elején adtam el úgy 20-30-at. Ja: és a Mocsárban még nem is jártam...
Még valami: ebben nem lesz mutánstúltengés. Ahonnan eltakarítottad, ott nem jön több. Viszont amíg vannak, addig gyorsak és erősek.
Megyek az sgm-en dolgozni. Aztán vagy a Clear Shot jön, vagy belefogok a СМЕРТИ ВОПРЕКИ ЧАСТЬ 1 В ЦЕНТРЕ ЧЕРТОВЩИНЫ. НОВЫЙ СЮЖЕТ modba és a folytatásaiba. Ez az 1. rész. A folytatása a СМЕРТИ ВОПРЕКИ 1.5 ПОСЛУШНИК és a ОДНИМ ДНЕМ ЖИВУ СМЕРТИ ВОПРЕКИ 2. Ezek már kész vannak és igérik a ОСКОЛОК ТЬМЫ. СМЕРТИ ВОПРЕКИ 3 részt, vagy még az idén, vagy jövő év elején.
Addigra talán a másik kettő fordítása is meglesz. Ezek állítólag külön sztorik, a szereplőik sem azonosak, de a világuk igen.
-
shield
őstag
A SeregA-Lus verzió megy, kis megnyugvás.
Azt hiszem majd át kellene nézned az árakat. Azt vettem észre pl. a szokott kötszer 300- de a fizetendő összeg 600, vagy a elsősegélycsomag megszokott 600 de fizetni 900-at kell, a votka 100 de 300. Többet még nem néztem.
Így mindig a fizetendő összeget kell nézni, amikor már kiválasztottuk. Végül is tudom mennyibe kerül. -
shield
őstag
Nem jött össze a magyar CS-ra való telepítés. Már az is gyanús, hogy nem hagyja átírni a mentés helyét az fsgame.ltx-ben, mert el sem indul. Ezt már régebben tapasztaltam. Lehet hogy a magyar változatnak a fájdalma. A launcher-rel való indítás sem eredményes.
Kell egy orosz verzió.
Mondtad, hogy a SeregA-Lus verzióval volt gondod ezért próbáltam az alappal.
borovi-nál nem volt vele gond, én is megpróbálom. -
SaGa59
őstag
Úgy tűnik, az elképzelés az volt, hogy a játékos végigtolja a főküldetést, közben nem mászkál mindenféle laborokban (pl az X-16 felé vezető utat eltorlaszolta pár hordó, nem volt nehéz odébb lökdösni, de jelezték, hogy most nem arra kell menni), csak ahova beküldik. Aztán ha elválnak útjaink Sztreloktól, lehet a laborokat túrni, vagy a kutatók (Szaharov), vagy az "Anomália" csoport megbízásából, attól függően, hogy hová áll be az ember. De minden csapatnak vannak feladataik és azok mentén érdemes kutakodni. Meg be lehet állni a területekért, erőforrásokért folyó pofozkodásokba.
Az is megjátszható, hogy eleinte nem foglalkozik az ember a fő sztorival, hanem beáll valahová, megkapja az ottani felszerelést, feladatokat, jól ellátja magát mindennel és csak az után ered Sztrelok nyomába.
-
SaGa59
őstag
Hmmm... Lehet, hogy Szaharov oda is adta volna, ha megvárom, míg ő kér meg, hogy pakoljam ki a labort. Úgy tűnik, ha eleget nyeszteti az ember, hogy ugyan adjon már olyan melót, ami segít a tudósoknak, akkor előbb-utóbb ez is előkerül. Lehet, hogy csak az után, ha eladtam neki azt a doksit, amiben szó volt az X-8-ról (amit meg talán az X-18-ban találtam). Mindenesetre az összes megtalált doksit, leírást, PDA-t tessék elolvasni, sok értékes infót lehet megtudni. Most még szétnézek a Vörös Erdőben, aztán elballagok és megnézem, hogy Informátor ott van-e még a helyén. Elbeszélgetnék vele a Klondike esetről...
Más: a Zóna Mesterben (főmenüben F1-et nyomva jön elő) lévő időgyorsítóval erősen lerövidíthető a hosszú kitörések ideje. Be kell gyorsítani 100x-ra, majd a térképen figyelni a visszaszámlálót. Még mielőtt eléri a 0-t, visszaállni 10x-re (a játék alapsebessége). A 0 után még pár másodpercig várni kell, gyanítom a számláló rutin egy ciklusáig, ami nálam 5-8 másodperc, és kész, vége a kitörésnek.
-
SaGa59
őstag
A CS alapfordítás elvileg abból van, csak külön letöltöttem valahonnan, mert nekem angol van. Eléggé összekavarodtak, mert néhány "alap" szövegbe is bele kellett nyúlni. Hol kiegészíteni, hol átírni néhány szót egy mondatban. Pl eredetileg a CS-ban a Szolgáltnak segítünk, ebben a modban ugyanazt a feladatot egy másik csapat számára kell elvégezni, így természetesen a hozzá tartozó szöveget is módosítani kellett.
Más: ha valaki megtalálja az X-8 belépőkártyát, szóljon. Igaz, az azzal nyitható ajtó mögött egyetlen helyiség van, amiben gyógyászati cuccok vannak, így ha nincs meg az sem tragédia. csak érdekelne, hol van eredetileg.
-
hubai1979
őstag
Szép napot mindenkinek.
-
SaGa59
őstag
Az EM1-es (gyakorlatilag egy gauss, amit Szaharov ad a megfelelő doksiért cserébe) leírásából kiszedtem azt a marhaságot, hogy élőlények ellen hatástalan. Egy lövéssel két monolitost is kiütött, akik libasorban támadtak...
-
SaGa59
őstag
Ezen kívül is van még sok hasonló. Láthatóan egybegyúrtak 3-4 "overhaul" modot, de még nem használják ki a bennük rejlő lehetőségeket. Pl ha beállsz Szaharovhoz (akkor a sereg is baráti lesz, így lehet velük jóban lenni, a zsoldosok meg besárgulnak), ad egy spéci detektort, ami a leírása szerint az anomáliákat is feltérképezi és megjelöli a PDA-n. de nem. pont annyit ér, mint a sima Svarog. A VEGA védőruha viszont nem rossz, jól fel lehet tuningolni, még a golyóállóságát is 60%-ra. A vegyi, égés elleni, elektromos és sugárvédelme 129-re húzható.
Az amulett egyébként annyiban jó, hogy maximális védelmet nyújt a pszi támadások ellen, ha benne van egy relikviazsebben. Bár a pszi-kutyák "elhomályosító" effektje így is átjut.
Remélem, folytatják az "összehangolást". Itt-ott a feladatok is furák, előbb feldobja a feladat nevét, csak aztán azt, hogy miről is van szó. Nincs alaposan kitesztelve az biztos. Szöveget is kellett módosítani néhol mert logikátlan.
Pl Szidorovicsnál, amikor Sztrelokról kérdezzük. Ő azt mondja, hogy ismeri Sztrelokot, régi haverok. A Megjelöltben nem ismerte fel, mert annyira viharvert az ipse, de a beszélgetés eredeti szövegéből ez egyáltalán nem derül ki, így meglehetősen zavaros, hogy mikor kiről is van szó. Pár napja ezt a részt átírtam, hogy tényleg logikus legyen.
Elmegy Sebhelyes Szidorhoz, zsebében a Sztrelok csapat fotójával (Szellemtől). Megkérdi, hogy mi tud róla, mire Szidor elmondja, hogy mostanában ő a második, aki Sztrelok után érdeklődik, mert nemrég itt volt a Megjelölt, aki el is indult Agrorpomba a bázisra a doksikért, Ekkor megmutatjuk a fotót, amin Szidor felismeri Sztrelokot, megmutatja ki az, de még mindig nem tudja, hogy a Megjelölt azonos vele. Erre Sebhelyes is csak később jön rá, mikor a Sötétvölgyben összetalálkoznak. Addigra a Megjelölt rendbe jön annyira, hogy már felismerhető a kép alapján.
Más: A Sötétvölgyben érdemes lemenni az X-18-ba, van lent doksi, meg alkatrészek, amik később jól jöhetnek a Vörös Erdőben az Anomália csoport technikusának (Hangyász). Meg jó kis buli szétnézni odalenn. A két ajtóhoz a kulcskártyák is ott vannak Meg az a doksi (vagy pda?), amiben benne van, hogy az X-8-ba se árt benézni alkalomadtán.
-
borovi
aktív tag
Van néhány orbitális baki a Változás ideje 3.0-ban. Az egyik legszemetszúróbb számomra az, hogy noha a játék kezdetén még mint monolitosnak elmagyarázzák, hogy a birtokomban lévő amulett megvéd a legdurvább kitörésektől is (meg nincs ám minden mezei frakciótagnak ilyen, csak a tiszteknek, ugye), ennek ellenére az egész játék során egyedül nekem kell a kitörések elől bújkálnom. Mindenki más vígan flangál, gitározik, beszélget, nevetgél a szabad ég alatt a kitörések idején, én meg, ha nem a kijelölt helyre állok, rögtön feldobom a bakancsot. Lent vagyok például Szidorovics bunkerében, éppen tárgyalok az öreggel. Kezdődik a kitörés, én nyugodt vagyok, hiszen mélyen a föld alatt semmi bajom sem lehet, még az ajtót is becsukom a biztonság kedvéért. Aztán jön a pofára esés. Nem jó ám ott, ahol álltam, hanem följebb kellett volna menni, majdnem ki a a bunkerből, fel az utolsó lépcsőfordulóra, szembe a kijárattal. Rohadt logikus.
-
borovi
aktív tag
Kíváncsi volnék arra a Sztalker irodalomra. Kedvelem az orosz írókat, nagy kedvencem Dmitry Glukhovsky, a Metro-univerzum megálmodója. Tőle több mindent is olvastam. Egyébként a Metro-világ köré ugyanúgy szerteágazó irodalom épült, mint a Sztalker-világ köré.
Az örökkévaló sztalker története alighanem toposz lehet, nagyon ismerős, már olvastam, vagy láttam filmben (?) hasonlót, de nem emlékszem, hol. -
SaGa59
őstag
Kissé kezd bosszantani, hogy minden modban van egy halom olyan szöveg, amit nem is olyan egyszerű lefordítani, de játék közben gyakorlatilag sosem kerülnek elő. Pl ebben is. Sok "legenda". Legenda a Zóna elektromosságáról, a monolitról, a "Hívásról", a Zóna Gazdáiról (ők az O-Tudat, eredetileg halálraítélt bűnözők, akik a bitófa helyett egy tudományos kísérlet alanyai lettek) Dr Strangelove-ról (ő egy ősöreg, agyafúrt vérszívó, a Rostock Factory területén játszadozik az arra tévedőkkel és ha már nem éhes, a következő áldozatot tövisszúró gébics módjára egy karóra tűzi) . Némelyik nem is rossz, így tényleg kár, hogy pár napot eldolgozgatok vele oszt soha senki nem is látja.
Már írtam korábban hogy az oroszul értőknek a STALKER sokkal többet jelent, mint nekünk. Komoly irodalom épült fel köré. Mint a Star Wars, Shadow Run és társaik. Egy "Világ" a benne játszódó regényekkel. Az orosz modok jórésze ezekből táplálkozik, bár gyanítom visszafelé is igaz, egy mod alapötletét, történetét valaki rövidebb-hosszabb regénnyé konvertálja alkalomadtán.
Az egyik kedvenc történetem Jurij Szemeckij, az Örökkévaló Sztalker. A Változás Idejében az a script, ami az "X.Y.-t belezavarták a kutyák egy Szunyogpilis anomáliába a Rakáraknál" jellegű üzeneteket generálja (és ebben a modban bár kettő is van belőle, egyiknek az üzeneteivel sem találkoztam), gondosan szűri, hogy az amúgy "véletlen generált" (valójában nem, mert van két fájl, az egyikben többtíz keresztnév, a másikban többszáz vezetéknév és ezekből pakolgatja össze a feladatokhoz szorosan nem kötődő NPC-k neveit) nevek között aznap szerepelt-e már Jurij Szemeckij. Ha igen, akkor "újat dob".
A legenda ugyanis úgy szól, hogy ő az egyike azoknak, akik elérték a Kívánságteljesítőt és megvalósult az álmuk. Örök életet kért. A Monolit persze a maga módján oldotta meg. Jurij Szemeckij azóta is járja a Zónát és minden nap újra és újra, más-más módokon hal meg. Majd ismét életre kel és folytatja az útját a másnapi haláláig. A sztalkerek az erről szóló SMS-t (amit a Sztalkerhálón át adott területhez közel lévők megkapnak) jó ómennek vélik, az a napjuk szerencsésen fog alakulni, mert Szemeckij elhasználta az arra a területre jutó aznapi szerencsétlenséget.
-
shield
őstag
Mit csinál ez a mod "Clear menu", nem értem!?
borovi nálam semmi jelzés, Nod.
-
SaGa59
őstag
Az itt lévő OGSM mod (vagy egy korábbi verziója) legalább részlegesen benne van a Változás Ideje 3-ban is...
Amúgy furcsa, hogy az idén júliusban fedezte fel valaki a Priboi Story-t és ekkor tett fel róla cikket erre az oldalra... És most keresgélik, honnan lehetne letölteni...
-
SaGa59
őstag
Be lehet állni vagy 6 frakcióba. A klasszikusok (szolgálat, szabadság), Yantarban Szaharovhoz tudóskisérőnek, vagy ugyanott a katonai sztalkerek mellé, akik a labort védik. A Vörös Erdőben van egy Anomália nevű csapat spéci fegyverekkel meg ruhával, de lehetsz zsoldos is a Rostockban. Vagy hajnalos a mocsárban. Valahol bandita is lehetsz, tán a Sötétvölgyben.
Mindegyik ad 2-3 feladatot. De pl Szaharov csak úgy simán olyat is, ami miatt egész Pripjatyig kell menni, az óvodába. A zsoldosoknál osztagparancsnokságig lehet jutni.
-
borovi
aktív tag
Csináltam pár küldit az Ingoványon, de olyanok voltak, hogy szabadítsak ki valakit a banditák fogságából, keressek meg egy PDA-t, vagy hozzak el egy fegyvert a vadkanodútól. Nem volt a helyszíneknek neve, csak megjelentek a térképen.
Limanszkba nem lehet bejutni. A rendes úton, a Vörös-erdőnél lévő hídnál le van zárva az alagút. Próbáltam teleportálni, mert sok limanszki helyszín fel van sorolva az F1-gyes fejlesztői segédletnél, de kivágott. Gondolom, ezek a helyszínek még nincsenek meg a játékban.
Nem lehet kijönni a pripjatyi földalatti átjáróból a Jupiternél. Sejtettem, hogy így lesz, de klassz meglepetés lett volna, ha mégis...
Megyek vissza Pripjatyba, megnézem a helyet, amit írtál. Aztán visszacsűrök az erőműhöz, és lerendezem a monolitos tesókat.
-
SaGa59
őstag
Pripjatyban az X-8 laborba is le lehet menni. Az se egyszerű hely. Az iskola melletti, 4 emeletes épületben (12-14 monlitos van bent) van egy összedőlt lépcső. Ha elkezdesz rá felmenni, akkor a szokásos "szintváltó kifagyás" után ott vagy a laborban a lift előtt. Ott se egyszerű. Burerek, poltergeist, zombik...
Ha odabent belépsz a liftbe, akkor az épületben lévő lift előtt találod magad, a lépcső amin bejutottál ott van pár lépésnyire tőle. Erről van valami leírás is egy doksiban vagy PDA-ban és elvileg valami feladathoz tartozik. Ott ugyan azt írják, hogy a liftet kell megkeresni és az visz le, de csak 4-5 lépésnyi az eltérés.
Az írás szerint ez a Jubilleum közösségi ház. -
borovi
aktív tag
Pripjatyban le lehet menni a földalatti átjáróba. Kemény hely! Hármasával-négyesével jönnek a burerek, a hangoktól meg konkrétan be lehet szarni. Kíváncsi vagyok, hogy ki lehet-e jönni az átjáró végén Jupiternél, mert az nincs a térképen.
-
SaGa59
őstag
A mocsárban rengeteg "számold fel a mutánsfészket a Halászfalunál" jellegű feladat lesz.
Ha csinálsz ilyeneket és a helyszín megjelölés neve nem egyezik a térképen lévő névvel, írd meg légyszíves, mert ott biztos, hogy több is van, ami nem stimmel, csak túl macerás lett volna kitalálni, hogy melyik terültet mire fordították eredetileg...A Szeméttelepi hasonlókat már kijavítottam (remélem mindet).
Előre is köszi...
-
borovi
aktív tag
Akkor elnézek Pripjatyba, a sztalkerekhez. Hátha adnak valami küldit vagy infót. Meg a Mocsárban sem voltam még, csak próbaképp ugrottam oda a teleporttal. Elmegyek megint, talán lesz valami tennivaló. Aztán beállok ide-oda, feladom a függetlenségem...
Viszont ha tényleg ennyi volt, akkor elég rövid a mod (vagy annak éreztem). Egyébként nem rossz, nem rossz, bár ordas bugok vannak benne. Például amikor Strelokot kísértem a Radarokhoz, a meredek út melletti vasbeton támfalon keresztül lövöldözött rá egy koma, aki aztán húsz méterre, a kaptató tetején is felbukkant váratlanul. Hogy hogyan jött ki a támfalból?... -
SaGa59
őstag
Amennyire emlékszem a szövegekre, szabadjáték. Be lehet állni valamelyik csoportba és kiszorítani az ellenfeleket az egyes területekről.
Bár olyan beszélgetés is van (az nem biztos, hogy ténylegesen használja is a program), amikor Pripjatyban a helyi sztalkereket faggatja Sebhelyes, hogy ugyan meséljék már el, hol lehet Sztrelok rejtekhelye, mert meg kell benne találni valami spéci pszi-védelmi cuccot, mert ha nem, újabb szuperkitörést okoz a jóember. Ebből gondoltam a fordítás elején, hogy akár Sztrelok ellenében is lehet játszani, de a többi szövegből már nem került elő ilyen történetszál.Nem tartom kizártnak, hogy eleinte kétféleképp kijátszhatónak tervezték, majd egyes részeket kihagytak, nem folytattak tovább. Elvileg vannak Pripjatyban felvállalható feladatok is, amikkel a legelején nem találkoztam, pedig direkt futottam egy kört a városban emiatt, mielőtt átmentünk a megmentett taggal a Bárba.
Az sem kizárt, hogy "moduláris" a fejlesztés, a szövegeket előre megcsinálták, aztán verzióról-verzióra kapcsolgatják be az eltervezett funkciókat, amikhez tartoznak. Ez a 3.0 meglehetősen friss verzió, idén júliusi, ha jól emlékeszem.
-
borovi
aktív tag
Sziasztok!
A Változás ideje 3.0 modban eljutottam odáig, hogy átadtam a pszi-sisakot Streloknak, elkísértem őt a Radarra, kiiktatta a pszi-sugárzót, aztán elbúcsúzott, és elindult Pripjatyba meg a Szarkofághoz. Nekem azonban ezzel elfogyott minden kiírt küldetésem, és fogalmam sincs, kihez, hova kell mennem ezek után.
Van valakinek ötlete? Vagy ennyi volt, és innentől már csak free a játék? -
SaGa59
őstag
Igen, vannak benne hibák. Egy sima CS-re telepítve a "csak a mod" verzió, a magyarításban lévő telepítési eljárás után stabilabb, mint a serega-lus, de ez is néha megzakkan. Az xrRender*.dll-ek csereberélésével talán javítani tudod.
Frissítettem a magyarítást. Az egyik fegyver (akm-74 "Taktikai") tárkapacitását módosítottam, mert ha már a leírása szerint 60 lőszer fér a tárba, akkor legyen is benne annyi...
-
sklopp
őstag
Elkezdtem a Változás ideje 3.0 modot, kösz a magyarításért Saga. Sajnos sok a grafikai bug, + állandóan megáll fekete képernyővel, csak a kurzor nyíl mozog. Nem vagyok lenyűgözve.
-
SaGa59
őstag
válasz
hubai1979 #5424 üzenetére
Már tervben van egy ideje, de a fordítás nem megy ennyire gyorsan... Most az SGM-et gyúrom és már találtam is érdekességet, amit szerintem nagyon elcseszett a modder.
A fegyverek statjait beírta a leírásába, ami nem baj, de ha tényleg azokkal működnek, akkor az nagy baj.
Valamiért a fejébe vette, hogy ha egy fegyvert hangtompítóval használnak, akkor megnő a lőtávja, pl a PM-nél 30-ról 100 m-re. Na ez marhaság, hisz a hangtompító erősen lassít, így pont hogy rövidül a lőtávolság.
Illetve az AKM74-U-nak 80 m-es lőtávot adott meg, ami khmmm... [censored]...Majd ha már ott tartok, összevetem a fegyverstatokat a leírással...
-
hubai1979
őstag
-
SaGa59
őstag
A helyszínek listája megvan és ott is lehet ugrálni, de ha átlapozol a másik oldalra, ott van egy kifejezetten Teleport almenü. Annak viszont üres a listája, de fel tudsz bele venni tetszőleges pontokat és később oda ugrani.
Megj: A nem SeregA-Lus verzióval eljutottam Yantarba, de ott meg bekövetkezett egy olyan hiba, amit még a CS nagyon korai állapotában riportoltak a GSC-nek: egy nem definiált sqad-ot telepített a bunker köré. Aztán 4-5 betöltés kisérlet után sikerült tovább mennem.
Lehet, hogy még csiszolniuk kellene, vagy csak az én környezetemet nem szereti (w8.1 64 bit).Mindegy, ha hibát találtok a fordításban, jelezzétek, én meg megnézem azt az SGM modot, amit Shield talált.
Elvileg a CS alapjáték, plusz 73 új feladat, s frakcióháború kiterjesztve, sok új karakter, fegyverek, tárgyak, némelyike benne ehet ebben a Változás Ideje modban is.Arra mindenképp kiváncsi vagyok, ha valaki Borongósban felveszi a "szállíts a Csaposnak kajacsomagot" feladatot, az hogy megy ebben a modban. A szöveg szerint meg kell várni Szidorovics futárát, tőle átvenni a csomagot majd azzal tovább menni, de sehol egy jel arra, hogy hol kéne a futárral találkozni. Ezek a marhák meg körbetelepítették aknákkal a tanyájukat, be még csak bejutottam, de ki már nem sikerült. Lehet, hogy valamelyik detektor majd segít megtalálni az aknákat, de így elég frusztráló a dolog. Még arra vonalra is raktak aknát közben, ahol bementem. Lehet, hogy nem kellett volna ott aludni...
Amúgy a frakcióháborút ebben is kibővítették. Amíg a Szeméttelepen (vagy Agrorpomban) nem vállaltam fel banditák kifüstölését, addig nem volt semmi ilyen, de azóta akárhova bemegyek, ha van ott bandita csapat, jön a feladat, hogy el kéne intézni őket. Pedig nem álltam be sztalkernek... -
shield
őstag
A link lemaradt Sigerous Mod - Clear Sky
Most épp egy Sigerous Mod-ról olvasgatok a SoC-hoz. Sigerous Mod - Shadow of Chernobyl
-
SaGa59
őstag
Felraktam a Zóna Mester szövegeit is magyarul tartalmazó változatot (hunfiles - 5). Halálkarmot (DeathClaw) ne akarjatok bespawnolni, mert olyan nincs a modban, így azonnal hanyattesik a játék tőle. Lehet, hogy vannak más definiált, de nem létező entitások is, nem néztem végig mindet.
Ahogy sajna a teleport táblázat is üres, nekünk kellene feltöltögetni menet közben. Lekérdezed az aktuális pozíciót, adsz neki egy nevet és kimented... -
SaGa59
őstag
Igen, ez egy "fejlesztői" eszköz, a külön modként letölthető verzióban ki is van kapcsolva, de megtaláltam melyik sort kell visszaengedélyezni, hogy működjön. Azt persze nem tudom, mitől esett hanyatt nálam.
A nagyrészét már lefordítottam, de van amit máshonnan szed, azokat még össze kell keresgélni. -
borovi
aktív tag
Bloodsucker King, na, ez tényleg király!
Beraktam a pályára az F1-es "csalással". Heten lőttük folyamatosan másfél percig (szerencsére beakadt egy rácsos ajtóba, így nem tudott támadni, pedig nyilván szétkapott volna mindenkit ennyi idő alatt), mire megdöglött. Én legalább 6 tárat beleeresztettem a páncéltörő skulóból. -
borovi
aktív tag
Megnéztem alaposabban a menüből F1-gyel indítható csalás cuccot. Az éjjel nem vacakoltam vele: láttam a sok krixkraxot, azt hittem, minden ilyen benne, de nem. Egy része már magyarul szól, más része angol, csak a gombok érthetetlenek, de ki lehet találni, melyik mire való. Lehet például a fegyverek, páncélok, lőszer, egyéb dolgok berakásán kívül teleportálni is a különféle pályaszakaszokra (ezt még nem próbáltam). De ami a legnagyobb móka, hogy lehet szereplőket, mutánsokat is bepakolni a pályára. Na, én beraktam 2 old fat controllert a 100 Rad-ba, meg 3 kisóriást a Szolgálat táborába, nagy mulatság volt
.
Valami ilyesmi van egyébként a CS-hoz is, ha jól emlékszem, Voron mod a neve.
-
SaGa59
őstag
Megnéztem, mit csinál F1-re. Egy 'csalás" menü, ahol bepakolhatsz magadnak pénzt, felszerelést, mutánsokat, stb, elég sok lefordítani való van benne. Ez a Zóna Mester 5.0. Viszont nekem ahogy aktiváltam valamit (hozzáadtam 2 rugót a pénzemhez) azonnal hanyattesett az egész játék. Mét kisérletezem vele.
Más: feltettem egy CS-t, arra egy "csak a mod" verziót, és azzal már jók az agropromi mentések is. A régieket ez se tudja betölteni, de ha újat csinálok, azt igen és ezeket már a SeregA-Lus is.
Viszont annak a telepítése elég macerás, beírom az olvass-el.txt-be, meg feldobom a két patchet is a magyarítások mellé. -
SaGa59
őstag
Lehet, hogy akkor kapod meg a pendrive gyüjtögető feladatot, ha beállsz az adott csapatba. Lehetsz Szolgálatos, Anomáliás, Bandita (nem tudom hogyan, mert helyből ellenségesek) katonai sztalker (szintén nem tudom hogyan), talán Szabadságos, Tiszta Égbolt (pontosabban Hajnal), illetve Zsoldos. Ez utóbbi erősen megköt, mert ha beléptél utána meg ki, akkor levadásznak (a zsoldos szabályzat szerint), viszont ha jól csinálod a dolgaikat, kapsz egy osztagot, akiknek parancsolhatsz.
-
borovi
aktív tag
Érdemes a modban ( A változás ideje 3.0) minden, az alapjátékokból meg a különböző modokból ismerős és azokban meglévő rejtekhelyeket minél gyorsabban végigjárni az adott helyszínen, mert baromi sok cuccot lehet találni: páncélt, fegyvereket, rengeteg lőszert, élelmiszert, gyógyszert, kötszert, relikviákat.
-
borovi
aktív tag
SaGa59
Írtad a magyarítás "Olvasseljében", hogy a fejlesztésekhez kellenek a pendrive-ok. Hát, nekem egyből fullra tudtak fejleszteni Azót, meg a szeméttelepi sztalkerbázis technikusa is, így aztán csak gyűlnek a kis kék vackok nálam fölöslegesen. Már tíznél járok. Feladatot sem kaptam velük kapcsolatosan.Ugyanitt írtál valami "szintváltók" -ról is. Kik ezek? Én még nem találkoztam velük, vagy legalábbis nem tűnt fel, hogy azokkal beszélnék. Nem azonosak a kalauzoknak is nevezett emberkékkel, akik elvisznek ide-oda, ugye?
-
borovi
aktív tag
SaGa59
Nálam nincs ilyen gond a SeregA-Lus-ban, pedig már Agropom után vagyok. Az előfordul néha, hogy egyik pályáról a másikra átmenet kidob, de ilyenkor újraindításnál szépen betölti az új pályát. Biztos ami biztos azért minden pályaváltás előtt csinálok egy rendes mentést, illetve menet közben is gyakran mentek.Más. Ennél a modnál is van egy olyan opció, hogy a Menüben F1-et nyomva különböző beállítási lehetőségek nyílnak. Megnéznéd majd fordítás szempontjából? Érdekelne, hogy miket lehet ott beállítani. Előre is köszi!
Egyébként klassz lett a fordítás, ezt is nagyon köszönöm!
A kitörések valóban baromi sokáig tartanak, én olyankor szoktam elmenni kávét főzni, vagy behozni a postát a ládából...
-
SaGa59
őstag
Egyelőre ott tartok, hogy két patch is van (a srerega-lus-ban mind a kettő benne van). Leszedtem a másikat is és próbálom összerakni a modot. sajna a xrenginw.exe-t és két dll-t is cserél, de lehet, hogy anélkül összejön.
Reménykedtem, hogy az a gond, hogy valamelyik scriptben esetleg valami olyat is átírtam, amit nem kellene, de eddig még nem úgy látszik. A tiszta orosz verzió se tölti be azokat a mentéseket, Még nyomozok.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 14 Pro / Gyárifüggetlen / 128GB / 12Hó Garancia / 88% akku
- Vállalom Xiaomi Okoskamerák szoftveres javíttását
- AKCIÓSAK - 20.000 HUF/SZETT - DELL Universal Dock D6000 docking station (452-BCYH) (DisplayLink)
- BESZÁMÍTÁS! 3TB Western Digital WD RED SATA HDD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- Huawei Nova 9 SE 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest