Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- CaNNa3IS: Kis előkarácsonyi muzsika csak nektek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- GoodSpeed: Ennél jobb Windows 7 Aero Skin nem igen van Windows 11-re (WindowBlinds 11)
- GoodSpeed: Márkaváltás sok-sok év után
- bambano: Bambanő háza tája
-
LOGOUT
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sensut
őstag
válasz
Dhampir
#31986
üzenetére
A Lost Alphában is ilyen probléma van csak?
Ez kutyaf... Amúgy utána néztem fórumokon és tényleg egy időjárás féle effekt ez is, amit az Atmosfearre terveztek. Ha fent van az Atmosfear, akkor valóban nem is rossz, csak inkább fura, viszont AF nélkül elég ronda. Valamit félre terveztek az eredeti grafikával, mert belerondított nem csak az égboltba, de a modellek textúráiba is ez a túlzott kékség. Egy nyomasztó, borús, majdnem éjszakai környezetről van szó, ami több napig ráül a Zónára. Csak ritkán történik meg, van hogy egész játék alatt soha. Én visszamentem a mentésekkel odáig, ahol kezdődött és még egyszer nem történt meg. Aztán aludtam pár napot és kb egy hét múlva feloszlott és kivirult minden újra
Az éjjellátóban, vagy éjjellátó távcsövekben fel sem tűnik.rétisün: elvileg így kellene lennie, kitörések alatt jönnek létre képződmények, csakhogy ez ebben a modban nem igaz. Tapasztalatom szerint a kitörések nem befolyásolják a képződmények létrejöttét, azok az idő függvényében jelennek meg az anomáliákban. Ezt hamar le lehet tesztelni a tudósok érzékelőivel, ha közben érdeklődsz náluk. Nálam ki van most kapcsolva a kitörések, de a képződmények úgyis megjelennek. A beállításokban a letiltás csak a látványt és az effektet kapcsolja ki, ami megöl, de nincs hatással a képződményekre. Egyébként minden alváskor jelzi, hogy kitörés történt, de soha nem jelennek meg új képződmények ilyenkor

Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Kezünkben a OnePlus 15 és az Oppo Find X9-ek
- Hardcore café
- Autós topik
- BestBuy topik
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Postal: Bullet Paradise - A játék amit bejelentettek, majd el is kaszáltak
- Lexus, Toyota topik
- Trollok komolyan
- Jövedelem
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- További aktív témák...
- Asus Zenbook 13 laptop Oled kijelző!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3750, 100% Akkumulátor
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S24/Samsung Galaxy S24+/Samsung Galaxy S24 Ultra
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 12700E / RTX 3070Ti / 32GB DDR5 / 1 TB SSD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Ez kutyaf... Amúgy utána néztem fórumokon és tényleg egy időjárás féle effekt ez is, amit az Atmosfearre terveztek. Ha fent van az Atmosfear, akkor valóban nem is rossz, csak inkább fura, viszont AF nélkül elég ronda. Valamit félre terveztek az eredeti grafikával, mert belerondított nem csak az égboltba, de a modellek textúráiba is ez a túlzott kékség. Egy nyomasztó, borús, majdnem éjszakai környezetről van szó, ami több napig ráül a Zónára. Csak ritkán történik meg, van hogy egész játék alatt soha. Én visszamentem a mentésekkel odáig, ahol kezdődött és még egyszer nem történt meg. Aztán aludtam pár napot és kb egy hét múlva feloszlott és kivirult minden újra
shield
