Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:07:14

LOGOUT.hu

Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#18951) Alienhun79 válasza hubai1979 (#18949) üzenetére


Alienhun79
tag

Köszi, kifötröm :)

tesztoszteronstalkerista

(#18952) Balathruin válasza Alienhun79 (#18944) üzenetére


Balathruin
veterán

A saját mod az ilyen álom féle, egy ideig úgyis fordítgatás lesz, vagy max. kis írogatás a játékban.

Más: Már majdnem el is felejtettem, hogy van CoP addonom Moddb-n. :D

(#18953) #90933760


#90933760
törölt tag

Asszem meglesz bibi, a kari ramja van túlhúzva biosban. :((( Most visszapakolom alapra és kipróbálom úgy. Csak én meg közben letöröltem már a WiP-ot mert azt hittem az a baja hogy modos a játék. Mindegy amúgy se volt szimpatikus annyira, felraktam az alapjátékot azzal akartam játszani múltkor is már.

(#18954) Dhampir válasza #90933760 (#18953) üzenetére


Dhampir
félisten

Pedig a WiP jó kis mod. Megkockáztatnám, hogy a COP-modok közül a legjobban sikerült munka, annak ellenére, hogy ez sem bug-mentes, de viszonylag kevés volt benne, a játék élvezeti értékét nem rontotta le.

(#18955) RobberBaron válasza #67026816 (#18946) üzenetére


RobberBaron
tag

De még mindig az a nagy kérdés, hogy ki lesz az, aki megtanítja a küldetés szerkeztéséhez szükséges skilleket, és fogja majd a kis kezünket, álmaink megvalósulása felé vezető úton????:)

Sajnos senki, a stalker moddolás önképzés, mod fórumok olvasgatása, tutorial keresgetés, a még aktív fórumokon segítség kérés, ha elakadsz. Tutorialból néhány angol nyelvű és rengeteg orosz nyelvű van kint, de sokszor ezek is pontatlanok, nem működnek, alapvető dolgok hiányoznak belőlük. Van némi hivatalos dokumentáció is, de ezt sem vitték túlzásba ukránék.
A legtöbbet úgy lehet tanulni, hogy a db fájlokat kicsomagolod és elkezded buherálni, és tesztelgetni a változtatásokat. Kisebb modokat is le lehet tölteni, és nézegetni, mit hogyan oldottak meg. A Notepad++ progit tudom ajánlani, összehasonlítani a vanilla és mod fájlokat. A script-ek megértéséhez, és egyesítéséhez nem árt megtanulni a LUA nyelv alapjait sem. Én 4-5 éve a nulláról kezdtem, modok fordítgatásával. Aztán elkezdtem foglalkozni a level editorral, és erre specializáltam magam, lua-ban scriptelni ma sem tudok valami jól, de nem okoz nehézséget egy 26 pályás "új" Zóna létrehozása. :)

Természetesen nem kell sem zseninek, sem programozó matematikusnak lenni, hogy valaki komoly modokat készítsen, de az is igaz, hogy az igazán "forradalmi" újdonságokat komolyabb programozói tudással és tehetséggel rendelkező arcok csinálták meg a modokhoz.

Mindhárom játékhoz van már hivatalos single player SDK, amivel gyakorlatilag ugyanazt megtehetjük, mint a fejlesztők, a játékmotor keretein belül, mert a C/C++ -ban írt engine forráskód nincs közzétéve (pontosabban csak a Dezowave csapat használhatja).

Az SDK-hoz közzétettek egy 100GB-os cuccost, amiben a GSC majdnem összes 2004-2009 közötti level editor scene-je meg van, 3ds max-ban és mayában lemodellezett objectekkel (npc, mutáns, pályák, tárgyak stb.) együtt. Ezenkívül már pár éve megvan az összes értelmes régi build a 2004-2009 közötti korszakból.

(#18956) Alienhun79 válasza RobberBaron (#18955) üzenetére


Alienhun79
tag

Értem amit mondasz, amit viszont nem értek, hogy senki nem tud valakivel (Dezodor) konzultálni kis morzsákért, vagy még eddig senki nem kért tőle ilyesmit ??Szerintem az alap tudás átadása nem szégyen, hanem bölcsesség.Az is abszolút világos, van egy franya módod küldik nélkül, amit nem tudsz, egyedül nehéz megtanulni, kivéve a majom ketrec - Maki verem :B

tesztoszteronstalkerista

(#18957) #90933760 válasza Dhampir (#18954) üzenetére


#90933760
törölt tag

Közben kiderült, hogy a kártya rossz, úgyhogy esélytelen a játék. Legalább a 2D megy neki, tulajdonképp azért vettem csak hogy netezni tudjak, csak hát kicsit gáz így na mindegy. Amúgy se lett volna egy élmény lowon 800x600ba tolni 10 FPS-sel. :DDD

(#18958) Antonius1978 válasza RobberBaron (#18955) üzenetére


Antonius1978
addikt

Koszonjuk a tajekoztatot.Esetleg meselnel par szoban arrol, hogy te milyen tortenetet kepzeltel el a sajat modod kapcsan ?

SHIELD fenn van neked az OL2010 mod ? Ha igen, es jatszodtal mar annyit vele, hogy hozzaferesed van bizonyos AK tipusokhoz, majd kerek toled is kepeket, ok ? Esetleg majd az Equipment kepen megjelolom hogy mi erdekel es elkuldom neked.

Baltoafarkas hat nekem nagyjabol van olyan 10-30 kozotti FPS-em, de van amikor megall a jatek, akkor 0...nem is ertem, hogy mi banat okozza ezt, a fejlesztok nem tudtak volna orvosolni ezt a rohadtul idegesito hibat ? Mar emmiatt is kezdem unni a Stalkert... :W

[ Szerkesztve ]

(#18959) RobberBaron válasza Alienhun79 (#18956) üzenetére


RobberBaron
tag

Az is abszolút világos, van egy franya módod küldik nélkül, amit nem tudsz

Jajj, dehogyis nem tudok, ennyire félreérthető voltam? :))

Átlátom az egészet, és mindent meg tudok csinálni, ami sztorikhoz és küldetésekhez kell, éppen ezért tisztában vagyok vele, hogy ezeknek a felrakása a pályákra még kb. 1-1.5 évet venne igénybe (hú de optimista voltam) egyetlen moddernek. Elcseszett küldetésekkel lehet csak igazán sok bugot kreálni, alaposan le kell tesztelni mindent, és a fősztorinak "hülyebiztosnak" (már bocs) kell lennie, ami megintcsak kemény dió. Nem olyan egyszerű ezt hibátlanul feltenni 26 pályára, ezenkívül még rengeteg kisebb küldetés is kéne.

Amúgy egy kiterjesztett Strelok sztorit tudnék elképzelni, felhasználva a régebbi gsc sztori terveket, és néhány csavart beiktatni, csak hogy ne a megszokott, unalomig ismert régi ShOC sztori legyen.

Én nem akarok még évekig ülni a modon, kirakom a pályákat random alife-al, mások használják csak fel. Később eldöntöm mi legyen, még az sem biztos, hogy marad motivációm sztorikkal és küldetésekkel kínlódni.

[ Szerkesztve ]

(#18960) rétisün válasza RobberBaron (#18959) üzenetére


rétisün
veterán

"kirakom a pályákat random alife-al, "

és ez mikorra várható ? :))

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#18961) Antonius1978 válasza RobberBaron (#18959) üzenetére


Antonius1978
addikt

Most esik le, eddig vajon miert nem fogtam fel, hogy akkor amit te csinaltal, az nem COP mod ? ShoC mod ?
Vagy a mod COP, csak az ShoC tortenetet szeretned benne latni ?
Mindenesetre jo, hogy van benne egy rakas uj, ismeretlen palya.

(#18962) RobberBaron válasza Antonius1978 (#18961) üzenetére


RobberBaron
tag

Ha lenne 1 hónapom, amikor csak ezzel foglalkozhatnék reggeltől estig, simán be tudnék fejezni mindent koppra, de ez sajnos lehetetlen, így megsaccolni sem tudom mikor lesz kész.

A Call of Chernobyl egy COP mod, COP engine-re készül. Gyakorlatilag a SOC, CS és COP egyesítésének szántam: a COP a legstabilabb és Dx11-re képes motor, a pályák pedig a SOC-ból és CS-ből vannak (+ van 4 régi build pálya), a random a-life az feljavított COP.

(#18963) Dhampir válasza #90933760 (#18957) üzenetére


Dhampir
félisten

Remélem legalább karácsonyra összejön neked egy jó VGA.

(#18964) Antonius1978 válasza RobberBaron (#18962) üzenetére


Antonius1978
addikt

Gyakorlatilag meg mit kell vele jelenleg csinalj ? Az 1 honapot a kuldetesek nelkul ertetted, gondolom.
Szoval megiscsak COP mod, es a COP-nak a legstabilabb a motra ? Erdekes, szerinted mitol lehet az a hirtelen eset, hogy megall a jatek pl futas kozben ?
A sok script, vagy a monitorkartya nem birja, esetleg a proci ? (az is baj hogy 1 magot hasznal a jatek csak) + az egyeb apro hibak a jatekon belul ?
Pl a Geo 2-ben ha lenyitom a parancssort, akkor altalaban bizonyos fegyverek OGG allomanya hianyzik, gondolom az is bekavar...

(#18965) dodopek


dodopek
addikt

Elkezdem csinálni az AMK 2.0 leírás oldalát. Kérek mindenkit, aki ezzel a moddal játszik, hogy segítsen a küldetések leírásában.

Akár bugok, és javításuk, akár érdekes képek a modból, vagy bármi észrevétel, ami segítheti a leendő játékosokat....

Köszönöm!

[ Szerkesztve ]

(#18966) Alienhun79 válasza RobberBaron (#18962) üzenetére


Alienhun79
tag

Biztos oka van, hogy egyedül csinálod "anyós" :P na félre téve a viccet, nem akartál kicsit bandázni valakivel, valakikkel, szerintem vannak köztünk elég fanatikusak, akik társulnának lelkes csapatodhoz, vagy csak segítenének a szél befogásában.A baj az, hogy emberek természete általában társas "sör" funkciókat részesíti előnyben.Viszont megértelek ha vannak problémáid velünk :N , vagy csak magányos harcos indentitásod van :U , hogy miért mondom ezt, íme: [link] a kis cicáját !

tesztoszteronstalkerista

(#18967) RobberBaron válasza Antonius1978 (#18964) üzenetére


RobberBaron
tag

Erdekes, szerinted mitol lehet az a hirtelen eset, hogy megall a jatek pl futas kozben ?

A szaggatás mindhárom stalkerben megvan, tul.képpen erről hírhedt a játék. Az engine az C++ binárisra átfordítva, C++ ból rengeteg funkció ki van exportálva LUA scriptekbe, a scripteket egy luajit.dll kompilálja, így kommunikál egymással a játékmotor és a scriptek, az eredmény a sok kis és nagy szaggatás, sajnos ez egy nagyon gyenge pontja az x-raynek. Valaki hozzáértőbb mondta azt, hogy túl sok minden van kiexportálva lua scriptekbe, ami nem elég gyors a játéknak, sokkal több mindent kellett volna C/C++-ban programozni.

(#18968) Alienhun79 válasza dodopek (#18965) üzenetére


Alienhun79
tag

Erre gondolsz, tudod én vagyok a gyengébbek kedve :F amk 2 0 devolution?

tesztoszteronstalkerista

(#18969) RobberBaron válasza Alienhun79 (#18966) üzenetére


RobberBaron
tag

A mod befejezéshez egyáltalán nem lenne szükségem segítségre, de eddig úgy néz ki, egy régebbi ismerős be fog segíteni némi level editor melóval.

Később, a sztorikhoz és küldetésekhez össze lehet hozni csapatot, fel lehet osztani a pályákat, ki melyikhez csinál küldiket, a fősztori melyik részét csinálja stb - még ez is előferdülhet. Akit érdekel ez a része moddolásnak, elkezdheti szétszedni a játékot, hogy működnek a küldetések, sztorik, lua scriptek, hogyan kell level editorral bepakolni a pályákra a spawn-t... ;]

Régebben része voltam ilyen-olyan "nemzetközi" mod csapatoknak, de ezek gyorsan szét is estek, mert családja lett, iskolába ment, elment a kedve, kiégett, már nem érdekli a játék stb. stb. Hosszú távú projektekhez, anyagi érdekek nélkül, nem nagyon lehet segítő kezeket találni.

(#18970) Alienhun79 válasza RobberBaron (#18969) üzenetére


Alienhun79
tag

Hát ja, Pel is hasonlóan vélekedik, csak ő fordítás téren, Dezi is nehezen pótol egy kieső programozót.Kevesen vagy.Itt én annak is borzasztón örülök, hogy fordítanak és web oldalt csinálnak, hát ha még módolnának is, egész nap álló fafuvolával mászkálnék :B

tesztoszteronstalkerista

(#18971) dodopek válasza Alienhun79 (#18968) üzenetére


dodopek
addikt

Igen, pontosan. :) :R

És rögtön egy kérdés. A mocsárban hány szerszámot kell összeszedni? 2? Vagy több? Meghalt a gyíkarcú kisérőm... :o :W

[ Szerkesztve ]

(#18972) dodopek válasza dodopek (#18971) üzenetére


dodopek
addikt

Kapott szerencsétlen egy újratáblát, most túlélte.:)

Nem tudom érdemes e csinálni weboldalt a módnak, hiszen minden küldetés jelölve van a térképen, és sokszor nem is kell elmenni odáig, simán átdob a játék...
Innentől kezdve mi értelme van a küldetés leírásoknak? Szerintetek?

(#18973) Dhampir válasza dodopek (#18972) üzenetére


Dhampir
félisten

Hacsak nem akarsz kisregényt írni, maximum vágyfokozónak lenne jó. :D

(#18974) dodopek válasza Dhampir (#18973) üzenetére


dodopek
addikt

Szerintem is. A magyarítást meg esetleg egy külön menűpont alatt beleteszem a Wip oldalba, így annak is nő a látogatottsága.:)

(#18975) Dhampir válasza dodopek (#18974) üzenetére


Dhampir
félisten

A magyarítás is nagy dolog, sőt. :R

(#18976) hubai1979 válasza dodopek (#18974) üzenetére


hubai1979
őstag

:C :C :C :R :R :R

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#18977) hubai1979


hubai1979
őstag

[link]

Remélem nem zavarok.

[ Szerkesztve ]

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#18978) dodopek


dodopek
addikt

Srácok! Imeri valaki az M.S.U v2 modot? Megy együtt az AF3-mal? Egy stalker kérdezte, emilben...

(#18979) Antonius1978 válasza RobberBaron (#18969) üzenetére


Antonius1978
addikt

Tudsz ajanlani valami programot ? Hivatkozast ertek, mert emlitetted hogy mi kell...
Picit bele szeretnek kontarkodni a jatek allomanyaiba :)

anyagi érdekek nélkül : en szivesen aldozok az idombol, ha osszedobunk egy teljesen magyar modot.Meg akkor is, ha nem az en zombis elkepzelesem valosul meg...valami nagyon kulonoset kell kitalaljunk, mert mar szinte mindent kitalaltak az orosz modderek a Stalker vilagaban...

hubai1979 ez pontosan micsoda ?

Stalkershoup : ugy jott ossze, hogy meg nem forditottam belole semmit, azon kivul amit ide beirtam...

(#18980) rétisün válasza Antonius1978 (#18979) üzenetére


rétisün
veterán

tegyünk bele pulikutyát, lécci lécci :DD
de ne ilyen 'megeszlek, szétráglak' típusút, amilyenek már vannak, hanem olyant, mint dog volt a fallout-ban, havernak :))

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#18981) Antonius1978 válasza rétisün (#18980) üzenetére


Antonius1978
addikt

Haha, jopofa lenne :)
Szoval ott kezdodne, hogy mi juhaszok vagyunk, ugyebar :DD
De hogy hogy lesz belolunk Strelok, na ezt kell meg kitalaljuk ;]

(#18982) rétisün válasza Antonius1978 (#18981) üzenetére


rétisün
veterán

jaj, hát az a legeygszerűbb.....
éppen legeltetés közben hallgatjuk a sokol rádiót, amikor bemondják, hogy a paksi atomerőműben baleset történt. az eset kísértetiesen hasonlít a csernobilihez, és itt is egy 30 km-es zónát hoznak létre az atomerőmű körül. mi benn maradunk, a zónán belül, mivel az evakuáláskor egyszerűen nem is tudják, hogy van kint a pusztában valaki, egy sokol rádióval meg egy pulival :D

(sokol rádiót remélem senkinek se kell elmagyarázni :DD )

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#18983) Antonius1978 válasza rétisün (#18982) üzenetére


Antonius1978
addikt

Meg en is lattam belole regebb :D

Naszoval, es akkor mit csinalunk mi edeskettesben puli kutyankkal a Paksi zonaban ? :DD

Es meg tetezi a bajt, ugyebar, hogy leszalltak a foldonkivuliek Paks melle :))

UI : most megyek World of Tankozni, de meg benezek.

[ Szerkesztve ]

(#18984) Dhampir válasza rétisün (#18982) üzenetére


Dhampir
félisten

Kezdetben egy kopott szőrzetű subával indulunk cserkészésre, majd egy árokban megtaláljuk a robbanás légnyomása miatt elvesztett kanászbotunkat is. Ebben segítségünkre volt a Sokol rádió, mert a bot felé közelítve egyre jobban sustorgott, recsegett.

Először egy, a kiöntött Duna hozta telepatikus képességű zombi horgásszal gyűlik meg a bajunk. A subát rádobva a kanászbottal leverjük a lábáról, majd a hűtőtáskájából elvesszük a titokban halboltból vásárolt, majdnem sugárzásmentes duci tükörpontyot. Most már van élelmünk és a felforrt vízben hamar halászlét rittyentünk. Üst híján a nagyanyótól útravalóként kapott, repedezett zománcos biliből meregetjük. Miután jóllaktunk a bilit elöblítjük, és védősisaknak felvesszük. Így már jöhetnek a mehetnek!

(#18985) juhasz.p válasza Dhampir (#18984) üzenetére


juhasz.p
aktív tag

:))

...ha a szar felkerül a polcra, máris azt hiszi lekvár lett belőle...

(#18986) ChrisG válasza rétisün (#18980) üzenetére


ChrisG
tag

Nem is lenne rossz! A vak kutyák helyett lehetne vérjuhokkal tűzdelni a alföldi legelőket, és pszeudoszürkemarhákkal tarkítani a 9 lyukú híd körüli tájat... :P

[ Szerkesztve ]

Nem kockulok, a kocka testi adottságaimtól messze áll, inkább gömbülök...

(#18987) hubai1979 válasza Antonius1978 (#18983) üzenetére


hubai1979
őstag

Nem tudom főnök, csak mutogatom hátha valaki tud valamit róla vagy kedvet kap hozzá.

Most indítottam el egy 2 G-ás módot, kicsomagolva több mint 6 G, az sgm 1.7 re épül, (rengeteg új fegyvert és több új páncélt , 3 új szörnyet,de a méretéből ítélve biztos,hogy van benne valami plusz. ) nem tudom még, unatkozom ,több mint 400 módot néztem át, sok benne a 1 G feletti, de sajna mindegyik grafika ,fegyver meg stb., semmi új küldi :O :O :O

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#18988) Dhampir válasza juhasz.p (#18985) üzenetére


Dhampir
félisten

Hatalmas az aláírásod. :D

(#18989) Antonius1978 válasza hubai1979 (#18987) üzenetére


Antonius1978
addikt

Ertem, sajnos nem sok modot ismerek, amit ismerek, azt innen toletek ismerem.Nem jarok utanna, mert mint ahogy te is mondod, gyakorlatilag mind egy kaptafara van csinalva az egesz.Csak egy-ket aprosag valtozik, fegyver, pancel,uj szorny, picitt masabb kuldi, es ugyanazon az unalmas palyakon kell menni...
Azert volt udito szamomra a WIP.

Engem most a jatek beengedett a Geo 2-ben, felvettem a monolitos Elet Vize kuldit.Az Enotban is benne volt, de mar elfelejtettem hogy hol a francba kell keresni.

Csinaltam kepet az AK74-rol, ami a Geo 2-ben van, epp jo lesz az NGN-81 nevu magyar fegyvernek.

[ Szerkesztve ]

(#18990) Antonius1978


Antonius1978
addikt


Nos, a szin es a csoszajfek nem talal annyira, de kezdetnek megteszi...

(#18991) dodopek válasza Antonius1978 (#18989) üzenetére


dodopek
addikt

Az élet vize asszem az oázisban van. Legalábbis a 2.2ben ott volt...

(#18992) Antonius1978 válasza dodopek (#18991) üzenetére


Antonius1978
addikt

Aha, epp most megyek Janovba, ha megint ki nem fagy. Pripyatbol ateresztett Zatonba out of memory hibaval, most ugyanezt irja Zatonbol Janovba.Lam toltom vissza az allast, jo lesz-e ?

(#18993) dodopek


dodopek
addikt

Pár kép az AMK 2.0 modból...

[L:/dl/upc/2013-11/08/74256_qxetzlelufreumgz_ss_net_11-07-13_22-05-09_marsh.jpg](IMG:/dl/upc/2013-11/08/74256_qxetzlelufreumgz_ss_net_11-07-13_22-05-09_marsh.thumb.jpg)(/IMG)[/L]

[ Szerkesztve ]

(#18994) rétisün válasza dodopek (#18991) üzenetére


rétisün
veterán

igen, ott.

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#18995) op.erik válasza Antonius1978 (#18990) üzenetére


op.erik
aktív tag

hivatalosan:
NGM - nagysebességű gépkarabély modernizált
NGV - nagysebességű gépkarabély válltámaszos

(#18996) Antonius1978 válasza op.erik (#18995) üzenetére


Antonius1978
addikt

Igen, veletlenul elirtam, NGN-et irtam es +81-et,mert 81-ben gyartottak.
Akkor marad NGM, es NGV. Az NGV-re is megvan a jeloltem, az OL2010 palettabol - marmint a kep, ami hasonlit ra.
Ezert is kertem meg fennebb SHIELD-et, hogyha fenn van neki az OL2010, akkor csinaljon az AK-krol kepeket.

(#18997) Aarpok válasza Antonius1978 (#18992) üzenetére


Aarpok
őstag

Először Zatonba kell menned a dokihoz ő adni fog egy küldetést mert nem mond addig semmit.Küldetés után átirányít Jupiterre Ozersky - hez aki a többiek által is leírt helyre küld (Oázisba).Azonban ez csak a küldetés fele,mert szükséged lesz még 10 db anabiotikus tablettára.

Аарпок

(#18998) RobberBaron válasza Antonius1978 (#18979) üzenetére


RobberBaron
tag

Tudsz ajanlani valami programot ? Hivatkozast ertek, mert emlitetted hogy mi kell...
Picit bele szeretnek kontarkodni a jatek allomanyaiba

Mihez szeretnél programot? Db fájlokat kicsomagolni?

(#18999) shield válasza Antonius1978 (#18996) üzenetére


shield
Topikgazda

Egyenlőre IDE felraktam az ui_icon_equipment.dds-t.
Ha szükséged van rá akkor a játékból is csinálok képeket.

dodopek a meglévő oldaladba még bele lehetne ágyazni az újabb mod(ok)-ak új lapot. Talán érdemes lenne többnek is előkészíteni. Már csak azért is hogy ellegyen tárolva pl. magyarítás és egyéb "tartozékok".
Sajnos op.erik járt úgy hogy a Shoker mod fordítása az uploading.comon megfertőződött, használhatatlanná vált. Megint le kellene fordítani oroszból.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#19000) juhasz.p válasza Dhampir (#18988) üzenetére


juhasz.p
aktív tag

Sajnos, nem én vagyok a kitaláló... :)

...ha a szar felkerül a polcra, máris azt hiszi lekvár lett belőle...

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.