Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- CaNNa3IS: Kis előkarácsonyi muzsika csak nektek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- GoodSpeed: Ennél jobb Windows 7 Aero Skin nem igen van Windows 11-re (WindowBlinds 11)
- GoodSpeed: Márkaváltás sok-sok év után
- bambano: Bambanő háza tája
Új hozzászólás Aktív témák
-
HorCsa
csendes tag
#2962: Nálunk pont ezért nincs BMW
. Hogy is nézne ki első kerék meghajtással... 
Amúgy nem rossz a különböző fizika, egészen addig, amíg a mod készítője ügyel arra, hogy jók legyenek az erőviszonyok. Mi is mentünk különböző fizikával WTCC-t, amíg az eredeti RaceX modot használtuk. Aztán ugye jött a többi autó, és így egyszerűbb volt, mint mindegyiket hozzáigazítani (mellesleg nem vagyok sem autóversenyző, vezetni sem vezettem még ilyen paraméterekkel rendelkező autót, tehát nehezen tudnék nekiállni fizikát csiszolgatni).
dzsavermadar: jogos, hogy kivágott a szerver
azért elég amatőr játék lenne, ha csak úgy belenyúlhatnál otthon az autó fizikájába (mondjuk adsz +X lóerőt, meg +Y leszorítóerőt magadnak), aztán sz.rrrá alázol mindenkit
. Jogos a pont a szervernek.
Persze offline azt csinálsz amit akarsz.
A másik (NAGT) bajnokságunk már nem azonos fizikával megy, mondjuk kicsit komolyabbak az autók is. Kifejezetten élvezetes úgy versenyezni, hogy 1-1 autóval másképp kell menni a pályán és azt is le kell reagálni a másiknak. Sokkal színesebb lesz a verseny (az egyik jobban tapad, de kevésbé gyorsul, vagy jobban melegíti a gumikat a kanyarkijáraton stbstb) és persze az ilyenkor elmaradhatatlan handicap rendszer
.A beállításokról, meg nagyon sok leírás kering a neten. Sajnos elég sok a félrefordítás, vagy az eleve rosszul megírt is, de nagyjából jó mindegyik itt is volt link egyhez, ha jól emlékszem. Az tény, hogy először mindig a pályát kell megtanulni. Amíg azt nem tudja az ember, addig csak félre fogja állítani a dolgokat. Nekem ez úgy szokott zajlani, hogy amikor már azt hiszem hogy ismerem a pályát (tehát már nem tudom hol gyorsulhatnék, már, nem rontom el a kanyar íveket stbstb), akkor el kezdem finomítani az autó beállításait. Aztán másnap vagy a következő gyakorláskor kipróbálom mit alkottam setupot, megpróbálom vele megfutni azt a kört amit legutóbb, aztán ha nem elég (látva a versenyzőtársaim eredményét) visszatérek az alap beállításokhoz. Nem ritka, hogy ilyenkor alap setuppal gyorsabb kört sikerül futnom, mint az elsőre készített setuppal. Ez ugye azt jelenti, hogy utólag tanultam meg a pályát, és hamar kezdtem el állítgatni az autót...
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! Huawei Watch 4 Pro eSIM okosóra garanciával hibátlan működéssel
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 4000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H510M i3 10105F 16GB DDR4 512GB SSD RX 590 8GB ZALMAN T4 Plus ADATA 600W
- Huawei Quidway S5324TP-SI-AC - 24G, 4SFP, L2, managed switch
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
. Hogy is nézne ki első kerék meghajtással...
azért elég amatőr játék lenne, ha csak úgy belenyúlhatnál otthon az autó fizikájába (mondjuk adsz +X lóerőt, meg +Y leszorítóerőt magadnak), aztán sz.rrrá alázol mindenkit
. Jogos a pont a szervernek. 
