Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
nRu3
addikt
Van valami terepjáro féle amit ők gyártanak , az europai törésteszteken nagyon rossz ereményel vizsgázott, kinai mínőség,
A mostani hardverek amik régeben garantált mínőségüek voltak amig europában készültek ,amiotta azokat is már kinába rakják azok is elég gyagyik lettek sajnos''az élet fantáziadúsabb mint az álmaink'' csak az álmaink néha elérhetetlenek.......
-
Dredd bíró
tag
Majd a pilóta az ujjával lövöldöz.
daa-raa a mikroprocesszort a szerző is ironikusan írta.....
A vezetést ki végzi a gépen? Úgy értem a robot viszi a repülőt vagy a pilóta? (itt természetesen az út nagy részére gondolok) boccs ha hülyét kérdeztem de laikus vok naon....viszont érdekel a téma.
Szerintem az F-16 sokkal csúnyább.
[Szerkesztve]''Én vagyok a Rend!''
-
Dredd bíró
tag
Sok dolga van egy Airbus pilótának a levegőben? (komolyan kérdem mert egy csomó helyen olvastam hogy az Airbusok milyen szuper modernek.) Ez a modetnség mit takar?
Azért kell nekünk légierő mert a mi feladatunk lesz az egész UNIÓ védelme.
Azzal a pár Gripennel ez sztem menni is fog.
[Szerkesztve]''Én vagyok a Rend!''
-
lesaux
veterán
Az 1997. évi CLV. törvény előírja (14. § (3) bek.), hogy a Magyar Köztársaság területén fogyasztói forgalomba hozott áru és szolgáltatás áraként a fogyasztói forgalomban fizetendő árat kell feltüntetni. Ennek értelmében az árunak vagy a szolgáltatásnak közvetlenül a fogyasztó, mint végső felhasználó részére történő forgalmazása vagy nyújtása (fogyasztói forgalom) esetén az árut vagy a szolgáltatást fogyasztói forgalomba hozó gazdálkodó szervezet (forgalmazó) azt az árat köteles feltüntetni, amit a végső felhasználó fizet az áruért vagy a szolgáltatásért.
Szóval ez elvileg már rég így van, gyakorlatilag mindenki szarik rá, pl. számtechboltok, csak hogy ne menjünk messzire (x Ft + áfa). -
#65675776
törölt tag
Nem meglepő, kissé öreg konstrukció. A hazai vállalkozások meg mit sírnak? Anno megvették a közel nulla forint értékre amortizált gépeket szinte ingyen. Most venniük kell (mint a világon bárhol máshol teszik), azokat meg használják újabb 40-50 évig. Sokkal alacsonyabb üzemeltetési költségek mellett. Az An-2 motorja kissé torkos, a fajlagos fogyasztása borzasztóan rossz. Egyébként ezt már évek óta lehetett sejteni, azt viszont nem értem, miért kell a keleti kitételt hangsúlyozni? Rengeteg nyugati gépet is kivontak az utóbbi években, mert a mostani szabványoknak szinte semmilyen szinten sem felelnek meg. Egyébként lehetőség van a további üzemeltetésre is, amennyiben ezen szabványokkal konformmá teszik a gépeket (főleg zaj, károsanyagkibocsájtás és műszerezettség szempontjából, utóbbi előírások még a veterán gépekre is érvényesek!).
Érdekes a Ka-26 esete. Nem típusspecifikus. Akkor viszont üzemeltetési, vagy pilótahiba. De ezt is tagadják. Akkor mégis miért zuhantak le? Miközben a nagyobb számban üzembentartott különféle MD500-akból alig van veszteség. (utóljára 1994-ben zuhant le belőlük két példány, mindkettő pilótahiba miatt).
Egyébként nem értem az állandó siránkozást egy-egy elavult típus kivonása körül. Ez van, nekem a Tomcat a szívem csücske, de megértem, hogy mennie kellett. Mások miért nem hajlandóak erre? -
#65675776
törölt tag
Én spec még meg is tenném, de csak akkor, ha utána Simicskónak feltolhatom a seggébe zárral előre. És utána a többit is. Szegény gépágyúkat sajnálnám csak.
tompi03: Szubszonikus mind a kettő. Nem is a sebesség volt a lényeg a kifejlesztésükkor, hanem a túlélőképesség.
[Szerkesztve] -
Boeing 737
senior tag
Az nem elég ha ismerek Gripen vagy Fulcrum pilótát
A kétüléses gépeknek mik a korlátai az együléses alapmodellekhez képest (bármeik tipus amiből létezik egy ill. kétüléses)A világ legszebb repülőgépe a Boeing 787-es. http://img.index.hu/imgfrm/1/6/2/0/BIG_0003061620.jpg
-
Gyantusz
tag
Ez jó volt!!!
Admiral Kuznyecov:
Nem is tudom, valamikor 2004 eleje körül volt egy futáspróbán (ill.északról lejött a Fekete-tengerre), ami csúfos kudarccal zárult. Gibraltár környékén(?) kipurcantak a tengervizet sótalanító rendszerei, nem tudtak ivóvizet előállítani a tengervízből a legénység legnagyobb örömére... Ráadásul a hajtóműveinek egy része is megnyakkant egy időre. Több helyen meg kellett állniuk, a végén behajóztak a Fekete-tengerre (valószinűsítem, hogy Nyikolajevába készültek, az építő kikötőbe). De előbb Ciprusnál lehorgonyoztak, majd 2 db Су-27К (Szu-33 ) ellátogatott Szíriába, egy légiparádéra (vagy csak úgy). Pechükre, rájuk akadt 4 db izraeli F-15C és ők kísérték át a szírekhez, nehogy valami rosszban sántikáljanak. A legjobb, hogy úgy ért a 4 sas az oroszok nyakára, hogy észre sem vették őket, csak mikor szorosra vették a kísérést...
[link]
[Szerkesztve]Örülj ifjú ember a fiatalságodnak! (A prédikátor könyve)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen légtisztítót vegyek?
- Ingyen kellene, de tegnapra
- iPhone topik
- BIOS frissítés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Megnövelte az Apple az iPhone 16 Prók kijelzőit
- LEGO klub
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- További aktív témák...
- Bosch EasyDrill 18V-38 akkus fúró-csavarozó (akkumulátorral és töltővel) - bontatlan, sosem használt
- Parkside PABSP 20-Li C2 - Performance fúró - csavarozó. Garancia 2025.12 hóig
- SEAT IBIZA 1.4 16V Reference Cool Klímával/4 évszakos gumival
- SENCOR SHA 8400WH légtisztító (új)
- SNIGLAR rácsos ágy, bükk
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen