Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:08:33

LOGOUT.hu



Keresni/kínálni/hirdetni tilos itt a topikban! Legyen az telefon, kiegészítő vagy szolgáltatás!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#7151) topyjo válasza Zsoleszhun (#7137) üzenetére


topyjo
aktív tag

Köszi, már lassan egy éve sz@ptam ezzel a problémával.

" 10 milliárd légy nem tévedhet!"

(#7154) Tökimanó


Tökimanó
senior tag

Szeretnék kitenni a kezdő képernyőre egy mappát . A mappába két zene fájlt raknák. De sajnos fogalmam sincs hogy tudok mappába zenét tenni. Lehet ,egyszerű de nekem ötletem sincs. Valaki tud javasolni valamit?

(#7155) stellaz


stellaz
addikt

Sziasztok!

eustockon vettem a telefonomat áprilisban, de a jobb felső sarokban egy pár centis sávban elsárgult a kijelző

Van tapasztalat a granciális ügyintézéssel kapcsolatban?

Hifiman fejhallgatóhoz keresek ballanced kábelt

(#7156) csongi válasza stellaz (#7155) üzenetére


csongi
veterán

wyteq a hazai garancia szerviz. Nekem jó a tapasztalatom róluk. Ha készülék hiba, biztosan javítják garba.

(#7157) stellaz válasza csongi (#7156) üzenetére


stellaz
addikt

Köszi

Hifiman fejhallgatóhoz keresek ballanced kábelt

(#7158) Thunderdome


Thunderdome
csendes tag

Sziasztok.

A telefonhoz használ MI PRO HD-m egyik oldala megadta magát, így szükségem van egy másik fülhallgatóra.
Mi a tapasztalat, a hangprofilok miatt célszerű MI márkájú fülest venni, vagy megfelelően szól egyéb gyártók termékeivel is...?

Köszi előre is.

It's nice to be important,but it's more important to be nice.

(#7159) Gubek-Einste válasza Thunderdome (#7158) üzenetére

Én még az előző Samsung-ét használom ésn nincsen vele gondom.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#7160) csongi válasza Thunderdome (#7158) üzenetére


csongi
veterán

A 3 dollaros fules es a xiaomi fulesei is szepen szolnak vele. A telefon nem lesz csokkento tenyezo ezeknel az olcsobb fuleseknel az biztos.

(#7161) vendingo válasza csongi (#7160) üzenetére


vendingo
veterán

Szerintem borzalmas hangja van a telefonnak fülhallgatóval. Próbáltam több fülhallgatóval is, de maradok inkább a DAP-nál. Már egy olcsó párezres dap is lekörözi minőségben. Telefonálni viszont jó headsettel.

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#7162) Thunderdome válasza vendingo (#7161) üzenetére


Thunderdome
csendes tag

Ha minőségi forrásjel volt rajta (pl Deezer premium), akkor én meg voltam elégedve a PRO HD-vel,de biztosan jobb hangot lehet kihozni egy céleszközből, mint egy alsó-középkategóriás telefonból, ezt aláírom.

It's nice to be important,but it's more important to be nice.

(#7163) Thunderdome válasza csongi (#7160) üzenetére


Thunderdome
csendes tag

Úgy érted, hogy az "általános fülhallgató" hangprofil alatt, is normális minőséget hoz?
Attól félek, hogy ezek az előre definiált hangprofilok, csak a listában szereplő fül/fejhallgatókkal adnak normális hangzást.

It's nice to be important,but it's more important to be nice.

(#7164) csongi válasza Thunderdome (#7163) üzenetére


csongi
veterán

Normalis relative.
Kiprobalod es megtudod.
De igen, a profilok mellett van eqva is.

Vendigo: A hallas, latas,,,,stb subjekti, mindenki maskepen eli meg. ;)

[ Szerkesztve ]

(#7165) szenesember válasza Thunderdome (#7163) üzenetére


szenesember
aktív tag

Vagy ne használd ezeket az előre beállított izéket, meg a gyári lejátszót, és vedd meg rá a Neutron-t! Egymilliószor jobb hangja lesz, csak győzd beállítani! ;) (Kb a legjobb androidos zenelejátszó...)

(#7166) kabalapasika


kabalapasika
tag

Stabil romról érdemes fejlesztői romra váltani?

(#7167) Dan-szan


Dan-szan
senior tag

Ráböktem arra hogy mindent csak a filekezelő csinálhat, mire végig olvastam és még is értettem már késő volt. Hogyan lehetne ezt visszacsinálni? Jó lenne újra úgy hogy amit be akarok állítani azt a saját alkamazáson belül tudnám megcsinálni.

Az igazság csak nézőpont kérdése ! ** Xiaomi Mi MIX 3 ** "Mert játszani jó!" #csakaHONDA

(#7168) csongi válasza kabalapasika (#7166) üzenetére


csongi
veterán

EU-ra.

Dan-szan. Alkalmazas kezelo.
Jobb felso sarokba 3pont. lenyit, es az ottani menube van.

[ Szerkesztve ]

(#7169) Dan-szan válasza csongi (#7168) üzenetére


Dan-szan
senior tag

Kösz.

Az igazság csak nézőpont kérdése ! ** Xiaomi Mi MIX 3 ** "Mert játszani jó!" #csakaHONDA

(#7170) MrCsiT


MrCsiT
addikt

Egy kis felhasználói tapasztalat:

A 64 GB-s verzió Redmi 5 Plus-t kb. fél éve vásároltuk. Amíg üzemelt, alapvetően kiszolgálta az igényeket, kivéve a mobil megkeresése funkciót(lsd. lentebb) de most baj van vele:

Gyári rom előadta, hogy - csak play-ből telepített alkalmazásokkal használt, naprakészen frissített, kb. fél éves telefonnál, ami 1-2 naponta ki is volt kapcsolva - a bekapcsolást követően a sim pin megadása után, a zárolás képernyő jött fel, eddig rendben is van.
Azonban, a zárolás feloldása után nem az ikonok jöttek be, hanem egy egybefüggő szürke képernyő, 0 ikonnal, 0 felső sávval amit lehúznál, 0 alsó vezérlővel.. és 2-3 másodperc, vagy 1-2 tappolgatás próba után, ismét lezárt a készülék (még ha csak minta is a védelem.) Ezt feloldva, ismét bámulhattuk a szép szürke képernyőt a nagy semmivel. Ezt 4x-8x megcsinálva, bejött lent egy ablak, hogy a "MIUI összeomlott, akarok-e jelentést küldeni róla"? Ezután, akár igen-t akár nem-et választva, visszakaptam a szürke ablakot.

Megunván a dolgot, szerettem volna egy wipe cache-t csinálni, de a talán hangerő fel(?)+power gombra bejövő menüben nem volt wipe cache, csak wipe data opció.. Remek.. ám mivel alapból a fotók mentődtek az eszközről, az app adatok pedig a Google-re, így kicsit sem aggódva, nyomtam egy wipe data-t - hiszen mást nem tudtam tenni.

A teló meg is csinálta a törlést, DE: mivel ajándékba vettem a telót, így anno első indításkor több dolgot nem akartam beállítani rajta, ezek egyike volt az MI fiók. Így, a vonatkozó kérdésre anno a "kihagy" vagy ezzel azonos értelmű választ adtam. Ennek ellenére, a telefon készített egy MI fiókot valami számocskákkal, de ahhoz tudomásom szerint én soha, semmilyen jelszót nem adtam meg.
Később próbálkoztunk a "készülék megkeresése" funkció aktiválásával - a megkeresés google funkcióként volt tesztelve, de nem működött, míg ugyanaz a megkeresés mellette az asztalon egy Note 5-ön azonnal ment - így mivel nem sikerült, hagytam az egészet a fenébe.

Most, a wipe data után, azonban úgy indult a teló, hogy Locked, és adjam meg a 123****456 MI fiók jelszavát... ahaaaa..
A neten semmiféle értelmes leírást nem találtam, a magyar support egyik üzlete google keresés alapján még nyitva volt, de csak annyit tudtak segíteni, hogy gyors megoldásként a co.uk oldalról elérhető mi.com-nál van angol nyelvű chat, esetleg ott próbálkozzak.
A Chat sikeresen létrejött, meg is beszéltük a problémát és az ügyintéző megígérte, hogy emailben megküldi annak leírását, hogyan tudnám feloldani a telefont? Végül nem küldött semmit, pedig megadtam az email címem. :(

Szerencse, hogy az usb csatlakozó amúgy is kicsit lötyög az egyébként garis telón - nem is minden usb csatlakozóval hajlandó tölteni, amit nem értek, mert a család másik 3 mobilja akármelyik, jellemzően Samsung gyári kábellel gond nélkül tölt - így leadom szervizbe, oldják meg a problémát. :(

Ezután, már csak rá kell írassam a leadáskor a munkalapra, hogy "0. perctől üvegfóliával használt, mikrokarc mentes kijelzővel leadva", mert egyrészt ez az igazság, másrészt egyáltalán nem szeretnék egy összekaristolt eszközt visszakapni, ami a talán Waytek(?) szerviztől egy mások által már sajnos megtapasztalt hiba.

[ Szerkesztve ]

"Nekem a "link" egy hivatkozás legyen, ne egy ember ?!" - by Mr.CsiT

(#7171) MrCsiT válasza MrCsiT (#7170) üzenetére


MrCsiT
addikt

Update: a bolt ahol vettem, elutasított azzal, hogy amíg a MI fiók locked van rajta, és nincs valami levelezésem a Xiaomival, amit csatolni tudok a leadáskor, át sem veszik.
Figyelembe véve, hogy én továbbra is úgy emlékszem (bár így fél év után biztos nem vagyok benne) hogy a kezdeti beállításnál én átléptem az MI fiók létrehozását, és ez egy generált fiók csupán. Ha jól emlékszem, akkor nyilván jelszót sem adtam meg, inentől ez egy érdekes dolog lesz,hogyan jutok túl ezen a problémán? Sportszerűtlen nehezítésnek tartom, hogy a lock képernyő nem ajánl fel semmilyen jelszó helyreállítási opciót sem.
A fejleményeket megosztom, legalább más is tanul belőle. Az biztos, hogy ha ma lenne legalább egy képem az MI fiók számsorával, előrébb lennék, tehát azt nindenkinek javaslom, hogy fotózza le :)

Fentieken túl, nem tartom ördögtől valónak hogy más is elfelejtse a fiókja számát vagy a jelszót, így az, hogy erre a szerviznek ne legyen megoldása, az konkrétan röhejes.

[ Szerkesztve ]

"Nekem a "link" egy hivatkozás legyen, ne egy ember ?!" - by Mr.CsiT

(#7172) csongi válasza MrCsiT (#7171) üzenetére


csongi
veterán

Húú nem értem. Mid nincs, és miért nem akarja megcsinálni?

(#7173) Male válasza MrCsiT (#7171) üzenetére


Male
nagyúr

Nem vagyok MI szakértő, de ha ott a számla a kezedben (ami egyben azt is bizonyítja, hogy a tiéd a telefon, nem lopott), és garis, akkor oldják meg, mit érdekel téged, hogy valami fiók van zárolva rajta? ...én alapvetően így állnék hozzá a garis problémához. ( mivel fél éves, szerintem bármit írnak a garjegyben erről, még akkor sem bújhatnak ki a javítás alól... nyilván az adatokat nem várhatod, hogy helyreállítsák, de egy gyári állapotot simán, amivel használható a telefon )

(#7174) MrCsiT válasza Male (#7173) üzenetére


MrCsiT
addikt

Válasz Neked és csongi-nak, meg a többieknek, tehát:

1. ajándékba vettem a gyereknek a Redmi 5 Plus-t, kb. 3 héttel a szülinapja előtt;
2., nyilván ki akartam próbálni, ezért végigmentem a beállítási lépéseken, amit lehetett, kihagytam.
3., a kihagyás ellenére, valamire nyilván - mert kellett a köv. tovább-hoz - igent mondhattam, mert létrejött az MI account, holott én azt nem akartam készíteni.
A gyermekem gmail accountját nem használhattam a testreszabáshoz, hiszen a szófosó mindenről értesítő Google azonnal szólt volna neki, hogy új (pontos típussal ugye) eszközzel használták az acc-ját, oda lett volna a meglepi. :)
4., Fél évvel később,a rendszeresen frissített teló beleszaladt egy szoftveres bug-ba: a kijelzőn feloldás után csak egy szürke felület jelent meg, amin semmit nem lehetett csinálni, és egy idő után a felület kiírta, hogy "A MIUI összeomlott, kíván-e jelentést készíteni az eseményről?" - itt ha kívántam, ha nem, semmi nem változott.
5. Kínomban akartam egy wipe cache-t csinálni, de a <<ide mindenki gondoljon valami nagyon csúnya minősítő jelzőt>> gyári recovery nem tud wipe cache-t, csak wipe data volt, gondoltam, mint veszíthetek, rányomtam. (az adatok már ekkor elvesztek, de minden mentve volt ami fontos, így nem érdekelt annyira.)

6. ezt követő indításkor, a rendszer kérte a pl. 123****456 MI accounthoz tartozó jelszót (locked lett), amit emlékeim szerint, épp a kezdetni alap inicializálás miatt, én soha nem adtam meg.

7. Ezt követően, leveleztem xiaomi chat-el, aki ígérte, hogy átküldi emailben a leírását annak, hogyan tudom működésre bírni a telefont, de nem küldött semmit sem.

8., Bevittem a telefont a vételi helyre - Konzolvilág - ahol közölte a szervizes, hogy lock-olva át sem veszi tőlem szervizelésre, de ha valahogy fel tudom oldani a lock-ot, akkor elküldi javításra (usb töltőcsati kicsit mozog, gondoltam, ha már úgyis szerviz, javítsák meg azt is) , vagy inkább, jóváírják az árát, mert nincs ilyen modelljük, és válasszak egy másikat..

9. írtam korábban, hogy akartam beállítani a telefonon a Google lopás elleni helymeghatározó biztonsági beállítását. Nos, szerencsére akkor, a telefonon csak beléptem az MI fiókba, és hozzáadásra került a gmail-es email cím, amivel végül képes voltam MI fiók jelszót cserélni, és ezt követően már fel tudtam oldani a lock-ot.

Fentieken túl, hogy azt az egyáltalán nem lehetetlen esetet, hogy a felhasználó elfelejtsen egy, a csak az első indításkor látott, számjegyekből álló account kódot, valamit tegyük fel még annak jelszavát is (pláne, ha semmit sem ment oda, mint mi) a support képtelen kezelni, azt nem is tudom, hogy nevetségesnek vagy inkább szánalmasnak tartsam 2019-ben.

Hozzáteszem, a mobilon látszott Locked felület semmiféle helyreállítási lehetőséget (forgot password, mittudom én..) nem kínált fel, kvázi így jártam!
- A lock olyan hamar bejött a telefonon, hogy 1 db sim rövid pin kódját még meg lehetett adni, de azt is csak fürgén.
- A lock feloldáson kívül, egyetlen opció volt a mobilon, a "csatlakozás wifi hálózathoz", de mint ahogyan vagy egy éve írta egy fórumtárs, ilyen esetben nem jelenik meg a billentyűzet (wtf???) azaz, ha nem tud a kedves tulaj villantani egy jelszó nélküli hálózatot, vége is a történetnek, mert a lock feloldás ellenőrzéséhez persze internet kapcsolat kell..

Az egész folyamat úgy ahogy van egy vicc.

Nem kötelező egyetérteni, de ez az én véleményem a dologról.

[ Szerkesztve ]

"Nekem a "link" egy hivatkozás legyen, ne egy ember ?!" - by Mr.CsiT

(#7175) csongi válasza MrCsiT (#7174) üzenetére


csongi
veterán

Akkor vissza kell menni a konzolvilágba.
A szervizest ki kell emelni a pult mögül, és hatorozottan a tudtára adni, vagy servizelteti, vagy feljelentés teszel ellene.
Olyan nincs, hogy számlával igazolod a vásárlást és szoftveres hiba miatt nem fogadja be. Akármilyen zárás is van rajta.
Ha nem teszi meg akkor hatóság, és zárasd be a boltot a francba.

(#7176) MrCsiT válasza MrCsiT (#7174) üzenetére


MrCsiT
addikt

Most, hogy már elindult a rendszer, ki is jelentkeztem az MI fiókból a telefonon: szervizhez úgysem kell majd.

csongi:, ha végképp nem tudtam volna feloldani, nem hagytam volna ennyiben természetesen.

Mindenesetre, most már csak a javítás/csere miatt kell bemenjek abba az üzletbe. A hírük nem lett jobb a szememben a hozzáállásuk okán, de az Ő hozzáállásuk csak egy dolog, a másik a telefon helyreállításának lehetetlensége,
- hogy félkész a recovery képernyő,
- nem működik a billentyűzet a wifi csatlakozásnál,
- és egy olyan kódszámos fiókba kell belépni, amit fogadok, hogy az itteni tulajok közül ha 1 % tudna most, márpedig, ha nincs meg a számsor és véletlen nincs hozzá email fiók is csatolva, kb. lehetetlen lesz helyreállítani.

[ Szerkesztve ]

"Nekem a "link" egy hivatkozás legyen, ne egy ember ?!" - by Mr.CsiT

(#7177) csongi válasza MrCsiT (#7176) üzenetére


csongi
veterán

wewbn is megtudod nézni a miui fiókod, és ott látod az akont számod.

(#7178) gombasm válasza MrCsiT (#7176) üzenetére


gombasm
aktív tag

Húha, ez eléggé kalandos (és főleg hosszú) lett.

Sok-sok Xiaomi telefonon túl és jelenleg is Redmi 5 Plus tulajként nem is igazán értem a gondot.
Vagyis értem, de tapasztalataim szerint MI fiók nem generálódik magától, szóval azt valaki csak elkészítette (nem lehet, hogy az, aki ajándékba kapt a telefont?). Amennyiben a telefon meglévő fiókhoz kapcsolódik, úgy első indításkor valóban ezt jelzi a telefon és kéri a meglévő fiókhoz csatlakozást. Ha a telefon teljesen új és sohasem használt, akkor nincsen ilyen fiók, szóval:
1. vagy nem volt új a készülék és valaki már bekapcsolta előtted és csatolta egy fiókhoz,
2. vagy az új tulajdonos készített egy MI fiókot - esetleg úgy, hogy nem igazán értette amit csinál.

Amúgy bekapcsoláskor valóban lehet csatlakozni wifi hálózathoz, az. hogy ilyenkor nem jön fel billentyűzet, az kamu! (Az lehet, hogy kínai romnál kínai billentyűzet ugrik fel elsőre, de az egy kattintással átállítható angolra.) A legjobb megoldás azonban az, ha van benn SIM, mert akkor a fiókhoz csatlakozás mobilneten megtörténhet - ilyenkor is van billentyűzet.

Nem kívánom, hogy újra megtörténjen ilyesmi veled, de javaslom, hogy a boltba visszavétel előtt kérj itt a fórumon segítséget, hátha megoldódik pár félóra otthoni nyomkodással a problémád! Nem nagyképűség, de vagyunk itt páran olyanok, akik jobban elmélyedtünk a MIUI rejtelmeiben, mint egy bolti szervizes vagy munkafelvevő valah is fog - mert minket érdekel ez a dolog és szívesen, nem muszájból foglalkozunk vele.

Remélem nem ment el a kedved a Xiaomi telefonoktól és a MIUI -tól, mert a telefonjaik csúcsok és remek rendszer ez, bár meg kell hagyni, hogy nem a legegyszerűbb! :F :Y :C

Nexus 4 & Redmi 5+ & Poco F2 pro & Poco X6 pro

(#7179) MrCsiT válasza gombasm (#7178) üzenetére


MrCsiT
addikt

Azért, több dolog sem úgy pontos abban amit írsz:

"Amúgy bekapcsoláskor valóban lehet csatlakozni wifi hálózathoz, az. hogy ilyenkor nem jön fel billentyűzet, az kamu! " - ez igaz, csak az nem, hogy locked telónál is feladná a billentyűzetet minden esetben:

Nézd csak éppen erről írtak itt. Én, ugyanezt tapasztaltam, majd az üzletben a szervizesnek be is tudtam mutatni ezt a hibát, szóval ez létező probléma.
(A rom amúgy a doboz szerint Global a mobilon, nem kínai. )

Én komolyan úgy emlékszem - bár mint talán írtam is, fél év távlatából, lehet, hogy pontatlanul - hogy mivel mindent amit lehetett kihagytam, így szerintem az elején ezt sem adtam meg, pláne nem jelszót hozzá. Később, emlékszem, hogy még eszemben is volt, hogy fel kellene menjek webre rákeresni arra, hogy ilyen esetben hogyan lesz jelszavam, de mivel nem volt gond az eszközzel, ellustálkodtam a dolgot.

Köszönöm a pozitív hozzáállásod,a tippeket és valóban, jó kis telók a Xiaomi-k. :)

A Xiaomi fiókhoz immár email címmel hozzáférek, hozzá is regisztráltam az új telefonunkat(lsd. lentebb) de azután ki is léptem a fiókból a mobilon, mert oda úgysem mentünk semmit: játékok a Google fiókhoz szinkronizálnak, a fotókat pedig a DS Photo app-on keresztül a saját Synology felhőnkbe mentjük. :K

Végül tehát - befejezvén a történetet - feloldást követően tegnap visszamentem a Konzolvilág-hoz a mobillal, ami ugyan szoftveresen már ment, de az usb csatlakozó lötyögött, és a saját kábelén kívül (amivel még épp töltötte általában a mobilt) semmi mással nem vett fel töltést: felvillant a töltésjelzés, majd 3-4 másodperccel később el is aludt a lámpa, és leállt a töltés.

A cég szerintem korrekten járt el, mert nem javítják a telót, hanem jóváírták - igaz, saját nyilvántartásban, névhez és email címhez, ezt van, aki sérelmezné - nemhogy csak a telefon eredeti vételárát, de még a vásárolt külön 1 éves törésbiztosítás díját is. Így, kvázi 0 Ft-ból tudtam választani egy másik telefont (ez a Redmi 5 Plus már nem volt nekik), így - igaz, azonos árban csak egy 3/32GB-s verzió jött ki - tulajdonosai lettünk egy Xiaomi Redmi Note 6 Pro készüléknek. :) Erre is kértem törésbiztosítást - nekem 4e Ft-ot megér 1 évre- és amúgy 5000 Ft az önerő és sávosan csökken havonta a biztosítás szerint a mobil árából visszatérített összeg, mégis, ha összetörne, jóval kevesebb lehet a kár.

Az új telóról annyit, hogy a belakás során is már látszott, hogy sokkal gyorsabb a hardver: eleve a MIUI és az egész rendszer maga is pörgősebb. A wifi 5 Ghz-en simán hozott 325/300 Mbps-t, ilyet a Redmi 5 Plus emlékeim szerint nem tudott. A 6 Pro elvileg nagyobb méretű, de érzésre az 5 Plus volt nagyobb, és a 6 Pro-t a lekerekített sarkokkal és a vékonyabb kialakítással számomra jobb érzés volt kézbe fogni. Érdekes, hogy bár MIUI v10 van a 6 Pro-n, ám még csak 8.1-es droid alapokon.

szerk: kérdés: wipe cache tényleg nem érhető el gyári recovery-vel sehogyan, csak wipe data? Ha ez így van, az is egy hiányosság. :F

[ Szerkesztve ]

"Nekem a "link" egy hivatkozás legyen, ne egy ember ?!" - by Mr.CsiT

(#7180) Dan-szan válasza MrCsiT (#7179) üzenetére


Dan-szan
senior tag

Örülök,hogy végül is pozitívan zárult a sztori és nem vette el a kedved a Xiaomiktól.
Annyit mégis megjegyeznék,hogy a MI fiókot és más hasonlót sem lehet "véletlenül" létrehozni,vagy a gép,teló bármi nem hozza magától létre és aktiválja.
Én is mostanában jártam így,elfelejtettem a jelszót. Több Xiaomi is van a családban,nem tudtam hol járok,de végül nekem is sikerült megoldani.

Remélhetőleg sokkal több öröm lesz a használatával mint bosszúság :R

Az igazság csak nézőpont kérdése ! ** Xiaomi Mi MIX 3 ** "Mert játszani jó!" #csakaHONDA

(#7181) totyak


totyak
aktív tag

Sziasztok.

Olyan kérdésem lenne, hogy a ti 5 Plus készüléketek kijelzőjén nem voltak, nem jelentek meg apró foltok? Nem pixelhibák, foltok. Főleg kikapcsolt kijelzőnél, fény felé tartva látszanak. Őszintén szólva nem tudom mióta van rajta, ma vettem észre, eddig rajta volt a gyári fólia. Ha teljesen tisztára van suvickolva a kijelző, akkor szinte láthatatlan, de ha összetapizom, megjelennek. Kicsit olyan, mint, ha a kijelző anyaghibás lenne, apróbb kráterek lennének benne, amiben megtapad a zsír az ujjamról és így látszik foltocskának fény felé fordítva.

Kérdés, hogy én csesztem össze valamivel a kijelzőt az elmúlt napokban, vagy ilyen is volt, csak nem vettem eddig észre. Esetleg ez ilyen típusbetegség, ha másnak is van. Most mindig odatéved a szemem, de amúgy nem rémlik, hogy ott lettek volna. Egyébként ennek nem üveg a kijelzője? De ha nem is, mi a fenével tudok ilyet produkálni rá?

Köszönöm

(#7182) szenesember válasza totyak (#7181) üzenetére


szenesember
aktív tag

Nálam nincs semmi ilyesmi. 8 hónapos a telefon, elejétől fogva védőfólia nélkül használom. Mikrokarcok vannak, de foltok nincsenek. Nem hinném, h te idézted elő, inkább gyári hiba lesz...

(#7183) Forestjo


Forestjo
senior tag

Igen, tényleg jó telefon ez, a feleségem használja, nagyon szereti!
A majd egy év alatt most volt kisebb gondja vele, miután kártyát cseréltünk benne, mert szolgáltatót váltott. Egy Telekomos flotta SIM került bele, de a külső slot-ba raktam, és gyakran megszakadt a hívás. Gondoltam megnézem és megpucolom a SIM-et hátha az a baj, akkor látom, hogy a külső kártya hely a 2-es. Átraktam az 1-be s azóta nincs baj. Bár nem tudom hogy számít-e a hely, ha csak 1 SIM-et használ valaki, vagy a tisztítás számított?

[ Szerkesztve ]

Ha úgy élsz, ahogy eddig, ha azt teszed, amit eddig, akkor ugyanoda jutsz, ahol most vagy.

(#7184) MrYoniko válasza Forestjo (#7183) üzenetére


MrYoniko
aktív tag

SIM 1 és SIM 2 közt tudtommal annyi csak a különbs3g, hogy az egyik tudja a 4G hálózatot, a másik csak 3G-t tud.

Am nekem is rakoncátlankodott már a hálózat, így beslattyogtam a Vodához és 1Ft-ért kaptam új kártyát, azzal nem volt aztán gond. Bár kb fél évente ezt megismétlem, mert csak mobilnetem van, havi 120-250 GB forgalommal, így meg hamar beég a kártya...

Az én haragom drága méreg, nemes vadat illet, nem hitvány férget! ------------------------------------------------------------------- https://www.twitch.tv/mryoniko ------------------------------------------------------------------https://www.youtube.com/user/TheMrYoniko

(#7185) trebrona válasza MrYoniko (#7184) üzenetére


trebrona
nagyúr

Minkét Slot 4G képes.

------- Nem mindegy, hogy egyelőre áll a meccs, vagy egyenlőre áll a meccs. ------

(#7186) rick009


rick009
tag

help
udv.! nem szoktam ide irogatni, mert egyszerüen jó ez a telefon :) mint ahogyan az előző (note2), és az előtti (note1) telóimmal sem volt sok baj, most viszont esett egyet, és először még nem is volt baja, majd egyre gyakrabban kikapcsolt, majd a képernyő is csikozódott, majd ujraindult jó volt megint, majd kb. 3 nap alatt már be sem tudom kapcsolni. töltőn, vagy gépen csak gyorsan villog, ez minden életjele... kuka lett? sajnos van rajta pár dolog amit jó lenne, ha meg lehetne menteni... garancia még van rá, májusi vétel... valami tipp esetleg mi lehet a baj!? vagy még ami rajta van le lehet-e valahogy menteni? köszi előre is!

(#7187) csongi válasza rick009 (#7186) üzenetére


csongi
veterán

Ez alaplapi hibanak tunik.
Lehet megeri csereltetni.

(#7188) gycs02


gycs02
tag

Sziasztok!
Mostanában egyre többször fordul elő, hogy hívás befejezése után sötét marad a kijelző, s így nem tudom megszakítani a hívást. Az mindegy, hogy én hívok vagy engem hívnak.
Valakinek tapasztalat? Mi lehet a gond, megoldás?

K gycs

(#7189) szenesember válasza gycs02 (#7188) üzenetére


szenesember
aktív tag

Azt nem tudom, h mi okozhatja, (talán valami alkalmazás zavarhat be :F ) de ideiglenes megoldásként talán kapcsold be a kisegítő lehetőségeknél azt, h a power gombbal megszakítsa a hívást.
(Nálam nincs ilyen hiba, mégis így használom. Szerintem kényelmes.)

[ Szerkesztve ]

(#7190) csongi válasza gycs02 (#7188) üzenetére


csongi
veterán

Nalam ez csak akkor fordul elo, ha kihangositva van.
Akkor a kijelzot nem a szenzor, hanem az idokorlat kapcsolja ki.
Ekkor fel kell eleszteni a kijezot valamelyik gombal.
Hangero, vagy kikapcsolo.

Ha nalad a szenzor kapcsolja ki, akkor lehet erdemes lenne egy rendszer ujrtalepitest csinalni.
Illetve melyik rommal muveli ezt?

Nalam Eudev, GPS inditasakor restartolja a telefont rendazeresen.

(#7191) gycs02 válasza szenesember (#7189) üzenetére


gycs02
tag

Sziasztok!

Köszi a tippet, megnézem, s letesztelem. Nem nagyon telepítettem új alkalmazást mostanában.

csongi
ROM EU stabil. Teló nem rootolt, nem piszkált.
Ez az, hogy nem tudom mi kapcsolja ki, semmire nem reagál, a bekapcs gombon kívül, egy pár másodpercig.

MÁS
Nem tudom a gyári üzenetküldő jól számolja-e a karaktereket, de bizonyos karaktereknél, smilelnál, nagyon sokat levesz. Ezért felraktam a régebben jól bevált handcent sms-t. Ezzel viszont az a gondom, hogy ha sms-t kapok nincs LED értesítés. Ezt hol tudom beállítani.

S egy kicsit off. Valaki esetleg nem használja a teló + handcent + band3 + mibandage kombót? Addig állítgattam, hogyha üzenetet kaptam, a szövege helyett csak az jött át, hogy "érkezett, s megnézhetem a telón". A Handcent felrakása után meg csak kérdőjeleket kapok. Hátha kapok itt is segítséget, de természetesen rákérdezek a bandage fórumán is

Köszi gycs

[ Szerkesztve ]

(#7192) szenesember


szenesember
aktív tag

Nálam most jött rendszerfrissítés: 10.2.1.0 OEGMIXM

[ Szerkesztve ]

(#7193) MPeter87 válasza szenesember (#7192) üzenetére


MPeter87
őstag

Engedi letölteni?

(#7194) szenesember


szenesember
aktív tag

Fel is ment. Eddig minden ok, pár új dolog...
És végre megoldotta nálam a rendszeranimációk szaggatását! :D

(#7195) Abus2 válasza szenesember (#7194) üzenetére


Abus2
tag

Gyorsan ránéztem, nekem is van frissítés. Már húzom is lefelé.😀

Sörhassal nem lehet születni. Azért meg kell dolgozni!

(#7196) pulyka jocó válasza szenesember (#7192) üzenetére


pulyka jocó
senior tag

Nekem 10.0.4.0 van, globál verzió, a bootloader nyitott. Ez hátrány lehet? Nekem valamiért ezt nem találja :D

(#7197) szenesember válasza pulyka jocó (#7196) üzenetére


szenesember
aktív tag

Nem hinném, hogy gond. A bootloadernek elvileg semmi köze ehhez. Nekem is a 10.0.4.0 volt eddig... Biztosan jönni fog, csak később.

(#7198) pulyka jocó válasza szenesember (#7197) üzenetére


pulyka jocó
senior tag

Köszi :R
Még új vagyok xiaomi témában, hétfő óta használom ezt a telót :)

(#7199) vendingo


vendingo
veterán

Az akku kijelzést kegyetlenül elcseszték az új frissítéssel.

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#7200) szenesember válasza vendingo (#7199) üzenetére


szenesember
aktív tag

Jó lenne az, csak kicsi.... Viszont témával orvosolható

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.