- No Voice in the Galaxy
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bitpork: MOD Júni 28- Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- laskr99: Újrakezdem a processzor és videókártya szilícium magok fotózását
- Klaus Duran: 2025 dude
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sh4d0w: Palpatine - A Terv
- eBay-es kütyük kis pénzért
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Új hozzászólás Aktív témák
-
ddekany
veterán
"Sajnos manapság rengeteg ilyen van, hogy simán arra építenek a fejlesztők hogy majd a bika HW elviszi a cuccot."
Hát azért, van egyszer az ócska programozás, meg van hogy egy fejlettebb/komplexebb keretrendszer, ami fixen valamennyivel többet eszik (mondjuk +50% RAM, +20% CPU). Előbbi (ócska programozás, azaz hibás tervezés) tudja igazán megdobni az erőforrás igényeket akár nagyságrendekkel is. Utóbbi nem akkora gond, kicsivel erősebb vasat kell használni... olcsóbb, mint szívni a fejlesztéssel. Végül is, azért fejlődik a hardver, hogy kiszolgálja a szoftvert. Nem csak többet zabálnak a mai cuccok, de könnyebb is őket kifejleszteni (azonos funkcionalitásúra).
-
ddekany
veterán
Azért ezt, hogy sebességigényes alkalmazásokhoz nem jó egy .Net/Java-szerű valami, nem látom bizonyítottnak... FFT-t meg hasonlókat .Net/Java C-vel azonos sebességen tud nyomni (néha vannak "érdekességek", bugok amiért nem... de potenciálisan ugyan olyan gyors). Ami eredendően más erőforrás használat karakterisztikát tud adni a tradicionális (natívra fordított C, C++, Delphi) programokkal szemben, az egyrészt a GC -- na de ki akar már GC nélkül programozni, legyen az bármilyen "nyelv" --, másrészt, hogy be kell tölteni egy elég gazdag (tehát nagy...) keretrendszert -- ez a hátrány meg eltűnik, ha a keretrendszer az OS része és/vagy sok alkalmazás használja. Ezen kívül... ja, hát kell JIT-ni egy nagyot betöltésnél. (Ez utóbbit, ha nagyon érezhető lenne, azért csak meg lehetne oldani valamiféle cache-eléssel. De valószínűleg nem érdemes.) Meg, ezekben nincs stack-ban allokált objektum, de ez sem nagy érvágás, ha gyors a GC rövid életű objektumokkal. (Egyébként is, ha akarnák, lehetne... de nem véletlenül nem akarják.) És, még amiatt is szoktak ezek többet zabálni, mert minden szöveget "UNICODE-ban" kezelnek, ami helyből 2x annyi memória, de ez megint olyan, hogy nem akarna senki visszatérni a charset-es szenvedésekre... (illetve ha mégis efféle perverzió ütné fel a fejét, akkor technikailag semmi akadálya, hogy egy .Net/Java szerű dolog tudjon olyat).
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 7 5800X 8 mag / 16 szál / Beszámítás OK!
- Gigabyte B760M Gaming DDR4 / 30 hónap Alza.hu garancia / Beszámítás OK!
- Telefon szervízhez szükséges szerszámok
- hibás WerMamba Phantom roller +ajándékkal! (kivehető akkus, tárcsafékes)
- Lenovo Gamer Laptop: Ideapad Gaming 3 (i5 12500H, RTX3050, 32GB RAM)
- PlayStation Plus Premium előfizetés 3291 Ft / hó áron!
- AKCIÓ! Sony PlayStation4 PRO 1TB fekete konzol extra játékokkal garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 1st - i7-6G I 8GB I 256SSD I 14" WQHD Sérült I W10 I CAM I Garancia!
- Honor 200 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Törött, Hibás iPhone felvásárlás!!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest