Új hozzászólás Aktív témák

  • ddekany

    veterán

    válasz hcl #199 üzenetére

    "Alkalmazások 99% -a...
    Aztán jönnek itt a PH-n az emberek hogy a GTA4 semmilyen gépen nem fut jól.
    Vagy Doom3 akkoriban"

    GTA-t még csak képen láttam, szóval nem tudom ott mi a helyzet, de a Doom 3-al a gond gondolom a videókártya képességeivel volt, az meg ugye hardver adottság. De amúgy igen, lehetnek kritikus programrészek (melyek mondjuk lefutnak sokmilliószor képkockánként), ahol már-már asm szinten is érdemes reszelgetni, de az ilyenből arányában nagyon kevés van, és elég csak azokat natívra megírni. Ezt meg, hogy mennyivel lenne lassabb a GTA4 ha .Net-ben írják, nem tudjuk... nem is fogjuk egyhamar megtudni, mert pl. a sok anno jórészt C++-ben írt játék engine-t nem fogják egyhamar újraírni. Meg hát még élnek a legendák, a FUD... sokan máig is azt hiszik pl., hogy a .Net/Java interpretált... el tart egy ideig, amíg megmozdul az ipar, és akkor majd még bizonyosan sokat kell tuningolni a .Net-en... de én nem látom, miért lenne eredendően ez lassú.

Új hozzászólás Aktív témák