Hirdetés

2024. május 13., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#425) Feketelaszlo válasza bambano (#420) üzenetére


Feketelaszlo
senior tag

"ha kikapcsolom a gyújtást a g astrában és kihúzom a kulcsot, akkor az autó ki van kapcsolva, *hatástalanítva* van."

Ez így ebben a formában valószínűleg tévedés (bár veterán járművekben sosem vagyok biztos), de versenyautókba nem véletlenül kell külön áramtalanítót szerelni. Talán a Trabant környékén lehetett utoljára igaz, de a kártyás nyitás érzékelője, riasztó és egy csomó CAN-buszos eszköz működik tovább míg te távol vagy (bizonyára feltűnt, hogy az időt sem felejti el az autód).
Egyébként a targoncaszervizek tudtommal nem üzemelnek óriási munkadíjakkal, s egy alap villanyautó (értsd: nem Tesla, mert az amerikai autókhoz régen is le tudtad volna írni pontról-pontra ezt a panaszáradatot) sem rendelkezik sokkal egzotikusabb hajtással, mint egy elektromos targonca. Magasabb teljesítményszint, de az elv és alkatrészek ugyanazok. Ezt a temérdek tanfolyamot és óriási képzettségbeli igényt így kétségbe vonnám, a '80-as években még új szakma volt a jármű-műszerész, ma már nem az, egy sima autószerelő specializáció azoknak akik nem szeretik összeolajozni magukat.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.