Hirdetés

2020. augusztus 8., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#751) 8th válasza -vitya- (#743) üzenetére


8th
(őstag)

Azzal tarolni fognak.

(#752) pilóta válasza 8th (#751) üzenetére


pilóta
(veterán)

Csak majd ha kijön rá a Service Pack 3 ;]

Aki él és nem boldog, az téved!

(#753) bambano válasza dabadab (#750) üzenetére


bambano
(titán)
LOGOUT blog

tényleg nem mindegy, ezért is kifejezetten tiltott, hogy tízpercekig melegítsd a motort álló helyzetben. beleülsz, beindítod, megvárod, míg mindenhová fel tudja nyomni az olajat és el kell indulni vele. kb. annyi idő, míg bekötöd az övet, elpakolod a kistáskádat meg a kulcsodat, telefonodat, beállítod a rádiót.

szerk: itt most csak a motor érdekéből néztem a helyzetet.

[ Szerkesztve ]

lezso6 szerint a user: rossz számtech karmája van | @netik: There is no Internet of Things. There are only many unpatched, vulnerable small computers on the Internet.

(#754) dabadab válasza bambano (#753) üzenetére


dabadab
(titán)

Webasto meg hasonló állófűtésről volt szó, nem a motor járatásáról.

DRM is theft

(#755) Noukoum válasza Coyot (#740) üzenetére


Noukoum
(addikt)

Akkor nem egy országban élünk. Nálunk mindenhol a villany az első. Mire a benzines elindul, addigra a villanyost már nem is látod erős túlzással. Nehezen hiszem el hogy nálatok a villanyautók máshogy működnek.
virkir: Igen és? Nem tudom mi köze van ennek ahhoz amit írtam.

dabadab:
”Nyilván ezért van itt Európában az autók túlnyomó többségében az.
De egyébként egy kb. félmilliós plusz tétel az automata, nem oszt, nem szoroz.”

Azért van mert az az alap, illetve azért mert a legtöbb automata váltó a mai napig hulladék. Nem csak vezetés szempontjából (ebben sokat javultak) hanem éllettartamban. Igen félmilliós tétel, szóval nem mindegy hogy 7 millió vagy 7,5 millió. És mutattam hogy az új golf esetében 1,5m a felár, ami szintén nem kevés.

Értem. Az, de nem az.
Ja, nem, mégsem értem.”

De vicces vagy várj. Addig nem lesz hasonló sem azonos a specifikáció amíg manuális váltós árat nézel, meg olyan motort ami teljesítményben közelében sincs a villanynak.

Jó árat ír a peugeot, csak te látod rosszul. Igen még mindig gyengébb felszereltséget nézed, igen még mindig :) Ovi.

Feketelaszlo: A számítás szerintem korrekt, csakhogy ezeket a céges autókat arra veszik hogy akár több száz km-t megtudj tenni töltés nélkül, vagy nagyon rövid töltéssel és erre jelenleg sem megfelelő aksi (kevés autó van nagyobb hatótávval) sem töltőhálózat sincs itthon. Én nem próbálom megmagyarázni hogy az elektromos autó évszázad üzlete. Ez is pénzbe kerül. Csak éppen töredékébe. Jelenleg. Persze sosem lesz befektetés, ahogy “egyik autó sem”. Mindneki azt vesz amit akar (még), lehet örülni hogy van választék. És mindenki kitudja számolni magának hogy az adott helyzetben megéri-e és ha igen mennyire. Én azt nem szeretem mikor itt egyesek elferdítik a tényeket. Teljesen mindegy milyen okból teszik, ez nagyon nem korrekt.
Amíg ennyi a villany ára itthon, addig esélye sincs a benzinnek dízelnek az a helyzet. 5-600 forintba kerül 100km otthoni töltéssel a normál (vagy egyesek szerint matchbox, bevásárlókocsi) méretű autóknál. Ugye mondanom sem kell mennyi benzinesnél meg dízelnél a valós fogyasztás? Sajnos nem kétszer ennyi..
Majd ha megemelik 3-4szeresére a villany árát akkor lehet számolni újra, addig felesleges.

Donki Hóte: Nagyon jó amit írsz, régen minden jobb volt. Vagy nem? Miért fáj az neked hogy valaki megvesz egy új autót és kap benne egy funkciót? Ráadásul tök mindegy hogy benzin dízel villany, az autó akkor is X millió lesz, hiába írod hogy villanytopik. Gondolom te nem használsz semmilyen kényelmi funkciót, mert minden felesleges luxus.

Állj! Mi az hogy a barátnőd perceket várt villamosmegállónál? Miért várt ott, hiszen gyalog ment nem? Nem bírt ennyit gyalogolni?

[ Szerkesztve ]

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#756) Coyot válasza Noukoum (#755) üzenetére


Coyot
(őstag)

Te tényleg write only módban vagy bszki.

Má' nem

(#757) lightoska


lightoska
(újonc)

Bár nem kenyerem a hozzászólogatás, mégis: elszomorító az a rengeteg negatív komment amit olvashat itt az ember.
Elhiszem, hogy nehéz elfogadni hogy van, aki tehetősebb , jobban él és tud ilyesmit venni de... az, hogy a jövő (amugy jelen) technológiája ellen is ilyen utálat legyen, kifejezetten lelombozó. Egy elektromos autó általában jobb mint egy hagyományos. Ez sajnos tény. Ha nem hiszitek el, de vagytok elég bátrak a felismeréshez, próbaljatok ki egy rendesebbet. Nem bántom például a Zoét de az városi cirkáló 😁
Egyébként asszem amit a kínai elvtársak akarnak majd, maximum az szivárog le hozzánk is (igen, már autó témakörben is nem csak nagyjából minden másban) szóval nyugi kedves meggyőződésből ellenzők, már eldőlt: az autó villany lesz és nyugi, élni egy olyan környezetben jobb lesz. Beee 😁

Ui.: Ne gyűlölködjünk már ennyit, örüljünk inkább ha valaki nem füstöl az orrunk alá meg zúg a fülünkbe

(#758) morgyi válasza lightoska (#757) üzenetére


morgyi
(veterán)

Én pl. imádom az új Honda-e-t videós bemutatók, képek alapján rohadt jól néz ki. Ott a futurisztikus feature-ők miatt még jogosnak is érzem a magas vételárat.
De nekem pl. az az álláspontom hogy egy Renault Zoe drága városi szaladgálósnak, mert a hatótáv miatt másra meg már rohadt kompromisszumos.
De lesz ez még jobb, kb. mindenből van már hybrid, sőt van ahol már csak az elérhető.
Minél durvábbak lesznek a normák eljutunk odáig majd hogy egyszerűen nem éri meg robbanómotoros autót gyártani a sport izomgépeken kívül.
Max plugin hybridet.
Csak egy elektromos kisautóért, úgy hogy az előállítási költség szerintem sokkal olcsóbb a jóval egyszerűbb hajtáslánc miatt a jelenlegi ár sok.
Viszont aki most megveszi, az nekünk fizeti ki előre a "hülyék adóját" hogy a jövőben egyre olcsóbb lehessen. Főleg ha megoldják a li-ion akksik újrahasznosítását is.

A Linux rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait

(#759) Elf válasza ncc1701 (#735) üzenetére


Elf
(csendes tag)

Ironizáltam. :)
Mert ha a technologiai előnyöket nem lehet felhozni akkor mégis mit! :F

És igen. Nekem nem való a vellany verda.
Ahova jó lenne, oda én bringával járok. Ezt adta ki a matek. De ettől még nem hülye akinek mást adott ki a matek. :R

(#760) -vitya-


-vitya-
(senior tag)
LOGOUT blog

Ezt csak úgy iderakom, aki szerint villanyossal nem lehet haladni, az kérem nézze végig ;)

Bjorn 1000km videója, Model 3-al

-=Витя=-

(#761) bambano válasza -vitya- (#760) üzenetére


bambano
(titán)
LOGOUT blog

hát ja, végülis másfélszer annyi idő alatt eldöcögött, miután összeragasztgatta a szekeret :P

lezso6 szerint a user: rossz számtech karmája van | @netik: There is no Internet of Things. There are only many unpatched, vulnerable small computers on the Internet.

(#762) Snoop-y válasza Donki Hóte (#747) üzenetére


Snoop-y
(addikt)

Csak az igeny van meg :D

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#763) Snoop-y válasza bambano (#761) üzenetére


Snoop-y
(addikt)

En ugy lattam, hogy 10 ora alatt tett meg 1000km-t. Az eleg jo atlagnak mondhato.
Basel-bol mo-ra 1017 km nagyjabol 11 ora alatt szoktam megtenni ugy, hogy mindenhol a max + 10% -al megyek

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#764) bambano válasza Snoop-y (#763) üzenetére


bambano
(titán)
LOGOUT blog

nem, 100 km/h-s átlag nem jó, főleg nem korlátozás nélküli német autópályán. másrészt 1000 kilométert egy tankolással meg lehet tenni, ha úgy indul valaki, mint ő, hogy a start előtt teletankolt.

mondjuk egy túratankos pdtdi passzáttal 1000 kilométert meg lehet tenni megállás nélkül. [link]

lezso6 szerint a user: rossz számtech karmája van | @netik: There is no Internet of Things. There are only many unpatched, vulnerable small computers on the Internet.

(#765) Coyot válasza bambano (#764) üzenetére


Coyot
(őstag)

Erre a felhasználásra még mindig a dízel lesz a nyerő. Ez a mutatvány sehogy sem meggyőző főleg hogy a végén még 2-3 percet tölt valahol ahol 10% range-t kap ha jól láttam.

Én meg még mindig egy seggel leülöm ezeket a távokat egy tankolással, pedig egy kistankos régi pdtdi-m van.

[ Szerkesztve ]

Má' nem

(#766) -vitya- válasza bambano (#764) üzenetére


-vitya-
(senior tag)
LOGOUT blog

Ezzel bizonyítottad is, hogy nem nézted meg a videót. Első 100km volt német, korlátozás nélküli pályán. Majd egy dugó a dán határon. Oslóba vezetett el amúgy.

Mesélj, te mennyi idő alatt tennéd meg ezt az utat, szabályokat betartva!?

[ Szerkesztve ]

-=Витя=-

(#767) Eugene Roe válasza Noukoum (#717) üzenetére


Eugene Roe
(senior tag)

Családi ház :D igazából az az okozója ennek az egésznek. BKV vs 1-2 autó, hol itt a nyereség? Inkább az urbanizációra kellene kitalálni valamit. Pl. államigazgatást és gyártást decentralizálni, hogy 30 ezer közszolgának ne Budapesten kelljen kavarognia. Ugyanez igaz a mindenféle üzemekre, amik a régi közighatárról lassan már belvárossá válnak. Persze ez egy utópia, de ezért is sokkal élhetőbbek a Debrecen, Miskolc, Győr jellegű városok jelenleg.

It'll hurt... a lot, but you'll be better - you say?!

(#768) bambano válasza -vitya- (#766) üzenetére


bambano
(titán)
LOGOUT blog

jaja, nem néztem meg a videót, de be tudtam szólni, hogy kiesett az indexe, amit ducktape-pel ragasztott vissza.
elhiszem, hogy nem vagy boldog a véleményem miatt, de ennyire ne legyél elvakult.

szerintem 7 óra alatt meg lehet tenni ezt az utat úgy, hogy a yard nem lő le.

lezso6 szerint a user: rossz számtech karmája van | @netik: There is no Internet of Things. There are only many unpatched, vulnerable small computers on the Internet.

(#769) -vitya- válasza bambano (#768) üzenetére


-vitya-
(senior tag)
LOGOUT blog

Leesett index, woww :) Oslóban majd rendbe teszik.
Vajon létezett bármilyen autó, amelyiken sosem rontottak el semmit? És garanciális visszahívás/javítás sem volt rajta? Ugye nem.

Aztán nekem szólsz be, hogy elvakult vagyok? Megdöbbentően csodás a szemellenzős gondolkodásod. Nem érek fel hozzád.

Amúgy meg lehet vele tenni 2780km-t, 24 óra alatt

[ Szerkesztve ]

-=Витя=-

(#770) ncc1701 válasza bambano (#768) üzenetére


ncc1701
(addikt)

Ezek az idők nekem mindig scifi kategóriák. Anyával most voltunk az alpokban nyaralni, 550km, nekünk 8 óra volt az út. Mert megálltunk pisilni, cseréltünk, mert a tököm vezet ennyit, megálltunk enni, megálltunk nézelődni, lábat nyújtani. Egy valós 200-250km-t tudó vellanyos kocsival sem lett volna ez az idő több. Az emberek nagy része szerintem nem kamion söfőr, h egy műszakot megállás nélkül levezessen.

(#771) bambano válasza -vitya- (#769) üzenetére


bambano
(titán)
LOGOUT blog

ha a vörös köd nem szállt volna le a szemed elé, láttad volna, hogy az indexet azért emlegettem, mert arról csak úgy lehetett tudomásom, hogy megnéztem a videót. Ennek bizonyítására alkalmas az index hibája.

lezso6 szerint a user: rossz számtech karmája van | @netik: There is no Internet of Things. There are only many unpatched, vulnerable small computers on the Internet.

(#772) bambano válasza ncc1701 (#770) üzenetére


bambano
(titán)
LOGOUT blog

én ezt elfogadom, mindenki úgy közlekedik, ahogy az ideje engedi meg a kedve tartja. az biztos, hogy aki nem érzi magát kamionsofőrnek, az nem megy el világvégére, hogy lábon hozzon haza egy teslát, csak egy nepper ilyen lökött.

de a nepper videójából tökéletesen látszik, hogy ilyen fajta felhasználásra a villanyautó tökéletesen alkalmatlan.

lezso6 szerint a user: rossz számtech karmája van | @netik: There is no Internet of Things. There are only many unpatched, vulnerable small computers on the Internet.

(#773) ncc1701 válasza bambano (#772) üzenetére


ncc1701
(addikt)

Ja, a becsületesnepper féle video? Van abban valami, amit írsz, de szerintem nem sok ember kocsikázik ennyit. Azt senki sem írta sehol, h aki naponta megy bécsbe, annak milyen jó a vellany, mert arra a dízel való.
De évente meg 1-2x belefér, pláne, ha az autó visszahozza az árát, mert otthon töltöd. Ilyenkor arra a pár óra pluszra leszámolva az éves pár 100eft spórolást az üzemanyagon, szerintem elég jó kis órabér jön ki.

(#774) -vitya- válasza bambano (#772) üzenetére


-vitya-
(senior tag)
LOGOUT blog

A nepper nem ért a vellanyhoz. Maxra tölti, és így nem használja ki, hogy 5-60% akku kapacitás között lehet jó gyorsan tölteni. Több megálló, de rövidebb, és kész is, nyert volna vele vagy 3 órát.

Én vezettem már sok belső égésű modellt, de a szemellenzősség nem jellemző rám. Elismerem a régi autóimat is, jók voltak. De mikor elkezdtem villanyautózni, utána jártam, hogy hogyan tudom leghatékonyabban használni, hogy lesz legkevésbé problémás.

Aki ezt nem hajlandó megtenni, mert azt hiszi, hogy Ő már mindent tud, sosem kell tanulnia többé, az belefut az ilyen hibákba, és elbukja a pár órácskát. Hibázott. Ezt amúgy egy későbbi videóban el is ismerte.

[ Szerkesztve ]

-=Витя=-

(#775) Noukoum válasza -vitya- (#769) üzenetére


Noukoum
(addikt)

Tök jó hogy linkeled ezeket az utakat, de aki kíváncsi volt a villanyautózás jelenlegi képességeire az szerintem már látta őket. Ezzel csak bevonzod a trollokat, akik megmondják hogy a töredékébe kerülő dízellel is megtesznek 1000km-t egyseggel, szóval szar a villany. A “csóró” magyaroknak már a 10 milliós villanyautó is megfizethetetlen, nem hogy egy tesla. És tesla ide vagy oda aki egy seggel megakar tenni 1000km-t annak még mindig jobb a dízel. Már kérdés hogy ilyen marhaságot szerencsére kevés ember csinál. (Relatív)

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#776) Coyot válasza Noukoum (#775) üzenetére


Coyot
(őstag)

A tény az tény, én azt nem értem miért akarják a villanyautósok beleerőltetni a villanyautót egy olyan szerepbe amibe nem való. Félő, hogy azért mert semmi értelme nem lenne ilyen drága Teslákat venni.

Amugy nem vagyok villanyellenes, városba tök jó lenne, ha nem lenne iszonyat felára - tudom nálad 6 milla csak 3, ezt el se kezdjük előről.

Má' nem

(#777) -vitya- válasza Noukoum (#775) üzenetére


-vitya-
(senior tag)
LOGOUT blog

Tudom, és igazad van.
Abba is hagyom, tényleg.

Amúgy én fogok venni, kb 2 év múlva, miután elindult GigaBerlinben a Model 3 gyártása egy Teslát (Model 3 SR+). A BMW-t ki tudtam gazdálkodni, gond nélkül, de egy 12-14 millás autóra kellene lízing, aztán azt nem akartam, ezért nem most vettem. De nekem az a megcélzott. ;-) Majd írok arról is cikket!

-=Витя=-

(#778) Noukoum válasza Coyot (#776) üzenetére


Noukoum
(addikt)

Ne kezdjük előröl, neked 6 milla mert azt akarod hinni. A Föld lapos, én azt hiszem szóval az.

Nem akarják beleerőltetni, a tesla tényleg képes hatékony hosszútávú utak megtételére, átlag villanyautó pedig nem. De az a szerencse hogy az emberek többsége nem megy 500-1000km-et naponta :)

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#779) ncc1701 válasza Coyot (#776) üzenetére


ncc1701
(addikt)

Majd az eu-ban is rátesznek a benzinesre olyan büntetést, h egyből mindenki vellanyost akar. Lásd a norvégokat.

(#780) plömplöm válasza ncc1701 (#779) üzenetére


plömplöm
(őstag)

már rátették, úgy hívják, hogy euro6 :)
lásd
3hengeres töltötttádé, nesztek :D

All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!

(#781) bambano válasza -vitya- (#774) üzenetére


bambano
(titán)
LOGOUT blog

megint nem figyelsz. ha figyelmesen megnézted volna a nepperes videót, láthattad volna, hogy négy töltést tervezett neki a bádogtérkép.
1. 10:52-nél látszik, hogy tesla supercharger
2. 12:50-nél látszik, hogy tesla supercharger
3. 15:20 után nem látszik, hogy mire dugta a kocsit, de a háta mögött egy tesla logós házikó van, úgyhogy valószínűleg nem émász.
4. 19:00-nál látszik, hogy az egy tesla supercharger.

tehát gyártóazonos gyorstöltőn tankolt, az meg nem hagyja, hogy indokolatlanul álldogáljon a töltőn, egyrészt mert az akksi nem szereti, másrészt mert ne foglalja a helyet a többitől.

a videó végén elmondja, hogy az első töltőhöz 8%-os akksival ért oda, a másodikhoz 10 fölött kicsivel, a harmadikhoz 24%-kal. tehát nagyjából minden esetben annyira töltötte fel az autót, hogy a következő tervezett töltőhöz kis tartalékkal odaérjen.

leszögezhetjük tehát, hogy fogalmad sincs, miről beszéltél.

lezso6 szerint a user: rossz számtech karmája van | @netik: There is no Internet of Things. There are only many unpatched, vulnerable small computers on the Internet.

(#782) Coyot válasza ncc1701 (#779) üzenetére


Coyot
(őstag)

Hát igen ha máshogy nem megy a villanyos bevezetés akkor megoldják okosba, lényeg hogy fizessen a paraszt és még örüljön is neki!

De annak örülni, hogy fordítva ülünk a lovon és számlát a nép állja az már magában foglalja hogy miért értünk meg a kipusztulásra.

[ Szerkesztve ]

Má' nem

(#783) ncc1701 válasza plömplöm (#780) üzenetére


ncc1701
(addikt)

Ez még csak a bemelegítés. Erre majd jönnek a helyi adók, behajtási adók, megemelik a füstösök parkolását, a biztosítását, stb. Norvégoknál ezért adnak el jóval több vellanyost, mint benzinest. Független attól, h ott hideg van, meg a teknológia sem ok.

(#784) bambano válasza ncc1701 (#779) üzenetére


bambano
(titán)
LOGOUT blog

a vellanyon már van jövedéki adó.
a nepper videójának végén van egy kis költségbecslés, megkérdezték a szakértőket, és azt a választ kapták, hogy 80forint/KWh a reális ára a töltésnek. 260KWh körül fogyasztott a tesla, vagyis rettenetes 2200 forintot spóroltak vele a passzáthoz képest... a passzát tankolás nélkül hazajött 67 liter gázolajjal.

úgyhogy a villanyos történet akkor fog megdőlni itthon, amikor mindenhol megszűnik az ingyenes töltés. vagyis nemsokára.

lezso6 szerint a user: rossz számtech karmája van | @netik: There is no Internet of Things. There are only many unpatched, vulnerable small computers on the Internet.

(#785) -vitya- válasza bambano (#781) üzenetére


-vitya-
(senior tag)
LOGOUT blog

bocsáss meg mindent tudó bamba!

Csak halkan megjegyzem, nem azzal van baj, hogy mennyivel ért oda... 9-10% teljesen jól adja ki. Ott gyorsan tölt.
Azzal volt baj, hogy feltöltötte teljesen, nem pedig 60%-ra csak. Hogy védje az akkut, a töltés egyre lassul, minél jobban feltöltötte már magát, tehát, mikor eléri a 60%-ot, és 100kW alá esik a töltés sebessége, abba kell hagyni, továbbmenni. Én csak ennyit mondtam. Ezt hibázta. Te mit olvastál ki szavaimból?

-=Витя=-

(#786) ncc1701 válasza bambano (#784) üzenetére


ncc1701
(addikt)

Helyesbítek: mikor otthon sem fogod tudni tölteni kvázi áram árában, azaz rátesznek valami formában adót. Az ingázók otthon töltenek. Úgyhogy addig számolgass csak a 36ft/kw-al. Azaz valami 5-600ft/100km, szemben a benzines mennyivel is? Egyen mondjuk 5 litert, az mondjuk 2000ft, azaz negyede. Én évi 30ekm-t ingázok, nem fogok számolgatni, most keveset eszik az új autóm, de nem annyira mindegy, h havi 40eft, vagy 10eft a költség, mert utóbbi már bkv bérlet ára.

(#787) 8th válasza ncc1701 (#779) üzenetére


8th
(őstag)

Itt a vadkeleten erre semmi esély sincs. Ki a pöcsnek van itt pénze lecserélni egy 1milliós autót egy használtan is minimum 3x annyiba kerülő villanyosra? Senkinek...

(#788) bambano válasza -vitya- (#785) üzenetére


bambano
(titán)
LOGOUT blog

na mégegyszer, mert nem érted.
ha rád hallgat, és a te ötleted szerint kevesebbet töltött volna, mint amennyit valójában töltött, akkor NEM ÉR ODA a következő töltőhöz.
szinte biztosan nem töltötte fel teljesen, mert azt a tesla supercharger nem hagyja. pont annyit töltött bele, nem többet, mint amennyi minimálisan kellett bele.

de szerintem hagyjuk, mert hihetetlen módon nem követed a témát.

lezso6 szerint a user: rossz számtech karmája van | @netik: There is no Internet of Things. There are only many unpatched, vulnerable small computers on the Internet.

(#789) ncc1701 válasza 8th (#787) üzenetére


ncc1701
(addikt)

Majd rátesznek olyan adót, h felveszel rá hitelt, vagy tömegközlekedsz. Ennek max 5-10 évet adok.

(#790) -vitya- válasza bambano (#788) üzenetére


-vitya-
(senior tag)
LOGOUT blog

Tesla töltőállomások európában

autópályák mellet max 100, de inkább 50 kilométerenként van Nyugat Európában. Ez tény. minden más user error.

-=Витя=-

(#791) bambano válasza ncc1701 (#786) üzenetére


bambano
(titán)
LOGOUT blog

a videó végén kiszámolják, hogy az új tesla 38 misi, top felszereltséggel 43 misi, a passat hasonló szinten 11.5 misi újonnan, 3.5 misiért van passat használtan szerinte. használt tesla 26 misitől indul.
tehát nagyságrendileg 23-27 misi differencia van a két autó ára között új korában is, meg abban a korában is, amikor az utat megtették.

23 misit mennyi idő alatt hozol be a benzináron? szerinted 100 kilométerenként 1500 forintot spórol a villanyos az üzemanyagon, vagyis kilométerenként 15 forint a spór, az másfél millió kilométer alatt be is jön az ára. Ha azt nézzük, hogy 3.5-ből veszel egy rendes passatot, a cikk szerzője meg 7 misit gurított ki az i3-ért, akkor 233 ezer kilométeren jön be ilyen paraméterek mellett csak az üzemanyagon az ára.

ti szórakozásból autóztok, gyerek addig játszik a gyerekmegőrzőben, ti kiszálltok lábat nyújtóztatni, stb. nektek belefér egy 1200 kilométeres túrán +4 óra. egy melós ember 4 óra alatt termel 60+fa árbevételt, kizártnak tartom, hogy ő elviselné azt, hogy 4 órán át dekkol a pálya mellett a töltőn.

tehát ismételni tudom magam: az biztosan látszik, hogy erre a fajta közlekedési helyzetre a villany nem jó. kiemelném, hogy ezzel a mondattal semmit nem állítottam más közlekedési helyzetekről.

[ Szerkesztve ]

lezso6 szerint a user: rossz számtech karmája van | @netik: There is no Internet of Things. There are only many unpatched, vulnerable small computers on the Internet.

(#792) stickermajom válasza ncc1701 (#789) üzenetére


stickermajom
(őstag)

Abban az országban, ahol egy 300Ft-os vizitdíjról népszavazást lehetett tartani és választást nyerni vele?

(#793) 8th válasza ncc1701 (#789) üzenetére


8th
(őstag)

Ugyan már... Nyilvánosan vérét vennék annak aki döntéshozói pozícióban erre rábólintana. Tök mindegy épp ki van hatalmon abban a pillanatban azonnal belebukna az aktuális kormány ebbe ezért ezt sosem fogják meglépni. Nem öt tíz év múlva, húsz év múlva sem. Gondolj már bele mi lenne vidéken ahol régi swiftekkel, f astrákkal és hasonló öreg vackokkal kénytelenek járni az emberek mert csak arra futja a keresetükből. Annak aztán mondhatod, hogy pista baszod vegyél villanyost mert büdös a kocsid. Osztmibű? Vagy aki mozgáskorlátozott, nagycsaládos és épp csak csörög egy kis apró a zsebében az mi a fszt csináljon? Maradjon otthon csak mert valami jóléti államban unatkozó pöcsfej az eu túlvégén nagy unalmában kitalálta okosan, hogy ez majd milyen jó lesz? Ne vicceljünk már.

(#794) ncc1701 válasza bambano (#791) üzenetére


ncc1701
(addikt)

Engedd már el a teslát. Renault zoé újonnan 8M. Hasonló kategóriás/méretű füstös 4-4.5M. Vagy ott a leaf-ford focus, kemény 1M a diffi, az már nagyon hamar bejön. De többnyire jelenleg nem rentábilis, de lásd norvégokat. Ők sem hülyék.

Amúgy model3 tesla tudtommal valami 17M, egy 5-ös bömös, ami hasonló kategória, sem olcsóbb.

Ja, még a zoé is feltölt huszon perc alatt 80%-ra, a 4 órát nem tudom, honnan vetted.

(#795) Coyot válasza 8th (#787) üzenetére


Coyot
(őstag)

De itt nem is ez a kérdés, hanem hogy minek cserélnéd le míg nincs bajod az 1milliós autóddal?
És akkor meg is érkeztem ahhoz hogy mi a valódi környezetszennyezés :D

[ Szerkesztve ]

Má' nem

(#796) bambano válasza ncc1701 (#794) üzenetére


bambano
(titán)
LOGOUT blog

a norvégok rossz példa, annyi vízerőműből származó áramuk van, hogy nem bírnak mit kezdeni vele.

lezso6 szerint a user: rossz számtech karmája van | @netik: There is no Internet of Things. There are only many unpatched, vulnerable small computers on the Internet.

(#797) Snoop-y válasza ncc1701 (#770) üzenetére


Snoop-y
(addikt)

Nekem is. Attol eltekintve, hogy a nemeteknel lehet hasitani (RS Audi-k szoktak mellettem ugy elmenni, hogy majd felborulok a menetszeltol pedig a Nissan amiben ulok is 2 tonna) nem igazan lehet epelmejuen lenyomni egy ilyen tavot. Meg az atlagsebesseget sem kell keverni azoknak akik ezzel peldaloznak. Mo-i ut soran nekem olyan 80-90 koruli az atlagom Hiaba megyek 160-al par kilometeren keresztul a nemeteknel. Plusz ha dugo van akkor hiaba mennek ha nem tudok.

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#798) dabadab válasza ncc1701 (#794) üzenetére


dabadab
(titán)

De többnyire jelenleg nem rentábilis, de lásd norvégokat. Ők sem hülyék.

Nem hülyék, viszont a nemvillanyos autókon akkora adó van, hogy az egy szintre húzza az árukat a villanyossal (meg amúgy is kb. egész Európában ott keres a legtöbb átlagjózsi).

DRM is theft

(#799) ncc1701 válasza dabadab (#798) üzenetére


ncc1701
(addikt)

Szerintem EU-ban is ez várható amúgy, amint az eu-s autógyártók összeszedik magukat vellany autó ügyileg.

(#800) virkir válasza ncc1701 (#794) üzenetére


virkir
(veterán)

A Zoe listaáron 10,8-on indul a legolcsóbb Clio meg 3,7, közel háromszoros ár és a Clio egy kategóriával nagyobb.
Állami támogatást ne számold mert már elfogyott ha jól tudom.
Sehogy nem jön ki a matek, hiába erőlködtök, mindenhol van igen jelentős felár.

"Nekem papírom van róla, hogy értek hozzá" by Glenda

Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.