Hirdetés
- ASUS Maximus VIII Ranger Z170 6-7-8-9-10 gen támogatás (Coffeetime mod)
- DFI és DFI Lanparty gyűjteményem
- Möbelix Milan íróasztal - a tapasztalatok összeszerelés után.
- Keychron V6 Max (HU) Mechanikus vezetéknélküli billentyűzet (Bluetooth, RF, USB)
- Újjászületés: szombattól új szerverkörnyezetben a PROHARDVER!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Lenry: Windows 11 telepítése inkompatibilis gépre
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- laskr99: DFI és DFI Lanparty gyűjteményem
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sh4d0w: Ez van, srácok...
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- sziku69: Szólánc.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A konzolok támogatása az annyiban más, hogy az OpenPhysics az egy teljesen PC-s SDK. Ez önmagában egy fejlesztőkörnyezet és egy üzleti konstrukció. A Bullett ugye ingyenes, de a DMM2 fizetős. Ha az OpenPhysics konstrukciót választja a fejlesztő, akkor az AMD a játék PC-s verziója állja a DMM licenszt. Ez persze még egyéb üzleti érdekeket is maga után von. Pl.: az AMD felhasználhatja a játékot a saját termékeinek reklámozására. Mondjuk ez kölcsönösen előnyös, mert a fejlesztő meg azzal nyer, hogy az AMD a szoftverükkel reklámoz, ami önmagában is jó üzlet.
A Sony a Bullett motort támogatja és alapvetően pénzeli is. A DMM-ért annyira nem rajonganak, bár ez inkább üzleti érdekekből ered. Ugye a DMM egy cég tulajdona, míg a Bullett Open Source projekt. A 3.x-es verzióban számos Sony által készített funkció lesz. Ezek elérhetőek PC-re is, ahogy az AMD által beépített modulok is jók konzolra. Úgy tudom, hogy az AMD folyadékszimuláción dolgozott.
(#16) julius666: A PhysX-szel kapcsolatban érdemes megnézni a Breach-et és a Two Worlds 2-őt. Mindkettőbe a legújabb motor került, de a megjelenésre a GPU gyorsítás támogatását megszüntették a fejlesztők. Ennek az volt az oka, hogy nem korlátozták a CPU teljesítményét, vagyis a PhysX úgy működik, ahogy konzolon. Innentől kezdve a GPU-s gyorsítás inkább lassítás lett volna. Erről a Breach egyik fejlesztője nyilatkozott nemrég. Van egy minimális részecskeigény, hogy a GPU-val gyorsítást lehessen elérni. Ha ez nincs meg, akkor a CPU összességében jobb választás a nagyobb sebesség miatt. A PhysX SDK 3.0 meg támogatja az SSE2-őt és az automatikus többszálú skálázást is, vagyis még gyorsabb lesz a CPU-s feldolgozás. Ezek a fejlesztések azért mennek, hogy a PhysX a Havok és a Bullett miatt ne legyen kukázva.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mozilla Thunderbird
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Milyen TV-t vegyek?
- Hamarosan robottelefon figyelheti minden mozdulatod
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Lenry: Windows 11 telepítése inkompatibilis gépre
- Call of Duty: Black Ops 6
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Hálózati / IP kamera
- További aktív témák...
- Lenovo Legion Go Z1 Extreme + kiegészítők 6 hónap Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- Asus TUF Gaming F15 FX507 - 15,6"FHD 144Hz - i5-12500H - 8GB - 512GB SSD - RTX 3050 - 1 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R7 5800X 32GB DDR4 512GB SSD RX 6800 16GB ZALMAN Z1 Plus A-DATA 750W
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 2000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 5000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő