Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- laskr99: DFI és DFI Lanparty gyűjteményem
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Lalikiraly: Kinek milyen setupja van?
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- sziku69: Szólánc.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- GoodSpeed: Keychron V6 Max (HU) Mechanikus vezetéknélküli billentyűzet (Bluetooth, RF, USB)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A konzolok támogatása az annyiban más, hogy az OpenPhysics az egy teljesen PC-s SDK. Ez önmagában egy fejlesztőkörnyezet és egy üzleti konstrukció. A Bullett ugye ingyenes, de a DMM2 fizetős. Ha az OpenPhysics konstrukciót választja a fejlesztő, akkor az AMD a játék PC-s verziója állja a DMM licenszt. Ez persze még egyéb üzleti érdekeket is maga után von. Pl.: az AMD felhasználhatja a játékot a saját termékeinek reklámozására. Mondjuk ez kölcsönösen előnyös, mert a fejlesztő meg azzal nyer, hogy az AMD a szoftverükkel reklámoz, ami önmagában is jó üzlet.
A Sony a Bullett motort támogatja és alapvetően pénzeli is. A DMM-ért annyira nem rajonganak, bár ez inkább üzleti érdekekből ered. Ugye a DMM egy cég tulajdona, míg a Bullett Open Source projekt. A 3.x-es verzióban számos Sony által készített funkció lesz. Ezek elérhetőek PC-re is, ahogy az AMD által beépített modulok is jók konzolra. Úgy tudom, hogy az AMD folyadékszimuláción dolgozott.
(#16) julius666: A PhysX-szel kapcsolatban érdemes megnézni a Breach-et és a Two Worlds 2-őt. Mindkettőbe a legújabb motor került, de a megjelenésre a GPU gyorsítás támogatását megszüntették a fejlesztők. Ennek az volt az oka, hogy nem korlátozták a CPU teljesítményét, vagyis a PhysX úgy működik, ahogy konzolon. Innentől kezdve a GPU-s gyorsítás inkább lassítás lett volna. Erről a Breach egyik fejlesztője nyilatkozott nemrég. Van egy minimális részecskeigény, hogy a GPU-val gyorsítást lehessen elérni. Ha ez nincs meg, akkor a CPU összességében jobb választás a nagyobb sebesség miatt. A PhysX SDK 3.0 meg támogatja az SSE2-őt és az automatikus többszálú skálázást is, vagyis még gyorsabb lesz a CPU-s feldolgozás. Ezek a fejlesztések azért mennek, hogy a PhysX a Havok és a Bullett miatt ne legyen kukázva.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen egeret válasszak?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Házimozi haladó szinten
- Apple asztali gépek
- Vicces képek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- További aktív témák...
- Kèszleten levő VGA-k! Kamatmentes rèszletre is! Èrdeklődj!
- ÚJ Lenovo ThinkPad X13 Gen 5 - 13.3" WUXGA IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2,5 év gari
- Csere-Beszámítás! Xbox Series X 1TB Játékkonzol! Ajándék Akkumulátoros töltőállomással!
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3528, 93% Akkumulátor
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 10500T / RTX 3050 / 32GB DDR4 / 512 SSD!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő