Hirdetés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- RIOS Gépház: Frissültek a felhasználói adatlapok, beállítások, fórumos aláírások
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kalandor: Te mennyit költesz havonta kajára?
- sziku69: Szólánc.
- kenand: Szaunakályha- Helo Softhot/Havanna fűtőszálcsere
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- RIOS Gépház: Rebootoljuk a PROHARDVER YouTube csatornáját!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#41133696
törölt tag
Ezzel én is így vagyok
Ami szerintem pénz kidobás az kb ez volt:
Egyszerűen nem élethű, apró az eredetihez képest, és ránézésre is olyan gagyi, hogy még a Cameron filmjében sem állná meg a helyét díszletként
, és ugye első fele megvan, de minek
nincs meg az az érzés amit Charles Lightoller így ír le:
"Nagyon nehéz leírni, milyen érzés egy ekkora hajón szolgálni, ahol mérföldeket sétálhat az ember a fedélzeteken és a folyosókon anélkül, hogy kétszer ugyanarra járjon... Tizennégy napomba telt, míg biztonsággal odataláltam a hajó egyik végéből a másikba a legrövidebb úton."
Charles Lightoller másodtiszt beszámolójaEzek a félig kész hajó replikáció múzeumok ezt nem tudják visszadni, és valószínű, hogy a szintbeli különbségek sincsenek megoldva.
Nincs megépítve a kazánház, csak a csillogó nagy Aula és esetleg a parancsnoki híd, de biztos sokan vágynának megnézni a kevésbé csicsás, ám hatalmas kazánházat a sok kazánnal, és óriási géppel.Ami a hajócsavarok külön szabályozhatóságát illeti:
"A szolgálatos tiszt (William Murdoch első tiszt) utasítást adott a hajó balra fordítására, és a bal oldali hajócsavar hátramenetbe kapcsolásra. "
Forrás: Wikipedia
Új hozzászólás Aktív témák
lo 100 éve, hogy elsüllyedt az egyik legtöbb emberáldozatot követelt hajó szerencsétlenség, a Titanic...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest