- Doky586: Adattár lemez előkészítése távlati Windows telepítéshez
- sellerbuyer: Milyen laptopot vegyek? Segítek: semmilyet!
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sellerbuyer: Te tudod, mi mennyit fogyaszt az otthonodban?
- skoda12: Webshopos átverések
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
Új hozzászólás Aktív témák
-
#90088192
törölt tag
Lenyegeben nem. Az aramfelvetelt maga a motor hatarozza meg nem babralunk a szinuszjel alakjaval, csak a frekvenciajaval.
A frekvenciavalto, lenyegeben valtoztatja a tekerecselesek(mert ugye a forgoresz is tekercselt csak alltalaban rovidre van zarva) impedanciat a frekvencia aranyaban, igy csokken-no az aramfelvetel es billenesi nyomatek is.
A VSD-k ben is megvan ez a funkcio mert a 3 fazisu aszinkron villanymotor nem nagyon szereti a fazishasitasos teljesitmenyszabalyzokat. -
TheLázs
tag
-
TheLázs
tag
Lelövöm a poént: csapatós autót szeretnék építeni 1/10 1/8 vagy 1/5 méretben. Az informatika és a mechanika részét egyaránt egy 1/10 környéki lego modellen szeretném próbálgatni, persze messze a teljes terheléstől, ez segítséget adna a komoly változat megfelelő tervezésében.
Rengeteg buktatóm lesz, az már jól látszik.
A villanymotort azért szeretném lebutítani, mert így "hitelesebb" lenne az élmény. Én nem fordulatszámot szeretnék szabályozni, hanem a fordulatszám és a gázállás függvényében a motorra jutó elektromos áramot. Még a pneumatikus motorokon is gondolkoztam, arról nem is beszélve, hogy a pirinyó repülőgépmotorok is számításba jöttek, de ezeket a magas ár miatt elvetettem.
A prototípus arduino vezérlőn kapna am rádiójeleket, amihez még szintén nem értek, de ez a transmitter receiver kombó olcsó az Alin - lehet, hogy 2,4 ghz-n keresek ám valamit, még magam sem tudom.
A célom a motorral, hogy kihegyezett versenymotoros karaktere legyen. Alul legyen szar, középtől meg induljon meg, mint az állat. Ehhez kuplung és három sebességes váltó, a fokozatok áttételei szerinti végsebesség (mondjuk egy 9000 RPM-es fordulatszámkorlátnál) pedig úgy aránylanának a tengelytávhoz, mint az 1:1 autók esetén.
A hajtáslánchoz mindenképpen szeretnék féket, variálható hajtást (FWD RWD AWD) és külön kéziféket. A mechanikai megvalósítás valószínűleg nem idézi majd az 1:1 autókat, az egyszerűség lenne a cél.
Új hozzászólás Aktív témák
- Linux kezdőknek
- Poco F7
- Google Pixel 10 Pro XL – tíz kicsi Pixel
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Napelem
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Doky586: Adattár lemez előkészítése távlati Windows telepítéshez
- Milyen okostelefont vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- AKCIÓ! EZÜST! RITKASÁG! Surface Pro 11 Qualcomm Snapdragon X Elite 16GB 512GB OLED 120Hz Gar!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone 16, Apple iPhone 16e, Apple iPhone 16 Plus, Apple iPhone 16 Pro
- Azonnali készpénzes Apple Macbook Air felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- iPhone 13 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3426, 95% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest