Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Evil Snowman

    őstag

    LOGOUT blog

    válasz janeszgol #32 üzenetére

    Persze, hogy okos vagyok, mert mielőtt én igénybe veszek egy szolgáltatást, annak elolvasom a feltételeit.

    A szolgáltatók eleget tesznek a törvényi kötelezettségeknek, ami az ügyféltájékoztatást illeti (korábban említett ÁSZF, díjszabási táblázat, határátlépést és roaming partnerszolgáltóra vonatkozó díjszabási SMS értesítés kiküldése az arra való felcsatlakozást követően). Az ÁSZF-et és a díjszabási táblázat roaming költségekre vonatkozó pontjait kiutazás előtt is lehet olvasgatni otthon a meleg szobában, ingyenesen.

    Autora: nem tudom, nem mindegy? Nem ez a lenyeg.:

    Nincs ilyen autó, ezért ne példálozz olyan dologgal, amiről lövésed sincs. Nem véletlenül kérdeztem. ;)

    @dabadab:

    Amennyiben a szolgáltató által biztosított szolgáltatás ellenértéke (ára) nem felel meg az elképzeléseimnek, akkor nem veszem azt igénybe -> kikapcsolom a mobilinternetet és az adatroaming lehetőséget a készülékemen.

    Mindkettőtöknek:

    Nézzük mi valósult meg a jelen esetben (lassan írom, hogy megértsétek):

    - szolgáltató a törvényi kötelezettségeknek megfelelően tájékoztatta az ügyfelet? -> igen
    - ügyfél ezeket áttanulmányozta? -> feltételezhetően nem, mert akkor nem picsogna a +10k-n
    - az ügyfél a szükséges ismeretek feltételezett hiányában igénybe vette a szolgáltatást? -> igen
    - a szolgáltató jogosan számlázta azt ki? -> igen, hisz az előzetes tájékoztatási kötelezettségének eleget tett
    - ügyfél ennek ellenére reklamál? -> igen
    - emiatt ki a hülye? -> ügyfél

    Elhiszem, hogy az elmúlt 15 évben az lett az emberekbe sulykolva, hogy az ügyfélnek mindig igaza van, még akkor is, ha hülye. De van egy rossz hírem. Ez nem így van. Ilyen panasszal elmegy egy NMHH-hoz és még ott is körbe röhögik.

    Itt az ideje felnőni és ha elb@sztatok valamit, akkor azért vállalni a felelősséget, nem pedig másra hárítani azt. Ennyi a történet.

Új hozzászólás Aktív témák