Hirdetés
- Algieba: Nokia E61i 2025-ben
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sh4d0w: Én és a számítógép
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- <Lacy85>: Időmilliomosok előnyben - Játékfejlesztés #1
- sziku69: Szólánc.
Új hozzászólás Aktív témák
-
buherton
őstag
válasz
Steve_Brown #30 üzenetére
Az eltérő adatok simán lehetnek amiatt, amit már pedzegettél is, hogy különbözik a karbi és a levegőellátás. Szerintem a motorblokk az említett két kivételt leszámítva ugyanaz.
Húú, mennyit játszottam a fúvókákkal régen
. A karbit sokat bűvöltem, mire meg lett a 2,2 literes fogyasztás. A teljes hengerfej világosbarna volt 1:40-es keverék mellett.
#31 Somatom: Nekem egy kétegyházi kanta kék színű MZ TS 125 Deluxe-öm aka postás csúzli volt, abból is már az újabb széria (duplex lánc, benzin levegő kenésű csapágyak és társai). Óriási ugrás volt a Schwalbe-ről, szerettem és egyen utáltam. Szerettem mert egyben volt az egész. Jó voltak a telepszkópok, a fékek, kiváló fogyasztás (3-3,2 l/100) és még kényelmesnek is mondanám. Viszont az elektromos rendszere egy rakás sz.r. Kukába való hulladék, szó szerint. A dinamót leszámítva szinte mindent kidobtam (házi készítésű elektromos fesszab és index automatika, az első lámpa pedig a legerősebb 12 V-os H4* volt). Az ETZ-nek ezerszer jobb volt az elektromos rendszere, emiatt mindig irigyeltem az ETZ-eseket
. És azért is, mert nekik karnyújtásira volt a HAL generátoros gyújtás, aminél nincs jobb tudtommal.
* a trükk ott volt hogy a 6 V-ról simán lehet járatni a 12 V-os izzót, de ugyanazon névleges teljesítmény mellett fele akkora a fényteljesítményre lesz képes. Viszont, ha a kétszer nagyobb névleges teljesítményű H4-t rakom bele, akkor kb olyan erősen világít, mint a 6 V-os izzó, de a H4 a névleges teljesítménytől ígyis jóval alacsonyabban üzemelt, aminek az volt a kedvező hatása, hogy kb soha nem ment tönkre.
A nagy ETZ-t próbáltam, de nem tetszett. 90-nél már féltem rajta, de az is lehet nem jó állapotún ültem. A jó lengéscsillapító és a jó gumik sokat dobnak a biztonságérzeten. Más MZ-n pedig nem volt szerencsém ülni.
Egy Trpohy-t vagy egy ES-t kipróbáltam volna. Simson-ból az Sperber-re és az S70-re lettem volna kíváncsi. Cserébe viszont volt szerencsém ülni olyan Simsonon, ami 95-el ment
és gyorsaságira kihegyezett ETZ 250-en, ami fordulatszámban elhagyta a skálát
.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Fotók, videók mobillal
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kazy Computers - Fehérvár - Megbízható?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Suzuki topik
- Windows 11
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude 5400 - i7-8GEN I 8GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Apple iPhone 12 Pro Max Gold Arany stílus, Pro kamera, 5G 256 GB,100%
- ALIENWARE Area-51 R6 Threadripper Edition 1920X
- 8 GB-os GeForce RTX 2060 SUPER (OEM HP) - garanciával
- Xiaomi 14T 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest