Hirdetés

2024. május 24., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#101) stvnppp


stvnppp
senior tag

Lehet, hogy csak 30fps feletti értéket észlel az emberi szem folyamatos "mozgásnak", de attól még a tudatalatti felfogja a nagyobbaknál megjelenő köztes képkockákat (amit Te vagy én nem is észlelünk. Még középsuliban tanuljuk bioszból (mondjuk lehet, h kell hozzá egy jó tanár is :P )

A Harcosok klubja című filmben el is lövik ezt a poént. A főszereplő egy moziban gyerekfilm alá bevág egy-egy péniszt, bár a gyerekek nem látják, mivel csak olyan rövid ideig villan fel a kocka, mégis tudatalatt érzékelik, és elsírják magukat...

Az más kérdés, h egy játéknál ez mennyit számíthat...

[ Szerkesztve ]

(#102) Des1gnR válasza agressiv (#10) üzenetére


Des1gnR
őstag

"Persze olyan baromságokat nem kell elhinni hogy 125FPS-el nagyobbat ugrik a játékos FPS játékban"

de igen :W :W előbb tájokozódni utána okoskodni :K egyébként pedig játékfüggő :U

Dell G3 3779 || Samsung S23+ || Samsung Watch 5 Pro || Oculus Quest 2 || Creality Ender 3 V2

(#103) tibz03


tibz03
őstag

Azt a 2 memóriamudult nem Dual-Channelbe kellett volna rakni? :U Esetleg csak én nézek el valamit? :F

(#104) v.tom válasza stvnppp (#101) üzenetére


v.tom
őstag

Igen, jó példa volt a Harcosok Klubja. Van egy ilyen reklám-technika is. Úgy működik, hogy pl. egy hamburger-reklám egy kockáját lecserélik egy jóízűen hamburgert falatozó ezmber képére. A látott kép nem tudatosul a szemlélőben, de az agy felfogja, és előidéződik az a ismert effektus, hogy megkívánod valamiért azt a hamburgert... Egyébként tudtommal ennek a képbevágásos módszernek a használata már erősen korlátozott.

(#105) yash válasza v.tom (#104) üzenetére


yash
senior tag

Nem csak korlátozott, hanem törvénytiltja tudtommal ;)

(#106) mgoogyi válasza Des1gnR (#102) üzenetére


mgoogyi
senior tag

Ezt tök nehezen hiszem el, látnom kéne élőben.
Programozó fejjel nehéz elfogadni.
Mármint kiindulva egy program működéséből, nekem ellentmondás az, hogy a géptől függ, hogy a fizikát hogy számolja ki. Olyan mintha adnál két különböző gépnek egy összeadást és más-más eredményt adnának.

(#107) cizoe válasza mgoogyi (#106) üzenetére


cizoe
őstag

én pl úgytudom hogy ez multira igaz csak, és köze van ahhoz, hogy hozza szinkronba a szerver a játékot a játékosok közt. de majd az okosok elmagyarázzák.

(#108) ttt1


ttt1
őstag

Ha már ilyen szép kártyád van nem néznél nekem egy folding@home kliensel mit produkál a kártya.A mostani 3850-esem is pihenöidejében a tudománynak szenteli az életét ..:) Kiváncsi vagyok érdemes-e váltani( nu jo nem csak emiatt ,de ebböl lehet azért következtetni..)

(#109) zlin


zlin
tag

Több, mint 8 évet counter-strikeoztam, crt-n 100hz-en, aztán megvettem az első tftmet..
60hz = 60 fps. 67.7 %-al gyorsabb a játék 100hz-en a 120ról nem is beszélek. Tudom, meg lehet csinálni 75hz-re is a tft. Próbáltam, azzal kicsit jobb volt a helyzet, de a lényegen nem változtatott: éreztem, hogy gyorsabb vagyok mint a monitorom. Egész egyszerűen 100hz-en 10 jelenetből 8x én lőttem le a másikat, 60hz en meg 3x. Ennyit számított.
2 tanulság van :
- nem kell ennyi időt elb@szni játékokra a rövid életünkből
- menjetek partyzni és csajozzatok be.

Tetszett az írásod, szükség is volt rá ! :K

Ja és Q3-ban defrag modban (amikor időre kell ugrálni, meg végigfutni a pályán) 125 fps-re kellett belőni a játékot, és igenis nagyon sokat számított bunnyzásnál pl!

[ Szerkesztve ]

"Nancy baba, kapok egy kis sört ?"

(#110) ]Phobos[ válasza MasterDeeJay (#96) üzenetére


]Phobos[
senior tag

A COD4 saját engine nem?

Tel Elek: komolyan elgondolkodtam, hogy te mivel jáccol: csak mert a SuperMario nálam sem akad ;] :DDD

[ Szerkesztve ]

Semmi sem lehetetlen, csak nem túl valószínű!

(#111) cizoe válasza zlin (#109) üzenetére


cizoe
őstag

60hz = 60 fps :DDD

[ Szerkesztve ]

(#112) tibz03


tibz03
őstag

Nem vagyok szakértő, de legjobb tudomásom szerinte a Hz-nek nem sok köze van az FPS-hez. :U Pl. egy átlagos CRT tévé 60 Hz-es, de a filmek és az adás 24 FPS-sel megy. Nem kéne mindenképp összekapcsolni a két adatot.

(#113) ]Phobos[ válasza tibz03 (#112) üzenetére


]Phobos[
senior tag

Én is csak "pletyka" szinten hallottam, de a CRT összefügg az fps-sel, a TFT tudtommal nem.

Semmi sem lehetetlen, csak nem túl valószínű!

(#114) MasterDeeJay válasza ]Phobos[ (#110) üzenetére

Lehet hogy saját, de van benne egy rakat Quake3 kód. Meg ugyan azok az Fps bugok, a bombarakásos bugot leszámítva. Vagy elég ha egyszerűen megnézed a cvarokat. Ilyen alapon a Cod2 is saját, mégis sokmindenben quake3. Vagy ott a tipikus bug, a faszi a fejével lő. (ha valakinek kilátszik a feje akkor le tud lőni).
Külön world model van a fegyverekre, amit nem a motor generál hanem előre megcsinálták. A Cod4 motorja ugyan szép, de csak ilyen gyufásdoboz méretű pályákat lehet vele csinálni. Inkább Ut3-at kellet volna rárakni, az nem fps függő és ott ténylegesen a motor generálja a world modelt.

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#115) mgoogyi válasza cizoe (#107) üzenetére


mgoogyi
senior tag

Szerintem a szerver mást se csinál, csak a játékosok között szétküldi az egyes emberek cselekedeteit és mindenkinek a saját játékprogramja végrehajtja az ebből következő lépéseket. Ezért van az, hogy a mentések nagyon kis méretűek a játékokban, hiszen csak az elvégzett cselekedeteket kell eltárolni, betöltéskor meg leszimulálja a játék mentési pontig tartó részét.

(#116) agressiv válasza Des1gnR (#102) üzenetére


agressiv
addikt

na ne mondd....

Ha messzebb néznél az orrodnál akkor olvastad volna, hogy nem tájékozódtam hanem kipróbáltam óóóó hát persze nem mind1.. :W

Hát még a borz.....

(#117) klambi


klambi
addikt

hát engem nem csak a vidkar érdekel, alaplap se kutya:DDD

"Mond szépen angolul: Gyors róka!"

(#118) Des1gnR válasza agressiv (#116) üzenetére


Des1gnR
őstag

Én sajnos csak 4 évet játszottam cod:uo-val szal nincs tapasztalatom ;] ;]

Dell G3 3779 || Samsung S23+ || Samsung Watch 5 Pro || Oculus Quest 2 || Creality Ender 3 V2

(#119) agressiv válasza tibz03 (#112) üzenetére


agressiv
addikt

Figy egyszer keress egy sima 30FPS-es filmet nézz bele és keress neten egy 50FPS-es filmet (himmel.hu-ról szedd le a himmel indulót) és látni fogod, hogy sokkal életszerűbbek az animációk de ezt szerintem TFT-n soha nem fogod rendesen észrevenni nem csak azért mert 60Hz-es hanem azért mert összemosódik TFT-n a kép.

"Ezt tök nehezen hiszem el, látnom kéne élőben.
Programozó fejjel nehéz elfogadni.
Mármint kiindulva egy program működéséből, nekem ellentmondás az, hogy a géptől függ, hogy a fizikát hogy számolja ki. Olyan mintha adnál két különböző gépnek egy összeadást és más-más eredményt adnának."

Ne is hidd el csak nem képesek gondolkodni!
Egyszerűen arról van szó, hogy sokat ugrálnak játékban dobozról dobozra amik olyan távolságban vannak amire épphogy fel lehet ugrani én épp ezt próbáltam ki amikor nekem mondták ezt a baromságot még anno.

Előszőr limit nélkül 200-300FPS simán ment
majd 100FPS limit nehezebb volt de ment
aztán jött a 25 majd 10FPS hát elég nehéz volt de előbb utóbb összejött mégpedig azért mert kevés FPS-nél ha éppen dolgozik a gép akkor nem látsz mozgó képet és egyszerűen nem találod el azt a pontot ahonnan még át lehet ugrani de nem esel le!!

Mégpedig azért amit te is jól megmondtál hogy 5+5 mindíg 10 és sosem 11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Majd jött az, hogy fal felé ugrottam és azt néztem érkezéskor mégis mennyire kerülök közel a fahoz és az égvilágon semmi különbség nem volt és nem is lessz felejtsük már el ezt az FPS es baromságot aki képes logikusan gondolkodni az rájön, hogy ez egy nagyonnagy hatalmas baromság!!

[ Szerkesztve ]

Hát még a borz.....

(#120) Des1gnR válasza agressiv (#119) üzenetére


Des1gnR
őstag

Kérlek tedd fel a cod:uo-t ugorj fel egy hordóra multiba 10fps el 60fps el 125 fps el és 333fps el! Elmondom mit fogsz tapasztalni: Csak 333fps fog felugrani a hordóra :K
Nem azon van a lényeg hogy sok fps-ed van (egyébként ez lövésnél számít) hanem az hogy stabil mint a stabil 125 és 333. 1000fps el kicsit ugrik. de ha megnézed ezt szemmel is látni fogod :B

Dell G3 3779 || Samsung S23+ || Samsung Watch 5 Pro || Oculus Quest 2 || Creality Ender 3 V2

(#121) concierge


concierge
csendes tag

Ez ma keszult :

1.

2.

[ Szerkesztve ]

PHENOM X4 9850; MSI K9A2 Platinum 790FX ; 2X2GB OCZ REAPER HPC 1066MHz ; 2xHD3870 OC

(#122) DroneZ válasza agressiv (#94) üzenetére


DroneZ
aktív tag

én egy szóval sem állítottam h nagyobbat fogsz ugrani.... ;) a többi meg sztem a kollégának akart menni.

ámbár ha nagy fps játékos vagy akkor érezni fogod a 60 és 250 közötti orbitális külömbséget.

[ Szerkesztve ]

(#123) DroneZ válasza MasterDeeJay (#96) üzenetére


DroneZ
aktív tag

ha mellélőttem azt is fejesnek adta be

internet lagg alias ping... emiatt van olyan érzésed mintha mellé lőnél és mégis eltalálod. a ping idő millisecundumban mutatja mennyit késik a játék, kliens-szerver-kliens sz.gépe között.

(#124) Solten


Solten
addikt

GPU-Z-s anomália javítva.. (ver. 0.2.4) :)

Saor Alba

(#125) ]Phobos[ válasza MasterDeeJay (#114) üzenetére


]Phobos[
senior tag

Jó, hát én Cod-ot csak single-ben toltam, de a 4 már nem kötött le. Lehet, hogy használtak fel komplett részeket a Q3 engine-ből, ami azért khmmm, de alapvetően saját engine, nem 1 felújított, alapjaitól újraírt Q3 motor( mint kb. a Mohaa PA, na ott durván felvarták az engine-t -> meg is látszódott a gépigényén xD ), erre céloztam.

agressiv: gondolom te világ életedben csak és kizárólag hibátlan programokat írtál. Ja, hogy csak raktár programot? Eredetileg a trickmove-ok sem voltak szándékosak, csak a hardcore gamerek felfedezték, hogy ilyesmi van az engine-ben. Q3 legendás erről. Volt vmi olyasmi, hogy sarokba nézve megfelelőszögben ugrottál, akkor jumppad-ként kilőtt, vagy ilyesmi, de ha akarod, megkérdem kocka kvéker haverom, ő még mai napig azzal tolja. Azt, hogy az FPS és a találati pontosság között mi az összefüggés, illetve TFT-nél miért nem számít a képfrissítés, nem tom, de tény, hogy CS alatt - sem - mindegy az FPS szám.

mod: tudod mit, keresd meg magad, googli mindenki barátja( kivéve az analfabétákat :D

[ Szerkesztve ]

Semmi sem lehetetlen, csak nem túl valószínű!

(#126) proradeon válasza #41635072 (#6) üzenetére


proradeon
őstag

Vannak akik szerint 30-50 FPS felett mar nem latszik a kulonbseg, ami meg kell mondjam igen nagy marhasag. Bizonyos FPS jatekkal joideig jatszottam 100 FPS-el, aztan raktam uj VGA drivert es elfelejtettem kiloni vsync-et. Ennek eredmenye keppen 85 FPS-el ment az adott jatek, es teljesen mas volt, joforman jatszani nem tudtam. 100 FPS-el sokkal de sokkal jobb volt. Na pl. ezert jo a 115 FPS. ;)

Ami működik, ahhoz nem nyúlunk.

(#127) agressiv válasza Des1gnR (#120) üzenetére


agressiv
addikt

A ku..a életbe tényleg felugrik 333-al :Y :Y :C

De viszont a 125FPS amire olyan sokan esküsznek ugyanúgy baromság próbáltam kb 310-ig működik a még a dolog 333 felett semmi változás max 350 ig tudtam és 310 alatt szintén semmi valóban érdekes ezt nem gondoltam volna!
Azért áltam ki eddig a "ez baromság" ötlete mellett mert eddig mindíg próbáltam ilyeneket és sosem vettem észre különbséget viszont a 333-as bejött az valóban sokkal nagyobbat ugrik.
egyben feltenném a kérdést, hogy mitől van ez?? (technikai dolgokra gondolok)

Hát még a borz.....

(#128) MasterDeeJay válasza agressiv (#127) üzenetére

A technikai dolgok ITT.

Azt figyelembe kell venni hogy nagy értékeknél negatív effektek is felentkezhetnek. Aki Cod1/uo-zott biztos ismeri a Harbor pályát, na ott ha a kikötöi rendörség épületéből kiugrassz akkor 125fpsnél nem sebződsz (van nagyon keveset és kevés esélyel), de ha ugyanezt megteszed pl 500fps-el akkor akár a fél életedbe is kerülhet az ugrás. Tehát az emberkére ható gravitációt is befolyásolja. Nagyon nagy fps-eknél kissebbet is ugrik az emberke emiatt a 333 felett már nem sok értelme van a játéknak. (ha a többi bugot nem akarod kihasználni.)

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#129) MasterDeeJay válasza DroneZ (#123) üzenetére

Az is befolyásolja a játékot, így lehet hogy a nagy fps miatt rosszabb a szinkron a szerverel. Gondolom elcsúszik egy kicsit a szinkron. Nagyon kicsi fps értéknél (x<30) csökken a ping, de ez csak amiatt van mert alig küld adatot a szervernek. Ilyenkor a játékos úgy megy mintha teleportálgatna.

Pingem jó szokott lenni 25-50 között. Néhány játékban abszolute nem számít a ping, ilyen a Red orchestra ahol 200-as ping körül is tükör folymatos a játék és mindíg oda megy a golyó ahova lőttem. Vagy AVP2 ott 500-as ping még játszható. Cod-okban meg 100 felett már gázos. Stratégiáknál nyugodtan lehet 1000 is, van idő a szinkronra.

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#130) Neptunfű válasza MasterDeeJay (#128) üzenetére


Neptunfű
tag

Tiszta Mátrix ;]

as long as you don't choose everything remains possible

(#131) MasterDeeJay válasza Neptunfű (#130) üzenetére

Hát persze!
Neo se volt különleges csak baromi sok fps-e volt, meg lagolt és azért kerülte ki a töltényeket. Nem is értem miért nem dobta ki a csalásvédelem. :DDD

Ha ki akarsz kerülni a mátrixból akkor a belső teret kell meggörbíteni. Erre ottvannak Murphy törvényei. Egy macska mindíg a lábára esik, egy vajaskenyér mindíg a vajas felére. Ha egy macska hátát bekenjük vajjal akkor nem fog földreérni hanem az esés egy pillanatában kettényílik és emiatt a tér is meggörbül. A macska két oldalán keletkezik egy csillagkapu ahol ki lehet jutni a mátrixból. Ilyen egyszerű! :DDD
Lehet még bonyolítani, ha mindegyik felét bekened lekvárral akkor pörgni is fog. És ha nekiütközik valaminek akkor több millió megatonna erejű termonukleáris bombaként robban fel. :DDD

[ Szerkesztve ]

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#132) Quiksilver


Quiksilver
aktív tag

Grat a cikkhez :C most már biztos ilyet fogok venni :D

Az embereket két dolog foglalkoztatja az ősidők óta: 1.Ki találta fel a munkát? 2. A többiek miért nem verték agyon?

(#133) Des1gnR válasza agressiv (#127) üzenetére


Des1gnR
őstag

:R :R :B
125 el meg kisebb ládákra tudsz felugrani ahova pedig az alatt nem :P

Dell G3 3779 || Samsung S23+ || Samsung Watch 5 Pro || Oculus Quest 2 || Creality Ender 3 V2

(#134) agressiv válasza Des1gnR (#133) üzenetére


agressiv
addikt

Bullshit :DD

Hát még a borz.....

(#135) csellosi válasza concierge (#121) üzenetére


csellosi
tag

Az alairasodnal szereplo gpepel? Proci huzva van? Mit bir?

- Miota dolgozol a cegnel? - Miota megfenyegettek, hogy kirugnak.

(#136) concierge válasza csellosi (#135) üzenetére


concierge
csendes tag

Hello

Az alairasomban szereplo gep csak volt a gepem. Az uj gepem szerepel a tesztben. Phenom-mal csak a baj volt.

PHENOM X4 9850; MSI K9A2 Platinum 790FX ; 2X2GB OCZ REAPER HPC 1066MHz ; 2xHD3870 OC

(#137) csellosi válasza concierge (#136) üzenetére


csellosi
tag

Jah, ok, vagom, csak a nev kavart be.

Akkor tenyleg brutal a 4850 CFben, mert e6420@3ghz/2gb geil ultra/alap 9600gt-vel 13k pont (2006ban) es minden alapon.

[ Szerkesztve ]

- Miota dolgozol a cegnel? - Miota megfenyegettek, hogy kirugnak.

(#138) concierge válasza csellosi (#137) üzenetére


concierge
csendes tag

12K csiholtam ki a HD3780-bol . Erdekes hogy mar CF-ben 14.500 fole nem volt hajlando menni.
Ezek az eredmenyek persze a 4 magos Phenommal keszultek. Ne felejtsuk el hogy a 3Dmark csak egy hasonlitasi alap nem mas . A kulonbseg az AA , AF beallitasoknal lathato igazan. Pl HD3780 CF 1280x1024-ben (alap) hoz annyit mint a HD4850 CF 1680x1050 (max AA; AF ) na ez az igazi kulonbseg. Vannak olyan jatekok ahol 1280x1024-ben a CF katasztrofalis ( nem erre a felbontasra van optimalizalva ) de ha mar 22" nezzuk 19" helyet 1680x1050-ben mar erezheto a jelenlete.

PHENOM X4 9850; MSI K9A2 Platinum 790FX ; 2X2GB OCZ REAPER HPC 1066MHz ; 2xHD3870 OC

(#139) Dyno


Dyno
veterán

Gratulálok a Teszthez nagyon részletesen lelettek írva a mérési értékek. :R

(#140) Solten válasza Dyno (#139) üzenetére


Solten
addikt

;)

Saor Alba

(#141) Solten


Solten
addikt

Bővült 3DMark06 eredményekkel.

CF: [link]

Saor Alba

(#142) csellosi válasza Solten (#141) üzenetére


csellosi
tag

Picit nagyobb felbontasba nincs? :K

- Miota dolgozol a cegnel? - Miota megfenyegettek, hogy kirugnak.

(#143) csellosi válasza Solten (#141) üzenetére


csellosi
tag

- ~4000 pont csak, ha 1680-ba 8aa/16af-be fut le. Tenyleg jo kis kartya(k).

- Miota dolgozol a cegnel? - Miota megfenyegettek, hogy kirugnak.

(#144) Solten


Solten
addikt

Bővült fogyasztási adatokkal.

Saor Alba

(#145) Solten válasza csellosi (#142) üzenetére


Solten
addikt

:( ;)

[ Szerkesztve ]

Saor Alba

(#146) Aprósólyom válasza #41635072 (#6) üzenetére


Aprósólyom
addikt

Mai TFT-ken nem sok, de a CRT monitorokon anno nagyon jól mutatott egy Quake3:Arena 200-300+ fps-ekkel. Olyan szép folyamatos volt a kép, hogy fájt. A TFT-n én már nem tapasztaltam ilyet. :(((

Jevons paradox

(#147) Cifu válasza Aprósólyom (#146) üzenetére


Cifu
nagyúr

Melyik CRT az, amelyiken 200-300Hz-es képfrissítési értéket lehet beállítani? Mert ha pl. 100Hz-en van, akkor onnantól kezdve a 200-300+ fps ugyebár lényegtelen... :C

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#148) agressiv válasza Cifu (#147) üzenetére


agressiv
addikt

Mindenki ezzel a baromsággal jön, hogy 31FPS-nél többet nem tud a szem érzékelni és így tovább.... de a helyzet az, hogy a 25 FPS az amit az ember folyamatosnak lát már, de nem azt jelenti, hogy nem tud többet látni az igazi élethű mozgáshoz kell az FPS

[ Szerkesztve ]

Hát még a borz.....

(#149) katt777 válasza Solten (#144) üzenetére


katt777
félisten

CF-híd? :F Ebbe a lapba nem kell? :U

Funkcionális analfabéták kíméljenek!

(#150) katt777 válasza agressiv (#148) üzenetére


katt777
félisten

Ráadásul nem is mindenkinél 25FPS ez a határérték.

Funkcionális analfabéták kíméljenek!

(#151) Aprósólyom válasza Cifu (#147) üzenetére


Aprósólyom
addikt

Sajnos én sem arról beszéltem, hogy CRT-k bírnának megjeleníteni 200-300fps-t, viszont a CRT működési elvéből és a magas frissítésből kifolyólag (120Hz+, pl 640*480 bőven nelég volt Quake+-hoz, ott meg megy a 160Hz is). A VGA által produkált 300fps feletti értékeknél, meg érezhetően más volt a jellege a megjelenítésnek. Olyan sima volt hogy már fájt... A mai TFT-k is hiába "2-3 ms"! Azok csak marketing maszlagok. Gondolom átszámoltad már hogy mit jelentene egy 2-3ms-os valós monitor, 300-500"Hz" crt nyelven, ez valami kamu!!
De igazából, ha neked sosem volt tapasztalatod ilyennel, nem értem miért alkotsz véleményt erről...

Jevons paradox

(#152) gyerpi


gyerpi
aktív tag

Helló !!!
átolvastam a tesztet nagyon tetszett :R
ezelőtt ATI 9600 vkártyám volt és nagyon bejött, de kénytelen voltam nvidia-t venni mert akkoriban árban és teljesítményben sem érte meg ATI-t venni
most gépújítás előtt állok úgy hogy megint ATI az én barátom :K és ilyen tesztek csak megerősítenek abban, 1 ATI 4850 vagy 4870 -et vegyek
és az FPS 50 vs 250 témára
hát aki komolyan játszik vagy játszott FPS játékokat sztem ilyeneket nem is ír, több éve játszom COD szériával és nagyon nem mindegy mennyi FPS-ed van 50 vagy 250 sokkal gyorsabb vagy, pontosabbak a lövéseid is nincs olyan nagy szórása a fegyvereidnek stb.
SP módban a játék elmegy 25-30 FPS-el is nincs jelentősége csak játszható legyen és minél szebb
MP módban az ideális a fix 250 FPS többnek nincs értelme mert a CB szabályok többet nem engednek és aki WAR-ozik annak úgy is be van lőve max 250-re

XFIRE : gyerpi steam:gyerpi543

(#153) naot válasza #41635072 (#6) üzenetére


naot
tag

A pro-gamingben számít(hat).

Pl. van egy Enemy Territory nevezetű Q3-as játék, ott az FPS meghatároz(hat)ja, hogy mekkorát tudsz trickjumppal ugrani!

[ Szerkesztve ]

(#154) naot válasza agressiv (#10) üzenetére


naot
tag

Pedig elhiheted, van ilyen. Legalábbis egyről már van tudomásom. Egy átlagos war-on mondjuk aligha jön ki.

(#155) Solten válasza katt777 (#149) üzenetére


Solten
addikt

Van az is, csak a képen nem... :B ;) :D

Saor Alba

(#156) cousin333 válasza mgoogyi (#115) üzenetére


cousin333
addikt

No, megtaláltam a korábban említett cikket, ahol a forráskód elemzésével lett levezetve a dolog:

Quake 3 - Az FPS és az ugrások

Ez persze csak a Quake 3, de egyrészt sok játék épült a motorjára, másrészt minden játékban lehet valami hasonló. Ez utóbbi meg akkor adódik, amikor a szép és tökélesetes elmélet találkozik a földhözragadt megvalósítási nehézségekkel. :)

"We spared no expense"

(#157) Hedgehanter válasza cousin333 (#156) üzenetére


Hedgehanter
őstag

A valosagban vajon mukodik...??? :DDD

(#158) B2man


B2man
tag

Hmm.... 157 hsz-ből vagy 100 off, baromi jó arány.
Amúgy köszi a tesztet, ez alapján hanyagolom a CF-et, mert úgy érzem nincs értelme ennyi többlet fogyasztásnak, ilyen "relatív" kis gyorsulásnál.

(#159) Tomate válasza B2man (#158) üzenetére


Tomate
veterán

Nézz át a 4770 Crossfire tesztre. ;)

(#160) roliii


roliii
tag

CrossFire-ba jó eléggé FPS-t is ad , nem keveset :D

(#161) csirkés11


csirkés11
tag

érdeklődnék hogy kinek van összekötve két 4850-e?
Mostanában nagyon gondolkozom két ilyen kártya összekötésén, kinek mi a véleménye/tapasztalata hogy 4890vagy 4850cf a jobb? árban a kettő kb megyezne(50pár k)
ki milyen lapot ajánl hozzá, én most egy asus p5e3-on gondolkozom

(#162) logarithm


logarithm
őstag

Sziasztok!

Nagyon tetszett a cikk, eléggé sok mindent meg tudtam a kártyáról.
Jelenleg nekem ATI Radeon HD 4850 (RV770) van MSI-éktől.
Nem ref. hűtéses, ezért maximum mellé csak egy ref. hűtéses férne be.

De mondjuk amire én használom, nem nagyon van szükségem crossfire módra.

;)

(#163) darkdead


darkdead
tag

Sziasztok!

Buta kérdésem lenne!
Ha crossfire-be akarok kötni 2 4850-et akkor az muszáj hogy egyforma márkájú stb legyen?
Ha az egyik vga nem ad képet de a másik hibátlan akkor tudom őket egyként használni?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.