Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-02-21 16:49:36

LOGOUT.hu

Samsung Galaxy S6 Edge - Mielőtt felteszed a topikban a kérdésed, kérünk olvasd el az összefoglalót!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#2051) fermacht1994


fermacht1994
aktív tag

Valaki tudna dobni egy XEH 5.1.1-es linket edge-re? Mert sammobilon csak az 5.0.2 van fent. :( Köszönöm. :)

Feri

(#2052) feco6512


feco6512
tag

Sziaztok nem tudjátok Telekomosra van már 5.1?mindig azt irja ki legfrissebb frissitések telepitve.

(#2053) kakuk100 válasza fermacht1994 (#2051) üzenetére


kakuk100
őstag

Nem tud dobni senki, mert még nem jelent meg. :K

(#2054) unicumnext


unicumnext
aktív tag

Nah nekem is megérkezett az update (T-mobile)
:C :DD

(#2055) LaciGSM


LaciGSM
aktív tag

Szombat délután megjött az 5.1.1 frissítés nekem is! ( nem nulláztam, csak simán frissítettem)
eddig minden ok. kicsit tényleg gyorsabb lett!
( 32Gb gyári függetlenem van, MM ben vásárolt)

https://www.twitch.tv/lacigsm Kövess be!

(#2056) #97707008


#97707008
törölt tag

Nekem még mindig nincs 5.1.1. :( (Samsung Experience Store gyári független 5.0.2. )

Mikorra várható ?

Üdv mindenkinek!

(#2057) csabicska válasza #97707008 (#2056) üzenetére


csabicska
senior tag

Én is ott vettem.
Rányomtam a szofvtver frissitésre és azonnal megtalálta ,és töltötte.
Már több mint egy hete.
Próbáltad ezt?

-Galaxy S20 - The best-

(#2058) #97707008 válasza LaciGSM (#2055) üzenetére


#97707008
törölt tag

Szia! Mekkora a frissítés mérete ??? Ota-n talált egy frissítést 609,01 Mb , csak még nem mertem telepíteni!

(#2059) Sebibalu válasza #97707008 (#2058) üzenetére


Sebibalu
őstag

Az lesz az pedig. :)

(#2060) #97707008 válasza csabicska (#2057) üzenetére


#97707008
törölt tag

Szia! Nekem 2 perce találta meg az általad leírt módszerrel! 5.1.1. és a mérete pedig 609,01 MB ! Neked hány MB volt?

Miben változott 5.0.2 képest?

Köszönöm a válaszokat előre is!
üdv
:)

(#2061) csabicska válasza #97707008 (#2060) üzenetére


csabicska
senior tag

Kb. ennyi volt.
Akku idő jobb sokkal.
Telepítés után csináltam egy "három gombos törlést ".
Ez ajánlott nagyon.
Szóval jobb lett !!!

-Galaxy S20 - The best-

(#2062) Robertoq válasza #97707008 (#2060) üzenetére


Robertoq
őstag

Nekem pár nap után az a tapasztalat, hogy nem lett jobb az 5.1.1 pl a gyári launcher gyakrabban lövődik ki és lassabban tölt újra. :W Resetelek majd egyet, hátha...

[ Szerkesztve ]

(#2063) #97707008


#97707008
törölt tag

Frissítettem :) Pár nap múlva beszámolok a tapasztalataimról !

Szép napot nektek !

(#2064) LaciGSM válasza #97707008 (#2058) üzenetére


LaciGSM
aktív tag

Az lesz az! OTA-n csak a frissítés jön, azért csak 600mb körüli.. ha odinozol ott a komplett romot rakod, azért 1Gb felett...

https://www.twitch.tv/lacigsm Kövess be!

(#2065) csutizs


csutizs
tag

Hát srácok!

Jó kis kálváriám van a samsunggal.
Röviden. Leadtam Budaörsön a telemaxba a telómat, mert sok sok sms jött a szolgáltatótól folyton, hogy nem vagyok elérhető.
Hibátlanul, karcmentesen adtam le.
Aznap el is készült, pár óra alatt. Munkalap szerint szinte mindent cseréltek benne. Főpanelt is. (kijelzőt nem)
A hibátlan kijelzőmet viszont 4 karccal kaptam vissza, ami tuti nem volt ott. Ezt sajnos csak otthon vettem észre. Másnap ugyanúgy nem vagyok kapcsolható.
Ma bevittem újra elmondtam, hogy ugyanúgy nem jó és karcos lett a kijelzőm.
Válasz: A karcot nem látta a "szkenerük" leadáskor (nyilván, mert nem volt ott, mondtam erre én), de azt mondják, hogy olyan kicsi, hogy nem is láthatta volna.
Ezzel nem tudnak mit kezdeni. Gondolhatjátok, kis ordítozás, stb.
A hibámmal sem tudnak mit kezdeni, mert kicseréltek benne mindent, nem tudják mi lehet a hiba, de hagyjam ott tartós bevizsgálásra, de nem ígér semmi jót, valószínű visszadobják.
Szó szót követett, végül is beadtam, meg írtam a samsungnak is, hogy most mi legyen.

Nincs köztetek valaki, aki tudna segíteni? Szólni az érdekembe? Nyilván csereutalványt próbálnék erőltetni.
Természetesen a hibát tekintve mindenen túl vagyunk már. Sim kártya cserével kezdtem. Semelyik másik teló nem csinálja ezt a lakásunkban. Meg amúgy is több helyszínen csinálja. És térerőtől sem függ, ezt is megfigyeltem. Van hogy 30 perc után jön egy sms, hogy 2 nem fogadottam volt ettől meg attól. És full térerő alatt vagyok végig...

Ti mit tennétek?

Én csak egy hibátlan telót akarok, amit 220-ért vettem a telenortól.
Csereutalvány esetén sem tudom mi lesz, mert hiába vásárolhatok le 220 ezret. Abból nem jön ki az edge, mert ugye a szolgáltatótól kedvezményt kaptam, nem listaáron vettem meg.

Köszi.

Üdv.

(#2066) Kasya válasza csutizs (#2065) üzenetére


Kasya
nagyúr

SIM kartyat csereltel mar benne a szolgaltatonal?
A szerviz mindig kockazatos...erdemes foliat tenni ra.

[ Szerkesztve ]

(#2067) csutizs válasza Kasya (#2066) üzenetére


csutizs
tag

Persze. Írtam is, azzal kezdtem, cserétettem sim-et.

(#2068) Kasya válasza csutizs (#2067) üzenetére


Kasya
nagyúr

Bocsi, az elkerulte a figyelmem. 5.1.1 van rajta? Azon meg nem tapasztalt senki se "gyenge halozatot", de az eredeti sw-n igen. A masik, hogy a halozati beallitasoknal GSM/WCDMA vagy LTE van kivalasztva? Valtoztasd meg a masikra...az is segithet.

Ha egyik se nyert, akkor kifogytam hirtelen az otletekbol :(

Mondanam hogy vard meg a premium szerviz szolgaltatast, de meg semmi hir rola tudtommal...

[ Szerkesztve ]

(#2069) hallerúr


hallerúr
csendes tag

Én egyelőre megőrülök az 5.1.1-től...

Ha jön egy email a gmail applikációban, akkor egyértelmű, hogy megszólal az oda beállított értesítési hang. Szuper. Viszont addig, míg notification képernyőről el nem tüntetem az értesítéseket, addig az alapértelmezett értesítési hangot meghatározott időközönként benyögi a telefon... Kurvára idegesítő.

HOl lehet ezt kikapcsolni?

(#2070) Kasya válasza hallerúr (#2069) üzenetére


Kasya
nagyúr

Ilyet nem tapasztaltam. Lehet valami beallitas? Nekem egyet "zenel", majd semmi...
Esetleg a Beallitasok - Hangok, ertesitesek - Alkalmazas ertesitesi alatt nezted, hogy kikapcsolod a programokat?

(#2071) hallerúr válasza Kasya (#2070) üzenetére


hallerúr
csendes tag

Megvan...

A "Kisegítő lehetőségek" menüpontban van egy új feature, aminek "Emlékeztető" a neve. Ez minden percben értesített, hogy nem fogadott értesítésem vannak. Ezt ki kell kapcsolni. Viszont így nincs LED értesítő sem. Azt külön aktiválni kell.

Nem értem, hogy miért kapcsolódott be ez a frissítés után, de rohadt idegesítő volt.

(#2072) fermacht1994


fermacht1994
aktív tag

Felkerült sammobilera a XEH 5.1.1 :)

Feri

(#2073) Kasya válasza hallerúr (#2071) üzenetére


Kasya
nagyúr

Már én is emlékszem hogy van ilyen. Valóban, első napokon én is aktiváltam, majd ki is kapcsoltam, mert idegesítő volt.
Gyorsan felejtek :(

Köszi a megoldást ;)

[ Szerkesztve ]

(#2074) Sebibalu válasza fermacht1994 (#2072) üzenetére


Sebibalu
őstag

Meg a T-és is :))

(#2075) #97707008


#97707008
törölt tag

A karcok ellen nem csak fólia létezik, ott van a bumper, és a különböző bőrtokok is...
Van egy régi ACE 2-esem aminek a kijelzőjén egy karc sincs, pedig elmúlt 4 éves...becsúsztatható bőrtokban hordtam !

5.1.1 : Nekem, jobb akku üzemidő, gyorsabb, kamera fényesség állítása.... TETSZIK :R :DD :C

Az Android M-re leszek kíváncsi !

(#2076) csabicska válasza #97707008 (#2075) üzenetére


csabicska
senior tag

"kamera fényesség állitása"
ezt hogyan tudom előcsalogatni ??

Köszi.

-Galaxy S20 - The best-

(#2077) guriga1234


guriga1234
addikt

Tudja valaki, hogy mi okozhatja azt, hogy a kamera üzemmódban, ha a beállításokat szeretném módosítani (a fogaskerék ikon), akkor egy pillanatra megjelennek ugyan a beállítások (mind fényképező, mind videofelvevő módban), de azonnal el is tünik, visszaadja az optikáról érkező képet. Gyakorlatilag semmit sem lehet beállítani. A telefon nem az enyém, hanem a feleségemé, lehet, hogy valamit rosszul nyomkodott, de szeretném, ha normálisan be lehetne állítani mindent anélkül, hogy hard resetet csinálnék. Tudna valaki segíteni?

(#2078) Kasya válasza guriga1234 (#2077) üzenetére


Kasya
nagyúr

Beállítások - alkalmazások - fényképező
Fél megoldás, de lehet müködik.

(#2079) guriga1234 válasza Kasya (#2078) üzenetére


guriga1234
addikt

Köszi, de ott csak pár dolog van, nekem az kéne, ami a fogaskerékre megjelenik a kamerán belül.

(#2080) Kasya válasza guriga1234 (#2079) üzenetére


Kasya
nagyúr

Valoban :(
Masik otlet:
Beallitasok - Alkalmazasok - Alaklmazaskezelo - Mind - Fenykepezo - Adatok torlese es gyorsitotar torlese
Majd inditsd ujra a telefont azert...ez nem szukseges, de rosszul se jon.

(#2081) norbeey


norbeey
tag

Sziasztok!

Többször feljött már a téma samsung topicokba azzal kapcsolatban, hogy a begégés problémáját megoldották-e már. Úgy néz ki nem, bár hétköznapi használat mellett nem hiszem hogy össze lehet hozni.

[link]
[link]

(#2082) guriga1234 válasza Kasya (#2080) üzenetére


guriga1234
addikt

Köszi, de ez sem használt.

(#2083) Kasya válasza guriga1234 (#2082) üzenetére


Kasya
nagyúr

Ejj...
A teljes visszaallitas biztos megoldana, de ilyen drasztikus megoldast nem szivesen tanacsolnek.

(#2084) guriga1234 válasza Kasya (#2083) üzenetére


guriga1234
addikt

Én sem szívesen csinálnám, de hátha van valami ötlet, azért is kértem itt segítséget.

(#2085) #97707008 válasza csabicska (#2076) üzenetére


#97707008
törölt tag

megnyitod a kamerát ráböksz tetszőlegesen és alatta kihozza a csúszkát !Remélem tudtam én is segíteni :)

(#2086) heidrich válasza csutizs (#2065) üzenetére


heidrich
senior tag

T-s vagy? ha igen, kapcsold ki az LTE-t, az okozza. T-nél dolgozok napi szinten jönnek vissza az ügyfelek ilyen problémákkal, telefon márkától és típustól függetlenül, LTE kikapcsolása megoldja, hálózattal van a gond. Ha nem T-s vagy vagy nem használsz LTE-t, akkor passz.

iPhone 15 Pro Max Blue Titanium 256 GB | Apple Watch Series 7 45mm Silver Stainless Steel | MacBook Air M1 2020 8/256GB | iPad Pro 11” 2021 M1

(#2087) nVIPER


nVIPER
senior tag

5.1.1 XEH romot próbálta már valaki? CSC mire változik?

(#2088) Kasya válasza nVIPER (#2087) üzenetére


Kasya
nagyúr

Portugalra szvsz.

(#2089) fermacht1994 válasza Kasya (#2088) üzenetére


fermacht1994
aktív tag

Lehet, hogy a Magyar és a Portugál rom teljesen ugyan az és azért lesz a csc portugál?

Feri

(#2090) Sebibalu válasza fermacht1994 (#2089) üzenetére


Sebibalu
őstag

Lehet. Én a portugál romot raktam fel de benne van a XEH csc. De ugye root kell hozzá hogy át állítsd.

(#2091) csabicska válasza #97707008 (#2085) üzenetére


csabicska
senior tag

Nekem nem jön ott ,úgy elő semmi.
Mot csinálok rosszul?
Valamit külön be kell állitani?

-Galaxy S20 - The best-

(#2092) #97707008 válasza csabicska (#2091) üzenetére


#97707008
törölt tag

Frissítettem 5.1.1-re és utána megjelent ez az opció, de nem állítottam be semmit! Nem értem h neked ez miért nem jelent meg!
Az alábbi cikkben is látszik a képen ez az opció![link]

(#2093) -cobra- válasza -cobra- (#2030) üzenetére


-cobra-
aktív tag

Holnap lesz egy hete, hogy fent van a Cooyee fólia. Felválást nem tapasztaltam, szerintem ez most már rajta fog maradni rendesen. Hátrányát továbbra sem tudok mondani, minőségi darab. Talán annyit megemlítenék, hogy ha valaki tempered glass-ra vágyik akkor ne ezt vegye, mert szerintem ez nem az. A csomagolás előre nyomtatott részén 9H szerepel, (gondolom főleg tempered glassokat készítenek), de a típusspecifikus matricán amit a dobozra ráragasztanak, az 6H-t ír. Ettől függetlenül szerintem ajánlott.

(#2094) csabicska válasza #97707008 (#2092) üzenetére


csabicska
senior tag

Be volt kapcsolva a "követett autofocus"
Euert nem ment.
Most már megvan .
Köszi.,

-Galaxy S20 - The best-

(#2095) #97707008 válasza csabicska (#2094) üzenetére


#97707008
törölt tag

Nah szuper, örülök h sikerült! :C

(#2096) kovecses


kovecses
aktív tag

Samsung Galaxy S6 Edge Elküldve: 2015. július 08.
Tiszteletem!

Érdeklődni szeretnék, hogy mikor lehet majd végre olyan prémium assistance szolgáltatást kötni/vásárolni a Galaxy S6 Edge készülékhez, mint amit akkoriban a Galaxy S4 készülékhez lehetett (hogy ha gondom van vele házhoz jönnek megjavítani/kicserélni)?

Válasz: Samsung Galaxy S6 Edge Érkezett: 2015. július 09.
Tisztelt Kövecses József!

Köszönjük, hoy kérdésével hozzánk fordult.

Szeretnénk Önt értesíteni, hogy jelen pillanatban nem elérhető a Prémium Assistance szolgáltatás a termékre. Amint a szervizünk megfelelő felszereltséggel fog rendelkezni mindenképp elérhető lesz erre a készülékre is a szolgáltatás.

Amennyiben további segítségre van szüksége, állunk szíves rendelkezésére e-mailben, a honlapunkon megtalálható online chaten, vagy pedig a díjmentesen hívható 06-80/726-7864-es ügyfélszolgálati telefonszámunkon.

Üdvözlettel,
Samsung Electronics Magyar Zrt.
Ügyfélszolgálat

[ Szerkesztve ]

(#2097) Kasya válasza kovecses (#2096) üzenetére


Kasya
nagyúr

Milyen felszereles kellene megis? Telemax javit, ok meg csak hozzak az uj keszuleket ;]

(#2098) kovecses válasza -cobra- (#2030) üzenetére


kovecses
aktív tag

Mi a tapasztalatod?
Dobnál egy részletes mailt a kovecses@gmail.com-ra?

Köszönöm!

(#2099) kovecses válasza Kasya (#2097) üzenetére


kovecses
aktív tag

Ne tőlem kérdezd.
Szerintem ez félrebeszélés!

(#2100) -cobra- válasza kovecses (#2098) üzenetére


-cobra-
aktív tag

7 hsz-t olvass vissza. :))

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.