Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • megema

    őstag

    válasz Syl #32 üzenetére

    Ez nem magyarázkodás, hanem tapasztalat. Ha te mást tapasztalsz, arról nem tehetek.

    Nem vagyok fanatikus Apple imádó, ha valami hibát tapasztalok, nem rejtegetem. Rengeteg dolgot tudnék mondani, amit meg gondolom te nem tapasztaltál (pl. sorozatosan gyári hibás hardverek, kisebb-nagyobb UI bakik, akadozó animációk - kizárólag iPad (4) és rMBP esetén, stb.).

  • macskea

    őstag

    válasz Syl #32 üzenetére

    Mutathatja egy rendszer két-három embernek teljesen más arcát is. Az egyik munkatársamnak is BB10-es telefonja van(Q10), egy másik feleségének is(Q10), meg nekem (Q5). Utóbbi kettőnknek semmi baja, míg az első említettnek merő szopás az a telefon. Én legalábbis már biztos kidobtam volna a fenébe, de először keresztülvertem volna rajta pár szöget. Nem fagyasok, igaz, de minden más. Nem megy a térképalkalmazás, indokolatlanul kilép az alkalmazásboltból (ezzel használhatatlanná téve a fizetős appokat), vagy mondjuk nem látja a számítógép, ha rádugja USB-n. Meg ami még az eszetekbe jut, valószínűleg egyszer már megtörtént. :P Szóval az ő telefonja szar. Nem a BB10, mert az két másik (meg ki tudja még hány) embernek is pöpec, de nála valamiért mégis leszerepelt. Mi csak annyit szoktunk neki mondani, hogy vigye vissza, mire van a garancia, ha nem erre. Persze nem viszi, szenved, és majd levonja a konzekvenciát, hogy szar a BlackBerry. Hát... lehet ezt így is csinálni, csak az önsorsrontás. Szóval ha egy telefon rendszeresen fagy, a jó megoldás nem az, hogy hónapokig szenvedünk és szidjuk, hanem elvisszük a szervizbe. :)

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés