Új hozzászólás Aktív témák

  • Tündike25

    tag

    válasz ACE- #8363 üzenetére

    Nem tűnt fel, hogy nálam ez szóba sem került?? De akkor még1szer, látom itt páran lassabban fogják fel a dolgokat. A szervízes azt mondta 6000 a bevizsgálás és 20 ezer a csere. Mondtam h nem kell a bevizsgálás, de Ő először ragaszkodott hozzá, hogy megállapítsák biztos nem szoftveres a hiba. Mondom neki, hogy 2 éves a telefon, higgye el ráérett az aksi csere. De ezt is csak sokadjára sikerült felfognia. Aztán jött a kérdés, hogy mennyi idő alatt van kész, erre mondta a 2 hetet. "-És ott kell addig hagyni a készüléket? -Igen." Semmi segítőkészség, normális hozzáállás, rendes ügyféltájékoztatás, hogy mondjuk ha befárad és kifizeti akkor elég ha visszahozza ha megjött a cucc. De igazatok van, én vagyok a hülye hogy nem harapófogóval húztam ki belőle, mert alapból biztos nem ez kellene legyen a dolga, hogy normálisan tájékoztasson, pláne, hogy szervízes élete során valószínű nem én voltam az első aki ilyen hajmeresztő dolgot mert kérdezni, hogy "aksicsere".
    Amúgy meg nem értem miért ne lehetne telefonra megrendelni? Nem Kínából rendelik, basszus! Gondolom van egy központi raktár, bekérik azt kész. Ha meg mégsem jön az ügyfél akkor visszaküldik, senki nem vesztett semmit. De egyszerűbb azt mondani a baleknek, hogy hozza be a telefonját, hagyja ott, pengesse ki a lóvét aztán majd valamikor biztos megjön és megcsináljuk ha lesz kedvünk.

Új hozzászólás Aktív témák