- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Szevam: Mennyire tipik Z-gen viselkedés? Tipizálható-e egyáltalán?
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- Amiga A500 - A régi barátnő
- GoodSpeed: Ugrás 32 GB RAM-ról 64 GB RAM-ra: Corsair Vengeance CMK64GX5M2B6000Z30
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Yutani: YRHA - Yutani Retró HAngkártyái: IBM mWave
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sundesz: 20 éve a PH!-n
-
LOGOUT
Samsung Galaxy Note10 és Note10+ témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
zack
nagyúr
válasz
Ezekiel Ston #5967 üzenetére
Note5-tel én is így jártam. Az pedig mivel nem jött EU-ba, nem volt hozzá alkatrész. Az volt a mákom, hogy a hátlap pókhálósodott, és nem volt feltűnő. El tudtam adni 30k-val olcsóbban, mert az alkatrészt Ázsiából kellett volna rendelni, ami cserével együtt 120k lett volna (kijelző is sérült, de minimálisan). A te esetedben is zsebbenyúlós lesz. Note8-tól kizárólag csak biztosítással vettem. Note 9-nél vissza is jött az ára. Kijelző rommá tört + keret is sérült. 120e lett volna ha fizetős, szóval nagyon megéri a biztosítás. Pont ezért fóliát és tokot se használok, mert igaz, hogy így sérülékenyebb, de a felhasználói élmény sokkal jobb. Ilyen kategóriájú telefont érdemes biztosítással venni. Lehet hogy évente 30k, de egy esésnél azonnal visszajön az ára, ha meg nem pottyantod, tudod, hogy biztonságban van.
A menete:
Telenort felhívtam, felvették az adatokat, pár napon belül jött a futár...Elvitte, 4 nap múlva hozta új kijelzővel, új kerettel, számlával amin szerepelt, hogy mennyi lett volna ha nincs biztosítás. Még ajándék fóliát is tettek a kijelzőre. Nagyon korrekt és gyors ügymenet volt. Hátránya, hogy ezt csak szolgáltatónál tudod igénybe venni, vásárlásnál. Utólagos biztosításra (használtan) nincs lehetőség. Jah...Lemaradt. Az önrész azt hiszem 25-30k egységesen. -
M_AND_Ms
veterán
válasz
Ezekiel Ston #6020 üzenetére
Én már sokszor zsonglőrködtem vele....és bizony, mindig segített a pánt. Bumper és flip tok pedig sohasem lesz a telefonomon....marad a pánt
-
M_AND_Ms
veterán
válasz
Ezekiel Ston #6016 üzenetére
A leghatékonyabb védelem a leesés ellen a csuklópánt (lenne), ha a gyártók nem spórolnák le az annak rögzítésre használatos egészen kicsi kis lyukat a készülékről. Egy ilyen pántot nagyon könnyen be lehet akasztani, legalább egy ujjba, így szinte mindig védve van a telefon a leesés ellen. Az előző telefonjaimon mind volt ilyen lehetőség és bizony többször volt, hogy hopp, a teló kicsúszott a kezemből, de a leesés helyet csak hintázott a pánton, ami pl a kisujjamra volt beakasztva.
Most ilyen tokot rendeltem, de nem a hozzáadott pántot használom (zavaró az a gyűrű), hanem amit anno rendeltem, fillérest (megjegyzem, bármely sima tokra is rá applikálható, ha valamelyik, a tokon lévő lyukba (pl hangszóró) befűzzük a pántot).
Tudom, nem túl elegáns, de még mindig szebb, mint egy nagy bumszli tok, vagy egy becsukható bőrtok (ami sokszor a vastagsága miatt bezavar a fotózásba)....és sokkal szebb, mint egy törött, repedt kijelző, vagy egy szétesett telefon (arról nem is beszélve, hogy sokszor hiába a védőtok, ha a teló egy szegélyre, vagy kavicsra esik, amikor is tuti a törés, repedés kialakulása) -
válasz
Ezekiel Ston #5967 üzenetére
Jól sejted, de ha nem hivatalos szervizben csináltatod meg, akkor ugrott a garancia.
-
cdl
senior tag
válasz
Ezekiel Ston #5987 üzenetére
-
cdl
senior tag
válasz
Ezekiel Ston #5982 üzenetére
Bármelyik Samsung szerviz megcsinálja, 85000 huf az ára.
-
válasz
Ezekiel Ston #5979 üzenetére
Ne haragudj, túl sok hozzászólást olvasok mostanában, azt valahogy kihagyta az agyam, hogy a tiéd "zakózott" egyet. Ha csak nem tudod meggyőzni a szervízt, hogy külső beavatkozás nélkül történt vele ami, akkor ez nem garanciális probléma. Viszont azt biztos megkérdezném,hogy ha fizetős a dolog, akkor megoldható-e a háztól házig a Samsing szervíz.
-
cdl
senior tag
válasz
Ezekiel Ston #5979 üzenetére
Az összetört kijelzőt szeretnéd garanciában ingyen javíttatni?
-
válasz
Ezekiel Ston #5967 üzenetére
Ha Samsung garancia van rá, akkor most prémium van a koronavírus ideje alatt, azaz viszik-hozzák neked: [link]
-
spider80
őstag
válasz
Ezekiel Ston #5967 üzenetére
Így most csak akkor folytatódik a gari,ha hivatalos samsung szervízben csináltatod meg pénzért. Ha máshol, akkor lehet olcsóbb lesz,de semmi garancia rá onnantól.
-
telefonmágus
senior tag
válasz
Ezekiel Ston #5391 üzenetére
A Star Wars még csak most lett 10es és 1esen áll
A XEH már 2es
Ha maradsz 2esen és a Star Wars is ugrik 2esre akkor simán
-
telefonmágus
senior tag
válasz
Ezekiel Ston #4478 üzenetére
BL , AP , CP , CSC
Az fullos,máshogy meg se próbáld
HOME CSC-t ne is használd!!!
Új hozzászólás Aktív témák
! Tilos a hirdetés, keresés, kí-
nálás, amelyek helye itt van :
- hardverApró
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- BESZÁMÍTÁS! CSAK KIPRÓBÁLT! ASUS ROG Ally X (2024) 1TB kézikonzol garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 1st - i7-6G I 8GB I 256SSD I 14" WQHD I HDMI I W10 I CAM I Garancia!
- 35" ASUS ROG Swift PG35VQ curved GAMER monitor
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest