Új hozzászólás Aktív témák

  • FeZ...

    aktív tag

    A 10-es Droid mizéria miatt rákérdeztem a Samsung Support-nál, hogy kideríthető-e, hogy a készülékemet érinti-e a frissítés utáni elhalálozás. Becsatoltam nekik a cikkeket is, ami ezekről szólt ill. hogy pár felhasználó így járt a telefonjával. Erre kaptam ezt a választ tőlük:

    "Köszönjük a megkeresését.
    Szeretnénk tájékoztatni, hogy minden esetben a készülékekre elérhető aktuális szoftververzióval tudjuk garantálni a készülékek megfelelő működését. Amennyiben a telefon felajánlja a frissítést lehetősége van telepíteni azt. A biztonságos frissítés érdekében a Smart switch program segítségével is próbálhatja frissíteni a telefont. A program a következő linken érhető el: http://www.samsung.com/hu/support/smartswitch/ . A készüléket a saját kábelével szükséges csatlakoztatni a számítógéphez, ez után a Smart switch program automatikusan fel kell ajánlja a frissítést.
    Jelenleg nem rendelkezünk hivatalos információval az új android frissítés hibáját illetően."
    És a szokásos elköszönés a végén.

    Okosabb nem lettem semmivel sem, bár azt tudjuk már, hogy ők nem tudnak (vagy nem akarnak tudni) a problémáról.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés