Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) joghurt


joghurt
addikt

B+C-s jogsi még az ex-MHSz-es időkből. (A Honvédség fizette, lényegében a vizsgadíjba került a két kategória.) Masszív tananyag, heti 4+4+3 órában, 3 hónapon át. Vezetéselméleten túl még műhely is volt, benzines és dízel tanalvázzal, amin lehetett a motor hibakeresését és -javítását gyakorolni.

A vezetős rész a lágymányosi campus helyén levő tanpályán, és a környéken. Ennek ellenére az mondjuk kimaradt, hogy a hegyoldalban levő telephely apropóján megtanítsák a kézifékes elindulást. Akkor még a városból sem volt kötelező kimenni.

A mai tapasztalatok (rokonság) olyanok, hogy a gyakorlati vizsga még kb. a politikai életnél is korruptabb. Ennek ellenére 3-ból 2 már átment fizetés nélkül - ha nem is elsőre.

Az egyik kölökkel sok órányit kellett tanpályáznunk egy bevásárlóközpont parkolójában. Kiderült, még azt sem mondta el neki az oktató, hogyan állítsa be a tükröket. Vizsgára mindenképp csak akkor jelentkezz, ha már magabiztosan érzed magad körül az autó kiterjedését!
Vezetés közben eleinte biztosan zavaró lesz, hány dologra kell egyszerre odafigyelned. Idővel ez javulni fog.
Ha jó az oktatód, elmond egy csomó defenzív vezetési trükköt (mit figyelj, amiből megtippelheted, a többiek mit fognak csinálni).

A tej élet, erő, egészség.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.