Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • geritwo

    csendes tag

    válasz blattida #4965 üzenetére

    Na a szerelő is azt mondta, hajlítsam vissza, de egy fél millimétert nem mozdul ez a fül, olyan erős lemez.

    A bolt cseréli gariban, ők annyit mondtak, ne foglalkozzak vele, csere. És elvileg nem indul el nyitott dobbal (=akkor nem mi deformáltuk el, olyan erős, hogy nem is lehetne).

    Ezek szerint van ilyen. KÍváncsi leszek a cserepéldányra...

  • geritwo

    csendes tag

    válasz Yany #4960 üzenetére

    Nyugi, csak spamnek és önreklámnak használnák... csináltam hasonló marketinges melót. :D

    Veteránautós fórumom mintájára egy szerelő lenne jó, ő fogna is magának kuncsaftokat. :)

  • geritwo

    csendes tag

    válasz blattida #4958 üzenetére

    Szia, sérülés, mint olyan, nem igazán látszik.
    A képen látható nyelv nem bújuk át az istennek sem a vágaton, ahová akadnia kéne.

    A fehér morzsa, ami rajta van, a dob fölötti racsnis felületből van.

    Amúgy a gép, ahogy visszaidéztem, adott hibaüzenetet "nyitott fedél vagy dob" hibára (csak villant valami "Err" a kijelzőn, aztán tenyereltem a kikapcsolásra - Err40 rémlik, ami az a típusnál), de attól még hallatszott, ahogy fordít a dobon és csattan egyet. Azon gondolkodom, h ilyenkor a motor szervója adhat jelzést a dob akadásáról, és megállítja? De akkor sem kéne kárt tennie magában úgy, hogy utána ne legyen zárható a dob. (A fedelet paszentosan le lehet csukni ebben az állapotában, annyira mélyen van a dob, hogy az ajtók nem érnek hozzá kinyitva.)

    "Anya" dob ajtófél teljesen zárt, pozícióba nyomott állapotban, "apa" ajtófél amennyire feljön. A "gomb", ami mellettük van, nem csinál semmit, csak egy rugós basz, hogy ne a kemény vasat nyomkodd - az ajtóknak csukódás közben kéne úgy felvenni pozit, hogy ez a nyelv átmenjen a helyére. Akadni pedig pont úgy akad, hogy a kép jobb felére, menetirányba esik a "fékező" racsni, tehát pont nem befelé, hanem kielé hajlítaná azt a nyelvet, ha ez lenne a ludas.

    Teljesen körbe amúgy szerintem nem fordult, csak ott akadt meg, mert a nyílás asszem felfelé volt, mikor "feltártam" a helyzetet...

  • geritwo

    csendes tag

    Sziasztok!

    A gyerek az új mosógépet, amit éppen csak bekötöttünk, sikeresen beindította kinyitott dobbal. (Mi az istenért lehet nyitott dobbal bezárni egyáltalán?!?!?)

    Én magam még 1x sem zártam be előtte a dobot, csak kinyitottam érkezés után, de azóta biztosan nem lehet zárni - a felültöltős gép dob ajtajának a középső füle egyszerűen nem ér megfelelő pozícióba. A "téves" indítás után csattant egyet, akkor azonnal tenyereltem a kikapcsolóra, ahogy odaértem.

    Csak azt nem értem, mit csaphatott meg így, hogy elvitte, mert fent csak műanyagot látszik karc. Van egy racsni, ami kinyitott ajtónál a dobot fékezi, az a középső fül akad bele, ami gyanús, gondolom a pakoláshoz ez tartaná valamennyire, amíg el nem kopik (már az megdolgozta, hogy forgattam itt kicsit a dobot, mikor próbálkoztam), meg a dob köröli szürke betéten karcolt. A dob alatt lehet, hogy belecsapott a fűtőszálba? Valami másba?

    Hajítsam vissza azt a vackot magam? Néztem, tudom-e mozdítani, de olyan erős acélnak tűnik, ami nem hajlik csak úgy. (A csatolt képen a négyszögletes "gomb" fölötti, középső fül: három van, a két szélső "kifelé", ez "befelé" hajlik kicsit gyárilag... kb. pont egy anyagvastagságnyi mm hiányzik ahhoz, hogy átbújjon a neki vágott résen a bezáráshoz.)

    Szétver az ideg, a legolcsóbb modellek egyike, de 0 naposan, 0 használat után sikerült szétcseszni...

    Főleg azért idegesít a sztori, mert sok olyat olvastam, hogy beszorult a dob nyitott indításnál, etc., de arról senki nem panaszkodott, hogy utána el is romlott a záró mechanika... Létezik olyan, hogy gyárilag rosszul állt? Akkor meg ezekkel a karcokkal meg már gariban sem panaszkodhatok. :/

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés