A warez minden formában tilos a topicban!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [czundermák:] Retro PC vol. #3 abit IP35 Pro-XE és a körítés
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- [Re:] [Hieronymus:] Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
#47205632
törölt tag
Azt miként lehetne megoldani, hogy a sérült páncélok egybe legyenek kraftolva, majd a végén az épek továbbhaladjanak a smeltery felé? RFTools craftereket próbálok erre, összekraftolja, de két negyedesből lesz egy feles és megy az output slotba, nem jó. Ha átállítom tovább kraftolásra az input slotba, akkor pedig a jókat is összekraftolja a végtelenségig és mindig csak egy darab marad. Próbáltam servoval kilopni belőle ilyenkor metadata filter segítségével az épeket, de az input slotból nem tud kiszedni, csak az outputból.
Valami ötlet? Sose csináltam ilyet, eddig mindig úgy nyomtam, hogy a sérült cuccokat a sérülésnek megfelelő mértékben beolvasztotta. Gépek sem olvasztanak, csak épeket.