Na, ha ezek a BIS-t nem használó emberek belenyugodnak/belenyugodtak abba, hogy BIS nélkül néhány dolog nem működik, akkor ezzel semmi gond.
Itt van egy régebbi cikk (tudom, indexes ), a user szintén nem BIS-felhasználó, nem is hőbörög, hogy ez vagy az nem megy, rendben használja. Semmi gond vele, boldog BB user, ő sem bánt senkit, mi sem bántjuk, de nagyon segíteni nem tudunk neki, mert egyszerűen nincs a kezünk között/alatt olyan BB, amelyhez nem tartozik szolgáltatás (az "átrakok bele egy nem BIS-es kártyát" történet meg szintén nem jó, mert attól még a service book-ok megmaradnak, és még az sem fog működni, ami egy BIS-t sose látott BB-n egyébként működne. Wipe-olni meg nem fogom értelemszerűen a telefonomat ezért ).
Bajom _nekem_ azokkal van, akik ezért hőbörögnek - általában persze vásárlás után.