- SzőkeKapitán: Világ vége túlélők topicja
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Jack Hunter: Kínai erősítő vásárlási tippek
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
Új hozzászólás Aktív témák
-
m3ss
veterán
nekem a buvartok tetszik leginkabb
-
weiss
addikt
Érdekes volna egy olyan mód, ahol csak végigjárja az RGB pixeleket, és ezt mentené el RAWba, így megvolna a teljes színinformáció. Bár, nem tudom, volna-e valami előnye, de +1 mód nem kerülne semmibe sem, cserébe a Foveontól lopna el pár vevőt.
-
k1csi
senior tag
válasz
Stauffenberg #57 üzenetére
Nem tudom (és bevallom egyre kevésbé is érdekel) mit szeretnél most kihozni, de nyilván (annak aki látott már néhány MTF ábrát és érti is mit mutat), nincs olyan, hogy tökéletes mert még a legjobb obik is mossák a kontrasztátmenetet (konyhanyelven). Viszont egy nem túl jó rajzu obinál alig fog extra információt hozni akármennyi pixeles szenzort teszel mögé szóval nem éri meg. Egy jó rajzú obinál meg látványos lesz a különbség. Ennyi az egész, nem kellene tovább bonyolítani.
-
k1csi
senior tag
válasz
szecska24 #55 üzenetére
Lehet , hogy hülyeséget írok, de a Bayer color array az nem ront a kép színbeli "részletességén"?
De ront, nem annyit amit laikusként várnánk, de ront.
Ugyan az a képi információ 1-1 pixel eltolásából eredő mintavételezése nem javít a színbeli reprodukción?
De javít.
Viszont azt én sem értem, hogy miért növelik a megapixel számot...
Nemcsak egész pixeles, hanem félpixeles szenzoreltolás is van.
-
Stauffenberg
nagyúr
Nem azt mondtam, hogy ami nincs ott abból majd lesz valami, hanem azt kérdőjeleztem meg, hogy igaz-e, hogy nincs ott. Ha egy objektív 16 megapixelen tökéletesen rajzol, annál valóban már 40 megapixel alatt elérkezik az a határ, ahonnan több érdemi információt nem lehet kicsikarni a mintavétel növelésével?
-
Ixion77
addikt
Madgie: Az a gond, hogy az első tipegések jellemző helyszíne a lakás legsötétebb előszobai része, ahol csúnyán elvérzik az okostelefon.
Meg később a játszótéren is, amikor dönteni kell hogy a 24mm elv. obi miatt a gyerek csak pár pixel lesz középtájt, vagy fél méterről akarsz tricikliző gyereket próbálni kamerázni.Studi: Nem, nekem is fájt mikor visszaolvastam... Két gondolat tömörödött egy mondatba, megesik
-
szecska24
tag
Lehet , hogy hülyeséget írok, de a Bayer color array az nem ront a kép színbeli "részletességén"? Ugyan az a képi információ 1-1 pixel eltolásából eredő mintavételezése nem javít a színbeli reprodukción? Viszont azt én sem értem, hogy miért növelik a megapixel számot... Elvileg ez az eljárás arra lenne jó, hogy az érzékelő natív felbontásán színhelyesebb képet kapjunk, kiküszöbölve a színszűrő működési elvéből adódó "fals" információkat.
-
k1csi
senior tag
válasz
Stauffenberg #49 üzenetére
Kár ezt most ennyit csűrni-csavarni.
Ha több részletet szeretnél (és feltehetőleg ezért váltasz nagyobb felbontás módba) akkor annak a részletnek meg kell lenni az obi által rajzolt képben (a szenzor csak ne gyártson fals részleteket).Ha nincs meg, akkor csak egyre több pixelen ábrázolod ugyanazt (ami persze nem lesz rosszabb, csak azért kár bármit beáldozni, hogy ugyanaz legyen a végeredmény).
Azaz akkor van értelme nagyfelbontás módot választani, ha az obi által rajzolt kép részletei meghaladják amit a (16MP-es) szenzor tud ábrázolni (már moiré is itt jelentkezik, a gyengébb felbontású obiknál nem látsz moirét).
Minél több információt tud ábrázolni a szenzor, annál jobb rajzú obi kell elé, hogy ne csak a bitek számát növeld (és pl. feleslegesen álványozz), hanem, hogy a több bit ténylegesen több információt is tartalmazzon.Kár, ha még most sem érted.
-
ROBOTER
addikt
válasz
Stauffenberg #49 üzenetére
Az egész érvelésedben akkora logikai baki van, hogy nem tudok nekikezdeni.
A szenzoreltolás geometriailag változtatja meg az érzékelés módját. Hasonlóan a fizikailag több pixelhez.
Alul írtam egy számsort. A két összeg-számsorból visszavezethető az eredeti. Ezt teszi ez a váz.
-
madgie
titán
válasz
Stauffenberg #49 üzenetére
ezt szerintem most nem jó embernek vezetted le
-
Stauffenberg
nagyúr
"Ha plusz információt várunk a technikától, akkor pont akkora felbontást kell mutatni, amennyi előnyt szeretnénk."
Ez akkor lenne teljesen igaz, ha az optikai felbontás és a "szenzor kiszolgálása" (jelentsen ez bármit) között egyenes arányosság lenne. Az objektív által leképezett fény analóg jel, minél sűrűbben mintavételezed, annál részletesebben digitalizált anyagot kapsz. Ebbe beletartozik persze az is, hogy az objektív gyengeségeit is részletesebben fogja digitalizálni, de a mintavételezés sűrítésével nem csak ez növekszik, hanem a hasznos információ is.
Na meg nagyon nem mindegy, hogyan vizsgálod a digitális anyagot. Azonos nagyításon, vagy azonos pixelaránnyal? Mihez méred? Önmagához vagy más gépekhez? Még egy natív 40 megapixeles fényképezőgéppel és hozzá tervezett objektívvel összemérve sem lesz egyenes arányú a minőségi eltérés, plusz ott van tucatnyi egyéb változó is. Tök jók a hipotetikus feltevések, csak a gyakorlatban jó kérdés mennyit érnek egy fényképezőgép megítélésénél.
(#42) k1csi: "Ha gyenge az obi rajza azon nem fog segíteni, hogy túlmintavételezed."
Ha 100% mellett nézzük őket, akkor tényleg (vagy jobban megfogalmazva: nem sokat segít rajta). De ugye nem abból indultunk ki, hogy gyenge a rajzú objektív is elég oda. Ahogy te is írtad, az optikai felbontóképességet nehéz (vagy közel lehetetlen) megapixelre átültetni. Ha valami már a jelenlegi 16 megapixeles szenzorral is jól kijön, az nem fog a négyszer nagyobb felbontáson négyszer gyengébb lenni (vagy próbáljunk bármilyen más arányt felvázolni a "romlásra").
-
t72killer
titán
"Hirtelen mindenki profi filmes akar lenni, pedig az jóval több tényezős dolog, mint a hardverbuhera."
Halad a világ. Mai termés: 4k videó HEVC kódolással MILC-vázban, potom 800$.
-
madgie
titán
"Összességében még ha valaki hajlandó lenne 400eFt-t adni egy micro4/3 vázért, akkor sem kap egy olyat, ami stabilizált, viszonylag kicsi/könnyű (elvégre ez lenne a 4/3 fő erénye), jó és naprakész fotózásban és videózásban egyaránt."
Én az E-M10-en is "elparamétereztem" a REC gombot
Hirtelen mindenki profi filmes akar lenni, pedig az jóval több tényezős dolog, mint a hardverbuhera.
Családi videókra meg pont elég a felső-közép okostelefon is, szivárog oda a fázis AF, a körömnyi érzékelős DoF-fal együtt szerintem pont megfelel arra, hogy az első tipegést megörökítsd vele. -
t72killer
titán
"Bosszant, hogy nincs egy olyan m4/3 fényképezőgép, mint pl. APS-C méretben a Canon 5D sorozat, ami fényképezésre ÉS videózásra egyaránt jó. "
Van! Pana GH4. Egyetlen bajom vele, hogy picit nagyocska, örülnék, ha GX vagy GM méretben hoznának ki egy ilyen videócsodát - méretek tekintetében ugyebár szintén 2015-öt írunk. Okés, hogy valakiknek nagyobb a keze, azoknak készítsenek hozzá jóféle markolatot.
Illetve panáék már kompakt műfajban is elkezdték a 4k-t az LX100-al, állítólag nagyon szép a képe.
-
Ijk
nagyúr
Amit linkelt egyetlen kép van, de látszik hogy van tartalék az üvegekben. Mondjuk ennyi részletet szerintem a 16MP-es DP2M-em is lazán hoz, tehát inkább a bayer hátrányait korrigálja ez a megoldás. Nagyon jó funkció, mert állványos tájképekhez tényleg jelentős pluszt adhat a korábbi modellekhez képest. Habár egy FF-el vagy egy középformátum nyilván nem fog versenyezni pusztán az érzékelő méretéből adódóan. De nem is valószínű hogy profi tájfotósok erre váltanának.
-
k1csi
senior tag
válasz
Stauffenberg #38 üzenetére
Ezzel az elég a 16MP-t kirajzolni az obinak eléggé melléfogtál. Nem minden obi ami kiszolgálja a nem tologatásos szenzort fogja kiszolgálna a tologatóst, de nem mellékesen gyengébb obik a jelenlegi szenzort tologatás nélkül sem szolgálják ki (gondolj az obik szélére, ahol rekeszelni kell).
Mondjuk eleve nincs sok értelme egy analóg dolgot mint az obi rajza MP-ben mérni és amit a szenzorral csinálnak több szempontból sem egy klasszikus mintavételezés, de 1 dolog biztosan állítható: Ha gyenge az obi rajza azon nem fog segíteni, hogy túlmintavételezed. -
ROBOTER
addikt
válasz
Stauffenberg #34 üzenetére
"(#32) Ijk: El is olvastad azt, hogy miből lesz a 40... bocs, 64 megapixel? Több 16 megapixeles felvételből mintavételez, így az objektívnek a 16 megapixellel kell tudnia bánni továbbra is. "
Ez a gondolat önellentmondást tartalmaz. Ha plusz információt várunk a technikától, akkor pont akkora felbontást kell mutatni, amennyi előnyt szeretnénk.
Ha egy 40 megapixeles képet szeretnénk (olyat, amit egy valós 40 megapixeles szenzor adna), akkor ezzel a techniával is ugyanúgy ki kell elégíteni az optikai felbontási igényt.
De ne aggódjatok, még óriási tartalék van az objektívekben ahhoz, hogy legyen értelme a felbontást növelni. Ez a 40 megapixel simán belefér.
Ez (#33) -ra is vonatkozik.
-
Ijk
nagyúr
válasz
Stauffenberg #38 üzenetére
Kíváncsi leszek mit mutat gyakorlatban.
-
Stauffenberg
nagyúr
Korábban már linkeltek egy GIF-et arról hogyan mozog a szenzor egy-egy (fél) pixellel eltolva. A panorámával nem lőttél nagyon mellé, mert kicsit olyan, csak itt ugye az expozíciók azokat a fél pixeleket leszámítva fedésben vannak egymással (nagyjából mint HDR expó sorozat esetén, ahol csak elméletben nincs ennyi bemozdulás sem, gyakorlatban van).
(#35) Ixion77: Az új Canon szériából (5Ds és 5Ds R) direkt maradt ki a 4K videó, mivel nem az 5D Mark III váltása, hanem egy teljesen új sorozat és nem akarják, hogy a legnépszerűbb videós vázukat felfalja. De nem csak ez maradt ki, hanem egy sor másik fontos funkció (audio csatlakozók, tömörítetlen HDMI kimenet és lehet még folytatni).
Egyébként meg a 4K felbontás még nem minden. Számít még az alkalmazott kodek, a feldolgozó algoritmus, tömörítés, mintavételezés, dinamika, stb. Ezekben mind gyengébb az Olympus, mint a rivális Panasonic modell. A 77 Mbps még nem old meg minden nyűgöt.
-
Ijk
nagyúr
válasz
Stauffenberg #34 üzenetére
De ez nem olyan mintha egy 40MP-es érzékelőt tennél az optika mögé? Legalábbis én úgy értelmezem.
A te állításod a panorámákra vonatkoztatom, amikor nem fix a fényképező, hanem kisebb látószögű képekből fűzöl össze egy nagyot. -
k1csi
senior tag
Jobb fixek, pro katagóriás zoomok.
Fényerőtlen kitzoomokat ilyen célból el kell felejteni.
Mondjuk annak a megapixelektől függetlenül sincs sok értelme, hogy valaki ezert dolcsis vázat 200 dolcsis kitzommal használ.
Egyébként mivel részben a Bayer demosaic hibákat is kiküszöböli, ilyen célból bármilyen kitobival is lehet értelme. Egyébként nem tudom kit zavar annyira pl. a moiré, hogy ezért álványozzon amikor SW-ből is meg lehet oldani, ha valahol nagyon zavaró. -
Ixion77
addikt
válasz
t72killer #31 üzenetére
Teljesen egyetértek. Nem akarok 2015-ben külön fényképezőgépet és kamerát hordozni, amikor már ott tartunk, hogy a jobb telefonok is 4K-ban videóznak, stabilizációval együtt.
Bosszant, hogy nincs egy olyan m4/3 fényképezőgép, mint pl. APS-C méretben a Canon 5D sorozat, ami fényképezésre ÉS videózásra egyaránt jó. (Bár pont most jött ki abból is az új változat, és direkt kihagyták belőle a 4K videót, most amikor végre terjednek a 4K tv-k. Agyrém.)
Nekem most Panasonic GM1-em van, de a videózáskor használhatatlanul lassú a fókusza, és nagyon hiányzik a stabilizáció. A GH4-ben a fókuszt megoldották(DFD), a 4K is rendben megvan (leméretezve is jóval részletgazdagabb a képe mint FHD módban), viszont továbbra sincs stabilizáció a prime lencsékkel, valamint elég nagy a súlya is.
Végre jött ez az új Oly, benne a kitűnő stabilizáció, a fókusz egyelőre kérdőjeles, de a 4K meg kiaradt. Tényleg annyira fájt volna belerakniuk?... Előbb-utóbb úgyis kénytelenek lesznek, röhej FHD-zni 1000+ USD-s kamerákkal a 4K tévék korában! Csak addig tovább veszik a piaci részesedést, így még kevesebb pénz lesz fejlesztésre...Összességében még ha valaki hajlandó lenne 400eFt-t adni egy micro4/3 vázért, akkor sem kap egy olyat, ami stabilizált, viszonylag kicsi/könnyű (elvégre ez lenne a 4/3 fő erénye), jó és naprakész fotózásban és videózásban egyaránt.
Várhatok tovább. -
Stauffenberg
nagyúr
Az Olympus sosem volt erős videóban és szerintem most sem akarnak komolyan ebbe az irányba fejlődni. Amit most látunk, az legfeljebb egy minimális felzárkózás, hogy ne mondják azt, hogy ez még családi videóra is egy nagy nulla (most itt ugye egy haladó gépről beszélünk, ahol már az elvárások is magasabbak). Ezzel a minimális fejlesztéssel legalább az unokahúg ballagása megörökíthető elfogadható minőségben, de aki komolyabban gondolja a videózást, az keresgéljen máshol.
Nem várok komoly fejlesztéseket a jövőben sem, hacsak nem az Olympus-Sony paktum alapján csorog le némi know-how. Egyébként én is boldog lennék ha az Olympus (vagy a jelenlegi rendszerem a Fujifilm) megemberelné magát videózás témakörben, mert a Panasonic tónusvilágtól sikítófrászt kapok, míg a Sony esetén az első igazán vállalható videós váz az A7S, az meg túl drága. Nikon 1 szintén kiesik, Canon meg.... pfff...
(#32) Ijk: El is olvastad azt, hogy miből lesz a 40... bocs, 64 megapixel? Több 16 megapixeles felvételből mintavételez, így az objektívnek a 16 megapixellel kell tudnia bánni továbbra is. A technológia nem új, van a Hasselbladnak is 200 megapixeles Multi-Shot hátfala, ami pont így működik, csak ott 50 megapixeles a szenzor.
-
Ijk
nagyúr
Van ezekben az üvegekben annyi hogy ilyen "kis" érzékelőre akár 20MP-t képesek kirajzolni, nemhogy 40-et?
-
t72killer
titán
Azért nem egy 1000+$-os 4k camcorderrel jöttem (pl AX33), hanem egy "eldobható" 89 grammos(!) akciókamerával.
Kicsit benéztem, 77MBps bitrátát tud a kicsike, úgyhogy annyira tényleg nem rossz (bár továbbra is valószínűsítem, hogy a 4k-ról leméretezett 60mbps-es gopro vidik jobbak lesznek). Az előd volt nagyon gáz ennek a negyedével
.
OK, felejtsük a kevesebb, mint feleenyibe fájó akciókamerákat, hasonlítsuk akkor a versenytárs panasonichoz, ahol ebben az árkategóriában a GH4-et adják (4k, 100MBps, 4:2:2 subsampling)
.
Tévedés ne essék, az Olyk fotós képességeit nagyrabecsülöm, én is ilyennel fotózok, csak 2015-ben örülnék, ha nem kéne külön kütyü fotóra és videóra.
-
k1csi
senior tag
válasz
t72killer #28 üzenetére
Te specializált videós cuccokat kezdtél el hasonlítani egy tök általános fotós vázhoz ami mostmár kezdi videóban is összeszedni magát (mondjuk a codec-en még mindig lenne mit reszelni). Pl. a gopro milyen fotót csinál, érted?
Vsz, az Oly tök jó cuccokat hoz ki (ha nem is mindenki fog mindent használni), csak így tovább hajrá Oly. -
arn
félisten
Nekem igy is sok a video, koncentraljanak csak a fotos reszre. Ott ez az eltolas erdekes, de en max proba szintjen hasznalnam.
-
t72killer
titán
Videóban az Oly 4/3-m4/3 mindig is gyerekcipőben járt a panához képest. A gáz az, hogy egy gopro jobb videókat csinál, mint a csúcs gépeik - a pana LX100-hoz és GH4-hez képest meg óvoda középső csoport. Valami céges policy, hogy ők fotó, de nem videó
Tudom, EPL5-öm van (és tegnap bontottam ki a hero 4-et
)...
-
Ixion77
addikt
Ezen az áron a 4K videó miért maradt ki?! Azzal együtt túl komolyan megszorongatta volna a Panasonic mogyoróit?...
Mintha direkt csinálnák hogy valami mindig kimarad... -
imibogyo
veterán
Nyugodt vagyok, csak ahogy te is, úgy én is kifejtettem, hogy én meg miért szeretem és látom a létjogosultságát az ilyen megoldásnak. Mint mondtam nekem dönthető volt az előző kijelző, szerettem azt is, de sokszor futottam bele, hogy de jó lenne, ha ilyen lenne. Másrészt. Ja ott a mobil, csak például az A58 sem süthető el róla, szóval ezzel sokra nem mentem. El is adtam az ilyen (és még egy-két) apróság miatt.
de egy kihajthato kijelzot ugye hiaba akarnek donteni, mert nem lehet
Már miért ne lehetne? Ok, oldalról, de attól még lehet. Mondjuk engem oldalról sem zavar, mert ugye ilyenkor az objektíven van a kezem, sőt a kijelző, még egy kicsit "támaszt" is a gépen a csuklónál.De igazad van, nem kell egymást meggyőznünk. Csak szerettem volna a "másik oldalt" is képviselni a témában.
-
t72killer
titán
Látom előjött a hi-res téma, jó kis marketingszöveg, a fotóalanyt meg megkérjük, h a 8 kép alatt ne szaladjon ki a képből / a szelet, h ne fújjon, stb
.
A szenzor maradt a régi, úgyh nem érint a téma, számomra az előrelépést a +2/3-1 FÉ javulás jelentené zajban+dinamikában.
Ja és hol a 4k videó
-
asdf_
veterán
Azzal kezdtem, hogy en vagyok forditva bekotve, nyugi mar...
(nem mellesleg a pelda sem jo, mert engem nem zavarna a HDR gomb, meg a muveszi szurok, sose nyomom meg, sosem kapcsolom be, akinek tetszik, nyomogassa, de egy kihajthato kijelzot ugye hiaba akarnek donteni, mert nem lehet, a masodik peldara meg elsutod mobilrol a kepet, ha mar egyszer lehet, meg mindenki zsebeben ott egy okostelefon), de ezennel leszakadtam a kihajthato kijelzo temarol, ne errol szoljon ez a topik.
-
imibogyo
veterán
Igen az tényleg praktikus, főleg állványon......
Nem értem miért olyan nehéz belátni, hogy másnak még hasznos lehet valami, ami neked nem. Én sem használok HDR módot, akkor már annak sincs értelme? Szerintem más ettől függetlenül meg baromira élvezheti ezt az opciót, csak mert én nem láttam meg benne a potenciált...
Sony A58-ban nekem például többször hiányzott, hogy nem lehetett kifordítani a kijelzőt. Pedig ha valaki hát én aztán nem vagyok egy selfie-zős fajta. De például pont úgy fértem hozzá egy gép adott részéhez, hogy teljesen oldalra kihajtható képernyővel legalább láttam is volna, hogy mit fotózóm és hogyan. Így viszont vakon ellőttem vagy 20 fotót mire végre tökéletesen sikerült azt az alkatrészt lekapnom és úgy, ahogy akartam. De ez csak egy példa.
-
-
asdf_
veterán
Erre mondtam az epl7-fele donthetot, azt telibe lehet hajtani alulra majdnem (vagy teljesen) 180 fokot, oszt' latja magat a szelfizo nep.
Portre modban valoban problemas, a csak dontheto, ez teny@Kopi31415
The E-M5 II's high res feature builds up an image from eight consecutive frames:
The first four frames move the sensor so that all colors are captured at each of the existing pixel positions (canceling-out the effect of the camera's color filter array).
The sensor then shifts 1/2 a pixel width up and to the left, then captures full color information about this new, offset position.
Both of these steps have a role to play. -
imibogyo
veterán
Vagy csak szimplán több célra használnak egy gépet és amikor mondjuk magukat videózzák egy "tutorial" keretében, akkor lefossák a bokájukat örömükben, hogy látják, amit a gép lát. Nem szerencsés egy dolog össznépi hasznosságát a saját felhasználási szokásaink alapján megítélni. Te nem használod tiszta sor, más meg örül neki és használja.
-
#06658560
törölt tag
Az első mondatért köszi, a másodikkal kapcsolatban még mindig vannak kérdéseim. Az csak plusz tizenhat MPx pluszban, sem a negyvenet, sem a hatvannégyet nem tudom kimatekozni.
Illetve ha egy pixelnyit mozdulva full RGB infót kapunk, akkor a pixel definíciója az R, G, B subpixelt jelenti?
-
-
ROBOTER
addikt
Nem, a magyar fogalmazás hibás.
A dot nem képpont. Az LCD modulok katalógusában mindig dot (subpixel) szerepel.
Mivel a dotok száma nagyobb, mint a megjeleníthető képelemek (képpontok, pixelek) száma, ezért ebben van egy hazugságfaktor is a gyártók részéről. Másrészt, mivel ők nem monitort gyártanak hanem fényképezőgépet, a beépített, sokszor külső beszállító által gyártott LCD panel adatait adják meg. És annak adatlapján valóban dot szerepel, ami RGB esetén háromszorosa a pixelek számának.
-
#06658560
törölt tag
Mi egy pixel itt? Valamint hogy is adódik plusz infó az egy pixel elmozdításból, leszámítva az egy pixel széles sávot körbe, mínusz a sarkok egy-egy pixele?
-
Én még mindíg nem értem teljesen ezt a 40 Mpixeles cuccot. Hogy nem fog bemozdulni a mozgó téma?
-
asdf_
veterán
Gondolom pont ezert, mert igy marha nagy szamokkal lehet dobaloznia a marketingeseknek. Egy hulye elkezdte, aztan a tobbinek mar mennie kellett vele, hogy ne maradjon alul az osszehasonlithatosagban.
Visszaterve a kihajthato kijelzohoz, azt alairom, hogy van benne EVF, tehat itt azert velhetoen boven kevesebbet hasznalja az ember a hatlapi kijelzot, igy akar bocsanatos bun is lehet kihajthatora -enszerintem- butitani (de ettol fuggetlenul nekem nem jon be, ettol eltekintve viszont betyar egy gep
).
-
atok666
őstag
Miert terjedt el ez a 1.04m meg 2.36m keppont stb a kijelzokre. Miert nem lehet leirni, hogy mittomen a felbontas megnott 640x480 vagy 1024x768 pixelre. Ilyen erovel reklamozhatnak a monitrokat is, hogy 6milio keppontos (vagy akarmennyi..)
Atok
-
asdf_
veterán
Ugyan csak akkor leszek celkozonseg, ha nyerek a lotton, szoval tok lenyegtelen a velemenyem
, meg biztos en vagyok forditva bekotve, de olvasom itt netszerte az oromkodeseket, hogy eljenhurra, kihajthato kijelzo, nalam meg ez az, aminel azt mondom, hogy jezustoke, ezt most miert kellett? Raktak volna bele inkabb az EPL7-fele fullra lehajthato kijelzot, de ez az oldalra kihajthato porgettyus... broahh
-
sasa134
addikt
No, akkor lehet venni a használt E-M5-öket 300-350euro körül.
-
Váz:
Ár:Egy év múlva az E-M1 II-t (vagy E-M2-t) 600-ért akarják adni?
(#2) sasa134
Ilyen nyitóár mellett nem bántja ez a használt M5 árát. Azt már lenyomta az M10.
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Huawei P20 Pro - profit csinál minden fotósból
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Bittorrent topik
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- RETRO beárazás (mobil, PC, konzol)
- Mérlegeli a csúcstechnológiás chipgyártásból való kilépést is az Intel
- Milyen processzort vegyek?
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...
- IKEA Format lámpák eladóak (Egyben kedvezménnyel vihető!)
- Frederick Forsythe: Isten ökle (nem olvasott)
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U757 - i3-7GEN I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia
- 3DKRAFT.HU - 3D NYOMTATÁS - AZONNALI ÁRAJÁNLAT - GYORS KIVITELEZÉS - 480+ POZITÍV ÉRTÉKELÉS
- Asus ZenBook Duo UX8406 -14" 3K OLED 120Hz Érintő - Ultra 7 155H - 16GB - 1TB - Win11- 3 év garancia