Hirdetés

2021. május 13., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) wody21


wody21
tag

Sok balesetmentes km-t pakolj a kocsiba!

Kívülről egész pofás ez a hatchback Tipo, de a belső sajnos kicsit hervasztó... Egy könyöklő nagyon hiányozna. Üléspozíció milyen? Milyen irányba, és mennyit lehet állítani a sámlit'? Kormányt csak le-fel tudod, vagy ki-be is? Rádió hogy szól, mit tud? KB, mint az Evo Punto gyarija? Az elég harmatos, az én öreg taliga Stilom annál (többek között ezen a téren is) jóval meggyőzőbben teljesít...

Ebben a Tipoban is még a megdöglő flepniállító aktuátorok vanak a digitklímás verzióban? Akkor megertem a hagyományos, tekerőset - amúgy kurvajo a digi, amikor működik, de amikor megint meghal egy újabb motor, akkor legszívesebben felgyújtanám ezt a szemetet. Hogy én mennyit kínlódtam már ezekkel a fosokkal, betojás...

(#2) tescodr


tescodr
tag

Üdv a Fiat klubban. Nekem nagyon tetszik a tipo, en idén léptem be a fiatosok közé egy 1.6os benzines Stiloval es imádom. És igen érződik a tipon hogy spóroltak a beltérrel, stilohoz képest is, de valahol ésszerű a kompromisszum.Engem az ara érdekelne, és hogy ez az alap felszereltség, vagy vannak e hozzá extrák? Gyári fejegység mit tud?Ezt is fel szerelték vajon jeladós szeleppel? (jelzi a gumiabroncsok nyomását)?
Wody:Az aktuator az enyémben is döglött, sőt nálam a szokásos stilos ulesfoglaltsag hiva is előjött (legzsak hiba) szerencsére ezt egy marék ellenállásból már javítottam 😁

[ Szerkesztve ]

(#3) kisza25 válasza wody21 (#1) üzenetére


kisza25
félisten

Nekem az ár elég fontos dolog volt, tulajdonképpen ez az alap, csak pár extra van benne. Így volt 3,8M, viszont 5év ingyen szerviz jár hozzá.
Egész lentről elég magasra állítható az ülés kormány fel, le, ki, be.
A rádiót még nem nagyon állítgattam, majd egy pendriveal tesztelni fogom azt is. 4hangfal van alapból.
A digitklíma talán 40eFt+ ban és jobban is néz ki, de olvastam erről a hibáról és nem találtam semmit, hogy ebben melyik van

# FIAT TIPO Mirror #

(#4) kisza25 válasza tescodr (#2) üzenetére


kisza25
félisten

Köszönöm! :R
Beleírtam most az elejébe az árat és, hogy mit kértem bele az alapon felül:
Ez szinte teljesen az alap verzió, 3,59M az akciós ár most és adnak 5 év/75e km ingyen szervízt (fiat easycare), 5 év garancia és 5 év asszisztanszt. A stílus csomagot kértem rá : 16" alu, sötétített üvegek, ködlámpa (kanyar fénnyel) ez volt 140 eFt és színre fújt tükrök + króm kilincs 20eFt. Így összesen 3,775M, viszont a spórolás a szervizen kb 250eFt.
A guminyomást ABS-el számolja, nem kell külön TPMS szelep.

[ Szerkesztve ]

# FIAT TIPO Mirror #

(#5) Luck Dragon válasza kisza25 (#4) üzenetére

Tiszta szívből gratulálok hozzá. Nem is olyan rég még kerested, most meg már használod. Ezek szerint nem kellett sokat várnod. (Persze egy új autó varása az felér egy kisebb középkori kínzással.) :)

Kíváncsi vagyok hogy itt is meg van a tipikus Fiat nyűg?
- kattogó ajtózsanér
- rohadó kipufogó

Bár mivel elég új így kétlem, majd 3-4 év múlva , de ne legyen.

Gratulálok hozzá még egyszer. :)

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line. iPad Pro LTE & iPad 2018 ,IPhone SE 2020,Android One R.I.P

(#6) kisza25 válasza Luck Dragon (#5) üzenetére


kisza25
félisten

Köszönöm! :R
Szeptember 24.-én rendeltem, december 21 vettem át, majdnem 3 hónapot vártam rá.
Az ajtó nagyon könyen nyílik és nem is csukódik vissza, mint a legtöbb eddigi autómnál, finoman nyílik és csukódik.

[ Szerkesztve ]

# FIAT TIPO Mirror #

(#7) flymi


flymi
addikt

Használd egész seggel!

Újautó illat megvan? :) Mert az jár hozzá!
Kollégám is ilyet vett csak ezüst színben. Szalonautó volt, szóval nem variálhatott a felszereltségben, de nem is alapmodell. Cserébe kapott rá kedvezményt, bár nem nem tárgyaltuk ki részletesen.
Kicsit olyanok ezek a Tipok, mint a mondás: Kívül hujj-hujj, belül ... hagy maga után némi kívánni valót, de összességében letisztult és szép. Fura is lenne, ha mondjuk a külsejével próbáltak volna meg spórolni. Elvégre a külső az ami szembeötlő elsőre, csak második a belbecs. (Mint a csajoknál, bögyös-faros csak hát vega szegénykém. :) )

Könyöklő nem (lenne) egy rossz dolog tényleg, én is utólag vettem bele típushoz valót.
Mondjuk az én 13 éves Fordom (nem olyan régi vásár, 3 hónapja nyúzom) beltere is nyöszörög már itt ott (kalaptartó főleg, anyósülés felőli ajtótól is jön valami műanyag nyenyere néha), de ennyi. Ez az olcsó műanyagok átka, nem lehet mindenben faberakás tehérbőrrel.

Luck Dragon: "új autó vÁrása az felér egy kisebb középkori kínzással" -> Használt vásárlása sem egy leányálom. :N
Akkor inkább vár az ember türelmesen, már persze ki-ki vérmérséklete szerint. Luxus autókra sokszor fél-egy év a várólista, szerinted? :D Bár a cikkíró nem írta mennyit várt rá, de gondolom a korábbi időintervallumhoz képest hamar megvolt.

[ Szerkesztve ]

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#8) kisza25 válasza flymi (#7) üzenetére


kisza25
félisten

Köszönöm! :R
Új illat megvan persze :))
Jó listaárhoz képest kaptam vagy 700eFt kedvezményt, de én sose a listaárat nézem.:)
Amúgy jelenleg semmi nem nyisszog, azért a 80% nagyszilárdságú acél ad némi merevséget.
A belseje olyan amilyen, de egy ugyanekkora kia ceed, vagy i30, vagy astra, vagy focis 4,5M alapból, tehát 900eFt felárral indulnak magasabb alapfelszereltséggel.
Nekem alapból 3,5M volt rászánva ami jelen esetben az 5év inhyenes katbantartás kb. 250eFt levonásával ki is jön.
Lehető legolcsóbban akartam a legkisebb kompromisszumot.
Néztem én citroen elysee-t, peugeot 301-et, skoda rapid-ot, kia stonic-ot, suzuki baleno-t, dacia logan-t, dustert...
Ezek közül a fiat volt ami a legtöbbet nyújtja minden téren ugyanannyiért

[ Szerkesztve ]

# FIAT TIPO Mirror #

(#9) hobizoli


hobizoli
veterán

Fully Integrated Robotised Engine

powered by intel Xeon E5 series ;)

(#10) kisza25 válasza hobizoli (#9) üzenetére


kisza25
félisten

Mit szeretnél ezzel mondani?
Rakjam be a linket?

[ Szerkesztve ]

# FIAT TIPO Mirror #

(#11) Luck Dragon válasza flymi (#7) üzenetére

Magam is picivel több mint kettő éve vettem a használt Astrámat, tudom min is megy át az ember fia.
A sok átverés, legyen az papír vagy autó formájában. Megközelítőleg kellett háromnegyed év mire meglétét magaménak tudhatóm. :)
Bár könnyebb lett volna ha nem bizonyos specifikációk alapján kerestem volna.

Luxus autók vásárlás feltételeiről is eltekintünk, hiszen a Dacia bizonyítja a legjobban hogy akár 6-7 hónapokat várnak leendő gazdáik.

Mikor mi hoztuk el szalonból a Fiatunkat akkor is három hónap volt az átfutási idő, így mondhatni semmit sem változott. :)

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line. iPad Pro LTE & iPad 2018 ,IPhone SE 2020,Android One R.I.P

(#12) kisza25 válasza Luck Dragon (#11) üzenetére


kisza25
félisten

Nekem 2016 óta ez a 4. Autóm (kia pro ceed 2011-es, i30sw 2013-as, i20 2015-ös), és mindegyik pár éves volt, úgy kellett döntenem, hogy újat veszek, mert mindig van valami trehányság.
Amúgy a 3. új autóm (2006 skoda fabia kombi, 2011 kia pro ceed)

[ Szerkesztve ]

# FIAT TIPO Mirror #

(#13) nullpoint


nullpoint
senior tag

Jól néz ki. Kiváncsi lennék egy aautópálya fogyira 100-110 sebességnél.

5-ből 4-be váltás macerája az nekem váltóhibának tűnik. Megnézetném a szervízben, semmiképp nem normális, ugyanúgy könnyen át kéne tudni húzni mint 3-ból 2-be.

(#14) kisza25 válasza nullpoint (#13) üzenetére


kisza25
félisten

A fedélzeti 120-at tartva 6-6,2 között mozog, 3200-at pörög, de még járatós a gép, az első olaj hígabb, 3000-nél lecseréltetem.
A fogyasztás kb 10000km után fog beállni. Most 250km van benne.
Ja és ugye tankoláskor derül ki, hogy mennyit csal a fedélzeti
A váltót könnyen át lehet húzni, csak nem ott van a kulissza, mint ahol gondolnám/megszoktam. Lehet másnak fel sem tünne, tegnap már akadásmentesen tudtam 5-ből 4-be húzni, annyi, hogy nem lehet sréhen áthúzni, hanem kell egy kicsi balra húzás középen

[ Szerkesztve ]

# FIAT TIPO Mirror #

(#15) Luck Dragon válasza kisza25 (#14) üzenetére

Mivel másabb a kulissza? Nagyon kint van vagy hogyan kellene ezt elképzelni?
Mivel tér el az eddigi megszokotthoz?

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line. iPad Pro LTE & iPad 2018 ,IPhone SE 2020,Android One R.I.P

(#16) kisza25 válasza Luck Dragon (#15) üzenetére


kisza25
félisten

Telefonról vagyok, ezt találtam
Így szoktam váltani:

Ennél meg középen kicsit meg kell vezetni így:

# FIAT TIPO Mirror #

(#17) norbx válasza Luck Dragon (#15) üzenetére


norbx
aktív tag

Nekem régi tipom volt de nem jött be.1.4 nem tul kicsi? Valahogy nekem ezek a kis agyonhuzott motorok nem jönnek be.

(#18) kisza25 válasza norbx (#17) üzenetére


kisza25
félisten

A régi tipo-val csak nevében van rokonságban.
1,4 16V 95 ló agyonhúzott?, Már 1996-ban volt 1,6 160ló motor és azok is mennek mai napig.
Családban van 1,4 90 ló honda 360e km-el.
Az én felhasználásomat csak az MPI szívó motorok bírják, sokat megyek helyben rövid távokat

[ Szerkesztve ]

# FIAT TIPO Mirror #

(#19) Luck Dragon válasza kisza25 (#16) üzenetére

Így már értem, második avagy a megvezetéses képre vonatkozóan használom magam is.

norbx
Nekünk az 1.4/77 változata nem volt ép rakéta, de a szög egyszerű motorja miatt és megbízhatósága ezt kompenzálja.

[ Szerkesztve ]

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line. iPad Pro LTE & iPad 2018 ,IPhone SE 2020,Android One R.I.P

(#20) nullpoint válasza kisza25 (#14) üzenetére


nullpoint
senior tag

Az egész jó fogyi. A váltást már értem, főleg a képekkel. Szigorúbb a kulissza, lehet majd kicsit bejáratódik könnyebben átmegy.

Ja, és sokszázezer örömteli kilómétert kívánok én is :D

(#21) tescodr


tescodr
tag

A váltó a stilomban is ilyen, szerintem Fiat sajátosság.Az ar pedig meglepoen kellemes. Nekem első autóm a stilo így nagyon nincs összehasonlítási alapom, meg barátkozunk vele de én mar is imadom. Egyszerűen a felszereltség a fiatoknal mindent visz, 2002 es az autóm de van bennne:2zonas digit klima igaz ez néha inkább átok mint áldás, összes ablak elektromos, fűthető tükörök, abs, asr, city szervó, könyöklő, stb stb ebben az ár sávban kiemelkedő minden téren.

[ Szerkesztve ]

(#22) hobizoli válasza norbx (#17) üzenetére


hobizoli
veterán

agyonhuzott LOL :DDD

1.6 szivobol a Nissan csinalt 200 loeroset is utcara 20 eve

powered by intel Xeon E5 series ;)

(#23) flymi válasza norbx (#17) üzenetére


flymi
addikt

Az 1.4 nem kicsi és van benne erő ha nem nagy a kasztni.
Én ezeket a 1.0L háromhengeres kisturbós bigyókat nem értem. Mint egy kávéfőző. Csöpög, csöpög aztán végül nagy gőzzel kifolyik.

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#24) Victoryus


Victoryus
addikt
LOGOUT blog

Gratulálok, használd egészséggel! Én is néztem anno, de a Logannak nagyobb a belső tere, meg jobban megy, kevesebbet eszik, , jobban tűri a kátyukat, végül azt vettem. A Fiat motorja azért biztos tartósabb, de a kis 0.9es turbós meg dinamikusabb. Hát, az biztos hogy oda kell rá figyelni. Szép ez a Fiat.
Előző generációs Loganből is volt 1.4 100le, de ki lehet abból többet is hozni. Sajnos a normák miatt agyon vannak fojtva.

[ Szerkesztve ]

(#25) kisza25 válasza tescodr (#21) üzenetére


kisza25
félisten

Ez válaltan olcsóbb autó, a stilo-t annó a golf ellen szánták
flymi: ez így van, tele tankkal 1195kg az autó, ami mondjuk nem a legkönyebb, de maradjunk annyiban, hogy ez a belépő motor, az más gyártóknál sem erősebb

[ Szerkesztve ]

# FIAT TIPO Mirror #

(#26) Chaser válasza kisza25 (#25) üzenetére


Chaser
titán

Sot, kisebbet is beleraknak sokkal nehezebb kaszniba
Nekem ez teccik', hasznald egeszseggel

_tejesen'® joálapotpan'™_

(#27) kisza25 válasza Victoryus (#24) üzenetére


kisza25
félisten

Sokáig szemeztem egy dacia logan mcv stepway-el/duster-el, de fb csoportot olvasva rengeteg apró hiba jelentkezik a dacia-kal.
Én meg azért vettem újat, hogy minél kevesebb gondom legyen. Meg mikor megnéztem élőben a dustert és az mcv-t a belterük anyaghasználata nem tetszett, ez a tipo sem a drága belső anyagokról lesz híres, de a dacia belseje főleg az űlések gyengébbek voltak. A másik hasonló a suzuki baleno volt, a külseje elég megosztó, mentem is vele, nem volt rossz, de a beltere ott is ingerküszöbb felett volt.
A tipoban egyedül az ajtó belső felső burkolata az ami bántja a szememet, de a többi elég semleges, a műszerfal formája tetszik.

[ Szerkesztve ]

# FIAT TIPO Mirror #

(#28) kisza25 válasza Chaser (#26) üzenetére


kisza25
félisten

Köszönöm! :R
A rövid váltóval van kicsit kompenzálva
1=0-35
2=35-65
3=65-105
4=105-140
az elaő 4 fokozat egy normál 5 sebességes első 3 fokozata, aztán még van az 5-6

[ Szerkesztve ]

# FIAT TIPO Mirror #

(#29) Sanyi.mTs


Sanyi.mTs
addikt

pár kérdés, ami olvasás közben felmerült bennem: (hsz-eket csak ez után olvasom el)
- 130-nál mennyit forog a motor és mennyi a fogyasztás?
- mi az a hazakísérőfény?
- rendes pótkerék van? vagy csak gyors javító készlet?
- biztonság? (törésteszt, légzsákok, stb.)

Mik voltak a versenyzők és végül miért ezt az autót választottad?

(#30) kisza25 válasza Sanyi.mTs (#29) üzenetére


kisza25
félisten

120-nál 3200-at forog, ilyenkor 6-6,2között ugrál, pályán még nem mentem vele
Amikor kinyitod az autót világít a hátsó lámpa és a nappali fény elöl, meg beállíthatod zárás utánra is, hogy még mennyi ideig világítson.
25eFt a rendes pótkerék (ezt sajnos elfelejtettem bele kérni), alapból csak javítókészlet van, de van 5év ingyen asszisztansz 24/7
80% nagy szilárdságú acél, 3 csillag aktív segédek nélkül (fapad), 4 csillag a fullos.
6 légzsák van
Néztem én citroen elysee-t, peugeot 301-et, skoda rapid-ot, kia stonic-ot, suzuki baleno-t, dacia logan-t, dustert,i20, rio...
Ezek közül a fiat volt ami a legtöbbet nyújtja minden téren ugyanannyiért. Méretben, minőségben, szolgáltatásban és ezek közül csak a tipo, a duster és a rapid 5 ajtós.

[ Szerkesztve ]

# FIAT TIPO Mirror #

(#31) norbx


norbx
aktív tag

Hát nemtudom én ültem ilyen csodákba hogy 1.4 100 ló meg hasonlók de korántsem ment úgy mint egy 2.0 100 lovas motor. Én úgy vagyok vele inkább egyen 2 literrel többet de nekem ne kelljen visszaváltogatni ha kell az erő.Jó példa erre az 1.2 es Skoda Octavia.

(#32) kisza25 válasza norbx (#31) üzenetére


kisza25
félisten

Ha lett volna +1M autóra akkor 1,4t veszem, mutass egy 2.0 szívóbenzines C kategoriás új autót pls :R
Ja és 4M alatt legyen ;)

[ Szerkesztve ]

# FIAT TIPO Mirror #

(#33) BigBlackDog válasza kisza25 (#16) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Biztos azért, mert még nincs szétkopva. :D

(#34) norbx válasza kisza25 (#32) üzenetére


norbx
aktív tag

ááááá én nem adok annyi pénzt autóért.max ha nyerek a lottón.Nekem nem jó befektetés :) Használtan nézelődök most adtam el a C Vectrámat nemrég. Ford S Max 2.0 automatával szemezgetek 2m alatt. Valószínű ilyen lesz.

(#35) kisza25 válasza norbx (#34) üzenetére


kisza25
félisten

Az új autó az értékéből veszít, a használtnál meg elköltöd szervizre

# FIAT TIPO Mirror #

(#36) norbx válasza kisza25 (#35) üzenetére


norbx
aktív tag

Amit újan meg tudnék venni talán az kicsi.Be kell férjen babakocsi stb stb legalább 3 gyereknyi cucc.Amilyen kellene az 8 felett van minima.Így marad a használt olcsóbban.

(#37) Freiherr válasza kisza25 (#35) üzenetére


Freiherr
őstag

Még ha rá is locsolja a különbözetet, akkor is beljebb van az élvezeti faktorral. Egy jóval igényesebb, kényelmesebb beltérben vezet, jobb motorral, hajtáslánccal.
Két külön filozófia ez, nem flame miatt írom ezt.

Back to the future

(#38) kisza25 válasza norbx (#34) üzenetére


kisza25
félisten

Szóval megveszed a használtat, vezérlés+ szűrők golyadékok cserélye 250-300k, tuti leruhott gumival kapod 70-100k, értékvesztés 5 év alatt 1M, éves szervizek 20-40kx5 egy idősebb autónál már elkopik ez-az, fékek, tárcsák, lengéscsillapító, kipuffogó, automataváltó... 5év alatt 1,5-2M költséged lesz.
Én megveszem 3,775M 5év múlva legyen 2M akkor 1,775M lesz a költségem.
Mivel van 5 év garanciám, 5 év ingyen szervizem, és 5 év asszisztanszom, akkor mitől is rosszabb befektetés?
Freiherr: volt már új autód? A tudat maga, hogy nekem gyártották egy élvezeti érték, hogy mindene hibátlan, mindene működik...beleülök és megyek, évente jó esetben 1x járok szervizben...nekem ez a 3. új autóm és mindet imádtam.
Voltak használtak is hasonló kategóriában, de mint egy új cipő, vagy más által levetett cipő
Én csak helyben és helyközben közlekedek alig-alig autópályán, nincs szükségem motorerőre, így is agyf@szt kapok a tötymörgőktől, mi lenne velem egy erősebb autóban?
Amúgy folyton a szervizbe járni nekem nem élvezet, tettem azt kb minden használt autómmal, még a 2-3 évesekkel is voltak problémák balós 60-100e km-el

[ Szerkesztve ]

# FIAT TIPO Mirror #

(#39) Sethdobaloah


Sethdobaloah
senior tag

én is szemeztem ezzel, de asszony mindenképp automatát akar, szóval most épp keresem a megfelelő 4-5 éves auris hsd-t :)

...csak én vagyok helikopter?

(#40) norbx válasza kisza25 (#38) üzenetére


norbx
aktív tag

Egyáltalán nem annyi a szervíz amennyit leírtál.nem 3x os áron akarom én javítatni.De hogy az új autó 1 év alatt 1M -ot simán veszít az tuti.Csak nézd meg a használtautó oldalkat.5 év múlva 1,5 ért simán megveheted az autódat.És kis kategóriás autóról beszélünk, ha nem 15 évre veszed akkor nem éri meg az új, én 4-5 évente cserélem.A vectrát 1.3 ért vettem és 5.5 év után 800-ért ment el.Szervíz nem nagyon volt a folyadékokon kívül és majdnem egy full extrás kocsi volt tehát kényelem meg amit akarsz.És mellesleg nem kicsi el lehetett férni benne.Az egyetlen bűne az volt hogy sedan.Nem vitatkozni akarok de nekem ezért nem jó befektetés.

(#41) bambano válasza kisza25 (#38) üzenetére


bambano
titán

"mindene hibátlan, mindene működik...beleülök és megyek, évente jó esetben 1x járok szervizben...": majd rájössz...

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#42) sh4d0w válasza kisza25 (#25) üzenetére


sh4d0w
nagyúr
LOGOUT blog

Nem, a belépö motor az 1.0-s turbóval... Hangos, de legalább nem megy.

[ Szerkesztve ]

https://coreinfinity.tech

(#43) tescodr válasza bambano (#41) üzenetére


tescodr
tag

Miért is ne működne? Új autó! Ha baj van vele ott a garancia. Ha megtehetném en is az újat választanám. Egy hasznalt autó is sokba kerülhet.. Sőt ha csak az alapvető dolgokat nézzük a szerviz marha drága,nem mindenki tudja megoldani *okosba. Ráadásul használt autónál meg ott van a véletlen faktor is, megveszed élvezed majd hopp valami elromlik és úszik a sok sok ezres kifelé az ember zsebéből.Ritkabb eset az mikor az ember vesz egy használt autót és semmi baja évekig vele.Új autónál eleve ezek a költségek fel sem merülnek.

(#44) kisza25 válasza norbx (#40) üzenetére


kisza25
félisten

A kia ceedet 3,1 M vettem és 5,5 évesen 2M adtam el 2nap alatt :R
Nekem is volt vectram 4 év alatt ráköltöttem az árát még 1x
Ennyire nemnlehet általánosítani, amúhy nincs tervben eladni, csak, ha nagyon nem hyere be valami, van a családban egy 1999- ben szalonból kihozott honda 1,4 360e km azt sem akarjuk eladni.
Vater és én öszesen 12 új autót vásároltunk és egyikel sem volt semmilyen gond amíg használtuk őket, még a 20 éves hondával sem.

[ Szerkesztve ]

# FIAT TIPO Mirror #

(#45) kisza25 válasza bambano (#41) üzenetére


kisza25
félisten

A kia ceed-el így volt, a skoda fabia-val így volt, volt már új autód? :R

[ Szerkesztve ]

# FIAT TIPO Mirror #

(#46) BigBlackDog válasza norbx (#36) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Inkább nem folytatom akkor. :P

[ Szerkesztve ]

(#47) kisza25


kisza25
félisten

Na ezt az új vs használt flameet szeretném lezárni, ezt a blogot azoknak csináltam, akik szeretnének/ gondolkodnak ilyen autón, de nem találtak róla infót, mindenki vegyen azt amit jónak lát, én senkit nem fogok rá, vagy lebeszélni/B]

[ Szerkesztve ]

# FIAT TIPO Mirror #

(#48) bambano válasza tescodr (#43) üzenetére


bambano
titán

"Miért is ne működne? Új autó! Ha baj van vele ott a garancia.": az eredeti állítás az volt, hogy beleül és megy, nem pedig az, hogy ha lerohadt, gariban javítják. a két állítás között időráfordítás szempontjából lényeges a különbség, ha beleülsz és megy, akkor a saját dolgodat tudod intézni, ha meg baja van, viheted szervizbe, veszekedhetsz időpontért, stb. megy vele az időd.

(#45) kisza25 kia ceedet nem ismerem, német autókhoz volt szerencsém, azokkal marhára nem így van, hogy új autó, megy. a skodát soroljuk ide, mivel fóccvágen platformtárs. de legyél te a szerencsés kivétel!

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#49) kisza25 válasza bambano (#48) üzenetére


kisza25
félisten

Eddig volt 3db új trabant, 4db új suzuki swift, 1db új honda civic, 1db új deawoo kalos, 2db új kia ceed és carens 1db skoda fabia kombi és most ez a fiat. Mindegyik 4-20 évet szolgált le nálunk hibamentesen.
A közös, hogy mindegyik egyszerű technika, szívóbenzin mpi motor. Egyikel sem volt soha semmi a kötelező szervizeken kívül.
Itt vidéken amúgy bazi hamar van szervizidőpont, ha kell, amúgy csereautót is biztosítanak, ha olyan a hiba.
Tömeggyártásban lehetnek hibák igen.
Ez egy 2003 óta gyártott mpi szívómotor, kb 15 tipusba szerelik, fiat, lancia, jeep, és alfa rómeóban is ez az alap szívó 1,4, sorolhatom:panda, stilo, bravo, tipo, 500x/l, mito, gulia, kappa....
Van az autóban ezen kívül egy klíma, egy hifi, a légzsákok kevés extra, kevesebb hibalehetőség, persze Murphy nem alszik, de én bizakodó vagyok:)

[ Szerkesztve ]

# FIAT TIPO Mirror #

(#50) Hieronymus válasza bambano (#48) üzenetére


Hieronymus
őstag
LOGOUT blog

Jelenleg 8 darab autó van a cégnél akinek dolgozok. Kevesen dolgozunk, nekem jutott a járműflotta dolgainak intézése. Mindegyik lízing autó és mindegyik megy az első vagy második visszaadási lehetőségnél vissza és jön helyette új. Volt már Renault, Fiat és jelenleg tiszta Ford a jármű park.
Az utolsó három évben kettő járművet kellett javításra szervizbe vinni. Egy Ford Transit Connect fék típushiba miatt, visszahívta a Ford. Egy Ford Fiesta utastér ventilátora csak a legmagasabb fokozatban volt hajlandó forogni. Ennyi.

"...ha meg baja van, viheted szervizbe, veszekedhetsz időpontért,..."

Miért?
Ha üzemképes a jármű akkor viszem az eladóhoz és megyek tovább a helyette kapott autóval, a javítás idejére.
Ha nem üzemképes a jármű, akkor jönnek érte és hozzák vagy visznek a "tartalék" autóhoz.
Tavaly vettem egy Mitsubishit. Egy upgrade hiányzott amikor átadták. Amikor vissza vittem, kaptam egy nagyobb kategóriás autót, kilométer korlát nélkül. Még az üzemanyagszámlát is kifizették, amikor mentem a sajátomért, másnap.

„Sohase hagyd, hogy az erkölcsi érzéked meggátoljon a helyes cselekedetben!”

Hirdetés

Copyright © 2000-2021 PROHARDVER Informatikai Kft.