Helyesírás
Dobd be egy Wordbe a szöveget legközelebb, mielőtt kiteszed.
[ Szerkesztve ]
less qq more pewpew!
Helyesírás
Dobd be egy Wordbe a szöveget legközelebb, mielőtt kiteszed.
[ Szerkesztve ]
less qq more pewpew!
Totálisan eggyütérzek veled! Undorító a nyomorgás ami van. Főleg a 173-as buszokon.
Arról nem is beszélve,hogyha véletlenül le akarsz szálni egy tömött búszrol. Iszonyatos. ÉS nagyon pontatlanok a buszok,jó persze a közlekedés. Áh na mind1,a lehúzás a megy az a lényeg. Akkor még a tisztaságról inkább nem is beszélnék.
Üdv!
Én nem értek egyet, rengeteg ilyen BKV fikázó írás született már. De én erre csak egyet tudok mondani, kit érdekel? Nem csak Ti budapestiek léteztek!!! Ha valami nem tetszik, vegyél kocsit...
Én 3 évig buszoztam, ingázok a lakhely és a munkahely között, 3 év után megengedhettem magamnak, hogy vegyek egy normális autót. Vidéken is ugyanúgy nyomor van a buszokon, nyáron be nem kapcsolnák a klímát, télen fűtés nincs, már a pályaudvaron megtelik a busz. Miért kell ettől kétségbe esni?!
MOD: Ja, és Pesten tanultam, szóval el ne kezdjétek magyarázni, hogy de én úgysem tudom mi van ott...meg hasonlók!
[ Szerkesztve ]
Forever and ever, let's make this last forever.
Hmm, a japánok vajon mennyire sírnak a tömött metró miatt? Ott aztán tényleg disznó módjára utaznak, még disznópásztorok (gyömöszölőemberek) is vannak. Pedig az a nagy és fejlett JAPÁN...
Persze, a járatritkítással nem értek egyet, meg tudom, hogy sok marha van a bkv vezetésében, akik meggondolatlan, ésszerűtlen döntéseket hoznak, de szerintem nem kéne általában azon siránkozni, hogy ki vannak használva a járművek. (ez utolsó gondolatom az általában siránkozóknak szól, nem a járatritkítást mentegeti)
A japán mentalitás példaértékű sok tekintetben, nekem nagyon tetszik, bár sajnos még személyesen nem tudtam eljutni hozzájuk
Kit érdekel, hogy pesti-e vagy sem, de ezt a hozzászólásod második részében írod is: "Vidéken is ugyanúgy nyomor van a buszokon", és ez szerinted normális? Teljesen jogos a valamit-a-pénzemért követelése, ez így tényleg nem állapot. És a kocsi nem megoldás. Mi lenne ha mindenki kocsit venne? Már így is túl sok van az utakon.
Pyton: A japánok meg betegek, hozzájuk ne hasonlítgassuk magunkat
[ Szerkesztve ]
''Monas apó legyintett. Két kézzel is.''
Persze... vegyen kocsit.. mindenki vegyen kocsit! Hogy rohadjon szét a Földünk maradéka is! Nem ám normális tömegközlekedést, áh, frászt, kocsit mindenki segge ajá, hadd pöfögje szét a szennyét...
¯\_(ツ)_/¯
Budapesten nem megoldás a kocsival munkábajárás. Ez az úthálózat nem bír el sokkal nagyobb forgalmat, a mostanit is nehezen.
Warning: Explicit Content
Ha valami nem tetszik, vegyél kocsit...
Na ez az amit mindenképpen el kellene kerülni, mert jelenleg is nagyon túlterhelt az utak, magas a légszennyezettség és kocsival sem lehet haladni csúcsidőkben, ráadásul a kocsik veszélyeztetik az alternatív közlekedési eszközöket használókat mint pl a bicikli
Akkor inkább ki kéne tiltani az összes kocsit a városból, aztán járjon mindenki biciklivel, meg BKV-val, csak akkor meg a sok ingázó, meg vidéki szívná meg. Egyébként amíg vidéken laktam, szartam magasról a tömegközlekedésre, biciklivel minden könnyen és gyorsan elérhető volt, ráadásul még friss levegőt is szívtam közben, meg a napi mozgás is le volt tudva.
dr faustus: Jelenlegi forgalmat sem bírja el.
[ Szerkesztve ]
Nem is beszélve a parkolásról...
"We spared no expense"
Az, hogy máshol is sz@r a közlekedés, az nem jelenti azt, hogy ez így jó...
Budapesten a távolságok és a nagy forgalom miatt szükség lenne egy jól szervezett és jól működő hálózatra. Még pénz is lenne rá, ha nem a négyes metrót erőltetnék tűzön-vizen át, de ez már messzire vezetne...
Budapesten autó nélkül meg vagy lőve (de ez nem jelenti azt, hogy autót mindenkinek, mert azzal csak még több probléma lenne már rövid távon is), ha nincs BKV, gyalog kb. egy nap az út még két, viszonylag közeli pont között is, kerékpárral meg kész életveszély.
Ettől függetlenül bizonyos szempontból vannak pozitívumai is a fővárosnak. Például itt Veszprémben, ha a busz 10 percenként megy, akkor az már sűrű járatnak számít, a 15-30 perc sokkal általánosabb (és itt sem ismeretlen a tömegnyomor csúcsidőben). És a béna szervezés miatt többnyire egyszerre megy el az összes megfelelő busz, majd várhatsz negyed órát, vagy többet. Viszont a fél városon átgyalogolhatsz kb. 20 perc alatt.
[ Szerkesztve ]
"We spared no expense"
Idézet wikitől: Hozzávetőlegesen 12 millió ember – az ország lakosságának 10%-a – él Tokióban, míg a Nagy Tokió Agglomerációban 33-36 millióan laknak, és ezzel ez a világ legnépesebb urbanizált területe.
Azért Budapest még nem tart itt. Ott egyszerűen annyi az ember, hogy nem tudják megoldani. A budapesti közlekedést pedig meglehetne. Csak nincs pénz és ráadásul még f@sul is csinálják.
Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.
Egy faluban lakom, ahol bizonyos időszakokban több órán keresztül
nincs járat. Na ezért tényleg kocsival kell járni annak, aki megteheti.
Az az igazi szívás, ha még azt a járatot is lekésed ami az utolsó,
akkor csak gyalogmenet marad kocsi híján.
Ez a legközelebbi csatlakozóhelytől függően 7-9 km.
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
Helyszín: Pécs Kossuth Tér Idő: Hétköznap reggel negyed 8 és fél8 között.
Megérkezik a 30-as buszjárat amivel az egyetemisták zöme igyekszik okosodni.jön 1 rakás óvodás és kicsi akik nemképesek egy (azaz 1 !!! megállót sétálni suli előtt) aztán még néhány unatkozó nagymama és tele a busz.Az, hogy jár arra másik járat is amin feleannyian vannak senkit nem érdekel.Az is 30-assal jön akinek tökéletesen jólenne a 32-33-as járatok egyike is.
A sofőr persze bemondja, hogy "mindjárt jön a következő járat nem kell tolakodni". Az persze megintcsak egyéni szoc.probl, hogy én azzal már nem érek oda előadásra, neadj' Isten ZH-t írni, pláne ha az is televan.De a jó hír, hogy azután is jön másik. Ami mégviccesebb, a házasságkötőteremnél már kígyózik a sor mert apuci-anyuci viszi a csemetéjét suliba és nagyívben lesz@rja azt, hogy oda csak engedéllyel lehet behajtani, és persze a gyerek sem tud 20-30m-t sétálni az iskoláig.
2007,PÉCS,MAGYARORSZÁG,EURÓPA
GRAT
Deutsch Richárd Fotográfia - https://www.riccio.hu/ / https://instagr.am/deutsch.richard/
Én azon szoktam jót mosolyogni, mikor Debrecenben, a Kossuth Téren felszáll a plázacica a villamosra, végigtúrja magát az utolsó megmaradt ülőhelyig, majd a Városházánál leszáll. Nem mértem még le, de a két megálló között nincs szerintem 100 méter távolság. Vidéki parasztgyerekként látva félelmetes dolog ez.
''Nem kell hajó, nem kell repülőgép, | Van mit ennem, van hol aludnom még!'' Tankcsapda
nem csk "mi, budapestiek" létezünk?
Ez igaz - de ugyebár agglomerációval együtt az ország harmada is itt lakik, SŐT, továbbmegyek: még jönnek fel az emberek, mert - 1-2 régiótól eltekintve - mindenhol kevés a munka, főleg értelmiségiek számára...
autót venni, BP-n? "Vidéken" se teljesen normális dolog, na de itt... Egyszer próbálj meg fél kilenckor (reggel) eljutni mondjuk Kelenföldről a dumaplázához... Mennyi idő is? 2 óra? több? Autóba, mi?!
Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
Üdv!
bolondember kimondta a kulcsszót: "az ország harmada is itt lakik".
Látod, ez itt a baj! És ez így is marad, annyi pénz soha nem lesz, hogy korszerűsítsék a közlekedés hálózatot! Az úthálózatunk is sugaras, minden Bp-re visz, akkor nem kell csodálkozni! Alapjában véve vannak gondok...
Jani
Forever and ever, let's make this last forever.
most költözök ki 50km-re pesttől
eddig pesten bringával jártam, most vettem ezért egy hatalmas kombit, amivel majd (heti 2x) bejövök a "város" határáig, onnan természetesen bringa
xxx
"Mint az Állatokat" ami ott van, szerencsére nem kell ott élnem
Habár ilyen tologató embernek elmennék ha jól fizetnek
Hamár metró.
Ez nem semmi!!!!
Azt mondta a rendszer hogy adjak meg egy új jelszót, beírtam hogy f@szom,erre kiírta hogy túl rövid...
Ez nem Japánba van! Azért mennyire figyelmesek a vezetők
Sétáld le azt az 1 megállót, és szállj fel ott ahol a mocskos kis óvodások leszállnak. De tudom miről beszélsz, nagyon is...
https://enginedesigns.net
"Ja, és Pesten tanultam, szóval el ne kezdjétek magyarázni, hogy de én úgysem tudom mi van ott..."
Pedig úgy tűnik, hogy mégsem vagy teljesen képben. Én sem vagyok ugyan pesti, de sokat szoktam járni a fővárosban, és bizony egyre többször tapasztalom, hogy autóval egyszerűen nem lehet haladni. Az ideális szvsz. több P+R parkoló, és újra/átgondolt tömegközlekedés lenne.
Igen és muszály nyomornak lennie? Nem lehetne több búsz? Akarok autót minnél előbb.
Hali!
A több busz még jobban feltartaná a közlekedést, másrészt egy busz szerintem felér 40 dízel autó légszennyezésével.
Jani
Forever and ever, let's make this last forever.
Sztem 40 autónyi nicns de az biztos hogy sok. De gondoljc sak bele.. Az Autóban ál 1-2 ember utazik, Mig buszon mondjuk ~100 akkor a busz még is csak jobb. ( nem is beszélve hogy kovályognak az autok parkoló helyért)...
Lehet én vagyok az ignytelen de engem nem igazán szokott meghatni hogy tömött 1-2 busz.
Olyan még nem votl hogy nem tudtam volan felszálni..
Igen Pécsen a 30 és társai eléggé zsufi de nekem nme gáz hisz alig járok arra.
Ha már közlekedés akkor sztem több ember járhatna robogóval. Spanyol o. pl sokkal több volt, és jobban is fegyeltek rájuk az autósok..
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
Én meg monóval járkálok a városban...igaz, nem BP-n, csak Szentesen, de így is király!
,,Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem." - Gabe Newell
Földgázas buszok?
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
(#30) bolondember válasza philoxenia (#29) üzenetére
trolik?
villamosok?
metrók?
Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
Hasonló eset van a 24-es villamos vonalán is. Tavaly is tömegnyomor volt, de most... néha ki kell hagynom 1 villamost mert nem férek fel...
Oel ngati kameie - I see you
Amúgy megoldás lehetne ha több kötöttpályás járművet alkalmazna a BKV és lehetőleg a föld alatt (lásd: 4es metró) Így mindenki jól járna: metróval hamarabba el lehet jutni akárhova mint bármi mással, a felszínen a dugóban közlekedő buszok utasai is metróval mennének és az utakon is kevesebben lennének... Gondolom én... de nyugodtan belém lehet kötni
Oel ngati kameie - I see you
(#33) philoxenia válasza bolondember (#30) üzenetére
Az a baj, hogy sajnos országszerte visszaszorítják a kötöttpályás
járműveket, most zárnak be egy csomó vasútvonalat, ahelyett, hogy
a kihasználásra találnának módot.
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
(#34) bolondember válasza philoxenia (#33) üzenetére
Rohadt jó, válaszolni akartam, de véletlenül rossz ablakot csuktam be (pedig mindenféle linket is beszúrtam - mindegy, zanzásítva...
Kéne egy "kicsit" emelni a MÁVnak (IS - és a BKVnak is!) a szolgáltatás színvonalán, na meg persze a dolgozók hozzáállásán, viselkedésén!
Egy példa hazulról: Ha Édesanyámhoz megyek, az 152 km. Autóval. Köbö 1,5 óra. Oda-vissza mondjuk 6000 HUF. Ha vonattal csak odamegyek, az (elvileg!) 2:19, 2640 vonattal Balatonlelléig, ha mákom van és pontos a vonat (nem, nem szokott az lenni!) akkor pont elérem a csatlakozást, ami busz, újabb 300 Ft. Ha nem érem el, akkor jó egy óra várakozás. Tehát számoljuk azt, h ökzel kétszer annyi idő alatt érek haza, mint autóval. És milyen körülmények között sokszor! se fűtés, se villany... És pénzben is ugyanott vagyok - ha pedig ketten vállaljuk ugyanezt az utat autóval, akkor pedig már jóval "olcsóbban" jön ki - csak éppen Földanyáknak lesz rossz...
EZEN kéne változtatni a tömegközlekedési vállalatoknak - h a busz/vonat/metró/stb olyan alternatíva legyen, amit érdemes és JÓ választani...
Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
(#35) philoxenia válasza bolondember (#34) üzenetére
Autópályán mész?
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
(#36) bolondember válasza philoxenia (#35) üzenetére
jawohl, M7...
Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
(#37) philoxenia válasza bolondember (#36) üzenetére
Az se nincsen ingyé', a költségekhez add hozzá ezt is.
Ha vonattal mész, nem fáradsz a vezetéssel, nagyobb biztonságban vagy.
Az lenne az ideális, ha a vonat színvonalát javítanánk, nem megszüntetnénk.
A jelenlegi állapotok erre nem igazán alkalmasak sajnos a H-START-nál.
Most ez a neve a személyszállítással foglalkozó MÁV vállalatnak.
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
(#38) bolondember válasza philoxenia (#37) üzenetére
belekalkuláltam a matricát, napi lebontásban 11 forint...
És igenis szinvonalat kellene növelniük, ehelyett úgy gondolják a vonalmegszüntetés a jó megoldás...
"Ha vonattal mész, nem fáradsz a vezetéssel, nagyobb biztonságban vagy." - ez igaz, de ha nincs szerncsém, akkor simán 5-6 órás is lehet az út, tehát...
Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
ha be nem ül melléd két ótvar büdös cigány, természetesen jegy nélkül, akik legombolnák rólad a notidat, mint velem történt legutóbb
xxx
a kis vacak robogóknak iszonyat az UFP kibocsátása, 1 robi ugyan ott van mint egy korszeru diesel busz!
I aint fightin! I would not give a f. if I would see a russian tank drivin flat bush on avenue. I aint shootin nobody, so call me a fagget! When the wars over Im gona be the fagget with two legs!
Sok embert látok itt panaszkodni hogy drága a tömegközlekedés.
Hát kérlekszépen brutálisan el vagytok tévedve. Voltatok nyugaton?
A probléma az hogy egy szánalomhalmaz a BKV és a MÁV megszervezése, és erre rájön még a magyar mentalitás, miszerint nem nagyon vesznek jegyet, és fel vannak háborodva ha ellenőrzik őket. Ráadásul siránkoznak az árak miatt, pedig még mindenféle idióta kedvezmények is vannak.
A BKV és a MÁV egy iszonyatos csődhalmaz, olyan brutálisan terhelik a költségvetést hogy az hihetetlen, és minket rendes adófizetőket terhelnek majd a gyilkos adókkal...
Ne siránkozzunk már a járatritkításokon, és az árakon, meg a színvonalakon így.
Volt szerencsém múltkor pesten egy buli után éjszakai járaton utazni egyet hogy olcsóbb legyen a taxi, hát egész egyszerűen hülyén éreztem magam hogy én voltam egyedül a tömegből aki lyukasztott jegyet, pedig igencsak kétlem hogy mindenkinél bérlet lett volna...
Mentalitás+szerencsétlen felső vezetés+alacsony jegyárak+ gyenge ellenőrzés => mostani helyzet.
Legyen járatcsökkentés, legyen kemény áremelés, privatizálják az egészet. De legyen alternatíva az autóhoz képest a tömegközlekedés mert jelenlegi szinten nem az. Minden igénytelen barom felszállhat melléd, és igénytelen undorító az egész. Így tényleg csak a szegények fognak buszozni meg villamosozni.
Bécsben reggelente örömteli arcal szálltam fel a ringen a vilire....
Brightonban néha amikor unatkoztam mentem a helyi busz második emeletén egy kört...
erről ennyit.
Üdv.
Wisdom is the principal thing; therefore get wisdom: and with all thy getting get understanding.
Üdv! 5-10 percekről beszélünk? Nem hiszem el! Akkor én beszélek fél meg több óráról! Naponta közel v több mint 1 órát töltök várakozással úgy, hogy amúgy csak max 2 óra az utazásom! 1 oda, 1 vissza! Arról nem is szólok akkor h mi megy a buszon! Nyakára jártam a volánnak mert ami ott megy reggel az nem embernek való! Sok sok levél után végre lesz +1 busz, de ez nem fog segíteni azon a szintén apróságon h "várakozás" ! Ezek után 5-10 perc? Már ne haragudj..... Na meg h légkondi-fűtés...Látom a leheletem reggel a buszon!
[ Szerkesztve ]