Hirdetés
- Digitális Állampolgárság Program
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Asszociációs játék. :)
- Milyen mosógépet vegyek?
- Rap, Hip-hop 90'
- Tomb Raider Remastered I-III
- Natív ARM Android appok futtatása emulátoron
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hachiko95
aktív tag
válasz Jack Hunter #4 üzenetére
Inkább a fordítottja szokott igaz lenni. Hengerfej síkolással, vagy dugattyú lerakódással megnövekedhet a kompresszió, 95-össel kopogni fog a motor és kinyír mindent, ha tartósan úgy van használva. Manuálisan nem tudod annyira levenni az előgyújtást (beállíthatatlan lesz), hogy ne kopogjon egy 91 vagy 95-re állítható motornál. 100-assal azonnal abbahagyja a kopogást.
-
eldiablo
addikt
-
válasz Jack Hunter #4 üzenetére
"Ezért választom mindig a százast, mert lehet hogy drágább, de mégis olcsóbb mint a kilencvenötös, mert többet tudok adott mennyiséggel autózni."
A nagyobb oktánszám a nagyobb kompresszió tűrést jelenti. Ne várj tőle extra teljesítményt vagy nagyobb utazótávolságot, ha a motor alacsonyabb oktánszámmal üzemelésre van tervezve.
Az elterjedt oktánszámok.
E95 - E10. Ez a legolcsóbb üzemanyag. Az átlagos járművekbe tölthető. Az etanol tartalom elérheti a 10%-ot.
E95 - E5 (Super). Az etanol maximum 5%. Ez a régi járművekbe is betölthető. Magasabb az üzemanyag energia tartalma. De arányosan drágább is.
Nem egyértelmű Magyarországon, hogy melyiket forgalmazza az adott töltőállomás vagy mind a kettőt.E98 - Super.Ennek az üzemanyagnak a legmagasabb az energia tartalma. De! Ez az üzemanyag csak a az erre tervezett motorokban ideális. Az alacsonyabb nyomás mellett befecskendezve akár rosszabb is lehet az E95-nél.
E100, nagyjából színtiszta marketing.
Tisztító hatás!
Bruhaha. Az üzemanyag salak képződését nem tisztítja. A korom képződés csak a Dízel motorokra jellemző.
Ha egy Otto motorban korom képződik, akkor nagyjavítás következik. A benzines motorok problémája a szén-monoxid képződés. Ez gáz és nem szilárd anyag. A lambda szonda felelős a szén-monoxid képződés redukálásáért.A gyári előírás szerinti üzemanyagot használj. A rosszabb minőség és a sokkal jobb minőség okozhat problémát. A marketinget felejtsd el.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
válasz Jack Hunter #4 üzenetére
Akár, de nem szokott. Nagyon kevés karbis autó van már, a 90-es évekbeliek nagy része már elektronikus gyújtással jött.
Öreg dízelek vannak még mechanikus adagolóval inkább.Mutogatni való hater díszpinty
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Magisk
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen légkondit a lakásba?
- Gaming notebook topik
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- Windows 11
- Digitális Állampolgárság Program
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- Elemlámpa, zseblámpa
- További aktív témák...
- ZTE A31 dual SIM telefon, új állapotban
- Limitált Xbox one X project scorpio eladó!
- NinkBox Raspberry Pi 4 Model B 4GB RAM + 64GB SD starter kit (ház, táp, hűtés, SD kártyaolvasó...)
- 3db Norstone Jura hdmi. Újszerű állapotban eredeti fém dobozában várja új gazdáját,az Oktogonnál.
- ESR GEO Wallet mágneses kártyatartó / Lokátor kompatibilis
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest