Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- janacsi: Kasztrendszer?
- hcl: Villanyórás okosóra számlap
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Victoryus: Thomson 43UC6306 tv
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással – egy mining VGA új élete.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Krugszvele #34 üzenetére
Ideiglenesben meg csak kibírod
-
Krugszvele
senior tag
Béreljük. A mi élethelyzetünkben jobban megéri bérelni, mint vásárolni. Jelenleg. A lakást is, meg a házat is. Igazából a lakást csak azért béreltük ki, mert a faluban nem volt kiadó ház, egy sem! 11 hónapig laktunk itt, ennyi idő volt találni egyetlen kiadó házat. Jó kis keresleti piac van. Tíz kiadó házat kivennének napok alatt.
-
ncc1701
veterán
válasz
Hieronymus #30 üzenetére
Nem megbízhatóságot, hanem rendelkezésre állást írtam a 3 kocsival 2 emberre.
-
válasz
Krugszvele #31 üzenetére
Igen, ezért mondom, hogy nincs gond vele, de nekem a társas jött be jobban.
Miért nem csináltatsz kádat?
-
Krugszvele
senior tag
Három hét múlva költözünk vissza kertesbe, most egy évet megint társasházban laktunk. Laktam 20 évet kertesben, meg 20 évet panelben is, egyensúlyban van.
Egyik se jobb a másiknál, ahogy nem is rosszabb, hanem más. Kinek mi a fontos és főleg hogy mit képes elviselni a szomszédoktól!Egyébként nem kell családi, vagy társasház legyen, elég jól el lehet cseszni anélkül is. Például most a társasházban zuhanyzó (ahogy hívom hugyanzó) van kád helyett. Na... azt is felnégyelném, amelyik kitalálta.
-
"Új autóval nem mész semerre, ha rendelkezésre állás kell, mert mi van, ha belédjönnek? "
Az nem a jármű megbízhatósági problémája.
A mostani autóm 7 éves. Azt gondolom még 3 évig fogom használni. A második elvárható tíz év, a következő tulajdonos kockázata lesz. Én kifizettem az új autó árát. A következő tulajdonos sokkal kevesebbet fog fizetni nekem. A vételér tükrözi, az elvárható rendelkezésre állás minőségét. -
-
-
-
-
ncc1701
veterán
-
Én ezért igyekszem úgy szervezni a melót, stb., hogy autó nélkül is megéljek. Ha ennyire must have, akkor érdemes lenne újat venni...
@roadrunner64 : Amúgy "a többi kábel is eltörik" - az egyik autóm 25 éves koráig szolgált, a másik 20, a mostani már 24. Egy ilyen hiba se volt. Kifogtál egy szar kábelt, nem törvényszerű, hogy a többi is elkezdjen szórakozni.
Inkább megjavíttatnám, mint vegyek másik autót, ami ki tudja hogy van kókányolva."z a lambdaszonda már csak akkor kezd dolgozni, ha elér egy bizonyos hőmérsékletet. És nem tudom mennyire igaz,"
Teljesen. A legtöbb vezérlés nem használja a lambdát egyáltalán hidegen. Nem hogy a kettőből egyet, egyiket se.@RECSKA : Igen, ilyet már láttam, de ha rázás után rossz, akkor elég egyszerű kiszűrni; adsz neki tápot máshonnan, amikor nem jó, és ha elindul, akkor bingó
-
válasz
roadrunner64 #19 üzenetére
Ez tipikus helyzet.
Elég sok hiba van, ami csak véletlenszerűen jön elő és csak akkor generál hibakódot. A Ford még erre is rátesz egy lapáttal. A legtöbb olcsó diagnosztikai eszköz csak a hiba ideje alatt tudja mutat hibakódot. A kód nem tárolódik a rendes tárolóba. Azt csak a Ford saját diagnosztikájával lehet kibányászni.A motor indulását három tényező akadályozza.
Nincs üzemanyag. Ehhez a modernebb autók esetében, alacsony befecskendező nyomás vagy hasonló hibakód társul.
Nincs levegő. A fojtószelep forgatása lehet problémás. Ehhez is kell valami hibakódnak tartoznia.
Nincs gyújtás. Ezt a legkönnyebb ellenőrizni.
Ezt gondolom a legkevésbé valószínűnek. Üzem közben is elő kellene jönnie. Azt meg azonnal észrevennéd, mert átmegy fékező üzemmódba a motor.Fontos információ gyűjthető be a nem indulás állapotáról. Az emberek többsége indításkor nyomja a gázpedált.
Ez megszokás a karburátoros időkből.
A mai motorok ezt nem igénylik. Sőt. Szélsőséges esetben akadályozhatja is motor indítást. Túl sok üzemanyag kerül befecskendezésre, a kevés levegőhöz. Ehhez elegendő a fojtószelep minimális késése, megnyomott gázpedál mellett. -
roadrunner64
csendes tag
válasz
Hieronymus #18 üzenetére
Már többször volt szervizben javítás vagy karbantartás céljából, és akkor mindig megemlítettem a hibát, de mivel egyszer sem jött elő nekik, hibát meg nem találtak, így ez a rész nem lett orvosolva még eddig. A hibakiolvasás sem oldott meg semmit, csak a kettes lambdaszondát jelezte hibásnak, de a szerelő azt mondta, hogy amiatt nem lehet, mert ez a lambdaszonda már csak akkor kezd dolgozni, ha elér egy bizonyos hőmérsékletet. És nem tudom mennyire igaz, de ha be is íródna ez a hiba, akkor pár sikeres start után állítólag törlődik - de ezt csak hallottam, de nem tőlük, valaki mástól. Volt beázásom is, mert elengedett az a filces anyag ami az ablaktörlőmotor-tere és a motortér között van és emiatt a fojtószelep is cserés lett, mert pont fölötte volt megtörve és pont rá csöpögött a víz.. Persze a szerviz beszerzett egy vadiúj ilyen filcet is vagy minek nevezzem, hogy a hiba ne ismétlődhessen meg. Pedig akkor az autó pár hétig benn volt a szervizben, mert állítólag Franciából jött a cucc és minden nap kijártak vele a műhelyből, mert foglalta a helyet, este meg vissza, hogy ne legyen a szabad ég alatt, nehogy beázzon újra. Akkor bezzeg mindig pöccre indult. Persze ez a "teker de nem indul" hiba már volt azelőtt is, csak ritkán, mert a kocsit ritkán használtam. Volt, hogy fél évig nem jött elő a hiba. Még megpróbálom a kontaktokat kifújni, esetleg ha épp nem indul, akkor még meghallgatni a pumpát, hogy dolgozik-e. Addig is köszi a tippeket.
-
válasz
roadrunner64 #16 üzenetére
A hibakód olvasás dobhatna esélyt a probléma megoldásához.
Legalább annyi kiderülne, melyik rendszer okozza a gondot. Nem kellene felesleges cseréket szponzorálni. -
válasz
roadrunner64 #16 üzenetére
Jelenleg az autó tünetmentes, javítás óta benne van majdnem 600 kilométer, és jó. Nálad el tudom képzelni, hogy csatlakozó, kábeltörés, van, ne adj isten, lyukas az üzemanyag rendszer valahol. Amúgy ez egy nagyon rossz probléma, az ember nem tudja mit is javítson meg. Esetleg egy hibakódolvasás még segíthet.
-
roadrunner64
csendes tag
Kíváncsi vagyok, hogy megoldódik-e végleg a problémád. Ugyanez a motor van az én autóban is fele ennyi kilométerrel de hasonló problémákkal. Random nem akar indulni függetlenül attól, hogy egy órával ezelőtt állítottam le vagy már három napja nem voltam vele sehol, hideg vagy meleg-e a motor, teli tank vagy üres tank. Volt hogy egy hónapig nem jelentkezett a hiba, de volt olyan hogy egy nap alatt két indításból kétszer. Az új trafó/gyertya csere megvolt már 30 ezer km-vel ezelőtt, holtpont jeladó szintén volt cserélve kb 2-3 éve. A benzinszűrő kétévente cserélem. A hiba sűrűsödött, de most én is gyakrabban használom a kocsit - szinte naponta. Már csak az AC pumpára tudok gyanakodni én is. Ha esetleg mégsem vált be nálad, tudasd velünk.
-
Engem a 25 éves mercim PSE pumpája( központihoz, meg millió dologhoz ) szopat, tökéletesen nyit, zár, minden ok, majd egy jó kis kátyús szakasz után ( 25 év, kökemény futómű, /40-es gumi...
), és a pumpa azt mondja, kösz, nem zárom a kocsit...
Ülés felnyit, kicsomagol, kábelt mozgat, kurva anyáz, működik. Majd 5 perc múlva megint nem...aztán 2 hónapig hibátlan minden körülmények között. Majd 4 napig kulccsal kell zárnom.. Az igazi bosszúságot az okozza, mikor elindulok negyed tankkal, hogy megitatom... A betöltő nyilás zárja is vákumos. Persze nyílik a kocsi, beülök, elindulok, bezárja magát, minden ok. MAjd a kútra érve, mikor nyitom az ajtóm, az anyósnál nem jön fel a pöcök... Talán erre szokták mondani, időzíteni tudni kell...
Én arra jutottam, hogy újrahúzom azt a tizenx kábelt a környékén, ami rámegy, szilikon bevonatos OFC kábellel, mert a mostani kábelekről málik a szigetelés, meg feketére van oxidálva a rézkábel...
És amikor ilyet játszik, akkor a csomagtérajtót is csak magán az ajtón, belülről elhelyezett zárral lehet nyitni, a csomagtartóba bemászva , nincs elöl gombom, a kulcslyuk porvédője meg szerintem eggyé vált a zárral, vagy ott lehet a 2. kulcs, beletörveDe ettől még imádom. 25 év, 612500km
-
-
válasz
#42431471 #12 üzenetére
Azért mindent nem magamnak szerelek, mert futóművet állítani, vezérlést cserélni nem állnék neki itthon, mert nincs mivel.
A GDP ről meg annyit, hogy bejelentett munkám van, fizetem az adókat, többek között a tb- t is, és csak három- négyévente látogatok kórházat. Szóval szerintem még pluszba is vagyok, nem miattam fog összedőlni a gazdaság.
Ja, és írtam is, hogy speciális óriásfogó ( és némi műszaki érzék) nélkül inkább vidd szervizbe. -
#42431471
törölt tag
Mert 10 euroval dragabb lenne, es kibirt 300k km-t nem? Orok eletnek gyartsanak mindent?
Mar igy is a GDP gyilkosa vagy, mert magadnak szereled, ahelyett hogy fizetnel erte valakinek -
vottokar
senior tag
Mert, ha normálisan megcsinálnák, sosem romlana el. Az meg abszolút nem érdekük...
-
-
-
Hehe ismerős! Nekem a ford scorpióm volt olyan h néha nem indult, akkor alá kellett mászni és megkocogtatni az ac puNpát és lám megindult. És mindezt teljesen random helyeken csinálta, tehát volt h ing-nyakkendőben feküdtem alá mindenki legnagyobb örömére. Aztán elértünk egy pontra mikor azt mondtam ok, barátommal befeküdtünk alá, mondom Petinek -adj egy kalapácsot. Össze vissza vertem az ac-t . Peti kérdezi h normális vagy? Mondom most vagy megjavul vagy elhalálozik de nem játszunk többet. Megjavult.
-
válasz
Krugszvele #1 üzenetére
Még egy egyszerű autó is sok boldogságot tud generálni. A szabadságot,hogy akkor és oda mész, ahová akarsz. Nem kell a lassú, megbízhatatlan, kényelmetlen tömegközlekedésre várni, állva utazni, szívni a másik izzadság és fingszagát, hosszú kilométereken cipelni a tízkilós bevásárlószatyrokat. Persze van negatív oldala is, mint például az üzemanyagárak és a karbantartás, de mindenki maga dönti el, mit akar. Az örvendetes dolog, hogy úgy érzed, nincs szükséged rá, mert mindent helyben meg tudsz oldani, de sajnos mások nem ilyen szerencsések.
-
-
-
-
angyalpc2
aktív tag
válasz
Krugszvele #1 üzenetére
benzin pumpa kb örök élet, vannak kocsik ahol 300e km-t is elmegy. de azért könnyű tönkretenni is, kevés üzemanyag, rossz minőségű stb
Ez legyen a legnagyobb baja egy kocsinak. -
angyalpc2
aktív tag
Traktoros is látja mennyien vannak mögötte, van is hely ahová lehúzódhatna, de nem teszi. Inkább jót vigyorog nyomorult helyzetünkön.
és mennyi ilyen van, elképesztő mennyiségű balesetet okoznak ahhoz képest hogy töredékszámban vannak az utakon. Ha rajtam múlna sokkal szigorúbb szabályokat kapnának és az összes újra vizsgázna.
Mintha nem is valami életveszélyes járművet vezetne hanem biciklit. Hozzám közeli helyen.. pl úgy gondolta hogy már közel a földhöz a lehajtó.. ő szembe sávban megy tovább. tárcsával ...úgy hogy jöttek szembe...brutális baleset lett belőle. Rendőr megkérdezte tőle, mire gondolt papókám. Nem rég az általad leírt dolog volt, reggel nyolc-mikor máskor- 2 km-es torlódást csinált, több leálló szakaszt és lehajtót is kihagyva keserítette meg több tucat ember életét...majd ezt még a következő napokban újra és újra megismételve. -
Krugszvele
senior tag
Huh, néha megingok pár hétre, hogy jó lenne egy autó... de aztán belefutok ilyen cikkbe és pár hónapra megint ki van tisztítva a fejem. Köszönöm!
Egyre valószínűbb, ha nem autóm lesz, akkor azt bérelni fogom.Pár havonta lecserélem, amíg szervizelik, egy másikra.
Új hozzászólás Aktív témák
- Corsair CX430 80+ minősítésű tápegység
- Facebook csoport eladó! Hardver, laptop, TV adás-vétel lendítsd fel a vállalkozásod!
- Facebook csoport eladó! Hardver, laptop, TV adás-vétel lendítsd fel a vállalkozásod!
- Facebook csoport eladó! Hardver, laptop, TV adás-vétel lendítsd fel a vállalkozásod!
- Facebook csoport eladó! Hardver, laptop, TV adás-vétel lendítsd fel a vállalkozásod!
- DELL PowerEdge R740 rack szerver - 2xGold 6130 (16c/32t, 2.1/3.7GHz), 64GB RAM, 10Gbit HBA330, áfás
- AKCIÓ! AMD Ryzen 5 2600 6 mag 12 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Csere-Beszámítás! Playstation 4 Slim 1TB + 2 Joystick! Olvass!
- Samsung Galaxy A13 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X3D 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest